2 en 3 bedoel je? Want 1 ligt echt wel aan die zekeringquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Op het Saabforum lees ik in andere topics dat dit mogelijk verband zou kunnen houden met een kapot of vervuild contactslot.
Is geen dure reparatie toch?
2 en 3 inderdaad. De meer belangrijkere storingen. Dat de verlichting niet automatisch inschakelt vind ik niet erg. Kan het kwaad als ik dat gewoon laat zitten? Al is een andere zekering ook niet duur natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
2 en 3 bedoel je? Want 1 ligt echt wel aan die zekering
Er zijn meerdere mensen op het saabforum die dat wel voor je fixen voor een normale prijs. In Friesland zitten er een paar en in Utrecht ken ik Jansen, die helpt mij altijd een rekent nette prijzen.
Nee, ik vind het persoonlijk wel heel fijn dat de lampen gewoon uit kunnen. Ik zou het lekker zo laten, tenzij je dus graag ALTIJD verlichting wil.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
2 en 3 inderdaad. De meer belangrijkere storingen. Dat de verlichting niet automatisch inschakelt vind ik niet erg. Kan het kwaad als ik dat gewoon laat zitten? Als ik een andere zekering ook niet duur natuurlijk.
Precies, zo denk ik er ook over.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het persoonlijk wel heel fijn dat de lampen gewoon uit kunnen. Ik zou het lekker zo laten, tenzij je dus graag ALTIJD verlichting wil.
Ik doe ze bijvoorbeeld uit bij het starten (beter voor peertjes, en gewoon, omdat het kan) en als het echt volop helder weer is zie ik ook het nut niet van ze aan hebben.
Waar woon je?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies, zo denk ik er ook over.
Maar 2 en 3 wil ik toch wel graag opgelost hebben want dat is gewoon irritant (en gevaarlijk) bij de huidige weersomstandigheden (al werken ze gewoon weer na luttele minuten).
Ik woon in Made, West-Brabant, vlakbij Breda.quote:
Ok, ik ken daar alleen een paar tuners, geen idee of die ook onderhoud doen. Ik zou ff een dagje je saabforum vraag afwachten, daar komt wel een reactie uit.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik woon in Made, West-Brabant, vlakbij Breda.
Je kan je contactslot ook zelf schoonmaken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Op het Saabforum lees ik in andere topics dat dit mogelijk verband zou kunnen houden met een kapot of vervuild contactslot.
Is geen dure reparatie toch?
Bedankt voor de tip en link.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:19 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Je kan je contactslot ook zelf schoonmaken.
http://saabworld.net/f29/(...)ns-saab-9-5-a-26395/
Werkt ongeveer hetzelfde.
Google anders even op ignition switch removal Saab 9-3
De kogels ketsten af?...quote:Op zondag 30 november 2014 10:41 schreef Fer het volgende:
Dat kan niet!!
Verdachten de greppel in na schoten
[ afbeelding ]
Verklaart wel dat ie in de greppel licht. Snel rechtdoor maar bochten.....quote:Op zondag 30 november 2014 11:10 schreef Leandra het volgende:
Schande.. Maar het was te verwachten dat het boevengilde sterke, snelle auto's zou ontdekken, zeker nu ze ook nog eens zo goedkoop zijn.
De bende van Nijvel, gebruikte ook al Saab trouwens...
huh, die had je net geloof ik toch? waarom doe je die weg dan?quote:Op maandag 1 december 2014 12:42 schreef JohnB52 het volgende:
Lekker zuinige bak heb je gekocht dan
En ook daar kan je niet vanaf blijven, let maar op!
Gisteren afscheid genomen van de Red Arrow:
[ link | afbeelding ]
Ik ga hem missen
geen probleem, witte rook is waterdamp, als het zoet ruikt is het KVSquote:Op maandag 1 december 2014 12:58 schreef JohnB52 het volgende:
Om hem 3 maanden na de winterschorsing weer op te halen.
Kwam nog wel wat witte rook uit de uitlaat, hopelijk geen paniek, want had weer eens 2 weken stil gestaan.
Had hem wel afgetankt. 20 september voor t laatst. En ging ruim 16 liter in...
Ik heb altijd gedacht dat stationair draaien in de kou juist slecht is, en dat je beter een beetje toeren kan maken. Dus wat is het nou echt, en waarom..quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:49 schreef JohnB52 het volgende:
Daar gaat ie echt niet sneller warm van worden Delano, kan je m beter eerst paar minuten stationair laten draaien.
Beter nog standkachel oid, maar dat heb je in NL niet echt nodig
Daar hebben ze toch de stoelverwarming voor uitgevonden? Is bij mij veel sneller warm dan de koelvloeistofkachel.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:49 schreef delano.888 het volgende:
...en de verwarming doet dan geen zak omdat de motor nog zo koud is, dus gisteren zat ik letterlijk te rillen in mijn auto
Die heb ik niet, en ik heb voornamelijk koude handen, brrr. Echt, dat stoplicht, in de spits, word nog mijn doodquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:18 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch de stoelverwarming voor uitgevonden? Is bij mij veel sneller warm dan de koelvloeistofkachel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |