abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 00:00:16 #1
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145280134
Antwoorden voor Kris

Nieuws:
Uitzending RTL Late Night 1-10
Uitzending Vermist 23-9
Kaart van Baru (voormalige gids uit Boquete, via WS)
• NB: De taalschool van Lisanne en Kris is niet Habla Ya, maar Spanish by the river. (met dank aan Gorraay)
• Zaak Lisanne en Kris op het Websleuths-forum: deel 1 - deel 2 - deel 3 - deel 4 - deel 5 - deel 6

Overzichtskaart (bij benadering) waarmee mogelijk (delen van) de route mee te herleiden zijn- (Geruisloos, 28-9)
http://i7.minus.com/iKBFk3lc2ENPk.jpg

Belgegevens telefoon (Geruisloos 4-10) :

Uitgebreide video door de ouders van Kris

Antwoorden voor Kris door Answers for Kris

Vondsten en coördinaten in Google Maps
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) - update 4-10
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdlijn (kort): - bron: Videodagboek Ouders Kris Kremers - EenVandaag - 04-08 - Fotoverslag
SPOILER
Foto's van de wandeling:
SPOILER
Analyses van de foto's:
SPOILER
Overzicht en analyses van de telefoongegevens:
SPOILER
Nieuwslinks:
SPOILER
Kaarten en luchtfoto's:
SPOILER
Vondsten Lisanne en Kris:
SPOILER
Zoekacties:
SPOILER
Algemene foto's:
SPOILER
Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):
SPOILER
Flora, fauna, klimaat, zon en maan:
SPOILER
Informatie op video:
SPOILER
Informatieve posts:
SPOILER
Reisverslagen, vermissingen, criminaliteit en overige info:
SPOILER
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 00:01:43 #2
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145280180
Titel verpest :'( -O-
pi_145280242
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, op t strafbankje jij.
pi_145280255
quote:
k.nl/topic/2156948/6/50#145279958]maandag 6 oktober 2014 23:55[/url] schreef Rubella het volgende:[/b] [..]
Klopt, was een criminoloog; Octavio Calderon.
Bron: http://www.melodijoadelit(...)hipotesis-de-la.html
Was hij direct betrokken bij het onderzoek?
Make my day!
pi_145280294
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je laat mij een half uur (of langer) lullen als Brugman, waarbij ik tot vervelens toe vermeld dat sudden die 2 door elkaar haalt. Maar pas als JIC hetzelfde meldt kom je bijval geven :D _O-

Sorry, ik was er even tussenuit :@ . Moest even een vervelende kat tot de orde roepen (eigenlijk wel toepasselijk, nietwaar whiskers _O- ).
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 00:05:54 #6
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145280327
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:03 schreef agter het volgende:

[..]

Was hij direct betrokken bij het onderzoek?
Volgens mij niet.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 00:06:31 #7
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145280354
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:04 schreef Rubella het volgende:

[..]

Je laat mij een half uur (of langer) lullen als Brugman, waarbij ik tot vervelens toe vermeld dat sudden die 2 door elkaar haalt. Maar pas als JIC hetzelfde meldt kom je bijval geven :D _O-

Sorry, ik was er even tussenuit :@ . Moest even een vervelende kat tot de orde roepen.
Katten O+

Geeft verder niks, maar ik vond het wel grappig :P
En ik was toch niet vervelend :o
pi_145280396
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Katten O+

Geeft verder niks, maar ik vond het wel grappig :P
En ik was toch niet vervelend :o
Jij niet, maar dat loeder van mij wel.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 00:08:11 #9
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145280408
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:

Domnivoor, volgens mij heeft die patholoog(-anatoom)/forensisch antropoloog dat ook helemaal niet gezegd. Of heb je een bron voor me?
Daar heb ik iig niets over gehoord.
De patholoog die de leiding van het onderzoek had is Dr. Diomedes Trejos. (Ik weet niet zeker of hij patholoog is maar dat terzijde.) Trejos werkt in Panama-Stad en is niet zelf naar PILA gereisd. Er is wel een patholoog-anatoom in dat gebied geweest. Heeft suddenintuition daar meer over gelezen?
Qua huisdieren en Fokkers heb ik alleen de schildpadden van Domnivoor en de hond van @:mascara-klodder irl gezien (Koen66)
pi_145280489
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Volgens mij niet.
Dus gewoon een buitenstaander met een titel die wat roept.
Make my day!
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 00:10:19 #11
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145280494
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:08 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

De patholoog die de leiding van het onderzoek had is Dr. Diomedes Trejos. (Ik weet niet zeker of hij patholoog is maar dat terzijde.) Trejos werkt in Panama-Stad en is niet zelf naar PILA gereisd. Er is wel een patholoog-anatoom in dat gebied geweest. Heeft suddenintuition daar meer over gelezen?
Nou ja, volgens mij haalt ze de uitspraken van de medisch onderzoeker (minder typwerk) en die criminoloog door elkaar. Maar ik heb de afgelopen weken en maanden zo veel gelezen dat ik niet meer weet wat ik waar moet terugzoeken en hoe (NLse media, Panamese media, welke maand/week/dag)..
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 00:11:25 #12
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145280540
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:10 schreef agter het volgende:

[..]

Dus gewoon een buitenstaander met een titel die wat roept.
Ik zei "volgens mij niet" (= ik weet het niet 100% zeker) en niet "nee" (= ik weet het 100% zeker) ;)
pi_145280579
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik zei "volgens mij niet" (= ik weet het niet 100% zeker) en niet "nee" (= ik weet het 100% zeker) ;)
Je bevestigde me in de indruk die ik al had toen ik artikel voor het eerst las.
Make my day!
pi_145280599
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:02 schreef agter het volgende:
Ik vraag me af of dat telefoon gebruik wel zo regelmatig is als wij denken te zien. Door de manier van vormgeven in dat plaatje, willen wij misschien wel (heel menselijk) een patroon zien. Maar mss is dat er helemaal niet.
Het menselijke brein zoekt namelijk altijd patronen. :)

Zijn er mensen die hier iets zinnigs over kunnen zeggen?
Wel iets, dat vaak gebleken is. Vooral gestaltes en gezichten. Dat lijkt biologisch vast te liggen. Verder vaak wat je verwacht. Een stel ufo-gekkies kon een foto waar een brief op stond, stukken tekst lezen, waaruit bleek dat het over een vliegende schotel ging. Proefpersonen die geen informatie over de foto hadden, zagen dat niet. Verbanden leggen die er niet zijn, doen dieren ook. Althans reageren alsof zo'n verband er wel is. Google maar eens op Skinner en superstitiion in pigeons. Bij toeval ontdekt, een halve eeuw of zo geleden. Bij mensen nog veel meer bewijzen voor gevonden. Werkt dubbel zo hard als iemand zegt dat er een patroon is.
pi_145280604
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nou ja, volgens mij haalt ze de uitspraken van de medisch onderzoeker (minder typwerk) en die criminoloog door elkaar. Maar ik heb de afgelopen weken en maanden zo veel gelezen dat ik niet meer weet wat ik waar moet terugzoeken en hoe (NLse media, Panamese media, welke maand/week/dag)..
geldt hetzelfde voor mij.....ik lees zoveel.....en ik kan onmogelijk a l l e s opslaan...
en je weet vantevoren niet, wat hier voorbij gaat komen.....en dan weet ik ook niet meer, waar het terug te zoeken.....
pi_145280641
quote:
Ik denk dat op dit moment het grootste struikelblok voor alle scenarios het gebruik van de telefoons is.

Is er iemand die desondanks daar toch een miniscenariootje van kan maken waarbij het opmerkelijk gebruik wel verklaard kan worden?
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 00:17:18 #17
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145280708
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:14 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ik denk dat op dit moment het grootste struikelblok voor alle scenarios het gebruik van de telefoons is.

Is er iemand die desondanks daar toch een miniscenariootje van kan maken waarbij het opmerkelijk gebruik wel verklaard kan worden?
Ik vind dit wel een goeie:
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:32 schreef schuschuho het volgende:
Of de tijd om medicijnen in te nemen misschien?
De papiertjes op foto 550 zouden van een geneesmiddelenverpakking kunnen zijn.
Qua huisdieren en Fokkers heb ik alleen de schildpadden van Domnivoor en de hond van @:mascara-klodder irl gezien (Koen66)
pi_145280721
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:08 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Is geen patholoog, maar chef van de afdeling biomoleculaire analyse. Als je op de naam googelt, dan kom je zijn Linkedin pagina tegen
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 00:20:04 #19
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145280788
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:17 schreef Rubella het volgende:

[..]

Is geen patholoog, maar chef van de afdeling biomoleculaire analyse. Als je op de naam googelt, dan kom je zijn Linkedin pagina tegen
En wat je dan ook tegenkomt: publicaties over forensische pathologie ;)
pi_145280789
En de volgende vraag waarover volgens mij nog steeds onduidelijkheid over bestaat:

Konden de meiden om 16.39 al bij de eerste oversteek bij de rivier zijn?
pi_145280792
quote:

[..]

is hier een aantal ## geleden over geschreven, dat het te maken kon hebben met dader ( s)
die werken overdag, en mogelijk pauze hadden ( dan zouden K&L dus gevangen hebben kunnen zitten.....ergens in de buurt daar )....iets anders kan ik ook niet bedenken.....ik vind het zeer raar anders , die tijden....
pi_145280829
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:20 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Ja duhh, hij werkt op de Panamese evenknie van het NFI. :+
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 00:22:06 #23
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145280854
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:20 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

:s) Niet zo vreemd :P
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 00:23:00 #24
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145280879
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:21 schreef Rubella het volgende:

[..]

Ja duhh, hij werkt op de Panamese evenknie van het NFI. :+
Is hij dan een patholoog? Ja en nee :+
pi_145280905
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:20 schreef jackie12 het volgende:
En de volgende vraag waarover volgens mij nog steeds onduidelijkheid over bestaat:

Konden de meiden om 16.39 al bij de eerste oversteek bij de rivier zijn?
Als ze eerder vertrokken zijn, met de tijdlijn van 11.05 u...wordt de kans wel groter
als met 13.00 u...denk ik
pi_145280914
quote:

[..]

Ik ga wel even uitzoeken of er ook telefoongebruik bestaat dat niet opmerkelijk is. En hoe iemand dat voorelkaar krijgt.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 00:24:36 #27
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145280930
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:23 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

Als ze eerder vertrokken zijn, met de tijdlijn van 11.05 u...wordt de kans wel groter
als met 13.00 u...denk ik
13:00 uur waren ze op de Mirador ;) Daar past die tijdlijn van rond 11:00 beginnen aan het pad prima bij.
pi_145280951
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:23 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Is hij dan een patholoog? Ja en nee :+
Ok, you win. Gebeurt niet snel dat ik de handdoek in de ring gooi, maar eehhh misschien heb je in dit voorkomende geval een klein beetje gelijk. ;)
pi_145281013
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

13:00 uur waren ze op de Mirador ;) Daar past die tijdlijn van rond 11:00 beginnen aan het pad prima bij.
Ik ga dan inderdaad uit van 13.00 uur mirador.
Alhoewel het niet uitgesloten is dat er met de foto's is geknoeid.

Maar even uitgaande 13.00 uur mirador

kan trouwens dat kaartje met die actieradius niet terugvinden
pi_145281108
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:27 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ik ga dan inderdaad uit van 13.00 uur mirador.
Alhoewel het niet uitgesloten is dat er met de foto's is geknoeid.

Maar even uitgaande 13.00 uur mirador

kan trouwens dat kaartje met die actieradius niet terugvinden
Was dat niet een kaartje van Geruisloos? Misschien is dit nog terug te vinden in de OP of anders een iets oudere OP?
pi_145281213
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:25 schreef Rubella het volgende:

[..]

Ok, you win. Gebeurt niet snel dat ik de handdoek in de ring gooi, maar eehhh misschien heb je in dit voorkomende geval een klein beetje gelijk. ;)
ik vermoed dat elke - - - - - loog wel iets zinnigs kan bijdragen in deze richting, niet alleen maar een patholoog, ook die andere - - - - - logen zullen hun steentje kunnen bijdragen, gezien hun opleiding
lijkt mij......in elk geval weten zij meer dan de recherche ( die op andere vlakken de omstandigheden uitzoeken )....al die bevindingen bijelkaar moeten dan een oplossing van de zaak geven, alleen blijft die laatste groep wat achter de feiten aan hobbelen....misschien omdat ze hier en daar wat TEGENGEHOUDEN worden .....d e n k i k .....
pi_145281694
en natuuuurlijk weten al die rechercheurs a l l a n g hoe het zit ! ....Maar zij moeten ook het BEWIJS bijelkaar zien te sprokkelen en rond zien te krijgen, en er dan ook nog eens ONGEHINDERD mee naar buiten zien te komen.....en dat gaat nooooit gebeuren....in dit geval ......
d e n k i k .....maar dat is mijn INTUITIE......( en die werkt perfect ! )
wij kunnen hier nog wel 3 jaar zitten te bakkeleien....wie weet......
Tot topic 569 of zo....
pi_145281721
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:35 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

ik vermoed dat elke - - - - - loog wel iets zinnigs kan bijdragen in deze richting, niet alleen maar een patholoog, ook die andere - - - - - logen zullen hun steentje kunnen bijdragen, gezien hun opleiding
lijkt mij......in elk geval weten zij meer dan de recherche ( die op andere vlakken de omstandigheden uitzoeken )....al die bevindingen bijelkaar moeten dan een oplossing van de zaak geven, alleen blijft die laatste groep wat achter de feiten aan hobbelen....misschien omdat ze hier en daar wat TEGENGEHOUDEN worden .....d e n k i k .....
Heb je een voorbeeld van een zaak waar wetenschappers het beter bleken te weten dan politie en jusitie? Ik weet van één geval, maar dat waren wetenschappers die in de gaten hadden hoe makkelijk mensen aanwijzingen gaan zien voor een misdrijf, in gegevens waar ze geen verstand van hebben. Dat ging over Lucia de Berk, die achter de tralies gezet was voor een misdrijf dat helemaal niet bestond. Goede wetenschappers dus.

Die waar jij het over hebt, lijken precies het tegenovergestelde te doen: zelf concluderen dat er een misdrijf is gepleegd, waar nog niet eens aanwijzingen voor gevonden zijn. En waar ze zelf als deskundige ook aanwijzingen voor kunnen vinden. Maar ja, als jij geen bron geeft, kan ik natuurlijk niet bewijzen dat ze uit hun nek kletsen.
pi_145281795
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:53 schreef suddenintuition het volgende:
en natuuuurlijk weten al die rechercheurs a l l a n g hoe het zit ! ....Maar zij moeten ook het BEWIJS bijelkaar zien te sprokkelen en rond zien te krijgen, en er dan ook nog eens ONGEHINDERD mee naar buiten zien te komen.....en dat gaat nooooit gebeuren....in dit geval ......
Tot topic 569 of zo....
Een intuïtie die oncontroleerbare wijsheden produceert, en daarbij ook nog weet dat die wijsheden nooit door feiten bevestigd zullen worden, werkt inderdaad perfect.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 00:58:57 #35
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145281816
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:53 schreef suddenintuition het volgende:
Tot topic 569 of zo....
-O- Sorry hoor.
Maar dit slaat zo ontzettend helemaal nérgens op :N
Is een soort van complottheorie gemengd met "helderziendheid" of "heldervoelendheid" of hoe het ook allemaal mag heten. Kan daar werkelijk helemaal niks constructiefs mee. -O-

Ik ga slapen overigens, welterusten allen :W
pi_145281857
ook de recherche vindt dat er aanwijzingen zijn voor een misdrijf.....zelfs oud-rechercheurs
doen daarom mee en bieden hun hulp aan......maar als je het bewijs niet rond krijgt, of je vindt andere hindernissen op je pad.....dan sta je machteloos.......er is hier genoeg over te lezen in deze zaak.....schijt met die bronnen......lees eens ........of lees jij alleen maar hier ?
pi_145281906
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

-O- Sorry hoor.
Is een soort van complottheorie gemengd met "helderziendheid" of "heldervoelendheid" of hoe het ook allemaal mag heten. Kan daar werkelijk helemaal niks constructiefs mee. -O-

Welterusten. Ik ga er ook eens in. :O . Lees jullie later.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 01:02:53 #38
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145281910
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 01:00 schreef suddenintuition het volgende:
ook de recherche vindt dat er aanwijzingen zijn voor een misdrijf.....zelfs oud-rechercheurs
doen daarom mee en bieden hun hulp aan......maar als je het bewijs niet rond krijgt, of je vindt andere hindernissen op je pad.....dan sta je machteloos.......er is hier genoeg over te lezen in deze zaak.....schijt met die bronnen......lees eens ........of lees jij alleen maar hier ?
Nope. De NLse niet, en de Panamese niet.

Steffens en zijn maatjes en de Panamese advocaat dan weer wel. 3x raden wie ze betaalt. :P

En nu echt weg :W
pi_145281959
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

-O- Sorry hoor.

` dit slaat helemaal nergens op ` ......met alles in het `belachelijke ` te trekken wat ik hier schrijf, daar ben je wel `constructief ` mee bezig......ja, welterusten dan, en slaap lekker miauw....
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 01:11:38 #40
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145282082
quote:

[..]

Een poging:

Na de eerste noodoproep op 1 april 16.39 uur constateerden ze dat ze geen bereik hadden. Er was nog geen sprake van echte paniek. Integendeel, ze realiseerden zich dat ze de nacht moesten doorbrengen in de buitenlucht en besloten de batterijen te sparen, zodat ze volgende dag de telefoons konden gebruiken. Ze hadden om dat moment de overtuiging dat ze op 2 april wel terug konden of gevonden zouden worden.

Op 2 april is het telefoongebruik begrijpelijk. 's Ochtends vroeg proberen ze het gelijk. Ze herhalen hun pogingen om de paar uur, misschien hebben ze zich in de tussenliggende tijd verplaatst om gsm-bereik te vinden, misschien ook niet / was een van hen immobiel. Het lukt helaas niet en de reddingsteams zijn nog niet begonnen. Aan het eind van de dag een aardbeving. De stemming daalt. Weer zo'n nacht.

Op 3 april in de ochtend proberen ze nog een keer te bellen, maar concluderen dan dat dit geen enkel nut heeft. Ze besluiten daarom niet meer te bellen, maar laten hun telefoons wel aan staan, in de hoop dat zij zelf gebeld worden, een bericht krijgen, of wellicht gedecteerd worden. Ze nemen zich ook voor om op gezette tijden hun telefoons te controleren, om te zien of ze misschien een bericht hebben ontvangen. Hier begint dus de regelmaat en die houden ze een paar dagen vol.

Op 4 april is de batterij van L. leeg, maar die van K. houdt het langer vol. Vanaf 5 april in de middag geen pincodes meer. K. is dan buiten bewustzijn. L. weet de pincode niet, maar blijft de telefoon wel checken.

K. overlijdt in de nacht van 6 naar 7 april. L. laat de telefoons verder voor wat ze zijn en begint te lopen, lopen en lopen. Ze loopt door in de nacht van 7 naar 8 april en gebruikt de cameraflits om haar pad te verlichten.
pi_145282089
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 01:05 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

` dit slaat helemaal nergens op ` ......met alles in het `belachelijke ` te trekken wat ik hier schrijf, daar ben je wel `constructief ` mee bezig......ja, welterusten dan, en slaap lekker miauw....
Is misschien wel een complot, om jou te laten twijfelen of je ze nog wel op een rijtje hebt.
pi_145282192
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 01:11 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Op 3 april in de ochtend proberen ze nog een keer te bellen, maar concluderen dan dat dit geen enkel nut heeft. Ze besluiten daarom niet meer te bellen, maar laten hun telefoons wel aan staan, in de hoop dat zij zelf gebeld worden, een bericht krijgen, of wellicht gedecteerd worden.
Over dat gedetecteerd worden: hadden daar middelen voor ingezet kunnen worden die zo'n gebied bestrijken? Een mobie GSM mast bijvoorbeeld? Het ligt voor de hand om de paden af te zoeken, maar als dat niets oplevert, of als er reden is om te denken dat ze niet op of vlakbij een pad zijn, zou het een optie zijn. Lijkt me niet duurder dan helikopters en ploegen met honden.
quote:
K. overlijdt in de nacht van 6 naar 7 april. L. laat de telefoons verder voor wat ze zijn en begint te lopen, lopen en lopen. Ze loopt door in de nacht van 7 naar 8 april en gebruikt de cameraflits om haar pad te verlichten.
Hm.. lopen bij flitslicht, op een pad waar je tussen te flitsen niks ziet terwijl dat wel zou moeten. Dat dat zal niet lang goed gaan. En je krijgt er geen zwarte foto's van.

[ Bericht 27% gewijzigd door JustinCase op 07-10-2014 01:31:59 ]
pi_145282210
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 01:12 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Is misschien wel een complot, om jou te laten twijfelen of je ze nog wel op een rijtje hebt.
10000 punten ! .....dat wou ik nou NET opschrijven hier.....dat er hier `op de achtergrond ` een complot tegen mij, aan de gang is....hahahahaha......leuk, ga je gang !.......elkaar stiekum emailtjes sturen....net kleuterschool......
en JIJ / jullie , dachten dat ik dat niet in de gaten had ???
dan moet je toch gek zijn....
pi_145282227
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 01:19 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

10000 punten ! .....dat wou ik nou NET opschrijven hier.....dat er hier `op de achtergrond ` een complot tegen mij, aan de gang is....hahahahaha......leuk, ga je gang !.......elkaar stiekum emailtjes sturen....net kleuterschool......
en JIJ / jullie , dachten dat ik dat niet in de gaten had ???
dan moet je toch gek zijn....
Zolang je maar niet doet alsof, want trollen moeten ze hier niet.
pi_145282289
Dit heeft misschien geen waarde.
In dit http://seinne.reismee.nl/(...)nama-city-a-boquete/
In dit reisverslag las ik dat IL ook Chauffeuse en gids was.
pi_145282390
quote:

[..]

Een poging:

Na de eerste noodoproep op 1 april 16.39 uur constateerden ze dat ze geen bereik hadden. Er was nog geen sprake van echte paniek. Integendeel, ze realiseerden zich dat ze de nacht moesten doorbrengen in de buitenlucht en besloten de batterijen te sparen, zodat ze volgende dag de telefoons konden gebruiken. Ze hadden om dat moment de overtuiging dat ze op 2 april wel terug konden of gevonden zouden worden.

Op 2 april is het telefoongebruik begrijpelijk. 's Ochtends vroeg proberen ze het gelijk. Ze herhalen hun pogingen om de paar uur, misschien hebben ze zich in de tussenliggende tijd verplaatst om gsm-bereik te vinden, misschien ook niet / was een van hen immobiel. Het lukt helaas niet en de reddingsteams zijn nog niet begonnen. Aan het eind van de dag een aardbeving. De stemming daalt. Weer zo'n nacht.

Op 3 april in de ochtend proberen ze nog een keer te bellen, maar concluderen dan dat dit geen enkel nut heeft. Ze besluiten daarom niet meer te bellen, maar laten hun telefoons wel aan staan, in de hoop dat zij zelf gebeld worden, een bericht krijgen, of wellicht gedecteerd worden. Ze nemen zich ook voor om op gezette tijden hun telefoons te controleren, om te zien of ze misschien een bericht hebben ontvangen. Hier begint dus de regelmaat en die houden ze een paar dagen vol.

Op 4 april is de batterij van L. leeg, maar die van K. houdt het langer vol. Vanaf 5 april in de middag geen pincodes meer. K. is dan buiten bewustzijn. L. weet de pincode niet, maar blijft de telefoon wel checken.

je schrijft : in de hoop dat zij zelf gebeld worden, of een bericht ontvangen......
dat is dus ook zo gek, we hebben het er hier wel over gehad, dat de meisjes zelf geen sms-jes gestuurd hebben.....maar we kunnen ook andersom, ons afvragen waarom zij zelf niet gebeld zijn of berichten hebben ontvangen.....ook al zo `n raadsel, maar DAT kan dus wel aan die ouders gevraagd worden, want die leven nog.....????????
Op 3 april om 00.15 uur, kregen die ouders een telefoontje, van de vermissing.....

dan ga je toch bellen ??? als ouder zijnde.....en al die dagen erna....proberen ???
maar dat is dus ook niet gebeurd ??
pi_145282467
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 01:30 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

je schrijft : in de hoop dat zij zelf gebeld worden, of een bericht ontvangen......
dat is dus ook zo gek,
Normale uitdrukking hoor, in de hoop dat. Niet weten wat het betekent is wel gek.
pi_145282479
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 01:20 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Zolang je maar niet doet alsof, want trollen moeten ze hier niet.
en ik moet jou niet ! ...en nog een paar anderen....maar is niet relevant verder....jullie doen maar....niet belangrijk, we zijn hier aan `t puzzelen.....
welterusten ? kleuterschool-individuen moeten allang slapen.....
pi_145282559
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 01:37 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

en ik moet jou niet ! ...en nog een paar anderen....maar is niet relevant verder....jullie doen maar....niet belangrijk, we zijn hier aan `t puzzelen.....
welterusten ? kleuterschool-individuen moeten allang slapen.....
Doe even niet zo neerbuigend
pi_145282624
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 01:43 schreef vronie het volgende:

[..]

Doe even niet zo neerbuigend
achhhh........jij hoort ook bij dat clupje ???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')