quote:Op maandag 6 oktober 2014 07:12 schreef chufi het volgende:
Wat valt er te juichen aan een maandagochtend?
ik had een uitstapje naar een buurforum, ben blij dat mijn post aantallen van dat forum in de digitale hemel zijnquote:Op maandag 6 oktober 2014 07:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Om daar 12 jaar en 11 maand en 1 dag over te moeten doen is betreurenswaardig
Het gaat om de kwaliteit en niet om de kwantiteit.quote:Op maandag 6 oktober 2014 07:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Om daar 12 jaar en 11 maand en 1 dag over te moeten doen is betreurenswaardig
Dat zou toch mooi kut zijn...quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:35 schreef Deisyy het volgende:
Was het maar het hele jaar door perenseizoen![]()
stoofpeertjes!quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit nu pas op Fok na het weekend, heb niks over vanmiddag gelezen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik had het vanmiddag over handperen, die zijn momenteel zo lekker.
Maar stoofpeertjes zijn ook lekker natuurlijk, al eet ik die niet zomaar op een maandagmiddag op, maar bijvoorbeeld bij spruitjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:22 schreef Treehut362 het volgende:
Crash Bianchi (25)Heftig.... Ik had het nog niet gezien ......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:22 schreef Treehut362 het volgende:
Crash Bianchi (25)Heeft een eigen topic al: SPT / Ongeval Jules Bianchi - Nieuws en discussieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Moet ik ineens aan WJ denkenquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:35 schreef Deisyy het volgende:
gedragstherapie voor een papagaaiquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:25 schreef Kingstown het volgende:
Nog papegaaienkenners in tha house?
F&F / Papegaai luistert heel slecht na verhuizing
Ik had wel wat interessante oplossingen, maar bedacht me dat F&F wrs een wat serieuzer forum is.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:48 schreef FANN het volgende:
[..]
gedragstherapie voor een papagaaihet moet niet gekker worden...
Braden met bieslook?quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had wel wat interessante oplossingen, maar bedacht me dat F&F wrs een wat serieuzer forum is.
Heb je al gegoogeld op labia majora?quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De dames hadden het over peren en niet over een pener....even je bril opzetten TH!
Sneu voor dat beestje... maar dat vind ik voor al die vogels in die klotekooitjesquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol nee....TS is het probleem in het hele verhaal, niet de papegaai.
Zullen we het vogeltjesbevrijdingsfront op gaan richten?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Sneu voor dat beestje... maar dat vind ik voor al die vogels in die klotekooitjes
Ja doe maar...quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zullen we het vogeltjesbevrijdingsfront op gaan richten?
Misschien maar beter ook, want hoelang denk je dat ze losgelaten overleven? Al dat verkeer en andere natuurlijke vijanden, geen lekker gratis voedsel meer, geen warm huisje meer.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:07 schreef FANN het volgende:
Vroeger .... toen ik klein was, had ik een plan....
Als ik rijk zou wordenzou ik ál die vogeltjes kopen uit de dierenwinkel, ook de knijntjes enzo..
en dan loslaten...
Maar ik ben helaas nooit rijk geworden
Ja, ja daar dacht ik nog niet over na oen ik 8 jaar was natuurlijk...quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook, want hoelang denk je dat ze losgelaten overleven? Al dat verkeer en andere natuurlijke vijanden, geen lekker gratis voedsel meer, geen warm huisje meer.
Dat is trouwens best een toffe!quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vroeger was er ooit een tuinkabouter-bevrijdingsfront....waren mensen opeens hun tuinkabouter kwijt die ze in de tuin hadden staan.
[ afbeelding ]
Ze nemen er voor de lol ook nog maar 2 kittens bij, binnenkort zal ze wel een topic openen over zeikende katten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol nee....TS is het probleem in het hele verhaal, niet de papegaai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |