Dat iedereen PoHiś doet .. Ik echt niet... soms maar ok das dan functioneel .. Niet structureelquote:
ah... je bedoelde zo'n gezeik....quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat iedereen PoHiś doet .. Ik echt niet... soms maar ok das dan functioneel .. Niet structureel
Als je naar iets goeds op zoek bent zoals ik was..quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... je bedoelde zo'n gezeik....
wanneer is het functioneel?
Ah... ik doe het wel eens als ik denk wat een rare... soms hebben ze dan een raar topic geopendquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je naar iets goeds op zoek bent zoals ik was..
Dat zag ik net toevallig in een topic dat voorbijkwamquote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:00 schreef sasquatsch het volgende:
Van sommige users (zoals MoBlo) kun je de pohi's en myAT's niet zien blijkbaar.
Nee met die moblo is iets vreemds.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:05 schreef chufi het volgende:
Er zijn daarnaast nog allerlei usernivo's
sterretjes en zo
Een aloude truc.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:07 schreef chufi het volgende:
Op zich boeit het me niet en ga ik gewoon naar bed trouwens![]()
Vrouwtje ...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee met die moblo is iets vreemds.
Dit is toch jouw myAT?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoe kun je pohi uitzetten?
Een myat kan je alleen zelf zien en Danny.
Naar bed gaan lijkt me wel verstandig.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Vrouwtje ...Lekker ding op dr Fobo ... Ja dat klopt niet ... Of ze is zwanger of zo ..
Ok wat is de laatste.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dit is toch jouw myAT?
Die zie ik ook.
STel je voor dat ik Moblo over me heen krijg ...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Naar bed gaan lijkt me wel verstandig.
Met Moblo? Dan ben je vast niet de 1equote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
STel je voor dat ik Moblo over me heen krijg ...
Maar ik was er al mee bezig
quote:
Dan slaap je voorlopig nog niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
STel je voor dat ik Moblo over me heen krijg ...
Nee om naar bed te gaan Just me !!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:12 schreef just me het volgende:
[..]
Met Moblo? Dan ben je vast niet de 1e
Het verandert nogal snel.quote:
trustuh Chuufquote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:25 schreef chufi het volgende:
Ouwe lullen lullen meer dan jonge pikkies..
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:25 schreef chufi het volgende:
Ouwe lullen lullen meer dan jonge pikkies..
Sssttt. hij slaapt bijnaquote:
quote:
Dat heb je weer snel gefixed...quote:
Elke man toch?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:31 schreef chufi het volgende:
Dus eigenlijk ben je een notoire vreemdganger....
Ik ga die Hans gelijk vragen hoe hij dat doet, ze zingen goed.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
K3 voor volwassenen, zag er lief uit...
Nee hoor...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een myat kan je alleen zelf zien en Danny.
Neuh, voor ik iemands MyAT ga bekijken moet ik wel een heel speciale reden hebben...quote:
Dan is het goed.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, voor ik iemands MyAT ga bekijken moet ik wel een heel speciale reden hebben...
Meer hennep is de oplossing.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:33 schreef Treehut362 het volgende:
Californië heeft officieel haar vierde opeenvolgende jaar van droogte, en zit gevangen in zijn ergste watertekort situatie ooit.
Ik heb geen heimwee meer naar het dorp, maar als ik de lotto win koop ik wel gelijk iets in het buitengebied van het dorpquote:
In Spanje verdort het binnenland , iedereen trekt daar weg en de akkers worden prooi van erosie.quote:
Ik moest wennen toen ik van Brabantse stad naar dorp in Gelderland ging.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb geen heimwee meer naar het dorp, maar als ik de lotto win koop ik wel gelijk iets in het buitengebied van het dorp
normaal sta ik er op 7 uur naast om te gaan werken, vandaag hoef ik niet te werken en heb dus, voor mijn gevoel, lekker uitgeslapenquote:
Ik heb zulk een regelmaat 2 jaar gehad zoiets, daarvoor en daarna waren mijn werktijden wisselend.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:34 schreef just me het volgende:
[..]
normaal sta ik er op 7 uur naast om te gaan werken, vandaag hoef ik niet te werken en heb dus, voor mijn gevoel, lekker uitgeslapen
Ik ook, maar dat was niet de bedoeling, want mijn telefoon (tevens wekker) wist niet dat ik vandaag moest werkenquote:
Ik kan slapen wanneer het uitkomt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:43 schreef just me het volgende:
Jij hebt toch weinig slaap nodig? Ik merk dat ik steeds meer slaap nodig heb, zal de ouwe dag wel zijn
Oeps.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat was niet de bedoeling, want mijn telefoon (tevens wekker) wist niet dat ik vandaag moest werken
Ik had er om kwart voor zeven uit gemoeten, want ik wilde nog wat dingetjes doen voordat ik de deur uit ging, nu werd ik om half 8 wakker, dus het leed is te overzienquote:
Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb me weleens verslapen toen ik om 14:00u moest gaan werken.
Gelukkig is het ineens geregeld.... waar FHF al niet goed voor is, het werkt grenzeloos.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:29 schreef Kingstown het volgende:
Heeft iemand toevallig nog ergens een enkeltje Kaapstad-Amsterdam liggen om een zielige mede FOK!ker uit de brand te helpen?
FHF / Groot probleem elke hulp is welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |