Echtquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:14 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
en waaar valt mijn kersenflap met slagroom tussen ??? ..ben niet van plan om met dat ding te zitten knoeien TIJDENS een verhitte discussie hahahaha LOL
nee hoor, geeen enkel punt....ik heb een trekhaak, en ik hang er de grootste aanhangwagen achter, we hebben die trein niet nodig ...ik rij heel nederland door, om de mensen thuis te krijgen....quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:19 schreef A_Fortiori het volgende:
Allemaal leuk en aardig zo'n meeting. Vergeet niet dat mensen al rond 22:00 uur de trein terug moeten pakken, dus 20:00 starttijd is al aan de late kant.
Volgens mij is alles al gezegd hier in het forum en ik vraag me af of men elkaar rustig laat uit praten in een cafe of waar dan ook?
Heb je een ander voorstel? pm naar Poolbalquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:19 schreef A_Fortiori het volgende:
Allemaal leuk en aardig zo'n meeting. Vergeet niet dat mensen al rond 22:00 uur de trein terug moeten pakken, dus 20:00 starttijd is al aan de late kant.
We hebben er een in Groningen en een in Limburg. Hoe wil je dat doen:)quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:34 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
nee hoor, geeen enkel punt....ik heb een trekhaak, en ik hang er de grootste aanhangwagen achter, we hebben die trein niet nodig ...ik rij heel nederland door, om de mensen thuis te krijgen....
je had toch wel in de gaten, dat ik een grapje maakte ?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:34 schreef Domnivoor het volgende:
We maken er een gezellige avond van met een paar actieve users. Wie mee wil doen stuurt een pm naar Poolbal. Ik zie het nut er niet van in om iemand uit te nodigen die niet meedoet met dit topic, om het even wie. Ik heb trouwens ook geen zin in een verhitte discussie, en al helemaal niet over dit onderwerp. Ik hang liever aan de bar met een Oudaen Herfstbock, en die smaakt verrekte goed
[..]
Heb je een ander voorstel? pm naar Poolbal
Dit is geen SC he. Zou je het een beetje on topic willen houden?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:43 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
je had toch wel in de gaten, dat ik een grapje maakte ?
is trouwens ook een idee....gewoon een gezellige avond ...en het niet hebben over dit onderwerp ( of maar een beetje ? ) ..ik heb het toch druk met mijn kersenflap met slagroom ( mag dat trouwens in een cafeee ??? )
zijn er zo weinig mensen met een auto dan ?? ...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:40 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
We hebben er een in Groningen en een in Limburg. Hoe wil je dat doen:)
Hier dus BNW / [BNW SC] #158 Bijna volle maanquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:46 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
zijn er zo weinig mensen met een auto dan ?? ...
Wie komt met de auto ? Wie komt met de trein ? En welke steden zijn hier bij betrokken ?
regelen....
gaan we nu `onaardig ` doen ? het is morgenochtend Volle Maan om 03.39 Ned.Tijd.....quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier dus BNW / [BNW SC] #158 Bijna volle maan
Bij jou is het al volle maan zo te lezen.
Begint te vervelen dit geklets over kerstflappen en biertjes! Is er nog nieuws over K&L?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:52 schreef Domnivoor het volgende:
Aanmelden kan via pm bij Poolbal.
Wil je iets regelen met iemand in Groningen of Limburg?
→ Stuur een pm naar die persoon.
Dan kunnen we hier on topic blijven.
Interessant, dank!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
De Engelse versie van het artikel van Coriat was hier volgens mij nog niet geplaatst:
http://laestrella.com.pa/(...)/23811086/foto/58165
Was dat geen gevolg van die ernstige sportblessure die ze heeft gehad? En 28 botten zal makkelijk alle botten van de voet (26) kunnen zijn en beide andere gevonden botten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:21 schreef agter het volgende:
[..]
Interessant, dank!
"According to the report of the Panamanian Forensic Medicine Institute (IMELCF), a femur, a tibia and a foot belonging to Lisanne Froon -a total of 28 bones- were analysed.
Between the pathologies detected, the researchers found 'periostitis', which is a medical condition caused by inflammation of the periosteum, a layer of connective tissue that surrounds bone."
Lisanne had beenvliesontsteking?
En wat is dat over 28 botten?
Ja. En dat zou wel eens heel pijnlijk geweest kunnen zijn na een lange wandeling.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:21 schreef agter het volgende:
[..]
Interessant, dank!
"According to the report of the Panamanian Forensic Medicine Institute (IMELCF), a femur, a tibia and a foot belonging to Lisanne Froon -a total of 28 bones- were analysed.
Between the pathologies detected, the researchers found 'periostitis', which is a medical condition caused by inflammation of the periosteum, a layer of connective tissue that surrounds bone."
Lisanne had beenvliesontsteking?
Onderbeen + botjes in de voet.quote:En wat is dat over 28 botten?
Kom je in travestie?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:29 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
dat zeg je nou wel ! ....maar JIJ bent er......dat is mijn `perfect ` afgestemde intuitie !!!
EN ik heb je zoooo gevonden, binnen 7 minuten......!
EN ik ben makkelijk herkenbaar, 10 zeeer lange nagels ( met appeltjesgroene nagellak ! )
hahahahahahahaha, kplasbijnainmebroekvantlache
Dat kan misschien de eerste noodoproep kunnen verklaren. Flink gewandeld, berg op en een stuk berg af en te laat merken dat het teveel is geweest.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. En dat zou wel eens heel pijnlijk geweest kunnen zijn na een lange wandeling.
[..]
Onderbeen + botjes in de voet.
Dus mss wel op de terugweg, maar steeds meer pijn, zodat ze de weg niet meer konden vervolgen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:30 schreef Rubella het volgende:
[..]
Dat kan misschien de eerste noodoproep kunnen verklaren. Flink gewandeld, berg op en een stuk berg af en te laat merken dat het teveel is geweest.
Heel graag.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:28 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
hahahaha...maar we moeten On Topic.....
Dit zou wel eens de doorslag gegeven kunnen hebben. Misschien was het zo pijnlijk dat ze nauwelijks nog kon lopen. En we weten 100% zeker dat het niet is genezen anders was het niet door de patholoog aangetroffen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:33 schreef agter het volgende:
Ja, thanx! Een voet heeft 26 botjes.
Denk dat ze dan wel moeilijk gelopen heeft (of moeilijker is gaan lopen in de dagen dat ze daar in de bergen was).
Onderdeel voor een scenario dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |