abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 oktober 2014 @ 14:05:04 #176
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_145363461
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:55 schreef GwaiLow het volgende:
Hehe Rutten gelooft in landstitel. Natuurlijk is het mogelijk, de bal is rond en je begint 11 tegen 11. Maar....die vent mogen we toch niet serieus nemen als hij zulke uitspraken heeft?
De vraag is eerder op basis van wat zijn uitspraken belachelijk te noemen zijn?
  donderdag 9 oktober 2014 @ 14:06:46 #177
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_145363507
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 14:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De vraag is eerder op basis van wat zijn uitspraken belachelijk te noemen zijn?
Feyenoord heeft een zeer matige ploeg. Ajax en Psv zijn natuurlijk ook matig, maar dat verschil is toch wel enorm hoor. Op lange termijn zal dat altijd tot uiting komen.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 14:09:27 #178
262211 hhh38
pi_145363592
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 14:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een zeer matige ploeg. Ajax en Psv zijn natuurlijk ook matig, maar dat verschil is toch wel enorm hoor. Op lange termijn zal dat altijd tot uiting komen.
Wel een zeer matige ploeg die de meeste doelpogingen heeft en de minste doelpogingen tegen. Er staat gewoon een goede stabiele ploeg nu. Jammer van de valse start, dat heeft de kansen natuurlijk wel enigszins verkleind, maar die achterstand kan in de winterstop al makkelijk ingelopen zijn.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 14:10:55 #179
179002 GwaiLow
pi_145363635
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 14:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel een zeer matige ploeg die de meeste doelpogingen heeft en de minste doelpogingen tegen. Er staat gewoon een goede stabiele ploeg nu. Jammer van de valse start, dat heeft de kansen natuurlijk wel enigszins verkleind, maar die achterstand kan in de winterstop al makkelijk ingelopen zijn.
Dat doen ze erg knap inderdaad. Het zou een groot compliment voor Fred zijn als hij top 3 kan spelen met deze ploeg.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 14:11:32 #180
179002 GwaiLow
pi_145363653
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga eens weg
Wat dan?
  donderdag 9 oktober 2014 @ 14:13:25 #181
262211 hhh38
pi_145363723
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 14:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat doen ze erg knap inderdaad. Het zou een groot compliment voor Fred zijn als hij top 3 kan spelen met deze ploeg.
Dat is een zeer realistisch scenario. Uiteindelijk zal het gebrek aan killersmentaliteit Fred wel weer opbreken, zoals ook bij PSV meerdere keren gebeurde. De selectie is goed genoeg om kampioen te worden.
  Moderator donderdag 9 oktober 2014 @ 14:16:59 #182
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_145363822
quote:

[..]

Ik vind de selectie van Feyenoord beter dan die van Ajax. Het zou weer een prestatie van wereldformaat zijn van De Boer om boven dit Feyenoord te eindigen. Groet.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 14:18:00 #183
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_145363850
quote:
[..]
Probleem bij Feyenoord is de spits positie. Alleen daardoor zie ik Feyenoord niet voor de titel spelen(al is de spits van ajax geen haar beter). Verdedigend is niet zo veel mis mee voor Eredivisie begrippen en het middenveld is gewoon de beste van Nederland. Keepertje ook niks mis mee. (Vermeergod _O_ )
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 14:24:14 #184
179002 GwaiLow
pi_145364032
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 14:18 schreef satecl het volgende:
[..]
Probleem bij Feyenoord is de spits positie. Alleen daardoor zie ik Feyenoord niet voor de titel spelen(al is de spits van ajax geen haar beter). Verdedigend is niet zo veel mis mee voor Eredivisie begrippen en het middenveld is gewoon de beste van Nederland. Keepertje ook niks mis mee. (Vermeergod _O_ )
Vermeer is inderdaad een geweldige keeper. Daar zijn jullie gezegend mee.
pi_145366559
Als je in Nederland een fit team zonder foute jongens (zoals die boel bij PSV) hebt kom je al een heel stuk verder. Dus ik zie het wel goedkomen
"PeterRudolphDeVries2016 is als mens een 10, als inspiratie voor een generatie een 11."
- PeterRudolphDeVries2016
pi_145368787
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 14:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Even de opstelling en bank van de afgelopen wedstrijd gewaardeerd:
Cillessen > Vermeer
Van Rhijn > Wilkshire
Veltman < Van Beek
Moisander < Kongolo
Boilesen = Nelom
Zimling < Clasie
Serero < El Ahmadi
Schöne = Toornstra
Klaassen > Immers
Sigthķrsson < Kazim
Andersen < Manu

Beoordeeld als:
3x Ajax beter (als in, die zou basis staat tov het Feyenoord-alternatief)
6x Feyenoord beter (als in zou ik niet willen ruilen, bij toevoeging tot onze selectiebankspeler zijn )
2x gelijkwaardige bezetting (als in 'speler wisselen scheel maakt niet veel verschil')

Boer, Tete, Viergever,Ligeon, Kishna, Milik, El Ghazi (bank Ajax)
_____________________<< __________________________
Mulder, Karsdorp, Mathijsen, Vilhena, Basacikoglu, Te Vrede, Boëtius (bank Feyenoord)

(ik zou niemand willen ruilen behalve wellicht Milik voor Te Vrede, maar ook daarvan weet ik niet of we erop vooruit gaan)

Ga maar weer lekker het Ajax-topic vervuilen :W

EDIT: (ik zie net dat ik claim dat Klaassen de heilige Immers naar de bank krijgt :|W _O- )
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:24:53 #187
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_145369076
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:17 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Cillessen > Vermeer
Van Rhijn > Wilkshire
Veltman < Van Beek
Moisander < Kongolo
Boilesen = Nelom
Zimling < Clasie
Serero < El Ahmadi
Schöne = Toornstra
Klaassen > Immers
Sigthķrsson < Kazim
Andersen < Manu

Beoordeeld als:
6x Feyenoord beter (als in zou ik niet willen ruilen, bij toevoeging tot onze selectiebankspeler zijn )
2x gelijkwaardige bezetting (als in 'speler wisselen scheel maakt niet veel verschil')

Mulder, Karsdorp, Mathijsen, Vilhena, Basacikoglu, Te Vrede, Boëtius (bank Feyenoord)

(ik zou niemand willen ruilen behalve wellicht Milik voor Te Vrede, maar ook daarvan weet ik niet of we erop vooruit gaan)

EDIT: (ik zie net dat ik claim dat Klaassen de heilige Immers naar de bank krijgt :|W _O- )
Goed verhaal maar zet even die Feyenoord bril af wil je.
pi_145369138
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Cillessen > Vermeer
Van Rhijn > Wilkshire
Veltman < Van Beek
Moisander < Kongolo
Boilesen = Nelom
Zimling < Clasie
Serero < El Ahmadi
Schöne = Toornstra
Klaassen > Immers
Sigthķrsson < Kazim
Andersen < Manu

Beoordeeld als:

Haha
pi_145369519
Veltman > van Beek (of = Van Beek, nog niet over uit.)
Schöne > Toornstra

Dan klopt het wel aardig denk ik.
Feyenoord Rotterdam
pi_145369521
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed verhaal
Dank je wel, is weloverwogen geschreven
quote:
maar zet even die Feyenoord bril af wil je.
Hoeft niet zo nodig hoor in dit topic, mag hier prima Feyenoord-minded zijn
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_145369578
Veltman :') kan er geen hol van joh. Svennie is sowieso beter _O_
pi_145369586
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Veltman > van Beek (of = Van Beek, nog niet over uit.)
Schöne > Toornstra
Dan klopt het wel aardig denk ik.
Behalve dat Van Beek (met hoofdletter zonder voornaam, Sven van Beek, Van Beek) al weken foutloos speelt, en in zijn debuutseizoen de zwaarste potten van het seizoen moest invallen en vaak zelfs op niet eens op zijn eigen positie, nee die zou ik er niet uithalen voor een Veltman.

Schone zou ik wel opstellen denk ik ja, maar ik zou nou niet het gevoel hebben dat we zo veel sterker zouden worden als we hem inwisselden voor Toornstra :)
pi_145369696
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:41 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Behalve dat Van Beek (met hoofdletter zonder voornaam, Sven van Beek, Van Beek) al weken foutloos speelt, en in zijn debuutseizoen de zwaarste potten van het seizoen moest invallen en vaak zelfs op niet eens op zijn eigen positie, nee die zou ik er niet uithalen voor een Veltman.

Schone zou ik wel opstellen denk ik ja, maar ik zou nou niet het gevoel hebben dat we zo veel sterker zouden worden als we hem inwisselden voor Toornstra :)
Wel als Schone of Toornstra Immers zou vervangen.
pi_145369767
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind Van Beek nog niet constant genoeg. En Veltman (niet dat hij nou zo'n wonderkind is) heeft natuurlijk al veel meer ervaring door CL en een WK. Maar goed, het maakt ook allemaal geen zak uit want ik maak al 3 jaar lang precies zo'n vergelijkend lijstje, maar toch worden ze kampioen en wij 2e of 3e. Moet toch aan iets anders liggen dan de kwaliteit van de spelers.
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 9 oktober 2014 @ 18:36:57 #195
428013 ArtoriasTAW
Friese Feyenoorder
pi_145371044
Manu miste voor open doel bij Jong Oranje. Tegen de lat :{
pi_145371047
Ajax heeft in 't algemeen net iets meer lijnen in de ploeg. Waardoor ze beter positiespel spelen. En dan hadden ze vroeger twee of drie spelers die de wedstrijd konden beslissen. Nu hebben ze die spelers niet dus zijn de wedstrijden van Ajax niet om aan te gluren. Wel het beheerst rondtikken maar geen enkel gevaar.

Feyenoord heeft een gat van een aantal jaren gehad waarin zelfs de lijnen er niet waren en je dus noch dominant was, noch spelers had die uit het niets iets konden creëren. Al hadden we zelfs in die tijd nog spelers als Wijnaldum. Zelfs een Biseswar had nog iets met z'n bananenschoten. Nu lijken echter langzaam de puzzelstukjes samen te vallen. Positiespel is goed, lijnen zijn er en we hebben bovendien echt zieke flanken. Ook Kazim is stukken beter dan zo'n Sigthorsson bijvoorbeeld.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_145371059
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:36 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Manu miste voor open doel bij Jong Oranje. Tegen de lat :{
Mooi, is dat uit z'n systeem, doet ie dat niet voor ons. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 19:16:54 #198
428013 ArtoriasTAW
Friese Feyenoorder
pi_145372379
Penalty voor jong Portugal door Van Beek.
pi_145372398
Wat een achterlijke overtreding ook :') _O-
pi_145372484
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Veltman :') kan er geen hol van joh. Svennie is sowieso beter _O_
Haha :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')