quote:Op maandag 6 oktober 2014 07:12 schreef chufi het volgende:
Wat valt er te juichen aan een maandagochtend?
ik had een uitstapje naar een buurforum, ben blij dat mijn post aantallen van dat forum in de digitale hemel zijnquote:Op maandag 6 oktober 2014 07:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Om daar 12 jaar en 11 maand en 1 dag over te moeten doen is betreurenswaardig
Het gaat om de kwaliteit en niet om de kwantiteit.quote:Op maandag 6 oktober 2014 07:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Om daar 12 jaar en 11 maand en 1 dag over te moeten doen is betreurenswaardig
Dat zou toch mooi kut zijn...quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:35 schreef Deisyy het volgende:
Was het maar het hele jaar door perenseizoen![]()
stoofpeertjes!quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit nu pas op Fok na het weekend, heb niks over vanmiddag gelezen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik had het vanmiddag over handperen, die zijn momenteel zo lekker.
Maar stoofpeertjes zijn ook lekker natuurlijk, al eet ik die niet zomaar op een maandagmiddag op, maar bijvoorbeeld bij spruitjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:22 schreef Treehut362 het volgende:
Crash Bianchi (25)Heftig.... Ik had het nog niet gezien ......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:22 schreef Treehut362 het volgende:
Crash Bianchi (25)Heeft een eigen topic al: SPT / Ongeval Jules Bianchi - Nieuws en discussieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Moet ik ineens aan WJ denkenquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:35 schreef Deisyy het volgende:
gedragstherapie voor een papagaaiquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:25 schreef Kingstown het volgende:
Nog papegaaienkenners in tha house?
F&F / Papegaai luistert heel slecht na verhuizing
Ik had wel wat interessante oplossingen, maar bedacht me dat F&F wrs een wat serieuzer forum is.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:48 schreef FANN het volgende:
[..]
gedragstherapie voor een papagaaihet moet niet gekker worden...
Braden met bieslook?quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had wel wat interessante oplossingen, maar bedacht me dat F&F wrs een wat serieuzer forum is.
Heb je al gegoogeld op labia majora?quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De dames hadden het over peren en niet over een pener....even je bril opzetten TH!
Sneu voor dat beestje... maar dat vind ik voor al die vogels in die klotekooitjesquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol nee....TS is het probleem in het hele verhaal, niet de papegaai.
Zullen we het vogeltjesbevrijdingsfront op gaan richten?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Sneu voor dat beestje... maar dat vind ik voor al die vogels in die klotekooitjes
Ja doe maar...quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zullen we het vogeltjesbevrijdingsfront op gaan richten?
Misschien maar beter ook, want hoelang denk je dat ze losgelaten overleven? Al dat verkeer en andere natuurlijke vijanden, geen lekker gratis voedsel meer, geen warm huisje meer.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:07 schreef FANN het volgende:
Vroeger .... toen ik klein was, had ik een plan....
Als ik rijk zou wordenzou ik ál die vogeltjes kopen uit de dierenwinkel, ook de knijntjes enzo..
en dan loslaten...
Maar ik ben helaas nooit rijk geworden
Ja, ja daar dacht ik nog niet over na oen ik 8 jaar was natuurlijk...quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook, want hoelang denk je dat ze losgelaten overleven? Al dat verkeer en andere natuurlijke vijanden, geen lekker gratis voedsel meer, geen warm huisje meer.
Dat is trouwens best een toffe!quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vroeger was er ooit een tuinkabouter-bevrijdingsfront....waren mensen opeens hun tuinkabouter kwijt die ze in de tuin hadden staan.
[ afbeelding ]
Ze nemen er voor de lol ook nog maar 2 kittens bij, binnenkort zal ze wel een topic openen over zeikende katten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol nee....TS is het probleem in het hele verhaal, niet de papegaai.
Piet piraatquote:
AHA!quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
http://www.texasindians.com/horse.htm
Doen jullie nooit de spelletjes op het MEN forum?quote:
IK NIETquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Doen jullie nooit de spelletjes op het MEN forum?
ik vind het leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
die teller staat stil, want ik heb 2x gekliktquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
http://www.texasindians.com/horse.htm
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:27 schreef sacha het volgende:
Ben jij dat met Aap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Jazeker, de AKQ...quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Doen jullie nooit de spelletjes op het MEN forum?
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben jij dat met Aap?
Leuk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fluit maar gewoon naar je centjes, verspilde moeite...quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:18 schreef FANN het volgende:
Ik heb een laatste poging gedaan om mijn geld terug te krijgen van die Klote Proteksol![]()
Ik heb gewoon die bank in Zwiterland gemaild met alle info![]()
En dan geef ik het opmaar ik kan het niet uitstaan
![]()
Het is geen wereldbedrag, maar gaat gewoon om het idee
Ja, weet ik ook eigenlijk wel, maar jah... poging kan nooit kwaadquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fluit maar gewoon naar je centjes, verspilde moeite...
Mijn pakketje kwam vandaag wel binnen:
[ afbeelding ]
Als die toko echt failliet is, dan gaat die bank echt jouw geld niet terugstorten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, weet ik ook eigenlijk wel, maar jah... poging kan nooit kwaad![]()
Mazzel? Gewoon eerst een bedrijf checken voordat je er blind iets koopt...quote:Jij hebt meer mazzel dus
ja, ja...quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als die toko echt failliet is, dan gaat die bank echt jouw geld niet terugstorten.
Die zijn blij als ze zelf niet de lul zijn...
[..]
Mazzel? Gewoon eerst een bedrijf checken voordat je er blind iets koopt...
dank Fannquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
GEWELDIGE foto! serieus!![]()
En jij bent een mooie vrouw
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:27 schreef sacha het volgende:
Dat was fun !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wil je de 6729487 foto's die niet door de ballotage komen ook zien?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op de paar foto's die ik van je heb gezien bijna schaterend.
Leuk...
Als je er op lacht wel...quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:45 schreef sacha het volgende:
[..]
wil je de 6729487 foto's die niet door de ballotage komen ook zien?
Kant aan haar broekquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Speciaal voor Piet heb ik die zeldzame foto van Deisyy in jumpsuit in het 40+ smoelenboek gezet.
Piet slaapt voorlopig niet meer...
Andere browsers?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:55 schreef sacha het volgende:
[..]
das vreemd, op mijn Pc niet, nu op mijn foon wel
Dan begin ik er vast weer in te gelovenquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Alternatieven voor Zwarte Piet worden nog steeds onderzocht...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind totaal niet dat ik op haar lijkquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Kant aan haar broek![]()
Dat gezicht heeft wel iets van Deissy's gezich weg trouwens![]()
Of niet Dees?alleen jij bent vast slanker door het harlopen
Nee, totaal niet...quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind totaal niet dat ik op haar lijk
Wtfquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, totaal niet...
[ afbeelding ]
Laatst gezien toen hij z'n vrouw in V&A probeerde in te ruilen. Ik vrees het ergste.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar is 'ie dan?
Koerden hebben de 2e Kamer bestormd...
Als 'ie met z'n vrouw niet voorbij de detectiepoortjes is gekomen, dan kan Piet niet ver zijn...quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Laatst gezien toen hij z'n vrouw in V&A probeerde in te ruilen. Ik vrees het ergste.
Ze zijn niet voorbij de detectiepoortjes gekomen, dus we kunnen veilig gaan slapen.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, totaal niet...
[ afbeelding ]
Had ik het toch goed gezien!quote:
Daar was ik ook al achter gekomen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
die teller staat stil, want ik heb 2x geklikt
Even dat topic in LIF opzoeken wat iedere vrouw dan doet na zo'n opmerking.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 02:18 schreef FANN het volgende:
Jij bent in elk geval een stuk knapper Dees
Niet aardig van je dat je Deisyy opgelaten laat voelen.quote:Niet goed om kunnen gaan met complimentjes
Zodra we een mooi complimentje krijgen, weten we vaak niet zo goed wat we ermee moeten. We voelen ons opgelaten
Dank je Fannquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 02:18 schreef FANN het volgende:
Jij bent in elk geval een stuk knapper Dees
Ik ben toch geen vliegerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 07:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even dat topic in LIF opzoeken wat iedere vrouw dan doet na zo'n opmerking.
Hebbes:
[..]
Niet aardig van je dat je Deisyy opgelaten laat voelen.
* G * (zonder spaties)
Deisyy is een ballon?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 07:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hebbes:
[..]
met een brief?quote:
en wat doet een man als hij een complimentje krijgt van een man eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 07:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hebbes:
[..]
* G * (zonder spaties)
Maar had ik het tóch goed gezien heh?quote:
Ik zou een foto sturen, waar we met zijn allen op de boot zatenquote:
quote:
quote:Niet goed om kunnen gaan met complimentjes
Zodra we een mooi complimentje krijgen, weten we vaak niet zo goed wat we ermee moeten. We voelen ons opgelaten
Het is de zonnebril van Deisyy zelf...quote:op de orginele foto heeft die vrouw zelfs geen zonnebril
op dus hij is serieus aan het freubelen geweest
Dan kijken we of we zijn vriendin kunnen scoren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:51 schreef FANN het volgende:
en wat doet een man als hij een complimentje krijgt van een man eigenlijk?
3 minuten?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is de zonnebril van Deisyy zelf...
En dat fröbelen heeft 3 minuten geduurd voor het origineel.
De versie in dit duurde iets langer, maar gelukkig had ik het bestand nog open staan in Photoshop...
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan kijken we of we zijn vriendin kunnen scoren.
Handen op de bips...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:51 schreef FANN het volgende:
[..]
en wat doet een man als hij een complimentje krijgt van een man eigenlijk?
watjesquote:
Als vrouwen beginnen over truien die leuk zitten, dan zijn het per definitie geen goede vriendinnen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:05 schreef FANN het volgende:
[..]
watjes![]()
en als je een welgemeend complimentje krijgt van een vrouw, die verder geen enkele
bijbedoeling heeft en dat je dat ook weet gewoon?
Dus gewoon een goede vriendin die zegt goh MM wat zit je Sik vandaag leuk![]()
en die trui staat je écht goed!
Wat dan?
Knap gefröbelt, ik zag het in eerste instantie niet eensquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is de zonnebril van Deisyy zelf...
En dat fröbelen heeft 3 minuten geduurd voor het origineel.
De versie in dit topic duurde iets langer, maar gelukkig had ik het bestand nog open staan in Photoshop...
ghehehehequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als vrouwen beginnen over truien die leuk zitten, dan zijn het per definitie geen goede vriendinnen.
Dat soort girlstalk wil ik in algemene sociale situaties nog wel met "dank je" beantwoorden, maar vriendinnen krijgen dan een middelvinger.
Ik zag het meteenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Knap gefröbelt, ik zag het in eerste instantie niet eens
Ja ik zag het op het nieuws vanmorgen, niet leuk!quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:28 schreef FANN het volgende:
Ah... die Ebola zooi komt al dichterbij![]()
http://www.nu.nl/buitenla(...)ten-west-afrika.html
Mijn zus had haar pak beter mee kunnen nemen op vakantie, die gaat ook richting
Spanje
das beter dan die voelde ik aankomenquote:
Nee, dat zou best wel eens niet zo leuk kunnen worden als dat serieuze vormen aan gaat nemen...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ja ik zag het op het nieuws vanmorgen, niet leuk!
dat is waar!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:23 schreef just me het volgende:
[..]
das beter dan die voelde ik aankomen
en ik hoorde dat deze verpleegster wel beschermende kleding aan had gehad maar dat die wellicht niet afdoende wasquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dat zou best wel eens niet zo leuk kunnen worden als dat serieuze vormen aan gaat nemen...
Nah.... misschien 2 dagenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had ook voor de "dank je" optie kunnen kiezen, maar dan had je me wrs. een week genegeerd.
Ja, ik hoop dat dat pak van mijn zus wél goed is als die zooi hierheen komt....quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:25 schreef just me het volgende:
[..]
en ik hoorde dat deze verpleegster wel beschermende kleding aan had gehad maar dat die wellicht niet afdoende wastja... dan kan het snel gaan
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat dat pak van mijn zus wél goed is als die zooi hierheen komt....
Nekschot geven en snel begraven...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:25 schreef just me het volgende:
[..]
en ik hoorde dat deze verpleegster wel beschermende kleding aan had gehad maar dat die wellicht niet afdoende wastja... dan kan het snel gaan
Ik ook hoor... en dat mijn andere zus daar woont en dat haar dochter ieder moment kan gaanquote:
De verpleegster of de patiënt?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nekschot geven en snel begraven...
Iedereen die ebola heeft.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:31 schreef FANN het volgende:
[..]
De verpleegster of de patiënt?![]()
Dat is wel cru trouwens
nah.. spuitje dan... nekschot is ook weer zo... eh... rottigquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iedereen die ebola heeft.
Doden vallen er toch en dit is het meest efficiënt...
Was jij die gozer die in de jaren 80 al die aidspatienten hebt afgeknald?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iedereen die ebola heeft.
Doden vallen er toch en dit is het meest efficiënt...
Nee, toen had ik nog niet van die goede ideeën...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was jij die gozer die in de jaren 80 al die aidspatienten hebt afgeknald?
Ik zal het er eens met mijn zus over hebbenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, toen had ik nog niet van die goede ideeën...
Ga jij die spuitjes even uitdelen dan, Fann?
Hij beschouwd je dus als vriendinquote:
Er zijn slechtere vriendenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou daar zit Fann dan maar mooi mee opgescheept
Ach nu heeft King tenminste eindelijk 1 vriendin.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou daar zit Fann dan maar mooi mee opgescheept
de verkeerde linkquote:
matige trol-pogingquote:
Ik ga de DVD bekijkenquote:
hier een trol, ergens anders lompquote:
Dan wil ik een uitnodiging ...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:00 schreef sacha het volgende:
[..]
ALS IK LATER GROOT BEN GA IK MET JOHNNY DEPP TROUWEN
Hij wil niet trouwen kan ik je met zekerheid vertellenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:00 schreef sacha het volgende:
[..]
ALS IK LATER GROOT BEN GA IK MET JOHNNY DEPP TROUWEN
Ik heb het ooit eens over dr handicap gehad ... Nou gelijk feestquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wie heeft jou voor lomp uitgemaakt?
wie heeft een handicap en waar kan ik dat teruglezenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het ooit eens over dr handicap gehad ... Nou gelijk feest
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij wil niet trouwen kan ik je met zekerheid vertellen
En niet eens een ervaring rijkerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:23 schreef sacha het volgende:
[..]das dan mooi kut
weer een illusie armer
iemand die boos op me was omdat ik wat dingen had uitgezocht over die persoonquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wie heeft jou voor lomp uitgemaakt?
lastig hèquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
sherlock doet het al een paar dagen niet meer bij mij ....
Zoekfunctie werkt wel.....kun je ook prima users mee opsporen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ik was gewoon even benieuwd naar de status van iemand en dat kan ik nu niet nagaan
status als in "niet getrouwd"?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ik was gewoon even benieuwd naar de status van iemand en dat kan ik nu niet nagaan
Bij mij nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zoekfunctie werkt wel.....kun je ook prima users mee opsporen.
Nee .. Meer als bezorgd omquote:
dat zullen de leden van mijn club die ik nu ga aanmanen omdat ze nog geen contributie betaald hebben niet met je eens zijnquote:
Op onze leeftijd moet je niet te lang over de paringsdans doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat wel erg makkelijk volgens jouw normen .....
Ik heb geen GVB , maar kan ik wel een keer greenfeeen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:34 schreef just me het volgende:
[..]
dat zullen de leden van mijn club die ik nu ga aanmanen omdat ze nog geen contributie betaald hebben niet met je eens zijn
bij ons moet je je GVB hebben of toestemming van de golfproquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen GVB , maar kan ik wel een keer greenfeeen?
En dat kun jij vast regelen? Want dan gaan we een keer een rondje lopen ....quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:44 schreef just me het volgende:
[..]
bij ons moet je je GVB hebben of toestemming van de golfpro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat kun jij vast regelen? Want dan gaan we een keer een rondje lopen ....
Als lopen niet meer lukt, neem dan de GVB tram...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat kun jij vast regelen? Want dan gaan we een keer een rondje lopen ....
Ben bestuurslid hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Bezorgd om wie? Misschien kan ik het je vertellen, ik weet namelijk nogal veel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij niet
[..]
Nee .. Meer als bezorgd om
Ik had er ook een smiley achter gezet, maar die heb ik maar weer weg gehaald, die had me misschien wel verraden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij weet jij hoe de search werkt
Om Toverheksje ...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bezorgd om wie? Misschien kan ik het je vertellen, ik weet namelijk nogal veel.
En bedankt ...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij weet jij hoe de search werkt
Waarschijnlijk is ze nu te druk bezig met revalideren en volgens mij was ze Utopia inmiddels ook een beetje zat, dus zal de behoefte minder zijn om te posten.quote:
Ruim een maand niet online geweest. Je kunt altijd nog dit topic uppen:quote:
Dat weet ik Dees... Maar ik had gedurende haar revalidatie toch nog regelmatig contact met dr.. maar nu al iets langer niets meer gehoord ...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ze nu te druk bezig met revalideren en volgens mij was ze Utopia inmiddels ook een beetje zat, dus zal de behoefte minder zijn om te posten.
Soms zo simpel ... Dank Leandra... Dat was dus ongeveer de laatste keerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:39 schreef Leandra het volgende:
Gewoon af en toe hier kijken of ze alweer gepost heeft: http://forum.fok.nl/user/history/253400
Reageert ze niet meer op je berichtjes dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet ik Dees... Maar ik had gedurende haar revalidatie toch nog regelmatig contact met dr.. maar nu al iets langer niets meer gehoord ...
Normaliter gaf ze wel een update per 1 of 2 week.. EN hadden we ff contact .. Maar goed ik check het wel op een andere manier ...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Reageert ze niet meer op je berichtjes dan?
Dat is wel typisch, dat zag ik bij een andere user uit de COS namelijk ook, die is ook al een tijdje niet online en toen ik de pohi checkte liep de COS ook niet door.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:44 schreef Leandra het volgende:
Zo te zien heeft ze de doorlopende Utopia-topics (COS/SC) ook uit haar MyAT gegooid....
Gelijk heeft ze... Blijf je maar je topics deleten ... Maar het gaat gestaag beter volgens mijn infoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:44 schreef Leandra het volgende:
Zo te zien heeft ze de doorlopende Utopia-topics (COS/SC) ook uit haar MyAT gegooid....
Als ze er niet gepost heeft, dan staat het ook niet in haar PoHi.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel typisch, dat zag ik bij een andere user uit de COS namelijk ook, die is ook al een tijdje niet online en toen ik de pohi checkte liep de COS ook niet door.
Zou dat niet te maken kunnen hebben met wanneer iemand voor het laatst online was?
Dan haal ik die twee dingen door elkaar, ik dacht dat je in myat hetzelfde zag als in iemands pohiquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ze er niet gepost heeft, dan staat het ook niet in haar PoHi.
Is anders als bij je eigen MyAt.
Nope....dan zou iemand die al X-jaar niet meer op FOK! is nog steeds doorlopende SC's in de PoHi hebben staan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan haal ik die twee dingen door elkaar, ik dacht dat je in myat hetzelfde zag als in iemands pohi
Guerrilla farming in the middle of nowhere.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Piet! Waar heb je gezeten? We begonnen ons al zorgen te maken
Soundsweedquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Guerrilla farming in the middle of nowhere.
Mijn grond is weiland en wat bomen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:04 schreef chufi het volgende:
In Oktober word in Duitsland de hop geoogst toch ? Of groeit dat niet op jouw grond daar ?
OK dan was je ergens andersquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn grond is weiland en wat bomen.
Doe je goedquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Back to nature voor een paar dagen.
Dat vind ik zooooooooooo een grappig mensquote:
Nah, je kan het vast slechter treffen, Kingeding lijkt me wel een man die vrouwelijkequote:
Ik mag niet drinken van de dokterquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Iemand nog interesse in een whiskytje as. weekend?
Op zaterdag sta ik de hele dag achter een stand tijdens Whisky & Rum aan Zee in IJmuiden.
Handtekeningen zijn gratis...
Die handtekening is gratis, de 30 euro entree is voor de whisky e.d.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja spammer... 30 E entree voor een handtekening ...
Ja hoor, koffie is on me...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:28 schreef FANN het volgende:
Doen ze daar ook aan Irish Coffee trouwens, anders lust ik geen Whiskey
Snoeihard werken levert tenminste wat op...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was hard werken hoor, er stond aardig wat op meerdere plekken.
Doe ik jou drankjes en betaal ik je frisjes en gaan we samen voor 60 E naar de avond sessiequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik mag niet drinken van de dokteranders zou ik zegger GRAAG
Big Bussiness die zooiquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snoeihard werken levert tenminste wat op...
Wat is de avondsessie?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe ik jou drankjes en betaal ik je frisjes en gaan we samen voor 60 E naar de avond sessie
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe ik jou drankjes en betaal ik je frisjes en gaan we samen voor 60 E naar de avond sessie
ff MM afwachten
Hé, ik sta achter de stand van de grootste onafhankelijke whisky importeur van Nederland.quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, ik sta achter de stand van de grootste onafhankelijke whisky importeur van Nederland.
Wat denk je als je je met hoed op bij de stand op meldt?
quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]ah.......... ik had spannender verwacht....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.whiskyenrumaanzee.nl/quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, nu weet ik hoe laat het begint en hoe laat het eindigt, maar nog steeds niet wat het is
Tis zuipen wat je niet mag, rondlopen in een Hotellobby of zo .. En een meet met MMquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.......... ik had spannender verwacht....
Lijkt me wél heel tofquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Lijkt me wél heel tofniet voor mij, maar ik zou wel eens lekker willen uitwaaien aan het strand
eigenlijk...Tijdens de avondsessie is het donker...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ja, ik snap het Chuf, ik ben al druk aan het Dmmen met MMquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis zuipen wat je niet mag, rondlopen in een Hotellobby of zo .. En een meet met MM
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens de avondsessie is het donker...
Waarmee?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar was je dan weer iets te snel mee...
Ik ga met de auto en het evenement is in het Holiday Inn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja, ik snap het Chuf, ik ben al druk aan het Dmmen met MM
we zijn net aan het afspreken welke trein we gaan nemen en in wel hotel we
gaan overnachten...
Oh niet per DM ...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga met de auto en het evenement is in het Holiday Inn.
Appeltje, eitje dus...
Da's fijn, hoef ik niet met de trein ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga met de auto en het evenement is in het Holiday Inn.
Appeltje, eitje dus...
heroine ? Of slapende op een tafel na de lunch?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:49 schreef FANN het volgende:
Ik ben me aan het inlezen over Alternatieve Geneeswijzen trouwens![]()
Heeft iemand hier daar ervaring mee? Chinezen ...
Griek en Mrs MM lezen nooit mee .. dus het kanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Welneeeeeeeeee, dat doen we gewoon allemaal heel openlijk, waarom niet?
Chinees Alternatieve Geneeskunde bedoel ik...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
heroine ? Of slapende op een tafel na de lunch?
Maar we hadden toch toestemming?quote:
Mw. MM gaat dan ook gewoon mee...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Griek en Mrs MM lezen nooit mee .. dus het kan
Ah OK getrouwd... Op naar de scheiding ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM gaat dan ook gewoon mee...
Er komen zelfs mannen in rok.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
Kans is groot dat je een toegeworpen blik krijgt ... Als je daar met je hoed verschijnt ...
Blikjes gooi ik terug hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
Kans is groot dat je een toegeworpen blik krijgt ... Als je daar met je hoed verschijnt ...
Doe eens modern, man...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK getrouwd... Op naar de scheiding ?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:00 schreef chufi het volgende:
Het is Fann not me , maar 1 waarschuwing ... Pas op als je haar blootstelt aan open licht ..
Dus die trio wordt ook vast lastig .. Fann is er niet van dacht ik me ter herinerren van de laatste keerquote:
Neh... Ik neem MM ook wel effe apart, krijgt mevrouw MM hem later wel terug...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus die trio wordt ook vast lastig .. Fann is er niet van dacht ik me ter herinerren van de laatste keer
Volgens mij nodigde ik jullie uit voor iets met whisky, niet voor een avondje Yab Yum...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus die trio wordt ook vast lastig .. Fann is er niet van dacht ik me ter herinerren van de laatste keer
Je bent de grootste al niet ..quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... Ik neem MM ook wel effe apart, krijgt mevrouw MM hem later wel terug...
Trio is zo druk
ow.....quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij nodigde ik jullie uit voor iets met whisky, niet voor een avondje Yab Yum...
Oké afgesproken dan....quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doen we een andere keer wel, ik moet whisky schenken zaterdag...
Nee, de pohi is een ander verhaal dan de MyAT.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel typisch, dat zag ik bij een andere user uit de COS namelijk ook, die is ook al een tijdje niet online en toen ik de pohi checkte liep de COS ook niet door.
Zou dat niet te maken kunnen hebben met wanneer iemand voor het laatst online was?
Dit was al beantwoordt Leandra ...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, de pohi is een ander verhaal dan de MyAT.
Ja, en vervolgens doet iedereen alsof je de MyAT van een ander niet kunt bekijken....quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit was al beantwoordt Leandra ...
pohi = zelf postend in topic
MyAt = topic series waar je ooit hebt aangeven dat het geen kuttopic is , maar een TVP topic (old skool TVP)
Nah... ik zal eerlijk zijn... ik vind het moeilijk, maar komt ook wel een beetje omdat die Griekquote:
Jij searched meer dan een Google Search-developerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en vervolgens doet iedereen alsof je de MyAT van een ander niet kunt bekijken....
Jij kunt idd niet al mijn MyAT's zien.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en vervolgens doet iedereen alsof je de MyAT van een ander niet kunt bekijken....
Volhouden !! Die Griek die zogenaamd dan mee zou doen is een loserquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... ik zal eerlijk zijn... ik vind het moeilijk, maar komt ook wel een beetje omdat die Griek
nog rookt en er liggen dus vaak sigaretten op tafel, scheelt soms érg weinig dat ik er
eentje pak![]()
Ik denk dat ik acupunctuur ga proberen, maar geen idee of zoiets helpt, maar ik heb wel
een steuntje nodig....
Oké, maar de teller staat nog wel steeds op nul?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... ik zal eerlijk zijn... ik vind het moeilijk, maar komt ook wel een beetje omdat die Griek
nog rookt en er liggen dus vaak sigaretten op tafel, scheelt soms érg weinig dat ik er
eentje pak![]()
Ik denk dat ik acupunctuur ga proberen, maar geen idee of zoiets helpt, maar ik heb wel
een steuntje nodig....
Hij is wel aan het minderenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Volhouden !! Die Griek die zogenaamd dan mee zou doen is een loser
Ja, maar ik sta soms op knappen hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oké, maar de teller staat nog wel steeds op nul?
Extra knap gezien de omstandigheden.
Van dit account wel...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij kunt idd niet al mijn MyAT's zien.
Zit Kingeding ook al in UTOquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van dit account wel...
http://forum.fok.nl/user/active/192056
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |