Allebei gewoon matige spelers die leuk zijn voor de Eredivisie. Veltman is inderdaad iets minder slecht. Maar van Beek is dan ook 2,5 jaar jonger en ik ga ervanuit dat hij Veltman in die 2,5 jaar wel inhaalt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn genoeg redenen die wel ergens op slaan waarom Veltman beter is dan Van beek. Sla de statistiekjes van vorig seizoen er maar even op terug dan weet je wat ik bedoel.
quote:
Met name dit laatstequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:23 schreef Happel het volgende:
Mensen die zoiets op hun shirt zetten.
Nu zag ik afgelopen wedstrijd zelf een gozer met een kakkerlak getatoeëerd in zijn nek. En op de achterkant van zijn nek "Proud to be a kakkerlak"
Meen je niet?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:23 schreef Happel het volgende:
Nu zag ik afgelopen wedstrijd zelf een gozer met een kakkerlak getatoeëerd in zijn nek. En op de achterkant van zijn nek "Proud to be a kakkerlak"
Het kan nog gekker. Die kale kerel met 110% anti 020 in zijn nek. Aan de voorkant.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:23 schreef Happel het volgende:
in de haven issie vast een heldquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan nog gekker. Die kale kerel met 110% anti 020 in zijn nek. Aan de voorkant.
Succes met solliciteren he.
Ik wil die Veltman wel eens foutloze wedstrijd zien spelen. Wtf voor voetbal kijk jij?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:50 schreef Vermecelli het volgende:
[..]![]()
Ik moet van Beek eerst nog maar eens een paar foutloze wedstrijden zien spelen voor ik die kerel serieus kan nemen. Veltman daarintegen is voor het tweede seizoen nu basisspeler en heeft al meer CL wedstrijden op zijn naam dan de hele selectie van Feyenoord
Mooi tot je 55e in de haven werken en dan met een kapotte rug jointjes roken en fejenoort kijken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan nog gekker. Die kale kerel met 110% anti 020 in zijn nek. Aan de voorkant.
Succes met solliciteren he.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je kunt je inderdaad beter uit laten wonen achter het station, Jort een blowjob geven, weer op je bezemwagen plaatsnemen en de dam schoonvegen terwijl je op je telefoon 818 checkt en hier op fok post dat de sfeer zo goed is in de arena.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je kunt je inderdaad beter uit laten wonen achter het station, Jort een blowjob geven, weer op je bezemwagen plaatsnemen en de dam schoonvegen terwijl je op je telefoon 818 checkt en hier op fok post dat de sfeer zo goed is in de arena.
Een PSV fan zou zeggen: "What else are you gonna do on a Sunday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Ajax away, love it (with my 2 fellow supporters)!"quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
In brabant kunnen ze echt geen Engels.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:52 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Een PSV fan zou zeggen: "What else are you gonna do on a Sunday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Ajax away, love it (with my 2 fellow supporters)!"
Best een vermakelijke film, the football factory. Misschien weer eens kijken dit weekendquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:52 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Een PSV fan zou zeggen: "What else are you gonna do on a Sunday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Ajax away, love it (with my 2 fellow supporters)!"
Dat is ook weer zo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In brabant kunnen ze echt geen Engels.
Top film jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:46 schreef Hilgo het volgende:
[..]
Best een vermakelijke film, the football factory. Misschien weer eens kijken dit weekend
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat non nieuws over alles wat Vermeer doet mag ook wel weer afgelopen zijn.
quote:Kenneth Vermeer heeft op zijn instagram gereageerd op de ophef over zijn handtekening op een Feyenoord-shirt. De doelman van de Rotterdammers zette zijn krabbel op een shirt met de opdruk 'Fuck nul 20'. De foto van de tweet werd vanmorgen honderden keren gedeeld.
Vermeer sprak op zijn instagramaccount van 'onnodige ophef'. 'In alle hectiek langs de velden probeer ik iedereen te voorzien van een handtekening', zo schrijft Vermeer. 'Als mens en als sportman respecteer ik elke stad in Nederland, of het nou gaat om 010, 020, 030 of 070. Maar misschien moet ik de volgende keer eerst alle namen en rugnummers controleren.'
Waarna Vermeer afsluit met een smiley en de opmerking dat hij 'heel Nederland een fijn weekend' wenst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |