De vraag is eerder op basis van wat zijn uitspraken belachelijk te noemen zijn?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:55 schreef GwaiLow het volgende:
Hehe Rutten gelooft in landstitel. Natuurlijk is het mogelijk, de bal is rond en je begint 11 tegen 11. Maar....die vent mogen we toch niet serieus nemen als hij zulke uitspraken heeft?
Feyenoord heeft een zeer matige ploeg. Ajax en Psv zijn natuurlijk ook matig, maar dat verschil is toch wel enorm hoor. Op lange termijn zal dat altijd tot uiting komen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De vraag is eerder op basis van wat zijn uitspraken belachelijk te noemen zijn?
Wel een zeer matige ploeg die de meeste doelpogingen heeft en de minste doelpogingen tegen. Er staat gewoon een goede stabiele ploeg nu. Jammer van de valse start, dat heeft de kansen natuurlijk wel enigszins verkleind, maar die achterstand kan in de winterstop al makkelijk ingelopen zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een zeer matige ploeg. Ajax en Psv zijn natuurlijk ook matig, maar dat verschil is toch wel enorm hoor. Op lange termijn zal dat altijd tot uiting komen.
Dat doen ze erg knap inderdaad. Het zou een groot compliment voor Fred zijn als hij top 3 kan spelen met deze ploeg.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel een zeer matige ploeg die de meeste doelpogingen heeft en de minste doelpogingen tegen. Er staat gewoon een goede stabiele ploeg nu. Jammer van de valse start, dat heeft de kansen natuurlijk wel enigszins verkleind, maar die achterstand kan in de winterstop al makkelijk ingelopen zijn.
Dat is een zeer realistisch scenario. Uiteindelijk zal het gebrek aan killersmentaliteit Fred wel weer opbreken, zoals ook bij PSV meerdere keren gebeurde. De selectie is goed genoeg om kampioen te worden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat doen ze erg knap inderdaad. Het zou een groot compliment voor Fred zijn als hij top 3 kan spelen met deze ploeg.
Ik vind de selectie van Feyenoord beter dan die van Ajax. Het zou weer een prestatie van wereldformaat zijn van De Boer om boven dit Feyenoord te eindigen. Groet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat doen ze erg knap inderdaad. Het zou een groot compliment voor Fred zijn als hij top 3 kan spelen met deze ploeg.
Probleem bij Feyenoord is de spits positie. Alleen daardoor zie ik Feyenoord niet voor de titel spelen(al is de spits van ajax geen haar beter). Verdedigend is niet zo veel mis mee voor Eredivisie begrippen en het middenveld is gewoon de beste van Nederland. Keepertje ook niks mis mee. (Vermeergodquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vermeer is inderdaad een geweldige keeper. Daar zijn jullie gezegend mee.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:18 schreef satecl het volgende:
[..]
Probleem bij Feyenoord is de spits positie. Alleen daardoor zie ik Feyenoord niet voor de titel spelen(al is de spits van ajax geen haar beter). Verdedigend is niet zo veel mis mee voor Eredivisie begrippen en het middenveld is gewoon de beste van Nederland. Keepertje ook niks mis mee. (Vermeergod)
Even de opstelling en bank van de afgelopen wedstrijd gewaardeerd:quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een zeer matige ploeg. Ajax en Psv zijn natuurlijk ook matig, maar dat verschil is toch wel enorm hoor. Op lange termijn zal dat altijd tot uiting komen.
Goed verhaal maar zet even die Feyenoord bril af wil je.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Even de opstelling en bank van de afgelopen wedstrijd gewaardeerd:
Cillessen > Vermeer
Van Rhijn > Wilkshire
Veltman < Van Beek
Moisander < Kongolo
Boilesen = Nelom
Zimling < Clasie
Serero < El Ahmadi
Schöne = Toornstra
Klaassen > Immers
Sigthķrsson < Kazim
Andersen < Manu
Beoordeeld als:
3x Ajax beter (als in, die zou basis staat tov het Feyenoord-alternatief)
6x Feyenoord beter (als in zou ik niet willen ruilen, bij toevoeging tot onze selectiebankspeler zijn )
2x gelijkwaardige bezetting (als in 'speler wisselen scheel maakt niet veel verschil')
Boer, Tete, Viergever,Ligeon, Kishna, Milik, El Ghazi (bank Ajax)
_____________________<< __________________________
Mulder, Karsdorp, Mathijsen, Vilhena, Basacikoglu, Te Vrede, Boëtius (bank Feyenoord)
(ik zou niemand willen ruilen behalve wellicht Milik voor Te Vrede, maar ook daarvan weet ik niet of we erop vooruit gaan)
Ga maar weer lekker het Ajax-topic vervuilen
EDIT: (ik zie net dat ik claim dat Klaassen de heilige Immers naar de bank krijgt![]()
)
Hahaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Even de opstelling en bank van de afgelopen wedstrijd gewaardeerd:
Cillessen > Vermeer
Van Rhijn > Wilkshire
Veltman < Van Beek
Moisander < Kongolo
Boilesen = Nelom
Zimling < Clasie
Serero < El Ahmadi
Schöne = Toornstra
Klaassen > Immers
Sigthķrsson < Kazim
Andersen < Manu
Beoordeeld als:
3x Ajax beter (als in, die zou basis staat tov het Feyenoord-alternatief)
6x Feyenoord beter (als in zou ik niet willen ruilen, bij toevoeging tot onze selectiebankspeler zijn )
2x gelijkwaardige bezetting (als in 'speler wisselen scheel maakt niet veel verschil')
Boer, Tete, Viergever,Ligeon, Kishna, Milik, El Ghazi (bank Ajax)
_____________________<< __________________________
Mulder, Karsdorp, Mathijsen, Vilhena, Basacikoglu, Te Vrede, Boëtius (bank Feyenoord)
(ik zou niemand willen ruilen behalve wellicht Milik voor Te Vrede, maar ook daarvan weet ik niet of we erop vooruit gaan)
Ga maar weer lekker het Ajax-topic vervuilen
EDIT: (ik zie net dat ik claim dat Klaassen de heilige Immers naar de bank krijgt![]()
)
Dank je wel, is weloverwogen geschrevenquote:
Hoeft niet zo nodig hoor in dit topic, mag hier prima Feyenoord-minded zijnquote:maar zet even die Feyenoord bril af wil je.
Behalve dat Van Beek (met hoofdletter zonder voornaam, Sven van Beek, Van Beek) al weken foutloos speelt, en in zijn debuutseizoen de zwaarste potten van het seizoen moest invallen en vaak zelfs op niet eens op zijn eigen positie, nee die zou ik er niet uithalen voor een Veltman.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Veltman > van Beek (of = Van Beek, nog niet over uit.)
Schöne > Toornstra
Dan klopt het wel aardig denk ik.
Wel als Schone of Toornstra Immers zou vervangen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Behalve dat Van Beek (met hoofdletter zonder voornaam, Sven van Beek, Van Beek) al weken foutloos speelt, en in zijn debuutseizoen de zwaarste potten van het seizoen moest invallen en vaak zelfs op niet eens op zijn eigen positie, nee die zou ik er niet uithalen voor een Veltman.
Schone zou ik wel opstellen denk ik ja, maar ik zou nou niet het gevoel hebben dat we zo veel sterker zouden worden als we hem inwisselden voor Toornstra
Nou ja, ik vind Van Beek nog niet constant genoeg. En Veltman (niet dat hij nou zo'n wonderkind is) heeft natuurlijk al veel meer ervaring door CL en een WK. Maar goed, het maakt ook allemaal geen zak uit want ik maak al 3 jaar lang precies zo'n vergelijkend lijstje, maar toch worden ze kampioen en wij 2e of 3e. Moet toch aan iets anders liggen dan de kwaliteit van de spelers.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Behalve dat Van Beek (met hoofdletter zonder voornaam, Sven van Beek, Van Beek) al weken foutloos speelt, en in zijn debuutseizoen de zwaarste potten van het seizoen moest invallen en vaak zelfs op niet eens op zijn eigen positie, nee die zou ik er niet uithalen voor een Veltman.
Schone zou ik wel opstellen denk ik ja, maar ik zou nou niet het gevoel hebben dat we zo veel sterker zouden worden als we hem inwisselden voor Toornstra
Mooi, is dat uit z'n systeem, doet ie dat niet voor ons.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:36 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Manu miste voor open doel bij Jong Oranje. Tegen de lat
Hahaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Veltmankan er geen hol van joh. Svennie is sowieso beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |