nee direct de gynaecoloog, voor een doorverwijzing naar de gedwongen opname.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
zeg, als je al heel lang "polonaise hollandaise" van Arie Ribbens in je hoofd hebt zitten, moet je dan je verloskundige bellen?
misschien als ze iets vermoeden obv slechte groei ofzo, en dan navragen, dat ze het dan invullen met ja?quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zat laatst eens mee te kijken bij de vk op het scherm terwijl ze mijn updates in het systeem zette, en een aantal velden moet ze dan steeds standaard invullen, zoals "alcohol gebruikt". Ze zette daar dus "nee" neer. Ik vroeg haar waarom ze de aanname deed dat ik geen alcohol had gedronken, daar reageerde ze nogal geschrokken op natuurlijkmaar vond het wel een interessante. Waarom zit dat veld er in als je er feitelijk toch niks mee doet?
Dik verdiend!! (no pun intendedquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
zeg, als je al heel lang "polonaise hollandaise" van Arie Ribbens in je hoofd hebt zitten, moet je dan je verloskundige bellen?
misschien voor alcoholisten of mensen die aangegeven hebben af en toe wel een wijntje te nemenquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zat laatst eens mee te kijken bij de vk op het scherm terwijl ze mijn updates in het systeem zette, en een aantal velden moet ze dan steeds standaard invullen, zoals "alcohol gebruikt". Ze zette daar dus "nee" neer. Ik vroeg haar waarom ze de aanname deed dat ik geen alcohol had gedronken, daar reageerde ze nogal geschrokken op natuurlijkmaar vond het wel een interessante. Waarom zit dat veld er in als je er feitelijk toch niks mee doet?
ja, zoiets zal het wel zijn. Maar toch heb ik het idee dat het wel vaak een beetje genegeerd wordt. Heb in de wachtkamer eens een boek over FAS babies gelezen waarbij ook is onderzocht dat het onderwerp zelden tot nooit ter sprake komt bij consulten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
misschien als ze iets vermoeden obv slechte groei ofzo, en dan navragen, dat ze het dan invullen met ja?
ik zat nog even goed te kijken en ben tot de conclusie gekomen dat ik de subtiel geplaatste hagelslag-anus nog wel het meest verontrustend vind aan deze taartquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:20 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Tijd voor taart!
[ afbeelding ]
wat is GBS? En heb je boos terug gebeld?quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:32 schreef Heliotrope het volgende:
Hee, het is weer gezellig hier![]()
Gefeliciteerd LadyTagliatelle!
Ik ben even niet blij met mijn huisarts, die iets anders doet dan mijn verloskundige (lastig om je dan aan de disclaimer te houden). Of eigenlijk de assistente, ik kom om iets af te stemmen wat nota bene moet van de verloskundige (check op GBS na blaasontsteking) en ze doet alsof ik gek ben. Terwijl het eigenlijk hun taak is, gewoon hoort bij zwangeren met blaasontsteking
jammer genoeg kwam mijn zwangerschapsassertiviteit/humeur pas thuis weer op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
Vooral hoogopgeleiden dus juist, dat wine&dine volk schijnt veel sneller te bezwijken onder sociale druk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:31 schreef kwakz0r het volgende:
Ja, er wordt min of meer uitgegaan van de veratnwoordelijkheid van a.s. moeders, terwijl uit onderzoek bleek dat 1/5e toch drinkt ofzo? was t niet zoiets? ook hoogopgeleide vrouwen enzo, echt niet iets voor tokkies alleen.
je baby taart is een softenon kindje
quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:33 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Oh, over babies gesproken;
Even een wel of niet spookverhaal. I'm not sure. Dus als je gevoelig bent niet lezen...Maar dan zou ze al 11,5 maand zwanger zijn geweest? Lijkt me een gevalletje sterk verhaal....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Whahahahahahahaha !quote:Op maandag 6 oktober 2014 08:57 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wil dit toppertje graag even met jullie delen.
http://www.zwangerschapsp(...)gaan-huishouden.html
er zitten echt alleen maar huisvrouwen op zwangerschapspagina, mijn god!
En dit is ook echt een pareltje...
http://www.zwangerschapsp(...)tten-96-alcohol.html
thnx, ik moet ook check op gbs. Maar ze keek bij mij ook raar ( de ha ). Volgende week even vragen weer aan de vkquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:32 schreef Heliotrope het volgende:
Hee, het is weer gezellig hier![]()
Gefeliciteerd LadyTagliatelle!
Ik ben even niet blij met mijn huisarts, die iets anders doet dan mijn verloskundige (lastig om je dan aan de disclaimer te houden). Of eigenlijk de assistente, ik kom om iets af te stemmen wat nota bene moet van de verloskundige (check op GBS na blaasontsteking) en ze doet alsof ik gek ben. Terwijl het eigenlijk hun taak is, gewoon hoort bij zwangeren met blaasontsteking
jammer genoeg kwam mijn zwangerschapsassertiviteit/humeur pas thuis weer op
mij ook, maar dat meisje, want dat was het, zit nu in een inrichting omdat ze hierdoor helemaal gek geworden is.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar dan zou ze al 11,5 maand zwanger zijn geweest? Lijkt me een gevalletje sterk verhaal....
het zijn altijd kennissen van buren van neven he, die dat gebeurtquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:37 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
mij ook, maar dat meisje, want dat was het, zit nu in een inrichting omdat ze hierdoor helemaal gek geworden is.
Als zoiets in Nederland gebeurt dan wist iedereen dit toch? Nieuws en zo? Of whatever. Ik blijf t raar vinden en ik wil het ook niet geloven.
Groep B streptokokken, als je dat in je urine hebt, maakt dat dat je aan een infuus met antibiotica moet bevallen als je dat je blaasontsteking veroorzaakte, ivm risico voor de baby.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat is GBS? En heb je boos terug gebeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |