Oude topics, meen me er wat van te herinneren. Vandaar dat ik ook nooit zo fel op jou in ga.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:59 schreef Bluesdude het volgende:
Shit... hoe weet je nou van mijn geestelijke beperking? Of roep je maar wat denigrerends ?
Vervolgens ging jij het hebben over genocide op joden en dan ga je mij aanvallen dat de vergelijking niet coherent is?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken....?
Het ging over het non-argument van een monopolie hebben op een huidskleur
Hij kan er toch niets aan doen dat hij zo is?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oude topics, meen me er wat van te herinneren. Vandaar dat ik ook nooit zo fel op jou in ga.
Dat weet ik, maar er zijn grenzen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hij kan er toch niets aan doen dat hij zo is?
en daar komt de jodenhatende aap uit de mouw. vuilak.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
jaja joden hebben ook niet het monopolie om massaal vermoord te worden..
Dus klagen mag pas als men dat monopolie wel heeft ?
Nee, ik zeg in feite dat de kleur er niet toe doet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Goed lezen... Ik stel een vraag.
Je geeft wel de indruk dat wie niet het monopolie heeft op de kleur zwart niet mag klagen.
Mooi... dat is dus opgelost. Men mag dus wel klagen van jou als het gaat om het imiteren van de eigen persoon op basis van een huidskleur.
Dus men mag best klagen van je. Natuurlijk doet de kleur van Piet er wel toe. Heel Nederland maakt zich er druk over.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:26 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nee, ik zeg in feite dat de kleur er niet toe doet.
Dat men klaagt OMDAT hij zwart is is het goed recht van de klager, maar dat is dan een persoonlijke issue van die klager want:
Lees de zin nog eens.....en formuleer het anders.quote:Iedereen die bepaalt dat dingen niet mogen omdat het een bepaalde kleur heeft is dan ook racistisch t.o.v. die kleur bezig.
ach.... wat zeer humaan van je !!!!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oude topics, meen me er wat van te herinneren. Vandaar dat ik ook nooit zo fel op jou in ga.
Samenvatting:quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:29 schreef sp3c het volgende:
nadruk op ofzo want ik snap het ook niet helemaal
dat is denk ik het andere kamp, misschien heb je het verkeerd gelezenquote:
Niet dan?quote:
het zou me heel sterk verbazen als miljoenen buiten Nederland er uberhaupt van gehoord hebbenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Niet dan?
Miljoenen donkere mensen buiten Nederland die niet happy zijn met onze ZP ?
Kan toch best ?
Onderwijl is ZP het boegbeeld van racisten, vreemdelingenhaters en andere monoculturelen
Zet dat af tegen een malloot die aan de hand van de ramp met mh17 stelt dat witte levens belangrijker zijn dan zwarte en je hebt zo'n beetje de extremen in de 'discussie' te pakken; ze voeren elkaar alleen maar en dat is heerlijk om te zienquote:
Nee, dat kan niet. Dat is puur en alleen in jouw door drugs verlopen hoofd een issue. Miljarden mensen buiten Nederland kennen ZP niet eens.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Niet dan?
Kan toch best ?
Onderwijl is ZP het boegbeeld van racisten, vreemdelingenhaters en andere monoculturelen
Kan. Kunnen er ook 256 zijn, of geen. Of ze hebben nooit van Zwarte Piet gehoord omdat ze geen internet hebben. Of het kan ze niks schelen. Of ze hebben andere problemen. Of ze hebben geen energie om na de slavenarbeid bij te leren. Of of of of kan kan kanquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Niet dan?
Kan toch best ?
Ik vermaak me er bij tijd en wijle ook prima mee.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zet dat af tegen een malloot die aan de hand van de ramp met mh17 stelt dat witte levens belangrijker zijn dan zwarte en je hebt zo'n beetje de extremen in de 'discussie' te pakken; ze voeren elkaar alleen maar en dat is heerlijk om te zien
sterk argument....quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
het zou me heel sterk verbazen als miljoenen buiten Nederland er uberhaupt van gehoord hebben
kan best hoor..... men zou dit eens moeten onderzoeken..quote:laat staan dat ze er allemaal niet happy mee zijn, zo kan ik ook wel dingen uit mijn duim zuigen
Hell, ik zou verandering niet eens zo erg vinden, maar op de manier dat ze het nu door willen drukken vind ik gewoon te triest voor woorden. De radicalen in deze discussie zijn niet serieus te nemen en derhalve bijzonder grappig.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vermaak me er bij tijd en wijle ook prima mee.
Vooral de meme-war is soms erg grappig.
Verdorie..... hoe weet jij welke drugs ik gebruik?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Dat is puur en alleen in jouw door drugs verlopen hoofd een issue.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |