SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) - update 4-10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn (kort): - bron: Videodagboek Ouders Kris Kremers - EenVandaag - 04-08 - FotoverslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van de wandeling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Analyses van de foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overzicht en analyses van de telefoongegevens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaarten en luchtfoto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten Lisanne en Kris:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoekacties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna, klimaat, zon en maan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatieve posts:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reisverslagen, vermissingen, criminaliteit en overige info:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Waterschade is achteraf heel goed te zien aan een telefoon, maar daar hebben we niks over gehoord...?![]()
Om beide mogelijkheden open te houden Verdwalen en misdrijf zou de naam van dit topic ook moeten heten "verdwaald of een misdrijf"
Er zitten hier namelijk ook genoeg mensen die niet op de lijn Kloothommel zitten.![]()
Heb ik ook niets over gehoord.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:40 schreef Marrije het volgende:
Waterschade is achteraf heel goed te zien aan een telefoon, maar daar hebben we niks over gehoord...?
Maar het lijkt mij sterk dat de telefoons het na wat opladen gewoon weer deden, maar wellicht?Make my day!![]()
Wat een onzin. Daarmee sluit je 'verdwalen en een misdrijf' namelijk uit.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:43 schreef jackie12 het volgende:
Om beide mogelijkheden open te houden Verdwalen en misdrijf zou de naam van dit topic ook moeten heten "verdwaald of een misdrijf"
Er zitten hier namelijk ook genoeg mensen die niet op de lijn Kloothommel zitten.
Make my day!![]()
In dit artikel staat dat er sleepsporen op de rugzak zaten:
http://www.prensa.com/uho(...)esas-chiriqui/342026
La fiscal informó también que la mochila tiene signos de arrastre.![]()
Verdwaald en/of misdrijf is ook goedquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:45 schreef agter het volgende:
[..]
Wat een onzin. Daarmee sluit je 'verdwalen en een misdrijf' namelijk uit.![]()
Je sluit mijn scenario (geen verdwaling en geen misdrijf) ook uitquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:45 schreef agter het volgende:
[..]
Wat een onzin. Daarmee sluit je 'verdwalen en een misdrijf' namelijk uit.![]()
![]()
Kan idd ook nog!quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je sluit mijn scenario (geen verdwaling en geen misdrijf) ook uitMake my day!![]()
Daar kan ik mee leven.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:46 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Verdwaald en/of misdrijf is ook goed![]()
Eh, wacht even, die is nieuw voor mij.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je sluit mijn scenario (geen verdwaling en geen misdrijf) ook uit
Als het geen verdwaling is en ook geen misdrijf, wat is het dan?
- Dubbele zelfmoord.
- Dubbele verdwijning (waarbij het gevonden DNA vervalst is)
- of ... ?![]()
ongeluk, nek gebroken door val van grote hoogte....quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:03 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Eh, wacht even, die is nieuw voor mij.
Als het geen verdwaling is en ook geen misdrijf, wat is het dan?
- Dubbele zelfmoord.
- Dubbele verdwijning (waarbij het gevonden DNA vervalst is)
- of ... ?![]()
Dat is een beetje onlogisch want we hebben al twee ouders die beweren dat dit de schoen van zijn/haar kind is maar die worden hier als achterlijk weggezet. Zou die vader van Alex intelligenter zijn dan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:35 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Als die schoen van Alex was/is, zou de vader van Alex dit vast kunnen stellen (op zijn vakantiefoto's)?![]()
OK, maar daar moet dan nog wel een scenario omheen geconstrueerd worden. Eerst je nek breken en dan het noodnummer bellen, lijkt mij onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
ongeluk, nek gebroken door val van grote hoogte....![]()
Als eerste wil ik heel eerlijk zeggen dat ik de discussie over de schoen niet heel erg goed heb gevolgd destijds.quote:Dat is een beetje onlogisch want we hebben al twee ouders die beweren dat dit de schoen van zijn/haar kind is maar die worden hier als achterlijk weggezet. Zou die vader van Alex intelligenter zijn dan?
Wat ik begreep is dat de gevonden blauwe schoen van 1 van de meiden kon zijn en dat deze herkend is door de ouders.
Maar als je op de foto's kijkt van die dag dan hebben ze geen blauwe schoenen aan
(anderen zeggen van wel maar dat ze onder de modder zaten)
Als blijkt dat ze geen blauwe schoenen aanhad dan is dus de vraag hoe ie daar terecht is gekomen.
Toch?
En dan zijn er maar 2 opties (denk ik)
1- die hadden ze in de rugzak mee
2- die is ontvreemd uit de kamer en langs de rivier geplaatst
Weet iemand alles over deze discussie?![]()
Je kunt op de foto's van K. tijdens de wandeling toch zien dat zij op dat moment andere schoenen aan had dan die later gevonden blauwe schoen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:15 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat is een beetje onlogisch want we hebben al twee ouders die beweren dat dit de schoen van zijn/haar kind is maar die worden hier als achterlijk weggezet. Zou die vader van Alex intelligenter zijn dan?![]()
Of 3. die schoen heeft helemaal niets met deze zaak te maken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:21 schreef jackie12 het volgende:
[..]
[..]
Als eerste wil ik heel eerlijk zeggen dat ik de discussie over de schoen niet heel erg goed heb gevolgd destijds.
Wat ik begreep is dat de gevonden blauwe schoen van 1 van de meiden kon zijn en dat deze herkend is door de ouders.
Maar als je op de foto's kijkt van die dag dan hebben ze geen blauwe schoenen aan
(anderen zeggen van wel maar dat ze onder de modder zaten)
Als blijkt dat ze geen blauwe schoenen aanhad dan is dus de vraag hoe ie daar terecht is gekomen.
Toch?
En dan zijn er maar 2 opties (denk ik)
1- die hadden ze in de rugzak mee
2- die is ontvreemd uit de kamer en langs de rivier geplaatst
Weet iemand alles over deze discussie?![]()
Het artikel in Estrella zet vraagtekens bij de blauwe schoen. Hier is het overzicht van wat wel en niet gevonden is:
bron: http://laestrella.com.pa/(...)/23810714/foto/57727![]()
Dan ga je er dus vanuit dat de ouders zich vergissenquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:22 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Of 3. die schoen heeft helemaal niets met deze zaak te maken.![]()
Ja, inderdaad. Wat niet hetzelfde is als "als achterlijk wegzetten".quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:23 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dan ga je er dus vanuit dat de ouders zich vergissen![]()
En ik vind het idee dat ze meerdere paren bergschoenen bij zich hadden, ook wat overdreven.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:21 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Je kunt op de foto's van K. tijdens de wandeling toch zien dat zij op dat moment andere schoenen aan had dan die later gevonden blauwe schoen?
Maar het zou theoretisch kunnen.Make my day!![]()
Nee. Ik zie een blauwe gloed en de belichting doet heel veel. Je ziet vaker dat bij verschillende camera's en ook nog eens verschillend 'dag'licht een kleur er heel anders uitziet. Dat bovenste randje bij de enkel klopt ook exact.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:21 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Je kunt op de foto's van K. tijdens de wandeling toch zien dat zij op dat moment andere schoenen aan had dan die later gevonden blauwe schoen?
En die user die hier de ouders verweet dat ze door shock een verkeerde identificatie hadden gedaan (met belachelijke, over de top dramatisering daarbij) maakt die ouders gewoon voor randdebielen uit. Als iemand het kan weten zijn zij het en niet wij.![]()
Die heeft gewoon dat kaartje van Mata overgenomen. Dat is geen onderzoeker maar zolderkamer ***** (censuur) net als wij.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:22 schreef Domnivoor het volgende:
Het artikel in Estrella zet vraagtekens bij de blauwe schoen. Hier is het overzicht van wat wel en niet gevonden is:
[ afbeelding ]
bron: http://laestrella.com.pa/(...)/23810714/foto/57727
Forum Opties Forumhop: Hop naar: