jij kakte meconium!??quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:48 schreef Crumpette het volgende:
kleiennu ik geen ijzer meer slik een stuk moeilijker
maar iig niet meer groenzwart
Bizar toch? Het staat nota bene in hun eigen richtlijn dat je dat bij zwangeren moet checkenquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:42 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ze zei dat ik niet zo raar moest doen en dat de kans klein was. En als ze dachten dat het zo was ze het wel zouden zeggen![]()
Nou en toch wil ik het zeker weten... Dus volgende week dinsdag maar even bespreken weer met de vk
quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:06 schreef AwayTL het volgende:
Uitgeput van een worsteling met peuter over het knippen van de teennagels. Hij heeft gewonnen, er is niks geknipt
Dat moet je niet hier vragen, maar aan je arts of VKquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom zijn katten op hun aanhankelijkst als ze net hebben zitten kleien op de bak?
dat eet je baby wel weer op hoor!quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:18 schreef Risu het volgende:
Woops, denk dat ik deze week de snoepjes maar moet laten staan. Heb zojuist de 70 aangetikt. En dat zit echt niet in de buik.![]()
Lekkere reserves.
OH NEE GIJ WALGELIJK VARKEN!!quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:18 schreef Risu het volgende:
Woops, denk dat ik deze week de snoepjes maar moet laten staan. Heb zojuist de 70 aangetikt. En dat zit echt niet in de buik.![]()
Lekkere reserves.
Pehehehequote:Op maandag 6 oktober 2014 11:06 schreef AwayTL het volgende:
Uitgeput van een worsteling met peuter over het knippen van de teennagels. Hij heeft gewonnen, er is niks geknipt
je legt jezelf denk ik teveel druk op waardoor je niet meer slaapt. Ik herken het. Probeer gewoon alles lekker los te laten. Het gebeurt toch wel, als het gebeurt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:22 schreef Hilmo het volgende:
NTS, sterkte, lijkt me wel heftig![]()
SQ heeft weer wat rust gevonden, zo fijn!![]()
![]()
Gefeliciteerd LT met je verjaardag!!
Vandaag 41 weken, weet niet of ik daar blij mee moet zijn haha, maar goed, wisseldag dus. Vanmiddag VK en dan poging tot strippen.
Gister drukke buikbaby, dus fijn. Schoonmoeder kwam langs, dat was ook wel prettige afleiding op zich. En nu weer alleen thuis. Man ging zenuwachtig weg ivm strippen enzo. Vandaag is ons hondje jarig, dat vind ik best een mooie dag om te bevallen![]()
Vannacht wel weer grotendeels wakker gelegen omdat ik toch écht weer dacht dat de vliezen gingen breken, wat ís dat tochOntspanningsoefeningen, lage buikademhaling, hielp me allemaal niet in slaap. Droomde ik ook nog over poep in het vruchtwater, toen was het helemaal mis. Ik móet ook gewoon slapen van mezelf want nu kan ik nog slapen, dus jemig, pak die rust dan ook
dat zou wel superhendigsjiek zijn!quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:24 schreef Crumpette het volgende:
ik ben inmiddels bijna overtuigd dat mijn baby gedraaid is
quote:
Luister eens even, met 70 kilo ben je echt geen uitgezakt hopeloos kwabbig moeke! En je bent gvd zwangerquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:26 schreef Risu het volgende:
[..]Ik ga me heel diep schamen en in een hoekje huilen en en en
Mja, die zak m&m's is nog niet leeg dus dat moet dan maar in een keer, dan valt het wel mee toch.
Ik vind het nogal een mijlpaal. Zo helemaal in de 70! Zoveel was ik nog nooit.![]()
Waar is die tijd dat ik nog lekker fit op de fiets maar school ging en net boven de 60 zat.. Aaah allang vervlogen. Dag jeugd, hallo moederschap.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Luister eens even, met 70 kilo ben je echt geen uitgezakt hopeloos kwabbig moeke! En je bent gvd zwangerDus ophouden
![]()
Was getekend,
een 111 kilo wegende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |