Lijkt me niet aangezien niemand een neuk om ijshockey geeft.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:40 schreef sp3c het volgende:
nu is het gewoon klaar met al de voetbla voorlopig he
lijkt mij
Goed programma dat Utopia, nog nooit gezien.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sp3c z'n ijshockeyvriendje die al een half jaar alleen maar op UTO post.
Topshow, ik kijk het nog steeds elke dag.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goed programma dat Utopia, nog nooit gezien.
Maar echt ook helemaal niets van gezien.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goed programma dat Utopia, nog nooit gezien.
Ja ik weet er alles van.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat leuk ik wist niet dat je voetbalkenner was![]()
Nou ja als het maar een leuke wedstrijd is iig.
Serieus!quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Yep, ze gaan zelfs volgend jaar gewoon door.
Jij bent toch heel hoog geëindigd met dat WK voorspelding.quote:
ik laat de man alleen weten dat het ijshockey weer terug is, dat wil hij graagquote:
Jian houdt van riposteren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik laat de man alleen weten dat het ijshockey weer terug is, dat wil hij graag
het was geen oproep om het over dingen die hij leuk vind te gaan lopen keuvelen natuurlijk
Ja toen werd ik zelfs genoemd op de FP, 3 seconds of famequote:Op maandag 6 oktober 2014 21:56 schreef Uccie het volgende:
Jij bent toch heel hoog geëindigd met dat WK voorspelding.
Misschien moet ik toch de FP beter in de gaten houdenquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja toen werd ik zelfs genoemd op de FP, 3 seconds of fame
Ga je weleens naar wedstrijden? Ik had geen idee dat je er zoveel van wistquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja toen werd ik zelfs genoemd op de FP, 3 seconds of fame
Ja, je mist nog eens watquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch de FP beter in de gaten houden
Dat is omdat alleen mensen die er geen verstand van hebben alles goed invullen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij bent toch heel hoog geëindigd met dat WK voorspelding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |