SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit topic is om foto's van deze freubels te delen en je ongeloof te uiten over hoe merkwaardig, lelijk etc. je het vindt.
Dit topic bloeit voort uit Topicreeks: action
[ Bericht 51% gewijzigd door Ole op 07-10-2014 10:47:13 ]Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
Zij maakte er ook 1, jawel, "ligging en ugs" er onder, klaar ben je!quote:is truitje uit m'n kast, mijn gewone maat. Een maatje groter kan ook.v
Hiervan snap ik vooral niet hoe het werktquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:48 schreef moussy het volgende:
Ik zag hem al tig keer voorbij komen, maar zag niet wat er zo fröbel, of action aan was..
[ afbeelding ]
De rok is een trui, is ie leuk of is ie leuk, maar chique?!
[..]
Zij maakte er ook 1, jawel, "ligging en ugs" er onder, klaar ben je!
[ afbeelding ]
Ik zal er even 1 makenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:41 schreef MPC60 het volgende:
Er is dus geen op zo te zien?
Nou hier kunnen jullie verder gaan!
Die scheur je gewoon uit, lekker hip, zo'n scheurquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hiervan snap ik vooral niet hoe het werktje hebt toch een halsopening die veel te krap is om je heupen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit topic is om foto's van deze freubels te delen en je ongeloof te uiten over hoe merkwaardig, lelijk etc. je het vindt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Glitter_Aardbei op 07-10-2014 09:25:39 (Plaatjes Toegevoegd) ]
Ik mis nog sowieso de staande klok en het chihuahuahokquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:07 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
De Gerda's, Ria's en Annies van onze samenleving hebben een subcultuur opgericht: gezellig freubelen/knutselen met artikelen van de Action en zo af en toe ook met artikelen van andere winkels (Wibra, Zeeman, Leen Bakker etc.). Deze freubeldingetjes moeten natuurlijk gedeeld worden met de andere Gerda's Ria's en Annies, dus worden er foto's gedeeld op de sociale media. Wat natuurlijk de anderen weer op ideeën brengt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit topic is om foto's van deze freubels te delen en je ongeloof te uiten over hoe merkwaardig, lelijk etc. je het vindt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:21 schreef Fretwork het volgende:
[ afbeelding ]
Houd op met dat pseudispiritueel geneuzel, ik ben het helemaal zat!
*Gooit de hele imboedel door het kantoor*
quote:
Moeten image tags omheen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:30 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb de op aangepast alleen de plaatjes doen het niet?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:30 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb de op aangepast alleen de plaatjes doen het niet?
Klopt Iepie. Het is niet exact dezelfde naaimachine.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:50 schreef Ouder1 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn jullie nog dommer dan Gerda, Ria en Annie.
Kijk nu eens beter!
Die klok was al kitsch voordat die gegessoslachtofferd werd. Max 30 jaar oudquote:
Neemt totaal niet weg dat een naaimachine compleet naar de stijlhel verbannen is na een executie door middel van goedkope verf, wansmaak en teveel vrije tijd...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:50 schreef Ouder1 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nu eens beter!
Oh, ja, nee, maar hij is gewoon intens lelijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Die klok was al kitsch voordat die gegessoslachtofferd werd. Max 30 jaar oud
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:50 schreef Ouder1 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nu eens beter!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:50 schreef Ouder1 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nu eens beter!
Dwangbuisquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:03 schreef Fretwork het volgende:
Hallootjes : D
Ik heb iets moois gemaakt voor mijn hubbie! Tot voorheen gooide hij mijn mooie freubels door de woonkamer maar nu blijft hij lekker rustig, en zo heb ik ook iets moois om naar te kijken hihi hoe leuk is dat? Ja toch?
Geknutselde groetjes!
[ afbeelding ]
quote:
Dit is toch gewoon netjes gedaan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:36 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Hele kasten worden verkloot...
Toch zonde van zo'n kast..quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon netjes gedaan?
dit vind ik dan nog wel een vooruitgang.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:36 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n designklassieker was het nietquote:
Zeg, ik heb ook een geschilderde welkom-dakpanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:59 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik word altijd zo intens verdrietig van geschilderde welkom-dakpannen met een servetpatroon erop...![]()
Of van zelfbedachte lampen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat mag, maar als veertigjarige vrouwen zulke dingen gaan maken begin ik toch te twijfelen...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zeg, ik heb ook een geschilderde welkom-dakpan
En die koestert mijn moeder omdat ik hem heb gemaakt als achtjarige![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:17 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vraagt om een blusvliegtuig met glitters en een paar 'HOME' en 'LOVE' bordjes
[ afbeelding ]
Dit vraagt om een blusvliegtuig met glitters en een paar 'HOME' en 'LOVE' bordjes
Die wasknijpers in het middenquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:46 schreef Gwywen het volgende:
Leuk, een cadeautje in een ouwe WC rol![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:15 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Dat mag, maar als veertigjarige vrouwen zulke dingen gaan maken begin ik toch te twijfelen...
(Ja, mijn schoonmoeder heeft er ook een naast de voordeur staan)
Ach, gemist. Maar dan nog. Ik vind die oude naaimachines iets schattigs hebbenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het is geen Singer, het is een Gritzner(zie de foto die ik al gepost heb).
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ach, gemist. Maar dan nog. Ik vind die oude naaimachines iets schattigs hebben
EN NU SMEREN WE HET EVEN VOL MET MUURVULLER EN PRULLEN. LEUK HE.
Nee
alleen het bovenste laagje met print. dus de servetten uit elkaar pluizen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap uberhaupt niet wat ze nou doen met die servetten. Ze hebben een techniek ofzo waarmee ze patroontjes op een servet op een fles krijgen? Of plakken ze een hele servet er op?
Volgens mij hebben we een undercover-Ria hier...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:04 schreef Elleska het volgende:
[..]
alleen het bovenste laagje met print. dus de servetten uit elkaar pluizen.
en dan iets met speciale lijm ofzo
Complimenten voor de OP.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:53 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
[..]
Ik zal er even 1 maken(als iemand anders niet sneller is)
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Complimenten voor de OP.![]()
Zelf gemaakt?
[ afbeelding ]
neeee!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:59 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik word altijd zo intens verdrietig van geschilderde welkom-dakpannen met een servetpatroon erop...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah ok, thanks. Heet dat toevallig decoupage?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:04 schreef Elleska het volgende:
[..]
En dat de man des huizes dan onder grote druk gaatjes moet boren in de kopjes. Wat een treurig tafereel moet dat geweest zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:59 schreef Gwywen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het einde van je mannelijkheid als je het mij vraagt. Zal ook wel in een Twingo rijdenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En dat de man des huizes dan onder grote druk gaatjes moet boren in de kopjes. Wat een treurig tafereel moet dat geweest zijn
Of een oude Mazda 121 met beertjeswieldoppen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het einde van je mannelijkheid als je het mij vraagt. Zal ook wel in een Twingo rijden
Dit vind ik wel leuk gedaan andersquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:36 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Zolang er maar een Action is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een oogkanker allemaal, jezus.. Enkeltje gesloten inrichting... Ongelofelijk
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:53 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
[..]
Ik zal er even 1 maken(als iemand anders niet sneller is)
Dat doet mijn nichtje (van 40) die al heel haar leven op de opvang woont omdat ze onder andere een mentale handicap heeftquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:04 schreef Elleska het volgende:
[..]
Sorry hoor dat we je creaties aanvallenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:50 schreef Ouder1 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nu eens beter!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik mis gewoon een vork in oog smiley.
Ik voorspel dat alle kerstballen gegessood en gemuurvuld wordenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:51 schreef MaLo het volgende:
Ik was net bij de Action. Ik voorspel grootste creaties voor de kerst. De houten XMAS letters waren al uitverkocht. En ze hebben "maak je eigen kerstboom/rendier/ster"- pakketten. Wat muurvuller, servetten en kerstballen erbij en je komt tot creatieve uitbarstingen waar je u tegen zegt.
Wat zonde van zulks een lief erkertjequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:58 schreef moussy het volgende:
Dees doet niet aan grijs, maar is meer een tante til, met blommen ook, nep uiteraard, ak-sie-jon..
[ afbeelding ]
Knopenkerstbalquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:51 schreef MaLo het volgende:
Ik was net bij de Action. Ik voorspel grootste creaties voor de kerst. De houten XMAS letters waren al uitverkocht. En ze hebben "maak je eigen kerstboom/rendier/ster"- pakketten. Wat muurvuller, servetten en kerstballen erbij en je komt tot creatieve uitbarstingen waar je u tegen zegt.
Lees die post nog eens, kijk dan eens beter naar de foto's en bied daarna je excuses aan voor deze ongelofelijk domme opmerking.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:31 schreef Probability het volgende:
[..]
Sorry hoor dat we je creaties aanvallensowieso dat jij dit de hele dag doet naast haten op fok
Volgens mij maakt het voor het eindresultaat niet uit wélk merk naaimachine verneukt is. Verneukt is het toch welquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:35 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Lees die post nog eens, kijk dan eens beter naar de foto's en bied daarna je excuses aan voor deze ongelofelijk domme opmerking.
Ja ik zie ook wel dat het een ander type/merk is, blijft een verneukte naaimachinequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:35 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Lees die post nog eens, kijk dan eens beter naar de foto's en bied daarna je excuses aan voor deze ongelofelijk domme opmerking.
O dat jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het voor het eindresultaat niet uit wélk merk naaimachine verneukt is. Verneukt is het toch wel
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:43 schreef MaJo het volgende:
Ik ben nog nooit bij de action geweest, ben ik nu niet hip?![]()
Dat gegessode spul ziet er toch niet uit? Hoe kunnen mensen dat mooi vinden![]()
Het is hartstikke besmettelijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vond vanochtend opeens een Action plastic tasje in mijn appartementOp zich niet zo raar, ware het niet dat de dichtsbijzijnste Action bijna 7000 km weg is
wat een mindfuck
Allemaal jullie schuld
[ afbeelding ]
toen ik even snel keek leek het alsof er een gegesoode (of hoe je het ook schrijft) kameleon in lagquote:
Hahha inderdaadquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:06 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
toen ik even snel keek leek het alsof er een gegesoode (of hoe je het ook schrijft) kameleon in lag
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:06 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
toen ik even snel keek leek het alsof er een gegesoode (of hoe je het ook schrijft) kameleon in lag
Moet....weerstaan....waar....is....NEE....waar....STOP....is....deco....verfquote:
ja toch?quote:Boomstam uit het bos gesleept. Ingetaped met ducetape van de Action. Hartjes van de Action beplakt met servetten. Stam in het beton gezet. Straks ook leuk om vogelvoer in te hangen.
Net als je denkt dat het niet veel erger kan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:10 schreef lady-wrb het volgende:
dit kan toch alleen maar een kloon van hier zijn?
[..]
ja toch?
ik zeg maar zo, ik zeg maar niksquote:Lieve mensen,
Misschien een hele domme vraag in de echte action gangers. Maar zie vaak die muurvul dingen voorbij komen.
Nu wil ik heeeeeel graag mijn moeder haar urn hiermee aanpakken.
Hoe ga ik te werk?
Stap voor stap uitleg aub! Het moet goed gaan! Hahaha
Nee.Nee.Nee.Nee.quote:
Wat ongelooflijk lelijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja toch?
Met een vork/lepel die je aan de onderkant wat buigt en op het bord plakt (uitleg stond er toevallig bij hoor! Ik ben geen Ria! Echt niet!quote:
Jaja..... Op zich wel slim bedacht.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Met een vork/lepel die je aan de onderkant wat buigt en op het bord plakt (uitleg stond er toevallig bij hoor! Ik ben geen Ria! Echt niet!).
jij hebt liever deze?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:38 schreef Elvi het volgende:
Gezellig, de kerst komt eraan...
[ afbeelding ]
Dus we kunnen weer armoedig gaan doen
[ afbeelding ]
en iedere keer dat je denkt dat het niet erger kan, verschijnt er wel weer een ander monsterstukquote:
Lijkt wel of er HOMF staat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:38 schreef Elvi het volgende:
Gezellig, de kerst komt eraan...
[ afbeelding ]
Idem, ik heb zelfs muurvuller en verf van de Action in de kast staan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:18 schreef Cat22 het volgende:
En toch blijft de Action een van mijn favo winkels (niet voor deze meuk, maar voor basisboodschapjes, schoonmaakspul etc)
Maar het horror gehalte overheerst ook hier.![]()
ik kom er ook graag hoor, maar dat pad met die woonmeuk sla ik toch echt altijd overquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:18 schreef Cat22 het volgende:
En toch blijft de Action een van mijn favo winkels (niet voor deze meuk, maar voor basisboodschapjes, schoonmaakspul etc) en zie ik soms foto's langskomen van fröbels die ik niet echt lelijk vind.
Maar het horror gehalte overheerst ook hier.![]()
Jaaa! Daar moest ik ook aan denken!quote:
Zie OPquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:25 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent niet meer te reddenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:08 schreef Probability het volgende:
Ik heb donkergrijze gordijnen gekocht en ze glimmen een beetje..(had gordijnen nodig en deze waren maar ¤20 euro ipv ¤120)
Welke kleur muren/vloer is hier leuk bij zonder dat het te Ria/Gerda wordt?
O ik heb een rode bank.. En heb daar ook nog een grijze hoes voor, maar denk dat een grijze bank + grijze gordijnen echt heel Gerda wordt
O ja heb een betonnen vloer (!!!!)
Dus eh.. anti Gerda tips??
Alles behalve grijsquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:08 schreef Probability het volgende:
Ik heb donkergrijze gordijnen gekocht en ze glimmen een beetje..(had gordijnen nodig en deze waren maar ¤20 euro ipv ¤120)
[ afbeelding ]
Welke kleur muren/vloer is hier leuk bij zonder dat het te Ria/Gerda wordt?
O ik heb een rode bank.. En heb daar ook nog een grijze hoes voor, maar denk dat een grijze bank + grijze gordijnen echt heel Gerda wordt
O ja heb een betonnen vloer (!!!!)
Dus eh.. anti Gerda tips??
Dit ja. Sla de gesso en bordjes met home alvast maar in.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent niet meer te redden
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit ja. Sla de gesso en bordjes met home alvast maar in.
Ik mis glitters.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:20 schreef Turbomuis het volgende:
Was er al een banner?
[ afbeelding ]
Sjaa, nu is er een reeks in KLB, dan kan er ook wel een banner bij
En ik mis de gesso en diepe teksten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik mis glitters.
Dit is zo kil en ongezellig meid
Glitters! Verhip! Hoe kon ik het vergeten!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik mis glitters.
Dit is zo kil en ongezellig meid
Gezien het gebrek aan 3d komt de gesso niet goed uit de verf (Haha! Ik zei verf!) dus heb ik dat maar laten gaan. Diepzinnige teksten doe ik er ook nog bijquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ik mis de gesso en diepe teksten.
Die met die koffiebonen is nog best wel vet eigenlijk :$quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:29 schreef Elvi het volgende:
Die "zwevende kopjes" hype is ook verschrikkelijk..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je hebt ze ook met bierquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Die met die koffiebonen is nog best wel vet eigenlijk :$
Echt?quote:
Zelf gemaakt natuurlijk.quote:
Hoe pauper.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
Ik word kwaadquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:29 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja echt heel leuk man..quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:05 schreef Deckard het volgende:
Ik had van de week met een vriend er al over na het hem laten zien van dit topic om concentratiekampen te fotoshoppen met 'home' , 'laugh' en 'life is what you get out of it' op in sierlijke letters.
Dat van erna vind ik er beter uitzien dan dat van ervoor.quote:
Ik zou d'r een kampvuur geven.quote:
Er is verschil tussen humor en respectloos zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:05 schreef Deckard het volgende:
Ik had van de week met een vriend er al over na het hem laten zien van dit topic om concentratiekampen te fotoshoppen met 'home' , 'laugh' en 'life is what you get out of it' op in sierlijke letters.
Kun je niet wat meer grijs toevoegen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:18 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik weet, er zou nog veel meer bij moeten, de creativiteit van onze actionista's kent geen grenzen, maar ik moet ergens een grens trekken.
Dat zijn lichtmetalen velgenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Of een oude Mazda 121 met beertjeswieldoppen.
Beide dingen zijn opgeknapt. Het is nog steeds lelijk. Maar tochquote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:40 schreef Elvi het volgende:
Zonde van de kast...
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Ook zonde:
[ afbeelding ]
FlauwVast door een "lekker gek mens" gemaakt
[ afbeelding ]
Is er ook gewoon op vooruit gegaan. Je zoekt de verkeerde plaatjesquote:
Die laatste heb je toch stiekem gewoon zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
En nog een mooie keukenrenovatie. Met een goede tekst er ook weer bij:quote:En dan wordt mij bij tijd en wijle wel eens gevraagd, ook bij mijn vilt ontwerpen: Hoe bedenk je dat nu allemaal. Nou, meestal weet ik dat niet. Komt het idee zo aanvliegen, noem het talent, noem het een afwijking.
Maar hoe ik op het maken van deze pompoenen kom, kan ik wel vertellen.
Dit voorjaar was het geloof ik, toen was er op TV de serie over de Gouden Eeuw met Hans Goedkoop. En die stond ter promotie op de foto met een flexbuis om z'n nek als kraag.
En ik had het meteen gezien, ha ha, die kraag is echt geen originele kanten plooikraag, maar een doodgewonen flexbuis! En als ik dat zie, gaan de radertjes blijkbaar vreemd draaien en ik zag meteen pompoenen voor me van dat materiaal. Lekker gek en vreemd materiaal. En het is gelukt, zie hier dit berichtje van vandaag.
quote:Mijn keuken is weer fris, maar owow wat een verschil
Je mag de zonnebril wel op je neus zetten haha
Het ging in etappes, omdat ik op mijn benen niet lang kan staan.
Dinsdag krijg ik de uitslag van de MRI, het lijkt op hernia, maar al heeft deze dame pijn, stilzitten kan ze niet, en... er lopen geen kabouters dus na een halve deur in de verf, is het zitten geblazen, peukie erbij, en dan krijg je dit
De tak is afkomstig van mijn eigen druiveranken, en tsja die is gesloopt, wie bewaart heeft wat nietwaar?
Ik had nog wat over dussss
Deze heb ik al eerder geplaatst, maar is nu iets anders.
Mijn zoon P zijn noorse boskat keek toe, en eigenwijs als ze is, gaat ze overal zitten
Jasmine van Beyelen, we noemen haar Pip haha
Als ik zo door mijn huis struin, realiseer ik me dat er veel van Mr A aanwezig is, komen nu de plakletters.
Ik heb er gelijk 6 ingeslagen, en er moest eentje in de keuken natuurlijk
Dat vind ik ook zo ranzigquote:
ik eet nooit chipsquote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Die laatste heb je toch stiekem gewoon zelf gemaakt?
Een foto gemaakt toen je een chipszak leegkieperde. Je hand staat er net niet op![]()
TOCH!?
Ik had hetzelfde met die tekstquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:38 schreef rebel-angel het volgende:
Gelukkig is die kat al grijs, anders was die ook onder handen genomen.
En die tekst snapte ik niet, tot ik eens van links naar rechts keek
![]()
Klote gerda's laten me dom voelen
Zolang jij er niet mee gaat fröbelenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk naar de Action vandaag voor nieuwe Vanish, is dat nog acceptabel?
Kind heet ook Sigmar net als papaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:38 schreef lady-wrb het volgende:
je herkent de huizen van de action-creatievelingen al van ver
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Och, die kast vind ik nog wel opgeknapt. Op de glitters na dan. En de paarse verentooi. En de love. De kast zelf, is er wel beter op geworden denk ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:40 schreef Elvi het volgende:
Zonde van de kast...
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
dus wat gaat ze doen?!quote:Mag geen plakplastic meer gebruiken heb gister ook al meubels beplakt haha moet de rollen terug gaan brengen zo
juist!quote:Ik ga nu naar de action mjjn overige rollen plakplastic inruilen voor muurvuller die in niet op mijn prullenbak smeer dat heeft een andere bestemming. heb gister wat meubels beplakt maar dat moet nog aangekleed.worden. daarna kijk ik wat ik met mijn prullenbak doe.
Dat gaat brandenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:48 schreef mignonne het volgende:
[ afbeelding ]
dat kind loopt dus mét dat batterijdoosje op dr hoofd in die knot?!
Wat is die kast mooi! Dat paars, lekker gekquote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:40 schreef Elvi het volgende:
Zonde van de kast...
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Ook zonde:
[ afbeelding ]
FlauwVast door een "lekker gek mens" gemaakt
[ afbeelding ]
Dat wordt een kale kerstquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:30 schreef mignonne het volgende:
[..]
"wacht even schat, nog een beetje haarspray erin"
Wat vind zij zichzelf godsgruwelijk interessant zeg, volledig onterecht egoquote:Mijn keuken is weer fris, maar owow wat een verschil
Je mag de zonnebril wel op je neus zetten haha
Het ging in etappes, omdat ik op mijn benen niet lang kan staan.
Dinsdag krijg ik de uitslag van de MRI, het lijkt op hernia, maar al heeft deze dame pijn, stilzitten kan ze niet, en... er lopen geen kabouters dus na een halve deur in de verf, is het zitten geblazen, peukie erbij, en dan krijg je dit
Je moet toch wat als je niet mag werken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:49 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wat vind zij zichzelf godsgruwelijk interessant zeg, volledig onterecht ego.
Continu geilen op haar eigen doorzettingsvermogen, want oow wat is ze bijzonder.
ik moet ze terug gaan brengen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:19 schreef moussy het volgende:
Oh noes, deze mevrouw zit met een "lelijke" vuilnisbak in de keuken, maar nu mag ze niet meer plakfolien van dr man
[..]
dus wat gaat ze doen?!
[..]
juist!
Are you fucking kidding me?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Beide dingen zijn opgeknapt. Het is nog steeds lelijk. Maar toch
Dat met die lamp had ze vast in de plaatselijke sauna gezien
[..]
Is er ook gewoon op vooruit gegaan. Je zoekt de verkeerde plaatjes![]()
Gerda-fittie!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Are you fucking kidding me?
Die kast heeft geen enkel origineel detail meer, er staat Love op, er is paars licht en een cliche buddha beeld. De lampen zijn verpest met achterlijke muurverf en de keukenkastjes waren zowel ervoor als erna lelijk.
Maar goed ga jij maar op zoek naar lelijkere dingen als je het zo goed weet
Ja en hij is de Gerda want hij vind het allemaal prachtigquote:
Stoere vrouw op de kastquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Are you fucking kidding me?
Die kast heeft geen enkel origineel detail meer, er staat Love op, er is paars licht en een cliche buddha beeld. De lampen zijn verpest met achterlijke muurverf en de keukenkastjes waren zowel ervoor als erna lelijk.
Maar goed ga jij maar op zoek naar lelijkere dingen als je het zo goed weet
Zeker de eerste die je tegenkomt?quote:
Toch nog 1 iemand die een paar hersencellen heeft daar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet ze terugbrengen van mij man!
Lees de topics nog eens doorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zeker de eerste die je tegenkomt?
Maar goed ik zie jou nog steeds niks posten terwijl ik hier nog de meeste plaatjes post dus dikke doei
Stiekem vind ik dat wel tofquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:29 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SHARITYquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:38 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:15 schreef Juup© het volgende:
Ben benieuwd wanneer ik deze bagger al dan niet verneukt aan ga treffen in dit topic
[ afbeelding ]
It probably was for a good causequote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, vaders naam doorgeven, soit. Beetje 60s, maar verder... Maar Sharity? Nee...
Volgens mij is dit al je tweede strike op gebied van Gerda-heid, wel op blijven passen nu!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die heb ik.En hangt elke kerst trots in mijn woonkamer. Zonder extra meuk, dat wel.
KAALSCHEREN!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:40 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Volgens mij is dit al je tweede strike op gebied van Gerda-heid, wel op blijven passen nu!
Koffiedik geeft een mooiere structuur in je gesso hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde met die tekst
Ik wilde eigenlijk naar de Action vandaag voor nieuwe Vanish, is dat nog acceptabel?
lol, een van die reacties ookquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:38 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat vreemd dat krijt eraf spoelt met regen...quote:Heb een groot hart gekocht, met krijtbordverf geschilderd. Kan je het met krijt erop zetten. Later bleek dat ik na de regen het er telkens opnieuw moest opzetten dus van de week houten letters gekocht bij xenos en erop geplakt. Erg leuk
Verdommequote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:58 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
https://fbcdn-sphotos-g-a(...)2fe7fc87929df6704bbc
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:59 schreef Elleska het volgende:
[..]
lol, een van die reacties ook
[..]
wat vreemd dat krijt eraf spoelt met regen...
Je verwacht 't niet neequote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:59 schreef Elleska het volgende:
[..]
wat vreemd dat krijt eraf spoelt met regen...
Dit topic is ook best wel confronterend voor me.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:40 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Volgens mij is dit al je tweede strike op gebied van Gerda-heid, wel op blijven passen nu!
Wel een mooi vintage aanrechtquote:
Te laatquote:
Zo vind ik het dan best wel weer leukquote:
Ik vind het idee leuk, maar dat strakke bij die mooie keuken... dat vind ik dan weer niet passen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo vind ik het dan best wel weer leuk
Vette wasbak
Ik wist dat ik niet de enige was.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb overigens ook wel eens iets gefreubeld met Action-spullenEen hoge vaas, laag 'aquariumsteentjes' onderin, paar takken/nepbloemen erin gestoken (van de Action
) en het ding staat nu in een hoekje.
Maar er is geen lijm, gesso, glitter of lampje aan te pas gekomen hoorquote:
Uiteraard niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar er is geen lijm, gesso, glitter of lampje aan te pas gekomen hoorwant ik ben geen Gerda
Weten ze hier LIF / De Action #92 Limited Edition herfstshopper vast beter dan in dit topicquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:15 schreef Probability het volgende:
Hebben ze verf voor beton/lak bij de Action?
Zo kan ik nog steeds oprecht verdrietig worden van de gedachte aan een vrouw in de Xenox, daar was niks Gerda aan maar echt pure armoe, aan de kleding en hun hele uiterlijk te zien, grauw, afgedragen. En zij zei iets als 'Kijk Henk, hier hebben ze ook die maskers voor aan de muur.' En hij zei 'zet maar terug, die hebben we niet nodig'.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik moet ze terug gaan brengen?zij woont begeleid?
![]()
Wat een briljant inkijkje in de nederlandse Gerda-huwelijken ook.
Sigmar twee keer?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:38 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ach....quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo kan ik nog steeds oprecht verdrietig worden van de gedachte aan een vrouw in de Xenox, daar was niks Gerda aan maar echt pure armoe, aan de kleding en hun hele uiterlijk te zien, grauw, afgedragen. En zij zei iets als 'Kijk Henk, hier hebben ze ook die maskers voor aan de muur.' En hij zei 'zet maar terug, die hebben we niet nodig'.
En nog tot op de dag van vandaag heb ik spijt dat ik toen niet dat masker voor die vrouw gekocht heb als kadootje, het ding was 10 euro ofzo. Je zag letterlijk het verlangen in haar ogen en toen de teleurstelling en teneergeslagenheid... echt om kippevel van te krijgen, zo sneu...
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach....ja dat kan ik me dan voorstellen. Aan de andere kant: als haar hele huis al vol geglitterd was...
Er zijn wel meer mensen die hun kind naar de vader noemen. Mijn pa heeft ook dezelfde naam als zijn vader.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Sigmar twee keer?
Is dat de achternaam of een verbastering van zeg maar?
Maar jouw pa heet vast niet Sigmar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die hun kind naar de vader noemen. Mijn pa heeft ook dezelfde naam als zijn vader.
Hey...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:28 schreef Pandaplint het volgende:
Als je dit ziet hangen heb je ook direct het idee dat je bij een ADHDer bent beland
[ afbeelding ]
Hier heb je een bordje voor als je de stamppot bent vergetenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey...![]()
Ik heb nergens zo'n bord hangen en ik vergeet structureel koekjes aan te bieden bij koffie of thee![]()
Soms denk ik er tijdens de borrel nog aan dat er gebak in de koelkast staat, laat ze daar eens een bord voor verzinnen
Dank!!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hier heb je een bordje voor als je de stamppot bent vergeten
[ afbeelding ]
Een artisjok.quote:
Met een sokquote:
Artisokquote:
Maar als je het zo opschrijft wordt het opeens heel dichterlijk:quote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:35 schreef Pandaplint het volgende:
Uitlijning is overrated
[ afbeelding ]
quote:Ik ben van mening dat de action gewoon om 8.30 open moet gaan! Echt niet handig met schoolgaande kinderen. Ik wil meteen door gaan shoppen .... ik zit gewoon nog een half uur te wachten in de auto......!
Kan echt niet hoor !!! Bovendien hebben we dan meteen een half uur extra shop tijd.... Dus win win situatie!
Iedereen mee eens hihihi
wat is die bovenste? een volgestucte overrijpe banaan?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:22 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[ afbeelding ]
En een pasta-schilderij:
[ afbeelding ]
Zoiets heb ik ook gemaakt!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:22 schreef LeTourdeFrance het volgende:
En een pasta-schilderij:
[ afbeelding ]
Dat is Anneke, het maanvrouwtje.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat is die bovenste? een volgestucte overrijpe banaan?
je zou het als partner van Gerda bijna expres doen....quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:08 schreef BlueMage het volgende:
Ik las gister in de krant dat er 'n kans van 1 op 65 is dat je huis 'n keer affikt. Ik snap wel waarom die kans zo groot is als ik dit topic zie.
Vergeet ook de pasta-ketting niet! Penne verven in mooie kleurtjes en vervolgens aan een draadje rijgenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook gemaakt!
In groep 3 op de basisschool
ik had haar werkelijk niet herkendquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dat is Anneke, het maanvrouwtje.
Maar ik wou poffertjes.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hier heb je een bordje voor als je de stamppot bent vergeten
[ afbeelding ]
Ja, in klas 3 idd.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:31 schreef MaLo het volgende:
Vergeet ook de pasta-ketting niet! Penne verven in mooie kleurtjes en vervolgens aan een draadje rijgen![]()
Ik heb een dienblad met zo'n servettenbodem gekregen. Is op de crea-club op een revalidatieafdeling gemaaktquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:06 schreef Elleska het volgende:
ik heb als kind ook eens zo'n dakpan met servetten gemaakt bij een kinderfeestje
Nee toch!?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een dienblad met zo'n servettenbodem gekregen. Is op de crea-club op een revalidatieafdeling gemaakt
ripquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee toch!?
Ik vertrek morgen naar een revalidatiecentrum
Als ik terugkom heet ik Gerda?quote:
Ieuwquote:
Nou ja, dat soort dingen maken ze daar dus op de bezigheidstherapiequote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:38 schreef Rewimo het volgende:
Nee toch!?
Ik vertrek morgen naar een revalidatiecentrum
Joepiequote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:49 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, dat soort dingen maken ze daar dus op de bezigheidstherapie![]()
Maar je hebt al heeel veel leuke voorbeelden gezien, dus je zit vol inspiratie. Ik zou voor het zwevende kopje gaan, met walnoten of zohoop dat je er veel aan zal hebben, de revalidatie, niet de creabeauurtjes
Ik heb zo het gevoel dat je hysterisch begint te lachen als je daadwerkelijk geacht wordt mee te fröbelen en de gesso ziet staanquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:50 schreef Rewimo het volgende:
Joepie
Komt goed, het kan alleen maar vooruit nu
misschien alvast lelijke vazen van thuis meenemen? dan kan je ze daar achterlaten, gemuurvullerd en al voor in het ziekenhuiswinkeltjequote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zo het gevoel dat je hysterisch begint te lachen als je daadwerkelijk geacht wordt mee te fröbelen en de gesso ziet staan
Echt welquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat je hysterisch begint te lachen als je daadwerkelijk geacht wordt mee te fröbelen en de gesso ziet staan
Die boom, holy shit ik kom niet meer bijquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja toch?
quote:Ik heb zo'n deurmat maar de kleur past totaal niet bij de rest van de hal. Zou ik deze zwart kunnen maken met bijvoorbeeld spuitverf? Iemand tips hoe ik dit aan kan pakken?
Nee.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat is dit? the blob?
Tering, ze probeert niet eens om er iets moois van te maken. Gewoon alles erop kwakken en klaar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat is dit? the blob?
Ze had vast een aanstootgevend decolletage.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat is dit? the blob?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |