Whahaha dat programma was wel baas. De NL versie was iets minder leuk maar nog steeds best grappig.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:05 schreef Champy het volgende:
[..]
Oh man, de intro van dat programma is zo fucking grappig.
"Wanneer hun cultuur in aanraking komt met de moderne tijd"
Bam, paard en wagen klappen vol achter op een auto
Ik heb geen idee wie het is of wat homeland is. Heb je een naam of screenshot?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:17 schreef Beach het volgende:
hey Sap in de laatste Homeland zag ik jouw soort chick (degene die Quinn neukte)
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahaha dat programma was wel baas. De NL versie was iets minder leuk maar nog steeds best grappig.
[..]
Ik heb geen idee wie het is of wat homeland is. Heb je een naam of screenshot?
Dit.quote:
Kampwijven zijn echte sletjes en goed te neuken, spreek uit ervaringquote:
M'n eikel half in een anus stoppenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:32 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)erste_aan_seks_.html
Wat vind jij het lekkerste aan seks
Nog nooit gedaan maar woon wel in kamper HQ ongeveer dus er zijn mogelijkheden.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kampwijven zijn echte sletjes en goed te neuken, spreek uit ervaring
Ik weet niet hoeveel anussen JB heeft, maar gewoon in het middenquote:
Ja. Een gewone en een DS3.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:16 schreef no1uknow het volgende:
Heeft 1 van jullie nog een (uiteraard werkende) PS3 controller te koop?
Een DS3 PS3 controller?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja. Een gewone en een DS3.
Zijn wel aardig stoffig.
Haha, als ik een hond zou nemen is het zo een:quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:49 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dan snap ik ook wel waarom jij geen fatsoenlijke maat hond neemt ala herder![]()
Dat ken gewoon niet met van die korte beentjes
Waarom nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:19 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dus jij verzorgd de eerstvolgende BBQ gym meet
Maaaastreeeechchhhhhhquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha, als ik een hond zou nemen is het zo een:
[ afbeelding ]
[..]
Waarom nietHoop jullie allemaal te verwelkomen in Maastricht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In plaats van baby's?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:48 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Maaaastreeeechchhhhhh
Btw:
Dit merk willen ik en mn vriendin over 1,5 jaar ongeveer.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Pfff en toen ging je klagen toen ik deze neukbaar vond.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:57 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Weissman
[ afbeelding ]
Zou die helemaal links nog wel raken.
Dat is Leks met z'n gespierde kuitenquote:
Maar die ziet er een beetje gek uit tbhquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
Pfff en toen ging je klagen toen ik deze neukbaar vond.
[ afbeelding ]
lkkre seksquote:
Ik vind haar koppie best leuk tbh.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar die ziet er een beetje gek uit tbh
Heb respect voor haar vriend. Ze durft gewoon zichzelf te zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:19 schreef VMSDKR het volgende:
Deze staat er ook op, die komt hier toch ook?
[ afbeelding ]
Respect moet ze verdinenequote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Heb respect voor haar vriend. Ze durft gewoon zichzelf te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |