en..wat is er aan de hand met Kinderdijk ?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als ik jouw posts lees krijg ik altijd het idee dat je uit Kinderdijk komt.
plus dat toen de meiden verdwenen het nog niet zulk noodweer was als een dag of wat later.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:23 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Het zoekgebied was te klein. De zoekactie was enorm slecht. Te laat begonnen en niet intensief genoeg. Men zocht overdag, maar aan het eind van de middag ging men gauw weer op een drafje naar huis om bij moeders te kunnen zijn. Men vond het ook te gevaarlijk, werd keer op keer vermeld.
En dat is dan ook een opmerkelijke tegenvaller voor de misdrijf-gelovigen: aan de ene kant beweren zij dat je daar (a) niet kúnt verdwalen en (b) dat verdwalen überhaupt niet dodelijk is, terwijl aan de andere kant alle hulpverleners 's nachts het bos niet in durfden. Pas na een week waren enkelen dapper genoeg om klappertandend een nachtje in de bergen door te brengen, toen het al te laat was natuurlijk.
Als verzachtende omstandigheid voor dit halfslachtige en lafhartige optreden mag worden aangevoerd dat de hulpverleners niet zeker wisten of K. en L. zich daadwerkelijk in dat gebied bevonden. En dat was dan helaas wel de schuld van K. en L. zelf, die niemand hadden laten weten wat ze waar met wie gingen doen.
Kinderdijk is een dorpje in Zuid-Holand wat bekend staat om z'n omvangrijke verzameling windmolens.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:21 schreef suddenintuition het volgende:
en..wat is er aan de hand met Kinderdijk ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooooh ja....vlakbij Zwijndrecht....quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kinderdijk is een dorpje in Zuid-Holand wat bekend staat om z'n omvangrijke verzameling windmolens.
Erg mooi hoor, ik ben er wel eens geweest.
Waar het voor mij over gaat, bepaal ik zelf. Zo ben ik hier gaan lurken. Maar van het één komt het ander, en en nu heb ik het toch over die twee. Want je gaat niet zomaar posten over deelnemers, toch? Maar wat je ziet is dus een bijkomend deel van wat ik hier kom doen. Het andere deel is niet om bij posters te kijken of ze aan het koffiedrinken zijn, maak je vooral geen zorgen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:02 schreef suddenintuition het volgende:
Bovendien gaat het over kris en Lisanne, en niet over ons persoonlijk...is dus onnodig om te trachten uit te zoeken, WIE er nou eigenlijk ACHTER een post zit
I saw what you did therequote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kinderdijk is een dorpje in Zuid-Holand wat bekend staat om z'n omvangrijke verzameling windmolens.
Erg mooi hoor, ik ben er wel eens geweest.
ja, ook goed....friet met biefstuk en veeeeel sjuu, en geb. champions !quote:
Naar Kinderdijk toch?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:26 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
ja, ook goed....friet met biefstuk en veeeeel sjuu, en geb. champions !
en dan NA het eten...die koffie met een kersenflap....helemaal top !
voor mij geen alcohol, van een half glas wijn ben ik al dronken...
en ik moet rijden dus...
Welk doel heeft dit? Het leek mij wel grappig tot die Justincase met van die rare ideeën kwam.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:29 schreef Poolbal het volgende:
Moneywise komt mij november het best uit. Ik gooi dus maar even een datum in de groep: vrijdag 7 november. Locatie: Oudaen in Utrecht. Een mooi café in een kerk, direct buiten Utrecht Centraal (hoog catherijne, vreeburgkant). Vanaf 20:00 tot we er uit zijn wat er is gebeurd.
Goeie!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:29 schreef Poolbal het volgende:
Moneywise komt mij november het best uit. Ik gooi dus maar even een datum in de groep: vrijdag 7 november. Locatie: Oudaen in Utrecht. Een mooi café in een kerk, direct buiten Utrecht Centraal (hoog catherijne, vreeburgkant). Vanaf 20:00 tot we er uit zijn wat er is gebeurd.
Gewoon een keer meeten, uiteraard onze gedeelde interesse bespreken, je scenario's verdedigen,enz. Maar persoonlijk vind ik het leuk om de mensen te ontmoeten met wie je een half jaar terug niets had. En het is natuurlijk een absurd gegeven, geekish zelfs, dat we hier al zo lang mee bezig zijn. Het is als een brony-conventie: eigenlijk te gek voor woorden, maar leuk om te doen.En ik denk dan altijd: zoiets NIET doen is makkelijk. Geen spanning, geen risico dat het niet leuk is. Of je gaat wel en hebt een bijzondere avond (of niet, maar dan heb je t gedaan).quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:38 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Welk doel heeft dit? Het leek mij wel grappig tot die Justincase met van die rare ideeën kwam.
Waarom wil je dat zo graagquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:45 schreef 11en30 het volgende:
Waarom is het topic nog s t e e d s niet naar GC verplaatst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |