ja mooi, vriendje!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
dashcam lijk me ook wel lijp!
Dat dus, het is hier geen Rusland ofzo.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nope, wel eens aan gedacht maar rij ik veel te weinig voor + maak toch nooit wat mee.
Ben je (vrachtwagen)chauffeur of zo, dat je zoveel rijdt?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat dus, het is hier geen Rusland ofzo.
Ik heb in de 3,5 jaar dat ik deze auto heb 185k km op de klok staan en kan me echt niks voor de geest halen wat het waard was om op film te hebben
Projecten op wisselende locaties in West-Europa. Maar af en toe voel ik me wel trucker ja, met een zware trailer of aanhanger achter de auto. Lekker 90 kachelen tussen de vrachtwagens, gehakstaven eten en lullen over de 27mc bak. Dan rij ik wel het zuinigst. Vorige week 1 op 12,96 gehaald over 400km. Dat is me nog nooit gelukt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ben je (vrachtwagen)chauffeur of zo, dat je zoveel rijdt?
Bedoel je nou te zeggen dat ze in is voor DP?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:19 schreef McNulty het volgende:
Ze is me er eentje hoor die G.R.S. Niet voor een gat te vangen.
Nice.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Projecten op wisselende locaties in West-Europa. Maar af en toe voel ik me wel trucker ja, met een zware trailer of aanhanger achter de auto. Lekker 90 kachelen tussen de vrachtwagens, gehakstaven eten en lullen over de 27mc bak. Dan rij ik wel het zuinigst. Vorige week 1 op 12,96 gehaald over 400km. Dat is me nog nooit gelukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Eleiko op 08-10-2014 10:14:51 ]Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Je hebt de dashcam (vrijwel) 180 graden gedraaid, begrijp ik?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:16 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zend regelmatig beelden van mijn dashcam naar de politie om de verkeershufters aan te pakken!
Dan snap ik ook wel waarom jij geen fatsoenlijke maat hond neemt ala herderquote:
Trucker masturbates while driving shoots cum out the window onto police car.aviquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je hebt de dashcam (vrijwel) 180 graden gedraaid, begrijp ik?
quote:
Sites waar je in "moet" loggen met facebook, twitter of instagramquote:
hardop gelachen in collegezaalquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:50 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Trucker masturbates while driving shoots cum out the window onto police car.avi
Beter zit je ergens achteraan anders ziet iedereen op je Macbook dat je een fokker bent.quote:
tx.quote:
Lol jij begint te posten en ipv Get your smokey on krijg ik nu ontmoet Afrikaanse vrijgezellen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:13 schreef McNulty het volgende:
Hey Montelly zeg ff tegen Erdogan dat hij Kobani moet helpen.
kbaithnx
toevalligerwijs zit ik op de achterste rijquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
Beter zit je ergens achteraan anders ziet iedereen op je Macbook dat je een fokker bent.
Doettie pas als de PKK vrijwel verslagen is.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:13 schreef McNulty het volgende:
Hey Montelly zeg ff tegen Erdogan dat hij Kobani moet helpen.
kbaithnx
i think notquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:17 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lol jij begint te posten en ipv Get your smokey on krijg ik nu ontmoet Afrikaanse vrijgezellen?
Coincidence?
ken ik alquote:
ff mee geklooid wel grappigquote:
Repository:quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:31 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Als iemand nog tips heeft voor de gymchick hoor ik het graag
Wat is de oorzaak van je boner?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:39 schreef Montelly het volgende:
Zit al 10 minuten met een harde boner achter mijn bureau, geen koffie kunnen halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |