quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:02 schreef Catatafish het volgende:
Jules Bianchi hier zonder helm..op de een of andere manier ziet dit niet "slecht" uit. Lijkt wel alsof er geen uiterlijk letsel is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: bedoel, bij Massa zijn ongeluk zag je een deel van de helm in gruzelementen, en een bebloed gezicht. Destijds leek dat alsof dat veel ergere gevolgen zou hebben dan wat ie er daadwerkelijk aan over heeft gehouden.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Je ziet de kant van zijn hoofd die de wagen geraakt heeft niet..quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
op de een of andere manier ziet dit niet "slecht" uit. Lijkt wel alsof er geen uiterlijk letsel is.
Nee, dan had Merhi ook een superlicentie moeten hebben voor de race en kreeg alleen een voorlopige voor FP1. Stevens heeft door tijdens de YDT 300 km te hebben gereden wel recht op die licentie.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hij komt in aanmerking omdat ie meerdere malen in 1 seizoen op het podium is gekomen in een aanzienlijke klasse (WSR dus). Het ligt er natuurlijk aan hoe Marussia op dit moment om wilt gaan qua werk voor dat 2de stoeltje: makkelijke weg is Rossi wegens licentie, papierwerk weg is Stevens want geld...
Zou me niet verwonderen als er een lege box is in Sochi btw....
Iemand die dood is natuurlijk ook stabiel , alleen dan zeg je zo iets weer niet in deze termenquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stabiel betekent dan ook helemaal niks anders dan "geen verandering". Dus als iemand gisteren op sterven lag en vandaag nog steeds is dat ook stabiel.
Als je voor elke crash Doornbos moet uitnodigen bij Pauw dan word hij vaste gast.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:31 schreef 4-elements het volgende:
Voor de liefhebbers: vanavond vertelt Robert Doornbos bij Pauw wat er mis ging bij Bianchi.
Nee eigenlijk niet, de toestand van iemand die dood is zal voortdurend veranderen en alleen maar verslechteren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:39 schreef RAVW het volgende:
[..]
Iemand die dood is natuurlijk ook stabiel , alleen dan zeg je zo iets weer niet in deze termen
nou scheelt het wel heel veel dat die loader aan de achterkant met 300 kilo op te tillen is, zeker omdat er een auto voorin hangtquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:01 schreef Red_85 het volgende:
De tyfus die ging hard. Die truck wordt ook gewoon opgetild door de impact. Niet best.
Lijkt mij dat linksvoor af was gebroken. Hoe komen die vonken dan anders?
Hefpunt natuurlijk. Iets meer denk ik dat 300kg? 600- courreur - tank en 2 wielen? 450 a 500.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:19 schreef densmee het volgende:
[..]
nou scheelt het wel heel veel dat die loader aan de achterkant met 300 kilo op te tillen is, zeker omdat er een auto voorin hangt
Als je op deze link (http://gfycat.com/HiddenSleepyIceblueredtopzebra) op de - klikt kun je het beeld vertragen en met pauze ook stil zetten. Dan zie je dat de zijsteunen van de cockpit die tractor optilt en hij met zijn hoofd onder die tractor doorgaat. De airbox en rollbar komen tegen de tractor aan en worden verbrijzeld. Ik vermoed dat de bovenkant (of deels linkerkant) van zijn helm de onderkant van die tractor geraakt heeft.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:50 schreef Fer het volgende:
[ afbeelding ]
Er is wel schade aan de voorzijde van de wagen, maar de helm ziet er nog goed uit. Ongeraakt lijkt het wel, visor zit er nog op. De achterkant van de tractor is ook wel redelijk.
Waarschijnlijk heeft de airbox/rollbar de schuine onderkant van de tractor geraakt en in die zin heeft Bianchi nog een geluk gehad, afhankelijk van hoe dit afloopt natuurlijk.
Deze foto bedoel je?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Volgens mij was er op een foto een deuk in de helm te zien. Maar dat zal wel gezichtsbedrog zijn geweest, want dat was op de rechterkant.
Mensen halen deze foto steeds aan en roepen dan dat er een dikke deuk in de helm zit, maar ik zie 'm nietquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Deze foto bedoel je?
[ afbeelding ]
Wat had ie anders moeten doen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:42 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Sutil heeft gewoon staan kijken terwijl ze met Bianchi bezig waren.
Neem aan dat ze wel iets beters te doen hadden, plus misschien wilde hij er zelf wel graag bij blijven. Toch zijn teammaatje..quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Normaal worden ze terug naar de pits gebracht.
Voorbeeld, tijdens dezelfde GP:
[ afbeelding ]
Ander team.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:48 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Neem aan dat ze wel iets beters te doen hadden, plus misschien wilde hij er zelf wel graag bij blijven. Toch zijn teammaatje..
Serieus? Het is wel weer te merken dat ik dit seizoen nog niet zo geweldig heb opgeletquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ander team.
Maar kan me voorstellen dat hij erbij wilde blijven, zou zelf ook niet zomaar weglopen na zo'n ongeval.
Ik zie nog niet dat ze bezig zijn, volgens mij is het hier net gebeurd en stond Sutil nog op zijn taxi te wachten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:42 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Sutil heeft gewoon staan kijken terwijl ze met Bianchi bezig waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |