Ik zou lekker gaan hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh dan moet ik toch weer eens terug omschakelen
Trouwens: ben van de douche goed opgeknapt dus ik denk wel dat ik ga lopen vandaag.
En ik ga over een paar weken een 5 km loopje doen denk ik. Heb wel weer zin in een wedstrijdje. Niet voor een pr ofzo. 28-29 min zou leuk zijn, das wel uitdagend maar geen pr en nu zwaar zat denk ik.
Nog niet, maar leef je uit om er één te makenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
LT is dan ook vet fit en sportief enzo. Zo'n meiske dat op van die running motivationals staat enzo, van die kekke foto's!
Welk loopje heb je op het oog?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Trouwens: ben van de douche goed opgeknapt dus ik denk wel dat ik ga lopen vandaag.
En ik ga over een paar weken een 5 km loopje doen denk ik. Heb wel weer zin in een wedstrijdje. Niet voor een pr ofzo. 28-29 min zou leuk zijn, das wel uitdagend maar geen pr en nu zwaar zat denk ik.
Wat wordt je uitgangspunt?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:42 schreef YUR het volgende:
3.45 zou ik ook wel willenMaar dat wordt sowieso niet mijn uitgangspunt volgende week
Ik heb volgende weekend een wedstrijdje in de lokale zandbak...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:44 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik zou lekker gaan hoorVooral omdat je een beetje kwakkelt. Soms kan dat net het zetje geven.
Ik heb ook weer zin in een wedstrijdje! Zondagochtend is er een 5 of 10 hier in de buurt, maar ik gok dat dat een beetje vroeg is na de HM misschien. Pootjes zijn nog een beetje moei.
Nog naar de masseur gegaan?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:46 schreef mosselmossel het volgende:
Mijn herstel is ook wel lekker gegaan. Misschien morgen al wel lekker een rondje lopen weer. Alleen mijn kuiten zijn nog wat hard, maar ik voel er eigenlijk niet veel meer van.
Ook weer zin om een rondje te lopen dus!
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:41 schreef Quoi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog geen. Moet nog op jacht. Nog suggesties?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:45 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Welk loopje heb je op het oog?
Neu. Na de marathon niet meer. Alleen ervoor. Maar het gaat wel weer goed eigenlijkquote:
Moet je wel even ergens over een bergrug gaan rennen ofzo, of op een lege weg met mooie bomen en een zonsondergang. En daar een foto van laten maken, uiteraardquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nog niet, maar leef je uit om er één te maken
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:48 schreef hatsaflats het volgende:
[..]Ah, 15 oktober gaat dus gewoon lukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er doen inmiddels flink wat mensen mee aan A'dam, misschien wel even gaan kijken in het Olympisch StadionOFFFFF zou er nog ruimte zijn voor de 8 km? Ik vind die toch altijd zo leuk.
Dan had je harder gekundquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:50 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Neu. Na de marathon niet meer. Alleen ervoor. Maar het gaat wel weer goed eigenlijk
Als je wilt oefenen op strandlopen: Halve van Monster, op 25 oktober.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nog geen. Moet nog op jacht. Nog suggesties?
Een halve week ervoor ongeveer he?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:50 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Neu. Na de marathon niet meer. Alleen ervoor. Maar het gaat wel weer goed eigenlijk
3 Plassenloop, Zoetermeerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nog geen. Moet nog op jacht. Nog suggesties?
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:55 schreef GotC het volgende:
LT, je komt zo heerlijk zenuwachtig op me overAlles aan het uitzoeken en proberen en voorspellen en doen
Bertusloopquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:55 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
3 Plassenloop, Zoetermeer
Dobbeloop, Nootdorp (iets korter dan 5 km)
Kopjesloop, Delft (iets korter dan 5 km)
Delftse Houtloop, Delft
Bertusloop, Delft (of is het binnenkort de Kwartaalloop, Quoi?)
Of je komt op 25/10 naar Schoonhoven voor de Dijkenloop, al hebben die geen 5. Wel een 6.
Gewoon inschriijven. Voor jou geldt wel als je er 7 kan, kom je die laatste 3 ook wel over.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:55 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Afgelopen loopje was 6:04 / km over 7 km. dat is wel iets vertekend doordat ik de laatste 2 kilometers steeds iets versnelde (5:55 en 5:36).
Mn LDL loop ik rond de 6:20 - 6:30 / km.
Misschien moet ik er niet zoveel over nadenken en me gewoon gaan inschrijven
Groot gelijk hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]![]()
Sorry, ik probeer mijn naaste omgeving zoveel mogelijk met rust te laten dus dan komt het allemaal hier eruit!
Je kunt toch gewoon Pace groot in het midden zetten? Ik heb linksboven altijd AVG/Pace, rechtsboven Duration en in het midden groot Distancequote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:38 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat hoorde ik gister ook van iemand, die had 'm voor 117 euro aangeschaft![]()
Pace staat alleen best klein in beeld, zag ik tijdens het trainen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |