hij laat altijd bezorgenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:47 schreef Caland het volgende:
Jij ook een fijn weekend Kenneth. Ik hoop dat je de Albert Heijn nog binnen mag.
Groetjes.
Zag er laatst ook eentje lopen met een kakkerlak op z'n onderbeen getatoeëerdquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:23 schreef Happel het volgende:
Mensen die zoiets op hun shirt zetten.
Nu zag ik afgelopen wedstrijd zelf een gozer met een kakkerlak getatoeëerd in zijn nek. En op de achterkant van zijn nek "Proud to be a kakkerlak"
Toen Veltman net zijn basisplaats kreeg heeft hij een reeks uitstekende wedstrijden gespeeld. Bijv Celtic uit en thuis, en een serie eredivisie wedstrijden waar hij op sommige punten een cruciale actie maakte.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:02 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik wil die Veltman wel eens foutloze wedstrijd zien spelen. Wtf voor voetbal kijk jij?![]()
Nou ja, ik ben jarig vandaag en daarom was het dus gratis voor mij. Dus dan ga ik maar mee. Warme bitterballen eten enzo.quote:
Meedoen aan de wave?quote:
WAAR IS DAT FEESTJE!?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:59 schreef exile79 het volgende:
[..]
Meedoen aan de wave?
Die was gvd vorige week in de kuip ook, jezus zeg.
Dat was alleen tegen Standard Luik (heb het zondag tenminste niet gehoord) en alleen als op reactie op die Belgen/Walen. Althans, zo interpreteerde ik het, daar zoek ik verder niet echt wat achter hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:33 schreef satecl het volgende:
[..]
WAAR IS DAT FEESTJE!?
HIER IS DAT FEESTJE!!!
Tegen Groningen ook, in de laatste fase van de wedstrijd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat was alleen tegen Standard Luik (heb het zondag tenminste niet gehoord) en alleen als op reactie op die Belgen/Walen. Althans, zo interpreteerde ik het, daar zoek ik verder niet echt wat achter hoor.
De wave was trouwens vorig seizoen ook veel te vaak, kansloos gedoe
Komt door het oranjepubliek.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Potverdikkies wat is onze Kuip een bazenstadion vergeleken met de pisbak waar ik me nu bevind
Ik vermaak me ook steeds beter hier. Zit een hele groep Kazakken voor me, dikke party hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Komt door het oranjepubliek.
In De Kuip wil je ook niet zijn tijdens een wedstrijd van het Nederlands elftal.
Gelukkig komt dat carnaval niet meer in ons stadion.
Gaat trouwens wel lekker daar hé, 0-1 voor Kazachstan.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:56 schreef Muto het volgende:
Laat ze lekker de tyfus krijgen. Alle wedstrijden in dat stadion doen. Dan verdien je het om je niet te kwalificeren voor het EK.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:21 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
De KNVB wil niet eens in jullie stadion. Kun je nagaan in wat voor ruïne jullie voetballen.
GefeliciteerD.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben jarig vandaag en daarom was het dus gratis voor mij. Dus dan ga ik maar mee. Warme bitterballen eten enzo.
Dank je!quote:
Jammer alleen dat hij op mannen valt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:46 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Toen Veltman net zijn basisplaats kreeg heeft hij een reeks uitstekende wedstrijden gespeeld. Bijv Celtic uit en thuis, en een serie eredivisie wedstrijden waar hij op sommige punten een cruciale actie maakte.
Ik ben Louis echt ontzettend dankbaar. Zonder die mafkees had BMI nog 10 jaar in De Kuip gespeeld.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met die Guus Hiddink is dat Nederlandse elftal niks aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |