Hm, apart toch wel, misschien zijn huisartsen er niet zo op ingericht/alert op.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:35 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
thnx, ik moet ook check op gbs. Maar ze keek bij mij ook raar ( de ha ). Volgende week even vragen weer aan de vk
ik vind het een verhaal in de catgorie: broodje aap!quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:37 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
mij ook, maar dat meisje, want dat was het, zit nu in een inrichting omdat ze hierdoor helemaal gek geworden is.
Als zoiets in Nederland gebeurt dan wist iedereen dit toch? Nieuws en zo? Of whatever. Ik blijf t raar vinden en ik wil het ook niet geloven.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
hahaha, die arme man van mij had zich er dus al helemaal op ingesteld dat hij de komende weken niet naar kantoor zou hoeven. Vanmorgen licht chagrijnig in de auto richting Apeldoorn gereden. Komt ie op z'n werk, is 1 van zijn collega's gisteravond wèl vader gewordenArm jong
ze zei dat ik niet zo raar moest doen en dat de kans klein was. En als ze dachten dat het zo was ze het wel zouden zeggenquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:39 schreef Heliotrope het volgende:
[..]
Hm, apart toch wel, misschien zijn huisartsen er niet zo op ingericht/alert op.
nee maar 1 tussenpersoon dus daarom...quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind het een verhaal in de catgorie: broodje aap!
je hebt het ws. van een kennis van een vriendin van een naaste?
awwwwquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
hahaha, die arme man van mij had zich er dus al helemaal op ingesteld dat hij de komende weken niet naar kantoor zou hoeven. Vanmorgen licht chagrijnig in de auto richting Apeldoorn gereden. Komt ie op z'n werk, is 1 van zijn collega's gisteravond wèl vader gewordenArm jong
Aww arme bleiquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
die kun je wrappen in magnetronfolie!quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:09 schreef snoenk het volgende:
Ik ben meer voor nooit meer vies worden van mijn huis. Of het niet meer verharen van dieren.
Top idee! Zijn ze gelijk beschermd tegen eventuele aanvallen van aliensquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die kun je wrappen in magnetronfolie!
lui varken! ga je trap eens soppen, voor je t weet breekt je water las ik op z.pagina!quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien gebeurt er daarom zo weinig hier, qua bevalling. Ik doe mijn huishouden niet zelf
quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:08 schreef AwayTL het volgende:
We kunnen misschien wel een poging wagen om nog iets extra poetshulp van bejaarden in te pikken zolena, ik bedoel die zien het stof toch niet meer liggen.
Je mag het wel hier komen doen om de bevalling op te wekken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien gebeurt er daarom zo weinig hier, qua bevalling. Ik doe mijn huishouden niet zelf
Ik vind het ook een sterk verhaal... Paar weken ernaast kan best eens gebeuren als een zwangerschap pas laat ontdekt wordt (dan is een meting voor termijnbepaling niet meer accuraat), maar 2 maanden??quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:37 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
mij ook, maar dat meisje, want dat was het, zit nu in een inrichting omdat ze hierdoor helemaal gek geworden is.
Als zoiets in Nederland gebeurt dan wist iedereen dit toch? Nieuws en zo? Of whatever. Ik blijf t raar vinden en ik wil het ook niet geloven.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
lui varken! ga je trap eens soppen, voor je t weet breekt je water las ik op z.pagina!
voorspelbaarheidquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:13 schreef snoenk het volgende:
[..]
Je mag het wel hier komen doen om de bevalling op te wekken.
Arme blei! Ga eens bevallen johquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |