SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In plaats van baby's?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:48 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Maaaastreeeechchhhhhh
Btw:
Dit merk willen ik en mn vriendin over 1,5 jaar ongeveer.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Pfff en toen ging je klagen toen ik deze neukbaar vond.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:57 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Weissman
[ afbeelding ]
Zou die helemaal links nog wel raken.
Dat is Leks met z'n gespierde kuitenquote:
Maar die ziet er een beetje gek uit tbhquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
Pfff en toen ging je klagen toen ik deze neukbaar vond.
[ afbeelding ]
lkkre seksquote:
Ik vind haar koppie best leuk tbh.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar die ziet er een beetje gek uit tbh
Heb respect voor haar vriend. Ze durft gewoon zichzelf te zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:19 schreef VMSDKR het volgende:
Deze staat er ook op, die komt hier toch ook?
[ afbeelding ]
Respect moet ze verdinenequote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Heb respect voor haar vriend. Ze durft gewoon zichzelf te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |