Van Beek schijnt een domme overtreding gemaakt te hebben in Jong Oranje vs Jong Portugal, waardoor Jong Portugal op voorsprong is gekomen (uit de penalty die voortkwam uit die overtreding). Ik kijk verder niet, maar gezien de reacties doelen ze daarop..quote:
Oh, op die manier.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Van Beek schijnt een domme overtreding gemaakt te hebben in Jong Oranje vs Jong Portugal, waardoor Jong Portugal op voorsprong is gekomen (uit de penalty die voortkwam uit die overtreding). Ik kijk verder niet, maar gezien de reacties doelen ze daarop..
Om dan meteen te zeggen dat Veltman beter is dan Sven vanwege 1 overtreding, ach, dat moet je gewoon negeren
Te Vrede niet, dus: Te Vrede > Ronaldoquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Oh, op die manier.
Dan is Ronaldo ook een dramatische speler, die heeft wel eens een grote kans gemist
Zijn genoeg redenen die wel ergens op slaan waarom Veltman beter is dan Van beek. Sla de statistiekjes van vorig seizoen er maar even op terug dan weet je wat ik bedoel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Van Beek schijnt een domme overtreding gemaakt te hebben in Jong Oranje vs Jong Portugal, waardoor Jong Portugal op voorsprong is gekomen (uit de penalty die voortkwam uit die overtreding). Ik kijk verder niet, maar gezien de reacties doelen ze daarop..
Om dan meteen te zeggen dat Veltman beter is dan Sven vanwege 1 overtreding, ach, dat moet je gewoon negeren
Haha okequote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn genoeg redenen die wel ergens op slaan waarom Veltman beter is dan Van beek. Sla de statistiekjes van vorig seizoen er maar even op terug dan weet je wat ik bedoel.
Ja leuk, maar dat was vorig seizoen, we zitten nu in dit seizoen. Ik zou Van Beek niet willen ruilen voor Veltman hoor, jullie omgedraaid wellicht ook niet en dus gaat het een eindeloze discussie worden omdat we het toch nooit eens worden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn genoeg redenen die wel ergens op slaan waarom Veltman beter is dan Van beek. Sla de statistiekjes van vorig seizoen er maar even op terug dan weet je wat ik bedoel.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:
Fijn dat jij ook nog lol kan hebben, als fan van de hekkensluiter, maar breng ook iets van inhoudelijke toevoeging mee als je zo nodig mee wilt posten in dit topicquote:
Van Beek moet ook nog genoeg leren en vanavond zat hij gewoon fout, complete inschattingsfout waaruit die tegengoal kwamquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]ik ben een Ajacied maar laten we wel wezen Veltman is gewoon een mongool. Kan er weinig van.
dit inderdaad.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:40 schreef Sunri5e het volgende:
Die van Beek - Veltman discussie
Van Beek is 2,5 jaar jonger. 2,5 jaar geleden was Veltman lang niet zo ver als van Beek nu is.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:40 schreef Sunri5e het volgende:
Die van Beek - Veltman discussie
Van Beek is 2,5 jaar jonger. 2,5 jaar geleden was Veltman lang niet zo ver als van Beek nu is.
Als je dan gewoon eens naar een wedstrijd van Feyenoord kijkt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:50 schreef Vermecelli het volgende:
[..]![]()
Ik moet van Beek eerst nog maar eens een paar foutloze wedstrijden zien spelen voor ik die kerel serieus kan nemen. Veltman daarintegen is voor het tweede seizoen nu basisspeler en heeft al meer CL wedstrijden op zijn naam dan de hele selectie van Feyenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |