Wat zou jouw verklaring kunnen zijn over deze schoen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:27 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee. Ik zie een blauwe gloed en de belichting doet heel veel. Je ziet vaker dat bij verschillende camera's en ook nog eens verschillend 'dag'licht een kleur er heel anders uitziet. Dat bovenste randje bij de enkel klopt ook exact.
En die user die hier de ouders verweet dat ze door shock een verkeerde identificatie hadden gedaan (met belachelijke, over de top dramatisering daarbij) maakt die ouders gewoon voor randdebielen uit. Als iemand het kan weten zijn zij het en niet wij.
Dat is de schoen die Kris aan had.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:29 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Wat zou jouw verklaring kunnen zijn over deze schoen?
Was dat: Gestoken door een bepaald insect?quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je sluit mijn scenario (geen verdwaling en geen misdrijf) ook uit
Kan toch ook een ongeluk zijn? Been gebroken, meegesleurd door de rivier, verzin maar wat.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:30 schreef gynaika het volgende:
[..]
Was dat: Gestoken door een bepaald insect?
dat bovenste randje hebben er zo veel, de zool is echt anders.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:27 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee. Ik zie een blauwe gloed en de belichting doet heel veel. Je ziet vaker dat bij verschillende camera's en ook nog eens verschillend 'dag'licht een kleur er heel anders uitziet. Dat bovenste randje bij de enkel klopt ook exact.
En die user die hier de ouders verweet dat ze door shock een verkeerde identificatie hadden gedaan (met belachelijke, over de top dramatisering daarbij) maakt die ouders gewoon voor randdebielen uit. Als iemand het kan weten zijn zij het en niet wij.
Nee hoor, het schema van Mata ziet er heel anders uit.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:28 schreef Ouder1 het volgende:
Die heeft gewoon dat kaartje van Mata overgenomen. Dat is geen onderzoeker maar zolderkamer ***** (censuur) net als wij.
Leuk he, over users praten die een ban hebben en niet kunnen reagerenquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:27 schreef Ouder1 het volgende:
En die user die hier de ouders verweet dat ze door shock een verkeerde identificatie hadden gedaan (met belachelijke, over de top dramatisering daarbij) maakt die ouders gewoon voor randdebielen uit.
De vraag is wat je onder 'verdwaling' verstaat.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Huh? Ik heb geen idee meer wie dat zei.. maakte me er wel erg kwaad om toen en nog steeds.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:34 schreef Domnivoor het volgende:
Leuk he, over users praten die een ban hebben en niet kunnen reageren
We hadden het over verdwaling of misdrijf. Het woord "ongeluk" werd niet genoemd.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:32 schreef agter het volgende:
[..]
Kan toch ook een ongeluk zijn? Been gebroken, meegesleurd door de rivier, verzin maar wat.
Dat is ook zo triest aan het verdwalings scenario. Aan verdwalen ga je niet dood dus er moet iets anders/meer gebeurd zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:36 schreef gynaika het volgende:
[..]
We hadden het over verdwaling of misdrijf. Het woord "ongeluk" werd niet genoemd.
De vraag was: wat kan er nog meer behalve verdwaling of misdrijf?quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:36 schreef gynaika het volgende:
[..]
We hadden het over verdwaling of misdrijf. Het woord "ongeluk" werd niet genoemd.
Vergissen... ik vind het niet raar dat ouders, zonder grondige inspectie, bevestigend antwoorden op de vraag of ze die schoen herkennen. Ik stond een midden in de nacht op straat, terwijl de woning van mijn buurvrouw in lichter laaie stond. Gelukkig zonder haar erin, want de politie wees naar een brancard, en vroeg of aan mij of dat de bewoner was. Ja, zei ik, na 5 seconden. Alleen het voorhoofd en het kapsel waren te zien, en beide klopten bij een vluchtige blik. Als daar iemand anders had gelegen met ongeveer zulk haar en huidtype had ik ook ja gezegd.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:23 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dan ga je er dus vanuit dat de ouders zich vergissen
Ik denk dat de ouders de schoen niet even vluchtig hebben bekeken maar grondig hebben onderzochtquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:39 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Vergissen... ik vind het niet raar dat ouders, zonder grondige inspectie, bevestigend antwoorden op de vraag of ze die schoen herkennen. Ik stond een midden in de nacht op straat, terwijl de woning van mijn buurvrouw in lichter laaie stond. Gelukkig zonder haar erin, want de politie wees naar een brancard, en vroeg of aan mij of dat de bewoner was. Ja, zei ik, na 5 seconden. Alleen het voorhoofd en het kapsel waren te zien, en beide klopten bij een vluchtige blik. Als daar iemand anders had gelegen met ongeveer zulk haar en huidtype had ik ook ja gezegd.
Daar reageerde ik helemaal niet op, kijk en lees maar goed terug.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:38 schreef agter het volgende:
[..]
De vraag was: wat kan er nog meer behalve verdwaling of misdrijf?
Antwoord: een ongeluk.
Maar er kan nog meer: ziekte bijvoorbeeld.
Als ik zo hoor wat ze op de nachtfoto's zien dan zou ik denken dat ze er amper naar gekeken hebben. Als ik onderzoeker was zou ik de identificatie van zaken niet aan deze mensen overlaten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:41 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik denk dat de ouders de schoen niet even vluchtig hebben bekeken maar grondig hebben onderzocht
Ah! We praten langs elkaar heen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:44 schreef gynaika het volgende:
[..]
Daar reageerde ik helemaal niet op, kijk en lees maar goed terug.
En daar gaf je antwoord op.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:32 schreef agter het volgende:
[..]
Kan toch ook een ongeluk zijn? Been gebroken, meegesleurd door de rivier, verzin maar wat.
Tja, en als mijn buurvrouw destijds vermist was voordat het huis afbrandde, kan een sleuther in Colombia net zo makkelijk denken dat ik grondig gekeken heb.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:41 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik denk dat de ouders de schoen niet even vluchtig hebben bekeken maar grondig hebben onderzocht
Ze zien in die nachtfoto's dingen die er niet zijn.. net als velen hier die toch echt er uren over gebogen hebben gezeten. Maar met die schoen zouden ze in een seconde de identificatie (fout) gemaakt hebben?quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:44 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Als ik zo hoor wat ze op de nachtfoto's zien dan zou ik denken dat ze er amper naar gekeken hebben. Als ik onderzoeker was zou ik de identificatie van zaken niet aan deze mensen overlaten.
Ja, statistisch gezien de meest waarschijnlijke dader, en al helemaal in een dunbevolkte junglequote:Op maandag 6 oktober 2014 14:30 schreef gynaika het volgende:
[..]
Was dat: Gestoken door een bepaald insect?
Hoe snel word je daar echt goed ziek van, van muggen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, statistisch gezien de meest waarschijnlijke dader, en al helemaal in een dunbevolkte jungle![]()
[ afbeelding ]
Deze vader wordt nu ook bij deze zaak betrokken, hij was tenslotte te gast bij Late Night. Deze vader heeft geen enkel spoor van zijn zoon Alex. Stel nou dat de schoen wel van Alex blijkt, weet hij iets meer en is het uitgesloten dat het de schoen van Kris is.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:15 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat is een beetje onlogisch want we hebben al twee ouders die beweren dat dit de schoen van zijn/haar kind is maar die worden hier als achterlijk weggezet. Zou die vader van Alex intelligenter zijn dan?
quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik las deze reactie nu pas. Bedankt!quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, statistisch gezien de meest waarschijnlijke dader, en al helemaal in een dunbevolkte jungle![]()
[ afbeelding ]
Je krijgt dan wel het 'Wet van Murphy' verhaal:quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |