ja, zoiets zal het wel zijn. Maar toch heb ik het idee dat het wel vaak een beetje genegeerd wordt. Heb in de wachtkamer eens een boek over FAS babies gelezen waarbij ook is onderzocht dat het onderwerp zelden tot nooit ter sprake komt bij consulten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
misschien als ze iets vermoeden obv slechte groei ofzo, en dan navragen, dat ze het dan invullen met ja?
ik zat nog even goed te kijken en ben tot de conclusie gekomen dat ik de subtiel geplaatste hagelslag-anus nog wel het meest verontrustend vind aan deze taartquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:20 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Tijd voor taart!
[ afbeelding ]
wat is GBS? En heb je boos terug gebeld?quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:32 schreef Heliotrope het volgende:
Hee, het is weer gezellig hier![]()
Gefeliciteerd LadyTagliatelle!
Ik ben even niet blij met mijn huisarts, die iets anders doet dan mijn verloskundige (lastig om je dan aan de disclaimer te houden). Of eigenlijk de assistente, ik kom om iets af te stemmen wat nota bene moet van de verloskundige (check op GBS na blaasontsteking) en ze doet alsof ik gek ben. Terwijl het eigenlijk hun taak is, gewoon hoort bij zwangeren met blaasontsteking
jammer genoeg kwam mijn zwangerschapsassertiviteit/humeur pas thuis weer op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
Vooral hoogopgeleiden dus juist, dat wine&dine volk schijnt veel sneller te bezwijken onder sociale druk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:31 schreef kwakz0r het volgende:
Ja, er wordt min of meer uitgegaan van de veratnwoordelijkheid van a.s. moeders, terwijl uit onderzoek bleek dat 1/5e toch drinkt ofzo? was t niet zoiets? ook hoogopgeleide vrouwen enzo, echt niet iets voor tokkies alleen.
je baby taart is een softenon kindje
quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:33 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Oh, over babies gesproken;
Even een wel of niet spookverhaal. I'm not sure. Dus als je gevoelig bent niet lezen...Maar dan zou ze al 11,5 maand zwanger zijn geweest? Lijkt me een gevalletje sterk verhaal....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Whahahahahahahaha !quote:Op maandag 6 oktober 2014 08:57 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wil dit toppertje graag even met jullie delen.
http://www.zwangerschapsp(...)gaan-huishouden.html
er zitten echt alleen maar huisvrouwen op zwangerschapspagina, mijn god!
En dit is ook echt een pareltje...
http://www.zwangerschapsp(...)tten-96-alcohol.html
thnx, ik moet ook check op gbs. Maar ze keek bij mij ook raar ( de ha ). Volgende week even vragen weer aan de vkquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:32 schreef Heliotrope het volgende:
Hee, het is weer gezellig hier![]()
Gefeliciteerd LadyTagliatelle!
Ik ben even niet blij met mijn huisarts, die iets anders doet dan mijn verloskundige (lastig om je dan aan de disclaimer te houden). Of eigenlijk de assistente, ik kom om iets af te stemmen wat nota bene moet van de verloskundige (check op GBS na blaasontsteking) en ze doet alsof ik gek ben. Terwijl het eigenlijk hun taak is, gewoon hoort bij zwangeren met blaasontsteking
jammer genoeg kwam mijn zwangerschapsassertiviteit/humeur pas thuis weer op
mij ook, maar dat meisje, want dat was het, zit nu in een inrichting omdat ze hierdoor helemaal gek geworden is.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar dan zou ze al 11,5 maand zwanger zijn geweest? Lijkt me een gevalletje sterk verhaal....
het zijn altijd kennissen van buren van neven he, die dat gebeurtquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:37 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
mij ook, maar dat meisje, want dat was het, zit nu in een inrichting omdat ze hierdoor helemaal gek geworden is.
Als zoiets in Nederland gebeurt dan wist iedereen dit toch? Nieuws en zo? Of whatever. Ik blijf t raar vinden en ik wil het ook niet geloven.
Groep B streptokokken, als je dat in je urine hebt, maakt dat dat je aan een infuus met antibiotica moet bevallen als je dat je blaasontsteking veroorzaakte, ivm risico voor de baby.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat is GBS? En heb je boos terug gebeld?
Hm, apart toch wel, misschien zijn huisartsen er niet zo op ingericht/alert op.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:35 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
thnx, ik moet ook check op gbs. Maar ze keek bij mij ook raar ( de ha ). Volgende week even vragen weer aan de vk
ik vind het een verhaal in de catgorie: broodje aap!quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:37 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
mij ook, maar dat meisje, want dat was het, zit nu in een inrichting omdat ze hierdoor helemaal gek geworden is.
Als zoiets in Nederland gebeurt dan wist iedereen dit toch? Nieuws en zo? Of whatever. Ik blijf t raar vinden en ik wil het ook niet geloven.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
hahaha, die arme man van mij had zich er dus al helemaal op ingesteld dat hij de komende weken niet naar kantoor zou hoeven. Vanmorgen licht chagrijnig in de auto richting Apeldoorn gereden. Komt ie op z'n werk, is 1 van zijn collega's gisteravond wèl vader gewordenArm jong
ze zei dat ik niet zo raar moest doen en dat de kans klein was. En als ze dachten dat het zo was ze het wel zouden zeggenquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:39 schreef Heliotrope het volgende:
[..]
Hm, apart toch wel, misschien zijn huisartsen er niet zo op ingericht/alert op.
nee maar 1 tussenpersoon dus daarom...quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind het een verhaal in de catgorie: broodje aap!
je hebt het ws. van een kennis van een vriendin van een naaste?
awwwwquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
hahaha, die arme man van mij had zich er dus al helemaal op ingesteld dat hij de komende weken niet naar kantoor zou hoeven. Vanmorgen licht chagrijnig in de auto richting Apeldoorn gereden. Komt ie op z'n werk, is 1 van zijn collega's gisteravond wèl vader gewordenArm jong
Aww arme bleiquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
die kun je wrappen in magnetronfolie!quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:09 schreef snoenk het volgende:
Ik ben meer voor nooit meer vies worden van mijn huis. Of het niet meer verharen van dieren.
Top idee! Zijn ze gelijk beschermd tegen eventuele aanvallen van aliensquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die kun je wrappen in magnetronfolie!
lui varken! ga je trap eens soppen, voor je t weet breekt je water las ik op z.pagina!quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien gebeurt er daarom zo weinig hier, qua bevalling. Ik doe mijn huishouden niet zelf
quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:08 schreef AwayTL het volgende:
We kunnen misschien wel een poging wagen om nog iets extra poetshulp van bejaarden in te pikken zolena, ik bedoel die zien het stof toch niet meer liggen.
Je mag het wel hier komen doen om de bevalling op te wekken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien gebeurt er daarom zo weinig hier, qua bevalling. Ik doe mijn huishouden niet zelf
Ik vind het ook een sterk verhaal... Paar weken ernaast kan best eens gebeuren als een zwangerschap pas laat ontdekt wordt (dan is een meting voor termijnbepaling niet meer accuraat), maar 2 maanden??quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:37 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
lui varken! ga je trap eens soppen, voor je t weet breekt je water las ik op z.pagina!
voorspelbaarheidquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:13 schreef snoenk het volgende:
[..]
Je mag het wel hier komen doen om de bevalling op te wekken.
Arme blei! Ga eens bevallen johquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
hoe ben je aan mijn adres gekomen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
voorspelbaarheid![]()
Ik zat er aan te denken om misschien de box op te gaan zetten. Maar eerst moet ik wat mutsen op de post doen.
Naww, en jij maar persen zonder succes... Alles om blei blij te makenquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik voelde me zelfs bijna een beetje schuldig toen ik gisteren zijn sippe hooft zag
heb je de hele nacht bij oma gezeten?quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:23 schreef NotTheSame het volgende:
Zo, storm is gaan liggen hier, tijd voor het alledaags kletspraatje!
LT gefeliciteerd!
En dat verhaal, tja, tis wel heel onwaarschijnlijk maar ik zeg niet dat het niet kàn.
Helio wat rot van je ha. Is het anders misschien een idee dat de vk contact opneemt met de ha hierover?
Arme BleiBlei!
Hier vanmorgen om 7uur afgelost van de waaknacht en hup, meteen door naar het zkh met manlief. En nou ben ik eigenlijk best wel kapot. Nog ff volhouden en dan vanmiddag even naar bed als Draak ook gaat slapen en dan door naar de waakavond, als ze het nog haalt tenminste.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:29 schreef MevrouwCactus het volgende:
LT, gefeliciteerd! Tijd voor taart!
[ afbeelding ]
Picquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:24 schreef Crumpette het volgende:
LT gefeliciteerd! enne... mja, broodje aap lijkt me. op zijn minst 3 keer verkeerd doorverteld.
30 weken!.. begin nou wel het idee te krijgen dat baby gedraaid is op de een of andere manier, mijn buik lijkt wel kleiner dan 3 dagen geleden! eens even kijken waar zo de schoppen zitten na de koffie..
voel me vandaag. geloof dat ik straks maar even een uurtje baby retail therapy ga doen ofzo.
Deze is gewoon disturbingquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:29 schreef MevrouwCactus het volgende:
LT, gefeliciteerd! Tijd voor taart!
[ afbeelding ]
Ik vind het dan weer disturbing dat je dat over die andere 2 niet dacht!quote:
mannenhersenen werken blijkbaar net andersquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:36 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik vind het dan weer disturbing dat je dat over die andere 2 niet dacht!
mja, ik geloof dat ik ook een beetje voor mezelf moet zo ondertussen. Uiteraard past me niks, walvis-style, maar misschien word ik wel gelukkig van een nieuwe sjaal/zonnebril/whatever? Daarbij heeft een vriendin van me een superzoet trui&sokjes gebreid voor mijn kleine, maar godsamme wat een moeilijke kleurenquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:35 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Pic?!
Ik heb het shoppen voor de baby opgegeven. Heb het overzicht niet meer en dan is al het aanbod teveel want ik weet niet wat ik nog moet hebben. Of hoe het past en straks haal ik weer zinloze dingen etc etc.. Wel goed voor de bankrekening!
Lange nacht nts.
Jep, aangezien we maar met z'n drieen zijn (tante, moeder en ik) draaien we 3x8uurs diensten. Op zich is het niet meer als 8 uur wakker blijven en kijken of ze nog ademt of iets nodig heeft. Het is dus lichamelijk niet zwaar, alleen een kwestie van je ogen open houdenquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je de hele nacht bij oma gezeten?jeetje, sterkte vandaag!
quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom zijn katten op hun aanhankelijkst als ze net hebben zitten kleien op de bak?
Mohquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:24 schreef Crumpette het volgende:
LT gefeliciteerd! enne... mja, broodje aap lijkt me. op zijn minst 3 keer verkeerd doorverteld.
30 weken!.. begin nou wel het idee te krijgen dat baby gedraaid is op de een of andere manier, mijn buik lijkt wel kleiner dan 3 dagen geleden! eens even kijken waar zo de schoppen zitten na de koffie..
voel me vandaag. geloof dat ik straks maar even een uurtje baby retail therapy ga doen ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bhehe.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:43 schreef kwakz0r het volgende:
over kleien gesproken, boh! wat heb ik net heerlijk gekleid. ik was helemaal trots na afloop. en opgelucht.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:43 schreef kwakz0r het volgende:
over kleien gesproken, boh! wat heb ik net heerlijk gekleid. ik was helemaal trots na afloop. en opgelucht.
jij kakte meconium!??quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:48 schreef Crumpette het volgende:
kleiennu ik geen ijzer meer slik een stuk moeilijker
maar iig niet meer groenzwart
Bizar toch? Het staat nota bene in hun eigen richtlijn dat je dat bij zwangeren moet checkenquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:42 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ze zei dat ik niet zo raar moest doen en dat de kans klein was. En als ze dachten dat het zo was ze het wel zouden zeggen![]()
Nou en toch wil ik het zeker weten... Dus volgende week dinsdag maar even bespreken weer met de vk
quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:06 schreef AwayTL het volgende:
Uitgeput van een worsteling met peuter over het knippen van de teennagels. Hij heeft gewonnen, er is niks geknipt
Dat moet je niet hier vragen, maar aan je arts of VKquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom zijn katten op hun aanhankelijkst als ze net hebben zitten kleien op de bak?
dat eet je baby wel weer op hoor!quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:18 schreef Risu het volgende:
Woops, denk dat ik deze week de snoepjes maar moet laten staan. Heb zojuist de 70 aangetikt. En dat zit echt niet in de buik.![]()
Lekkere reserves.
OH NEE GIJ WALGELIJK VARKEN!!quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:18 schreef Risu het volgende:
Woops, denk dat ik deze week de snoepjes maar moet laten staan. Heb zojuist de 70 aangetikt. En dat zit echt niet in de buik.![]()
Lekkere reserves.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |