Mag dat?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:37 schreef TigerXtrm het volgende:
Maar ze luisteren hem dus ook echt af?
Hij wil zelf weg. Alleen wel zijn geld terug.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:37 schreef super_tekkel het volgende:
Die gaat niet uigezet worden. Huurder is heilig bij meester visser.
Verhuurders sporen ook 9/10 keer gewoon niet. Mafklappers.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:37 schreef super_tekkel het volgende:
Die gaat niet uigezet worden. Huurder is heilig bij meester visser.
Die vrouw spoort gewoon niet. Een beetje via via informatie proberen te krijgen, walgelijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:38 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben voor de verhuurders, die Tunterder oid doet me aan mijn eigen onderbuurman denken.Die vrouw is ook behoorlijk gek, wel 'n aflevering met potentie.
Ik moest ook direct lachenquote:
Nee, dat is de eigenaar, toch?quote:[img]http://i.fokzinet/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 7 oktober 2014 22:39 schreef super_tekkel het volgende:
De klager;
[ afbeelding ]
quote:
Ook als het op een inventarislijst staat dan? Bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:43 schreef TigerXtrm het volgende:
WC bril is klein onderhoud = voor huurder.
Een WC bril op een inventarislijst?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook als het op een inventarislijst staat dan? Bijvoorbeeld
Springer stookte het vuur juist altijd wat extra op.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:44 schreef -0- het volgende:
Mr. Visser is bang dat ze elkaar aanvallen.
Yup, hier krijg je netjes een lijst van wat er zich in bevind, sleutels (hoeveel), wasbakken, spiegel, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:44 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Een WC bril op een inventarislijst?
Dat weet niemand maar ondertussen zit hij er al 8 jaar.quote:
microsoftquote:
Ditquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:50 schreef BlueMage het volgende:
Huurders zijn vrij goed beschermd in de wet, maar die kachel kan die kerel toch zelf wel aansluiten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Lul.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:50 schreef OProg het volgende:
De cursus Riet dekken gaat niet door want Riet is ziek.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:50 schreef OProg het volgende:
De cursus Riet dekken gaat niet door want Riet is ziek.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
De cursus rietdekken gaat niet door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
De cursus rietdekken gaat niet door.Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Vrouw, vriendin, huisgenote....quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Mijn god dit zou je huurbaas maar zijn
Dan kun je toch beter bij een grote anonieme instantie huren denk ik danquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Hij raakt echt geļrriteerd hequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:53 schreef BlueMage het volgende:
Haha Meester Visser denkt nu ook "was ik maar in bed gebleven".
Kan zo bij camping pownedquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:53 schreef BlueMage het volgende:
Haha Meester Visser denkt nu ook "was ik maar in bed gebleven".
Mijn verhuurder kan er ook wat vanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Briljantquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:55 schreef TigerXtrm het volgende:
Overeenkomst is niet opgezegd, godver
idd zo werkt het nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:55 schreef TigerXtrm het volgende:
Meneer denkt zelf te bepalen tot wanneer het contract loopt?
Ja ook echt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:55 schreef TigerXtrm het volgende:
Meneer denkt zelf te bepalen tot wanneer het contract loopt?
Nou dat kan prima, maar wel in goed overleg en niet "ik zeg het contract op" punt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Huur opzeggen via de mail
Wtf denkt die huurder.
Is schriftelijk dus mag. Alleen aangetekend was beter geweesrquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Huur opzeggen via de mail
Wtf denkt die huurder.
Daar word ik altijd wel opgewonden van.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:57 schreef NoCigar het volgende:
Jets praat toch nog iets teveel alsof ze voor een basisschoolpubliek praat.
Gelukkig mag ik hier gewoon zeggen dat ik jou echt een debiel vind.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:59 schreef appelen het volgende:
250 eurowat een noord korea praktijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |