abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145378018
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:48 schreef SadPanda het volgende:
[..]
:')
dat schijnen antisemieten zoals jij weleens te denken
  donderdag 9 oktober 2014 @ 21:53:22 #42
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_145378036
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:52 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
dat schijnen antisemieten zoals weleens te denken
Gelukkig dan maar dat ik geen antisemiet ben.
Anti-Turkije
pi_145378099
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:53 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat ik geen antisemiet ben.
zie edit
  donderdag 9 oktober 2014 @ 21:55:20 #44
421524 SadPanda
pi_145378131
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:54 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
zie edit
Je hebt me overtuigd, ik ben een antisemiet.
Anti-Turkije
pi_145385162
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:38 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat een vergelijking. :')
Die gaat nooit bereikt worden in dit conflict. Net als Algerije ook nooit van de Fransen had kunnen worden.
De vergelijking is prima.

Maar je zegt dat die nooit bereikt zal worden. In Nederland is die wel vrij snel bereikt, in België ook, in Algerije, etcetera. Dus als het daar 'nooit' bereikt zal worden, dan is er toch echt wat anders aan de hand... en ligt de schuld mijns inziens voornamelijk bij de partij die het woord 'nooit :( ' het vaakst scandeert.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 18:19:59 #46
421524 SadPanda
pi_145403059
De minister van justitie van Israel noemt Saudi-Arabië een gematigd land en dat ze dezelfde waarden er mee delen. _O-
http://www.mintpressnews.(...)saudi-arabia/197254/
Anti-Turkije
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 18:45:26 #47
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_145403847
quote:
Shlomo Sand: ‘I wish to resign and cease considering myself a Jew’

His past was Jewish, but today he sees Israel as one of the most racist societies in the western world. Historian Shlomo Sand explains why he doesn’t want to be Jewish anymore
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 22:00:21 #48
421524 SadPanda
pi_145439381
State Funded Israeli Rabbi Calls For Ethnic Cleansing of Palestinians
http://www.addictinginfo.(...)ing-of-palestinians/
Anti-Turkije
pi_145450524
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:19 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
donder op met je prima leven, joden zijn geen honden
dat zijn ze wel *)
pi_145450591
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:19 schreef SadPanda het volgende:
De minister van justitie van Israel noemt Saudi-Arabië een gematigd land en dat ze dezelfde waarden er mee delen. _O-
http://www.mintpressnews.(...)saudi-arabia/197254/
Schandalig :r
  zondag 12 oktober 2014 @ 20:41:22 #51
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_145468084
quote:
MPs expected to vote on whether to recognise the Palestinian State

Symbolic vote signals the extent to which Israel is losing the battle for public opinion in Britain
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_145474010
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 01:40 schreef Shokirbek85 het volgende:
[..]
En wederom gaan ze niet op mijn vragen in. Clever tactiek!
Ik weet niet wie je met "ze" bedoelt, maar mijn opmerking is een antwoord op je vraag.

Overigens heb ik geen idee waarom Palestijnen zo anders behandeld worden als jij beschrijft. Als je daar al gelijk in hebt.
En ik ben het grotendeels met je eens: je kunt niet van generatie op generatie de vluchteling blijven uithangen. Al zijn de Palestijnen niet bepaald vluchtelingen: ze zijn eerder verdrevenen. En die zullen langer aan terugkeer blijven hechten dan vluchtelingen.

Maar ik vind het een vreemd argument dat Palestijnen het recht op terugkeer al 70 jaar na hun verdrijving verliezen, terwijl ze verdreven zijn door mensen die al 2000 jaar, dat is 28 keer zo lang, daar verdreven zijn.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_145474544
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:44 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ben je ook tegen Nederland omdat het gestolen land is wat gewoon toebehoort aan de Spaanse troon?
En zo niet, ben je dan van mening dat er een tijdsspanne zit tussen wanneer veroverd land niet meer als 'gestolen' beschouwd kan worden? Zo ja, hoe lang is die tijdsspanne dan en denk je niet dat die al eens bereikt is in het geval Israël-Palestina?
Nee, Nederland is niet gestolen, Nederland heeft zich vrijgevochten. Dat is ook het verschil tussen de Koerden en de joden: de Koerden willen gewoon het gebied waar ze wonen zelf besturen.
Dat is anders dan de Europeanen in de Nieuwe Wereld en de joden in Palestina gedaan hebben: die hebben het gebied waar anderen woonden veroverd en de oorspronkelijke bewoners (deels) verdreven.

Jawel, dat heet verjaren van een misdaad. Dat duurt bij een gestolen fiets in Nederland 10 jaar, als ik me goed herinner. En bij een strook grond 10 of 20 jaar, afhankelijk van de goede of kwade trouw (bron: de Rijdende Rechter).
De verstreken tijd tussen het stelen van grond van de Palestijnen is ongeveer 70 jaar, de verstreken tijd van het verjagen van de joden is pakweg 1950 jaar.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_145474985
Wat dan weer (pieiep) is voor Israel: dat land gooit alle huisraad van de buren aan barrels en wij kunnen dan gaan betalen voor de reparaties. Steeds hetzelfde: bij Libanon de laatste keer ook al.

En dan zul je zien: niet zodra is alles hersteld of ze verzinnen wel weer een smoes om rotzooi te trappen.
Ik lees door de politierapporten van de jaren 50 en 60, met daarin uiteraard voortdurend burenruzies en familieruzies in de zogenaamde volkswijken. Dit doet me daar wel erg aan denken: het Midden-Oosten als achterbuurt.
pi_145475211
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:29 schreef Kees22 het volgende:
Wat dan weer (pieiep) is voor Israel: dat land gooit alle huisraad van de buren aan barrels en wij kunnen dan gaan betalen voor de reparaties. Steeds hetzelfde: bij Libanon de laatste keer ook al.
En dan zul je zien: niet zodra is alles hersteld of ze verzinnen wel weer een smoes om rotzooi te trappen.
Waarom moeten wij daar eigenlijk voor betalen? Ik wil mijn belastinggeld liever niet naar de woestijn zien gaan
pi_145475368
quote:
9s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:33 schreef xodox het volgende:

[..]

Waarom moeten wij daar eigenlijk voor betalen? Ik wil mijn belastinggeld liever niet naar de woestijn Hamas zien gaan
pi_145476158
quote:
9s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:33 schreef xodox het volgende:
[..]
Waarom moeten wij daar eigenlijk voor betalen? Ik wil mijn belastinggeld liever niet naar de woestijn zien gaan
Gaza is geen woestijn: daar werden bloemen en andere gewassen geteeld die in Nederland verkocht werden. Tot Israel de luchthaven kapot maakte.
Ik snap ook niet waarom wij daar voor moeten betalen. In onze achterbuurten werd de veroorzaker van de schade aangesproken, zeker als die moedwillig gehandeld had.
  zondag 12 oktober 2014 @ 23:51:26 #58
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_145479329
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:55 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je hebt me overtuigd, ik ben een antisemiet.
Ben je eigenlijk ook een semiet?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_145484195
quote:
14s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Dit geld komt hoogstwaarschijnlijk in de zakken van Hamas terecht. We steunen daarmee dus terroristen. Wat in Godsnaam bezielt de regering :?
pi_145484216
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:23 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, Nederland is niet gestolen, Nederland heeft zich vrijgevochten. Dat is ook het verschil tussen de Koerden en de joden: de Koerden willen gewoon het gebied waar ze wonen zelf besturen.
Dat is anders dan de Europeanen in de Nieuwe Wereld en de joden in Palestina gedaan hebben: die hebben het gebied waar anderen woonden veroverd en de oorspronkelijke bewoners (deels) verdreven.
:{
quote:
Jawel, dat heet verjaren van een misdaad. Dat duurt bij een gestolen fiets in Nederland 10 jaar, als ik me goed herinner. En bij een strook grond 10 of 20 jaar, afhankelijk van de goede of kwade trouw (bron: de Rijdende Rechter).
De verstreken tijd tussen het stelen van grond van de Palestijnen is ongeveer 70 jaar, de verstreken tijd van het verjagen van de joden is pakweg 1950 jaar.
:{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')