Lijkt me niet aangezien niemand een neuk om ijshockey geeft.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:40 schreef sp3c het volgende:
nu is het gewoon klaar met al de voetbla voorlopig he
lijkt mij
Goed programma dat Utopia, nog nooit gezien.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sp3c z'n ijshockeyvriendje die al een half jaar alleen maar op UTO post.
Topshow, ik kijk het nog steeds elke dag.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goed programma dat Utopia, nog nooit gezien.
Maar echt ook helemaal niets van gezien.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goed programma dat Utopia, nog nooit gezien.
Ja ik weet er alles van.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat leuk ik wist niet dat je voetbalkenner was![]()
Nou ja als het maar een leuke wedstrijd is iig.
Serieus!quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Yep, ze gaan zelfs volgend jaar gewoon door.
Jij bent toch heel hoog geëindigd met dat WK voorspelding.quote:
ik laat de man alleen weten dat het ijshockey weer terug is, dat wil hij graagquote:
Jian houdt van riposteren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik laat de man alleen weten dat het ijshockey weer terug is, dat wil hij graag
het was geen oproep om het over dingen die hij leuk vind te gaan lopen keuvelen natuurlijk
Ja toen werd ik zelfs genoemd op de FP, 3 seconds of famequote:Op maandag 6 oktober 2014 21:56 schreef Uccie het volgende:
Jij bent toch heel hoog geëindigd met dat WK voorspelding.
Misschien moet ik toch de FP beter in de gaten houdenquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja toen werd ik zelfs genoemd op de FP, 3 seconds of fame
Ga je weleens naar wedstrijden? Ik had geen idee dat je er zoveel van wistquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja toen werd ik zelfs genoemd op de FP, 3 seconds of fame
Ja, je mist nog eens watquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch de FP beter in de gaten houden
Dat is omdat alleen mensen die er geen verstand van hebben alles goed invullen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij bent toch heel hoog geëindigd met dat WK voorspelding.
Doen ze toch iets goed!quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is omdat alleen mensen die er geen verstand van hebben alles goed invullen.
F1 is topshow, al was het gister wat minder.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:08 schreef Specularium het volgende:
Of we gaan het over F1 hebben.
Weet ik ook niks van maar vindt Uccie leuk.
Rondjes rijden.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Onzin ze zei toch net dat ze er veel vanaf wist?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was een mopjequote:Op maandag 6 oktober 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Onzin ze zei toch net dat ze er veel vanaf wist?
Hm nee, weet er echt niks vanquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Je zult het wel niet vrouwelijk vinden om voetbal leuk te vinden of zo.
Ja tuurlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm nee, weet er echt niks vanvan geen één sport overigens
Nee lijkt me ook niet zo lekker.quote:
Weet ik ook niet heel veel van.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:08 schreef Specularium het volgende:
Of we gaan het over F1 hebben.
Weet ik ook niks van maar vindt Uccie leuk.
Rondjes rijden.
Van tennis wist ik vroeger heel veel, maar nu kijk ik dat ook nooit meer.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm nee, weet er echt niks vanvan geen één sport overigens
Wel eens een F1 auto in het echt gezien/gehoord?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weet ik ook niet heel veel van.
Zeker niet van alle technische dingen.
Heb je zelf getennist?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van tennis wist ik vroeger heel veel, maar nu kijk ik dat ook nooit meer.
Mijn vader kijkt geen sport, alleen EK, WK, OS, dat soort dingen, dus heb het nooit zo meegekregen.
Neequote:Op maandag 6 oktober 2014 22:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wel eens een F1 auto in het echt gezien/gehoord?
Nee, wel badminton, maar ik heb met sporten 0,0 hand-oog coördinatie.quote:
Is bij het herentennis niet zo erg.quote:
Zouden ze wel moeten doen bij die saaie kutwedstrijden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:20 schreef Karina het volgende:
Dat gekreun is superirritant. Lijkt wel of er iemand wordt doodgemaakt soms.
Ik welquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neeik vind het leuk, maar ben er niet helemaal gek van.
Ik kijk het nooit, vind er geen zak aan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zouden ze wel moeten doen bij die saaie kutwedstrijden.
Dat ziet er gewoon ontzettend smerig uit ja. Ik ging zowat over mijn nek toen ik dat de eerste keer zag.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:22 schreef Specularium het volgende:
Ik voelde me dus niet zo lekker, zag ik die reclame van Dominos met die zuurkoolpizza en die worst in de rand.
Welke ransaap verzint dat?
Dat is al heel lang geleden hoor. Je bent oudquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:22 schreef sp3c het volgende:
vroeger werd een keer zo'n tennisdame neergestoken meen ik me te herinneren
die waren dat gekreun goed zat denk ik
En welke idioten willen dat etenquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:22 schreef Specularium het volgende:
Ik voelde me dus niet zo lekker, zag ik die reclame van Dominos met die zuurkoolpizza en die worst in de rand.
Welke ransaap verzint dat?
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:22 schreef sp3c het volgende:
vroeger werd een keer zo'n tennisdame neergestoken meen ik me te herinneren
die waren dat gekreun goed zat denk ik
Neuh, als het groot nieuws is, dan onthoud ik het gewoon.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:25 schreef Karina het volgende:
Teveel kenners hier. Ik ben sportnoob merk ik al weer.
Ik haat die vissticksreclame. Zo smaakt het leven ofzo.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
En welke idioten willen dat eten
Die nieuwe visburgers van iglo lijken me trouwens wel wat.
Oh ik onthoud niks. Geheugen als een zeef.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neuh, als het groot nieuws is, dan onthoud ik het gewoon.
Sowieso vind ik Iglo reclames zonder de oude kapitein Iglo geen topshow.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik haat die vissticksreclame. Zo smaakt het leven ofzo.
Met die moeder,.
Correctquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:24 schreef Uccie het volgende:
[..]Monica Seles, door een fan van Steffi Graf dacht ik.
Deze had ik ook onder m'n ctrl-c zitten, maar wilde Karina haar minderwaardigheidscomplex niet nog verder aanwakkeren.quote:
Schijnt dat hij is ontslagen omdat ie een razende pedo was.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sowieso vind ik Iglo reclames zonder de oude kapitein Iglo geen topshow.
Nou....daar heb ik toch geen last vanquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schijnt dat hij is ontslagen omdat ie een razende pedo was.
Oh nog erger kan niet hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:28 schreef Kingstown het volgende:
Deze had ik ook onder m'n ctrl-c zitten, maar wilde Karina haar minderwaardigheidscomplex niet nog verder aanwakkeren.
Je moet wel je id laten zien als je alcohol gaat kopen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou....daar heb ik toch geen last van.
Extra zout inwrijven is ook nergens voor nodig.quote:
Nee, bij de supermarkt niet. En nu boycot ik de slijter.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet wel je id laten zien als je alcohol gaat kopen.
Ik weet het niet.
Federer als tegenhangerquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:28 schreef Kingstown het volgende:
Deze had ik ook onder m'n ctrl-c zitten, maar wilde Karina haar minderwaardigheidscomplex niet nog verder aanwakkeren.
Ik zag net een kerel bij Echte mannen die had flinke tetten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Extra zout inwrijven is ook nergens voor nodig.
Overigens heeft Halep tegenwoordig een hoop minder tiet.
Frans Bauer?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag net een kerel bij Echte mannen die had flinke tetten.
Stond gewoon in deze SC, ja wel 300 delen geleden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, bij de supermarkt niet. En nu boycot ik de slijter.
En dat stond in een ander topic
Oh ok.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stond gewoon in deze SC, ja wel 300 delen geleden.
Die kerel die vroeger alles bij elkaar zat te roven zeker?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee een of andere gast die Boeddhist was gewordenHij had een blauwe boeddha in de tuin.
Ja hij was bekeerd zogenaamd.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die kerel die vroeger alles bij elkaar zat te roven zeker?
Pas op dat je paddestoel niet wordt bestormd vannacht....het is nogal onrustig bij je in de buurt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:35 schreef Uccie het volgende:
Maar ik moet morgen vroeg op, dagje specu-city.
Slaap lekker straks
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Sinterklaas komt er weer aan
Ik heb net een kwartier over een gedichtje gedaan
Paddenstoel staat nog.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pas op dat je paddestoel niet wordt bestormd vannacht....het is nogal onrustig bij je in de buurt.
Doe een topic.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:33 schreef Njosnavelin het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-kwetsbaar~a3763095/
Goed artikel met waardevolle reacties eronder.
Ik kan in POL geen topic vinden over dat onderwerp, terwijl er vandaag door de tweede kamer over vergaderd werd. Maar een topic openen daar gaat me wat te ver, zijn altijd van die lappen tekst die ze schrijven daar. Kom vast niet weg met een linkdumpquote:
Ik ook niet...maar Jeroen van Inkel probeerde het uit te leggen:quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:47 schreef Karina het volgende:
Ik denk wat bedoel je nou, ik volg geen nieuws maar zie het topic net. '
Nou ja snap ik toch allemaal niks van.
Heeft van Inkel seriously nog een radioshow?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook niet...maar Jeroen van Inkel probeerde het uit te leggen:
https://soundcloud.com/ra(...)oor-6-7-oktober-2014
Jup, sinds 1 september op radio Veronica, volgens mij daarvoor op Q-fm.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heeft van Inkel seriously nog een radioshow?
In mijn jeugd had hij al een show op Veronica....dacht dat hij allang met pensioen zou zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jup, sinds 1 september op radio Veronica, volgens mij daarvoor op Q-fm.
Volgens wiki is hij van 1961, dus hij mag nog wel even.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In mijn jeugd had hij al een show op Veronica....dacht dat hij allang met pensioen zou zijn.
Q-music ja, luisterde ik vrij vaak naar. Van Inkel is wel een baas.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jup, sinds 1 september op radio Veronica, volgens mij daarvoor op Q-fm.
Ja, alleen jammer dat van Someren ervoor moest wieberen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Q-music ja, luisterde ik vrij vaak naar. Van Inkel is wel een baas.
Is hij nog steeds aan de dope?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Q-music ja, luisterde ik vrij vaak naar. Van Inkel is wel een baas.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In mijn jeugd had hij al een show op Veronica....dacht dat hij allang met pensioen zou zijn.
Iets klopt hier niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens wiki is hij van 1961, dus hij mag nog wel even.
Geen idee, hij heeft wel een boek geschreven.quote:
Ik vind het vooral leuk als het helemaal fout gaat. Net als bij Ik Vertrek. Als het goed gaat is het niet meer leuk.quote:
Dat heb ik nou bij klifduiken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het vooral leuk als het helemaal fout gaat. Net als bij Ik Vertrek. Als het goed gaat is het niet meer leuk.
Eigenlijk is alles veel leuker om te zien als het mis gaatquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb een enorme hekel om watersporten zelf te doen.
Om zelf te doen? Vind er helemaal niets aan. Beetje doelloos van de ene naar de andere kant zwemmen en weer terug. Ergste is nog dat je er nat van wordt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles veel leuker om te zien als het mis gaatVolgens mij had ik in Japan geboren moeten worden.
Zwemmen vind ik wel leuk trouwens.
Ja om zelf te doen, om te kijken vind ik het dan weer niet zo leuk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Om zelf te doen? Vind er helemaal niets aan. Beetje doelloos van de ene naar de andere kant zwemmen en weer terug. Ergste is nog dat je er nat van wordt.
Leedvermaak doet het bij veel mensen wel goed ja.
Ik kijk soms half mee. Was een x eentje die een Afrikaanse gast in een kerk (Engeland?) had ontmoet. Had haar een aanzoek gedaan enzo. Mijn vriendin roepen dit gaat zeker niet goed. Voordat dat wijf naar Afrika wilde ging het al mis idd. Dat liet hij ff over de telefoon weten. Dus mijn vriendin kickt er ook op.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het vooral leuk als het helemaal fout gaat. Net als bij Ik Vertrek. Als het goed gaat is het niet meer leuk.
Ik ben te oud om daar grapjes over te maken, alhoewel njos me bijna betrapt had.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja om zelf te doen, om te kijken vind ik het dan weer niet zo leuk.
En niks mis met nat worden
Het gaat hier allemaal goed dus er is niks aanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:26 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik kijk soms half mee. Was een x eentje die een Afrikaanse gast in een kerk (Engeland?) had ontmoet. Had haar een aanzoek gedaan enzo. Mijn vriendin roepen dit gaat zeker niet goed. Voordat dat wijf naar Afrika wilde ging het al mis idd. Dat liet hij ff over de telefoon weten. Dus mijn vriendin kickt er ook op.
Stelletje sensatiezuchters.
Maar ik kom net thuis van de sportschool. Heb niets ervan meegekregen vandaag, behalve dat ze ernaar zit te kijken.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben te oud om daar grapjes over te maken, alhoewel njos me bijna betrapt had.
Ik had het over mijn haar he? Maar gelukkig hebben ze in het zwembad föhns.quote:
Gadverdamme Karina. Beetje met een föhn in je bikinibroekje frutselen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het over mijn haar he? Maar gelukkig hebben ze in het zwembad föhns.
Hoeft er niet in he? Dat broekje moet ook drogen tenslotte.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gadverdamme Karina. Beetje met een föhn in je bikinibroekje frutselen.
Dat kreeg ik wel mee. Remo en Karlijn ofzo. Nu kijkt ze naar Vermist.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Het gaat hier allemaal goed dus er is niks aan
Picsquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat kreeg ik wel mee. Remo en Karlijn ofzo. Nu kijkt ze naar Vermist.
Nou ik ga douchen.
Hier is het droog.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:38 schreef Karina het volgende:
Om te douchen kan ik nu buiten gaan staan. Het hoost hier weer.
Je werd zelf gezocht?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn dag was al spannend genoeg zonder opsporing verzocht.
Wonen jullie samen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:24 schreef anonymoussie het volgende:
Kom ik uit de douche. Zit mijn vriendin te janken bij Vermist.
Ah, maar wel een plan dus? Gaat ze bij je intrekken?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Neuh. Hoewel...bijna wel. We wachten nog ff.
quote:
Misschien.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, maar wel een plan dus? Gaat ze bij je intrekken?
Alsof je de hele dag samen thuis zit.. Samenwonen kan best leuk zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:42 schreef Specularium het volgende:
Leuk joh, op elkaars lip. Nooit meer rust.
Veel plezier.
Dit is de eerste vrouw waar ik het überhaupt mee zou willen wagen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:42 schreef Specularium het volgende:
Veel plezier.
Met jou zou het geen goed plan zijn idd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:42 schreef Specularium het volgende:
Veel plezier.
In het bejaardentehuis ja....niet op jouw leeftijd, dan moet je vrij zijn in alles.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Alsof je de hele dag samen thuis zit.. Samenwonen kan best leuk zijn.
Je had het vast al eens gezegd, maar hoelang hebben jullie al een relatie?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:50 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit is de eerste vrouw waar ik het überhaupt mee zou willen wagen.
Bij mijn exen had ik dat niet.
Maar we doen het rustig aan. Geen overhaaste shit. En dan zien we wel of we volgend jaar nog steeds willen samenwonen. Volgend jaar is een beetje de planning, als het nog goed gaat.
Klopt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Met jou zou het geen goed plan zijn idd.
Nu iets van 2 jaar zoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je had het vast al eens gezegd, maar hoelang hebben jullie al een relatie?
Hoe lang zijn jullie al samen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:50 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit is de eerste vrouw waar ik het überhaupt mee zou willen wagen.
Bij mijn exen had ik dat niet.
Maar we doen het rustig aan. Geen overhaaste shit. En dan zien we wel of we volgend jaar nog steeds willen samenwonen. Volgend jaar is een beetje de planning, als het nog goed gaat.
Is zij net zo oud als jij?quote:
dat bedoel ik, dit moet je niet willenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ze is door Vermist geslagen. Braziliaans meisje die herenigd werd met haar moeder en zusjes ofzo.
Emotioneel gedoe.
Of even propelloren tegen d'r wang.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat bedoel ik, dit moet je niet willen
gewoon ff met de vlakke hand
doe maar even
dit mag ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of even propelloren tegen d'r wang.
Je wilt een sadist van mij maken he.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat bedoel ik, dit moet je niet willen
gewoon ff met de vlakke hand
doe maar even
gewoon een beetje de man, anders is het gelijk afgelopen met het bier en de voetbla als jullie strax over anderhalve maand officieel samenwonenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je wilt een sadist van mij maken he.
De 40+ ouders zitten niet meer op FOK! waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heel weinig 40+ users die in OUD posten of hebben gepost.
Zitten best wel wat 40+ users die kinderen hebben, maar dat is een ander publiek als wat er op OUD zit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De 40+ ouders zitten niet meer op FOK! waarschijnlijk.
No wayquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon een beetje de man, anders is het gelijk afgelopen met het bier en de voetbla als jullie strax over anderhalve maand officieel samenwonen
alleen nog maar wijn en Dallas kijken met vriendinnen
en borrelnootjes
Jack de Heer, Larry van Wieren en dan discusseren dat het eigenlijk geen Nederlanders zijn. Topshow.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:09 schreef sp3c het volgende:
ik ga denk een keer een ijshockeytopic in 40+ maken
die figuren herinneren de gloriedagen van het vaderlandse ijshockey natuurlijk nog als gister
Ron Berteling, Tonny Collard en al die gekke gasten
Ah jij leest de topics van Diego zekerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jack de Heer, Larry van Wieren en dan discusseren dat het eigenlijk geen Nederlanders zijn. Topshow.
DAM?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah jij leest de topics van Diego zeker
Nou ja die heeft het wel altijd over importsquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
DAM?
Nee joh...dat is alleen maar bagger wat daaruit komt.
Ik heb daar ooit een topic geopendquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:09 schreef Kingstown het volgende:
Ik had wel een paar goede ideeën voor topics in OUD, maar dat werd me afgeraden door users die een beter beoordelingevermogen hebben dan ik, dus daar heb ik maar braaf naar ze geluisterd.
Die negeer ik altijd. Behalve als hij een topic in POL opent. Om Tem een beetje te pesten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja die heeft het wel altijd over imports
Die topics gaan zijdelings ook over imports en zulksquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die negeer ik altijd. Behalve als hij een topic in POL opent. Om Tem een beetje te pesten.
Ik had meer iets over mijn 13-jarige neefje in gedachten die komt logeren en die ik dan drank en sigaretten geef .... om te checken wat de hippe FOK!-ouders daarvan vinden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit een topic geopendIets over rare spenen geloof ik.
Dat porno-topic uit 1931 had je ook snel gespot van de week.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:15 schreef Karina het volgende:
Ow even Humberto kijken, gaat over porno uit 1964.
Lijkt me een heel goed topicquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had meer iets over mijn 13-jarige neefje in gedachten die komt logeren en die ik dan drank en sigaretten geef .... om te checken wat de hippe FOK!-ouders daarvan vinden.
Tja je moet toch wat hequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat porno-topic uit 1931 had je ook snel gespot van de week.
Oh. Was niet bedoeld als een ondervraging, was gewoon nieuwsgierig.quote:
Beetje opdringerige types.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:17 schreef Specularium het volgende:
Koerden hebben ook de studio van Jeroen overgenomen met vlaggen en alles.
Behaarde voorvagina'squote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Inderdaad ja, ze lieten net wat voorpagina's zien.
Half dagje snoeien.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Was wel makkelijk scheelt een hoop tijd.
En lekker warm.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Was wel makkelijk scheelt een hoop tijd.
Neuh ik doe daar niet meer aan hoor.quote:
Dat heeft mijn vriendje ook.quote:
Ja want ik ben superdik namelijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:30 schreef Tem het volgende:
Corrie moet ook overdwars de douchecabine in.
Beetje teveel info hoorquote:
Nee, want door het schaamhaar in de breedte kan je niet door de deurtjes. Eruit is geen probleem natuurlijk want dan is het haar nat.quote:
Geloof het of niet, maar niet alle dokters zijn mannen.quote:
Jawel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar niet alle dokters zijn mannen.
Is hij verliefd geworden op je medische kennis?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar niet alle dokters zijn mannen.
Misschien houdt 'ie van een vinger in z'n reet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is hij verliefd geworden op je medische kennis?
Rutte wil Willems vinger in zijn kont.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien houdt 'ie van een vinger in z'n reet.
Nee, op mijn enorme kont.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is hij verliefd geworden op je medische kennis?
Koning? Nee dat klinkt niet als iets voor mij.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:45 schreef anonymoussie het volgende:
Wij kijken ook naar Jeroen.
Weelderige koning. Wat voor jou Njos?
Ik bedoel dat het misschien interessant was voor je. Ivm met dat linkje dat je vandaag postte. Was net heel ff bij Jeroen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Koning? Nee dat klinkt niet als iets voor mij.
Neuken?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:06 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is iedereen in dit topic undateable.
Daten slaan we over natuurlijk. Dat soort moeilijk gedoe begin ik niet aan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik undateable ben dus neuken is sowieso al out of the question.
Jammer geen gratis eten en drinken dusquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daten slaan we over natuurlijk. Dat soort moeilijk gedoe begin ik niet aan.
*Voorschrift spitst zijn orenquote:
Nou ik weet het nog zo net niet. Al dat stoere gedoe ligt er misschien wel een beetje erg dik bovenop.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
*Voorschrift spitst zijn oren
nee
*Voorschrift is dissapoint
De enige FOK!ster die ik heb gescoord, daarvan wist ik tijdens onze relatie niet dat ze op FOK! zat.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Kingstown heeft vast al veel FOK!sters gescoord met die openingszin.
Als ik ja zou zeggen zou je je denk ik kapot schrikkenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De enige FOK!ster die ik heb gescoord, daarvan wist ik tijdens onze relatie niet dat ze op FOK! zat.
Overigens zijn er teveel users die "ja" zeggen op die vraag, dus ben ik er maar mee gestopt om hem te stellen, maar van Karina kan ik er altijd op voor 100% aan dat ze niet wil, dus kan ik het haar veilig vragen.
echt nietquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik weet het nog zo net niet. Al dat stoere gedoe ligt er misschien wel een beetje erg dik bovenop.
Ik zou van schrik meteen een pic posten waardoor ik een week niet meer op FOK! mag komen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik ja zou zeggen zou je je denk ik kapot schrikkenMaar troost je, je hebt gelijk, dat gaat niet gebeuren.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De enige FOK!ster die ik heb gescoord, daarvan wist ik tijdens onze relatie niet dat ze op FOK! zat.
Overigens zijn er teveel users die "ja" zeggen op die vraag, dus ben ik er maar mee gestopt om hem te stellen, maar van Karina kan ik er altijd op voor 100% aan dat ze niet wil, dus kan ik het haar veilig vragen.
Ik zeg niet dat het niet mag, alleen dat het opvalt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:20 schreef sp3c het volgende:
als de koerden mogen protesteren mag ik het ook
#vrijheid
een R&P topic met slecht gefingeerde namen!!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Hoe kwam je er achter dat ze op FOK! zat? Zag je haar opeens foto's posten?
Oew....dat was wel leuk geweest. Tetten van je ex tegen komen in KPD ofzo.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Hoe kwam je er achter dat ze op FOK! zat? Zag je haar opeens foto's posten?
Queenstown was te opvallend?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
een R&P topic met slecht gefingeerde namen!!
Voorschrift is allang koningin hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:06 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is iedereen in dit topic undateable.
Ja als ik een koningin was, was ik vast ook niet undateable hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:38 schreef Webschip het volgende:
[..]
Voorschrift is allang koningin hoor.
Je bent net zoveel koningin als je voelt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja als ik een koningin was, was ik vast ook niet undateable hoor.
Alsof jij dit meent met je gejank dat alles zo oneerlijk is.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:54 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je bent net zoveel koningin als je voelt.
Oh eigenwaarde heb ik niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:54 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je bent net zoveel koningin als je voelt.
Zie die mensen in het programma gevoel van eigenwaarde hebben.
hexje zou hier wat van zeggenquote:
Wat een goeie grap weer.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat Word een kutprogramma is
Jij jankt azijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof jij dit meent met je gejank dat alles zo oneerlijk is.
Dan heb je een 9-darter gemist van Wade.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dartsen kijk ik heel af en toe.
Ow, ik mis ook altijd goals dus verbaast me niksquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan heb je een 9-darter gemist van Wade.
ALs ik een rotbui heb zit ik ZO op de kast ja. Zoals nu.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:59 schreef Specularium het volgende:
Cnor en Antoine tegelijk op de kast.
In de kast en nu op de kast.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:59 schreef Specularium het volgende:
Cnor en Antoine tegelijk op de kast.
Dat geldt voor deze SC in het algemeen.quote:
Dat is een dubbele ontkenning, wat zou betekenen dat het altijd goed is en dat lijkt me helemaal een onzinverhaaltje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |