abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145248668
quote:
6s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:33 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

[..]

En raad eens waar deze info vandaan komt. 8-)
wat bedoel je ? ....waar vandaan dan ?
  maandag 6 oktober 2014 @ 11:51:24 #252
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145248841
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:46 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

wat bedoel je ? ....waar vandaan dan ?
Deze journaliste heeft contact gehad met een user op WS.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  maandag 6 oktober 2014 @ 11:57:49 #253
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145249052
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:53 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Voordat ik het hele verhaal ga lezen, wat is de bron? Staan er nieuwe dingen in?
Nieuwe dingen:
- De patholoog heeft de zware volleybalblessure van Lisanne vastgesteld op de botten. Haar ouders noemden dit in een interview.
- De blauwe schoen is volgens het schema bij dit artikel niet van Kris.
- Er zijn geen locatielogs op de telefoons aangetroffen (grote tegenvaller).

[ Bericht 3% gewijzigd door Domnivoor op 06-10-2014 12:09:43 ]
pi_145249108
ik zit niet op WS.......zou ik 2 van deze websites moeten bijlezen, dan kunnen we hier thuis elke dag wel naar de friettent.....ik moet tussendoor mijn huishouden ook nog doen, anders wonen we hier op een vuilnisbelt binnen de kortste keren hahahaha ................

Maar zijn ze op WS s l i m m e r dan als wij hier.....?? Die indruk heb ik nooit gekregen, gezien de reacties hier ooit......
laat ze toch, die lui daar....
pi_145249206
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:59 schreef suddenintuition het volgende:
ik zit niet op WS.......zou ik 2 van deze websites moeten bijlezen, dan kunnen we hier thuis elke dag wel naar de friettent.....ik moet tussendoor mijn huishouden ook nog doen, anders wonen we hier op een vuilnisbelt binnen de kortste keren hahahaha ................

Maar zijn ze op WS s l i m m e r dan als wij hier.....?? Die indruk heb ik nooit gekregen, gezien de reacties hier ooit......
Lijkt me niet echt slim om andere bronnen en mensen bij voorbaat al uit te sluiten, zoals jij nu stelt.
Make my day!
  maandag 6 oktober 2014 @ 12:03:17 #256
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145249251
quote:

ik heb daar ook geen tijd voor, maar de belangrijkste bevindingen waaien wel over :Y
  maandag 6 oktober 2014 @ 12:04:47 #257
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145249301
quote:
Ik zit op beide fora en ik ben hier niet slimmer dan daar, of andersom. Datzelfde geldt voor een stuk of vijf anderen. 8-)
  maandag 6 oktober 2014 @ 12:06:41 #258
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145249351
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:04 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Ik zit op beide fora en ik ben hier niet slimmer dan daar, of andersom. Datzelfde geldt voor een stuk of vijf anderen. 8-)
wat!?!? en dan ben jij hier niet slimmer o|O
pi_145249370
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:51 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Met wie?
pi_145249393
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:51 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Onderwerpen en conclusies kwamen me al enigszins bekend voor.
Toch wel een leuk succesje: eerste resultaten van ''zolderkamer-onderzoekers" komen in de media.
pi_145249403
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:02 schreef agter het volgende:

[..]

Lijkt me niet echt slim om andere bronnen en mensen bij voorbaat al uit te sluiten, zoals jij nu stelt.
Hoezoooo sluit ik andere bronnen uit ?? Ik heb het niet over de `informatie ` hoor, als die op een positieve wijze als NUTTIG kunnen worden meegenomen....PRIMA van WS naar hier, en van hier naar WS.....maar ik bedoelde dat ik aan de reacties hier, kan merken dat er een bepaalde
`concurrentie-strijd ` aan de gang is tussen WS en hier.....en daar houdt ik niet van, alsof we aan een wedstrijd mee doen.....dat bedoelde ik......daarom zei ik : laat ze toch, die lui daar.....
pi_145249450
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 05:37 schreef Vance het volgende:
Hallo

Ik ben aan het bijlezen.

Ik kom nu al 2 keer een post tegen van Jackie12 waarin hij Klaas Wilting DE Hoofdcommissaris van politie Amsterdam noemt " een echt Nederlands recherche kopstuk" . Jackie noemt Klaas als een expert die weet waar hij het over heeft.

Beste Jackie wil je jezelf aub eerst even inlezen en jezelf op de hoogte stellen van feiten alvorens je zulke uitspraken doet?

Jouw recherche kopstuk Klaas Wilting "Hoofdcommissaris van Amsterdam" was ooit een persvoorlichter van de Amsterdamse politie . Later heeft Klaas onder andere ook voor de DSB bende van Dirk Scheringa gewerkt.

Klaas deed mij altijd denken aan Wethouder Hekkink van Juinen ( Koot en Bie).

http://nl.wikipedia.org/wiki/Klaas_Wilting.

---->

De Amsterdamse politie verbood hem uiteindelijk nog op te treden in programma's die niets met zijn ambt als woordvoerder van de politie te maken hadden. Daarop nam hij in 2000 ontslag bij de politie

Take Care.
Ik noemde onterecht Klaas Wilting de oud hoofdcommissaris van de politie in Amsterdam.
Was hij niet, hij was persvoorlichter.
Als jij een stuk kunt vinden waarin ik hem een" echt Nederlands recheche kopstuk" noem krijg je van mij een slagroomtaart.
pi_145249498
Kan het topic niet verplaatst worden naar GC?
  maandag 6 oktober 2014 @ 12:14:57 #264
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145249553
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:07 schreef jackie12 het volgende:
Met wie?
Matteo.

quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:08 schreef SAJ het volgende:

[..]

Onderwerpen en conclusies kwamen me al enigszins bekend voor.
Toch wel een leuk succesje: eerste resultaten van ''zolderkamer-onderzoekers" komen in de media.
De conclusies in het artikel komen voor rekening van deze journaliste. Maar wel een succesje idd 8-)
  maandag 6 oktober 2014 @ 12:20:16 #265
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145249687
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:12 schreef 11en30 het volgende:
Kan het topic niet verplaatst worden naar GC?
of KLB
pi_145249737
quote:
10s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:20 schreef Marrije het volgende:

[..]

of KLB
of de PB........( hahahahaha LOL )
pi_145249772
Weer bij gelezen! Interessante gedachte van poekie over dat er iemand dichtbij onderzoek staat/stond misschien wel... Inderdaad bijzonder dat toestel toen geen activiteit heeft vertoond.

Bedankt voor posten van nieuwe artikels.
Wat ik meest interessant vond is de nieuwe info m.b.t. zogenaamde schoen van Kris. Is het dan nu officieel vastgesteld dat het niet aan Kris toebehoort? En aan wie dan wel? Is daar uberhaupt fatsoenlijk DNA-onderzoek op toegepast?
pi_145249789
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:04 schreef SAJ het volgende:

Nearby, you can see a gum wrapper and other papers.
De snipper met wit en blauw is volgens mij van een verpakking medicijnen waar met stift of pen "keel" op geschreven staat.

Dit is de enige aanwijzing die de foto's eventueel aan L en K zou kunnen linken.

[ Bericht 7% gewijzigd door 11en30 op 06-10-2014 13:04:55 ]
  maandag 6 oktober 2014 @ 12:30:56 #269
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145249948
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:23 schreef MidnightB00m het volgende:
Wat ik meest interessant vond is de nieuwe info m.b.t. zogenaamde schoen van Kris. Is het dan nu officieel vastgesteld dat het niet aan Kris toebehoort?
Nee. Dat is de conclusie van Adelita Coriat.
Officieel is de schoen van Kris en officieel zijn K & L ongekomen door een ongelukje in de rivier.
Ik zet GROTE vraagtekens bij het officiële verhaal.
quote:
En aan wie dan wel? Is daar uberhaupt fatsoenlijk DNA-onderzoek op toegepast?
Misschien wel van Alex Humphrey.
Ik ben weinig over het onderzoek naar die schoenen tegengekomen.
pi_145250038
Zou leuk zijn als een Nederlandse krant ook eens wat informatie en vragen van ons overneemt. Misschien dat er dan nog eens een interessant artikel wordt geplaatst ipv de zoveelste herkauwing van oude informatie.
pi_145250071
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:30 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Nee. Dat is de conclusie van Adelita Coriat.
Officieel is de schoen van Kris en officieel zijn K & L ongekomen door een ongelukje in de rivier.
Ik zet GROTE vraagtekens bij het officiële verhaal.

[..]

Misschien wel van Alex Humphrey.
Ik ben weinig over het onderzoek naar die schoenen tegengekomen.
Als die schoen van Alex was/is, zou de vader van Alex dit vast kunnen stellen (op zijn vakantiefoto's)?
pi_145250110
ik zag op t filmpje hierboven post 208 een tak [IMG]http://i62.tinypic.com/2nu3py1.jpg[/
en een bank [IMG]http://i58.tinypic.com/n5g3o5.jpg[/I
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_145250261
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:36 schreef eigendeegcookie het volgende:
ik zag op t filmpje hierboven post 208 een tak [IMG]http://i62.tinypic.com/2nu3py1.jpg[/
en een bank [IMG]http://i58.tinypic.com/n5g3o5.jpg[/I
In dit filmpje zit toch ook een bepaalde steen waarvan een bepaald persoon als enige van overtuigd is dat dat de steen van een bepaalde foto is? :Y
Voor duidelijkheid: dit filmpje is opgenomen aan Boquete zijde en al meerdere malen hier langs gekomen.
pi_145250284
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:57 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Nieuwe dingen:
- De patholoog heeft de zware volleybalblessure van Lisanne vastgesteld op de botten. Haar ouders noemden dit in een interview.
- De blauwe schoen is volgens het schema bij dit artikel niet van Kris.
- Er zijn geen locatielogs op de telefoons aangetroffen (grote tegenvaller).
Als we nou van nieuwsbronnen uit moeten gaan die hun informatie halen bij een forum, in dit geval ws, dan wordt het toch helemaal een trieste zaak. :N
pi_145250403
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 06:02 schreef Vance het volgende:
Hallo

Verder wil ik nogmaals en nogmaals benadrukken dat ik het echt heel erg belangrijk vind dat de inhoud van het water in het aangetroffen flesje bekeken moet worden. (ik had daar al eerder een post over gedaan)

Als het kraanwater uit Boquette is dan zegt dat heel erg veel.

Als het rivierwater is? in hoeverre was dat verontreinigd en hoe snel kan je na het drinken van het water uit dat flesje een vergiftiging oplopen.

Take Care.
Over het flesje water hebben we het hier een paar maanden geleden al over gehad.
De resultaten zijn daarvan niet bekend en is het niet eens bekend of het uberhaupt wel onderzocht is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')