Dat vond ik toen ook al zo'n slap excuus. We gaan de meisjes niet zoeken, want het regent.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
plus dat toen de meiden verdwenen het nog niet zulk noodweer was als een dag of wat later.
alsof ze toen al wisten dat het alleen om botten zou gaan die door het hoge water niet te zien zouden zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:34 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dat vond ik toen ook al zo'n slap excuus. We gaan de meisjes niet zoeken, want het regent.
Grote kans dat ze toen nog gewoon in leven waren. 😳quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
alsof ze toen al wisten dat het alleen om botten zou gaan die door het hoge water niet te zien zouden zijn.
wanneer denk jij dat ze zijn overleden?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:39 schreef agter het volgende:
[..]
Grote kans dat ze toen nog gewoon in leven waren. 😳
Mijn gedachten:quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
wanneer denk jij dat ze zijn overleden?
Helaasch, de laatste trein naar het zuiden gaat de dag tevoren al.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:29 schreef Poolbal het volgende:
Moneywise komt mij november het best uit. Ik gooi dus maar even een datum in de groep: vrijdag 7 november. Locatie: Oudaen in Utrecht. Een mooi café in een kerk, direct buiten Utrecht Centraal (hoog catherijne, vreeburgkant). Vanaf 20:00 tot we er uit zijn wat er is gebeurd.
Ja, ik vermoed dat desbetreffende schoenen zwart van kleur zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:38 schreef Ouder1 het volgende:
Of dat ze eigenlijk meer naar zwart neigen?
Dus net als ik denk jij dat het gewoon de schoen van Kris is? Zoals de ouders (die het kunnen weten) gezegd hebben? En dat die foto van de gevonden schoen een afwijkende kleur geeft door een enorm slechte belichting?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:55 schreef Perico het volgende:
Ja, ik vermoed dat desbetreffende schoenen zwart van kleur zijn.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:03 schreef Ouder1 het volgende:
Gezien de manier waarop hier met enige regelmaat over de ouders wordt gesproken, zou ik dit zeer stellig afraden. Ik neem tenminste aan dat ook jij niet mee wilt maken dat een doorgedraaide Fok-ker die ouders aan gaan vallen, hun ideeën/getuigenissen in twijfel gaan trekken en/of de meiden voor onnozel, dom en 'eigen schuld dikke bult' ?
Ik niet en ik zie dat bij enkelen hier wel gebeuren mochten de ouders bij zo'n meeting aanwezig zijn.
aangezien de resten langs de rivier gevonden zijn denk je dat ze wel min of meer op dezelfde plek zijn overleden? En dat lisanne vlakbij die plek de fotos heeft gemaakt?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:46 schreef agter het volgende:
[..]
Mijn gedachten:
Niet samen tegelijkertijd overleden. En niet op de eerste of tweede dag.
Op basis van de telefoongegevens (pincodes) denk ik:
Op 5 april Kris, op of na 11 april Lisanne.
Camera opnamen zijn dan door Lisanne gedaan om zichzelf bij te schijnen/ signalen te geven.
De vondst het meest stroomopwaarts is dat broekje. Ik vermoed dat daar wat gebeurd is. En ik denk aan een ongeluk. Maar sluit niets uit. Ze kunnen ook opgesloten gezeten hebben.
nah, dat zou wel los lopen denk ik, respect opbrengen face to face is toch ook weer wst anders als hier ff wat neerkalken. Niet voor iedereen, maar denk dat niemand hier de meiden onnozel zou noemen tegen de ouders.quote:
Dat weet ik niet. Ik denk wel dat ze de rivier gevolgd hebben. Maar of Lisanne bij de overleden Kris is gebleven, daar heb ik zo mijn twijfels over. Lijkt mij niet logisch om te doen, namelijk. Maar wellicht was ze zelf ook verzwakt of gewond waardoor ze zich niet goed meer kon verplaatsen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
aangezien de resten langs de rivier gevonden zijn denk je dat ze wel min of meer op dezelfde plek zijn overleden? En dat lisanne vlakbij die plek de fotos heeft gemaakt?
Ik zou het persoonlijk wel lastig vinden om allerlei theorieën met de ouders te bespreken, je kunt mensen (onbedoeld, en zelfs op een beleefde manier) zo kwetsen daarmee. Met die rechercheur zou ik daar minder moeite mee hebben.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
nah, dat zou wel los lopen denk ik, respect opbrengen face to face is toch ook weer wst anders als hier ff eea wat neerkalken. Niet voor iedereen, maar denk dat niemand hier de meiden onnozel zou noemen tegen de ouders.
oh maar het lijkt mij ook geen goed idee hoor, ik zou het die ouders zeker afraden. Wat je zegt ook al ben je voorzichtig, dan nog kan het kwetsend zijn. Maar met zal wel los lopen bedoel ik dat niemand van hier tegen die ouders zou zeggen, nou die meiden zijn wel flink dom geweest he, zonder gids op pad en halfnaakt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:20 schreef agter het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk wel heel lastig vinden om allerlei theorieën met de ouders te bespreken, je kunt mensen (onbedoeld, en zelfs op een beleefde manier) zo kwetsen daarmee. Met die rechercheur zou ik daar minder moeite mee hebben.
Ik denk ook niet dat dat tegen de ouders gezegd zal worden. Vind de opmerking van Ouder1 ook nogal overdreven. Alsof je dat wat je op een forum schrijft, ook allemaal in het echt zou gaan zeggen tegen die mensen. Kennelijk heeft ze en lage dunk van een aantal mensen hier?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh maar het lijkt mij ook geen goed idee hoor, ik zou het die ouders zeker afraden. Wat je zegt ook al ben je voorzichtig, dan nog kan het kwetsend zijn. Maar met zal wel los lopen bedoel ik dat niemand van hier tegen die ouders zou zeggen, nou die meiden zijn wel flink dom geweest he, zonder gids op pad en halfnaakt.
Daar heb je wel gelijk in. Face to face scheldt niet zo makkelijk als op een forum.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
nah, dat zou wel los lopen denk ik, respect opbrengen face to face is toch ook weer wst anders als hier ff wat neerkalken. Niet voor iedereen, maar denk dat niemand hier de meiden onnozel zou noemen tegen de ouders.
en lavenderr ook?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:29 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat dat tegen de ouders gezegd zal worden. Vind de opmerking van Ouder1 ook nogal overdreven. Alsof je dat wat je op een forum schrijft, ook allemaal in het echt zou gaan zeggen tegen die mensen. Kennelijk heeft ze en lage dunk van een aantal mensen hier?
ja toch, je verpakt toch wat meer irl, tenminste, in zo'n gevoelige zaak als dit lijkt me dat inderdaad het geval.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Face to face scheldt niet zo makkelijk als op een forum.
Komt daar iemand misschien ook toevallig 2x per dag langs? Een keer rond 11 uur richting de top en een keer rond 14 uur op de terugweg? Iemand die tijdens de zoekdagen van Sineproc niet hier heen en weer kon wandelen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:23 schreef jackie12 het volgende:
Net de reportage even teruggekeken van Hans en Roelie Kremers.
"Als K en L wel na de laatste foto zijn teruggekeerd dan zouden ze rond 16.30 uur ongeveer op deze plek kunnen zitten. Een uur onder de top aan de kant van Boquete"
Hans heeft daar geen bereik.
Zie ik daar boven in beeld om 23.28 min daar bovenop die heuvel niet een huisje en hutje staan?
http://www.answersforkris.com/videos/
Ja, daar staat een huisje.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:23 schreef jackie12 het volgende:
Net de reportage even teruggekeken van Hans en Roelie Kremers.
"Als K en L wel na de laatste foto zijn teruggekeerd dan zouden ze rond 16.30 uur ongeveer op deze plek kunnen zitten. Een uur onder de top aan de kant van Boquete"
Hans heeft daar geen bereik.
Zie ik daar boven in beeld om 23.28 min daar bovenop die heuvel niet een huisje en hutje staan?
http://www.answersforkris.com/videos/
hmm, niet zo'n gekke gedachte.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:27 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Komt daar iemand misschien ook toevallig 2x per dag langs? Een keer rond 11 uur richting de top en een keer rond 14 uur op de terugweg? Iemand die tijdens de zoekdagen van Sineproc niet hier heen en weer kon wandelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |