SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
Kramp is je eigen probleem,wel eens gevoetbald?quote:
Normaal krijg jij wel minuten van je leven terug?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
90 minuten van mijn leven die ik niet meer terug krijg
Alsof je anders iets boeiends had gedaan met die tijdquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
net of het alternatief zo veel spannender zou zijn geweestquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
ik vind het wel leuk om ajax zo te zien kuttenquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
Je had ook wat anders kunnen gaan doen, maar blijkbaar heb je een oninteressant leven.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
Triest dat ze hun ploeg steunen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:33 schreef Buitendam het volgende:
Dit zijn dé wedstrijden voor 410. Aidsvoetbal en dan als enige zonder shirt, met rug naar het veld com-pleet uit je plaat gaan.
Verder totaal geen aandachtshoeren.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Triest dat ze hun ploeg steunen.
misschien kan ie terug naar de e-tjesquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:33 schreef GGMM het volgende:
Serero wil graag een pingel omdat iemand z'n 40 kg. zware lichaam omver loopt.
Thomas.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:33 schreef RubenSosa het volgende:
wie zal ajax nu gaan kopen van zwolle?
met je rug naar het veldquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Triest dat ze hun ploeg steunen.
Lukokiquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:33 schreef RubenSosa het volgende:
wie zal ajax nu gaan kopen van zwolle?
neequote:Op zondag 5 oktober 2014 18:34 schreef Smoofie het volgende:
Kan niemand tussen die 2 palen schieten?
Milik kan datquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:34 schreef Smoofie het volgende:
Kan niemand tussen die 2 palen schieten?
nahquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
De ArenA stroomt al leeg. Hopelijk maakt Ajax nog de 1-0 voor die teringfiguren
En toch is het een matige keeper.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:34 schreef Tchock het volgende:
Het wonder is geschied: Hahn kreeg bij Feyenoord te horen dat 90 minuten je doel schoon houden in de ArenA een onmogelijke opgave is en hij doet het toch
*kuch* zij zijn er tenminste *kuch*.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
zat het vol danquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat kunnen we beter niet aan hem overlatenquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:35 schreef RensAjacied het volgende:
KOOP GODVERDOMME EENS SPELERS MAN MARCJE NETTO
#ExitMarc
Waarom zou hij een speler voor Heerenveen gaan kopen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:35 schreef RensAjacied het volgende:
#ExitMarc
den haagquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:35 schreef RvLaak het volgende:
Kishna komt uit de eigen opleiding toevallig?
Als Marc Zlatan terug naar Ajax zou halen zou Frank alsnog siggy opstellen, dus spelers kopen heeft geen nut.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:35 schreef RensAjacied het volgende:
#ExitMarc
Inderdaad. Als eckte fan blijf jij wel zitten tot het einde.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorig seizoen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:36 schreef Parafernalia het volgende:
Wanneer heeft Ajax voor het laatst van Zwolle gewonnen?
Zitten heel laag in de concentratie inderdaad.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:36 schreef Caland het volgende:
Misschien moeten die Ajax-spelers maar een week naar een werkkamp ofzo.
***quote:
Wat een totale teringdebiel ben jij zegquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Inderdaad. Als eckte fan blijf jij wel zitten tot het einde.
Gewoon de laatste thuiswedstrijd in de competitie. Vóór de beker had Zwolle dramatische statistieken tegen Ajax.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:36 schreef Parafernalia het volgende:
Wanneer heeft Ajax voor het laatst van Zwolle gewonnen?
Iemand is op zijn teentjes getrapt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een totale teringdebiel ben jij zeg.
Poe hee
40-45x kennen ze ookquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
4X op rij, dat kennen ze in amsterdam wel
Zivkovic ook nog niet, zeker niet eigen huis tegen PEC.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:37 schreef RensAjacied het volgende:
Het enige wat je Frankie kan verwijten is dat hij Siggy nog altijd steunt en dat hij Andersen zoveel kansen geeft. Zivkovic en Milik moeten eens kansen krijgen.
Voor de rest moet hij het ook maar doen met een vrij matig elftal wat Marc heeft neergezet.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, nee. IkStampOpTacos is gewoon rijp voor het gesticht.
Ik ben weer weg hier, toedeloe.
PSV winterkampioen is inderdaad een garantie voor het kampioenschapquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:38 schreef Doublepain het volgende:
PSV weer los aan kop
KAMPIOEN zeg ik kampioen!
Moet je wel 40 punten afstand nemen voor december, want na de jaarwisseling haalt PSV altijd maar 4 punten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:38 schreef Doublepain het volgende:
PSV weer los aan kop
KAMPIOEN zeg ik kampioen!
Duitsland had in het verleden 2x oorlog met veel landen, wil niet zeggen dat dat weer gaat gebeurenquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:39 schreef Adames het volgende:
[..]
PSV winterkampioen is inderdaad een garantie voor het kampioenschap
Ik zeg 12 paniekaankopen in de winterstopquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:35 schreef RensAjacied het volgende:
#ExitMarc
juist jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Duitsland had in het verleden 2x oorlog met veel landen, wil niet zeggen dat dat weer gaat gebeuren
Wauw.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Duitsland had in het verleden 2x oorlog met veel landen, wil niet zeggen dat dat weer gaat gebeuren
Als Ajax zo blijft spelen is dat maar een kwestie van tijdquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Moet je wel 40 punten afstand nemen voor december, want na de jaarwisseling haalt PSV altijd maar 4 punten.
Gelukkig beginnen we al 4 jaar volkomen kut en jullie prima.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als Ajax zo blijft spelen is dat maar een kwestie van tijd
Bedankt Davy.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax wint: WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE!
Ajax wint niet: NETTO MARC!!
Marcje Netto zeggen wij altijdquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
AJAX MOET MEER KOPEN!! Tot er weer een half klaar gestoomde ventje een keer mag invallen en met alle geluk van de wereld een trucje kan, AJAX HOEFT NIET TE KOPEN!!quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is friet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:43 schreef Typisch het volgende:
zo
wat zal ik gaan bestellen bij mijn patat?
Koude kroketten 14.gifquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:43 schreef Typisch het volgende:
zo
Vergeet niet om die stumper van een Gramulanion ook mee te nemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een hoer.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:43 schreef Typisch het volgende:
zo
quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik moet altijd erg hard lachen om Moisander
Koude bitterballen danquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
die heb ik in de kuip al, beetje variatie nodig
Hij is er echt 1 die van piemels houd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik moet altijd erg hard lachen om Moisander
quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vergeet niet om die stumper van een Gramulanion ook mee te nemen.Gramulanion zit nu hamberto te piepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Echt wel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:45 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Momenteel de beste coach van Nederland?
Ah, goed weerwoord inderdaad.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een totale teringdebiel ben jij zeg.
Poe hee
quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:45 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Momenteel de beste coach van Nederland?
Dit dus. En dan ga ik nog voor de 'topper' v/h weekend naar de arena als blauwvingerquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ging juist naar de ArenA, maar het was niet de moeite waard, wat een slechte partij voetbal was dat zeg. En die Andersen moet de rest van het seizoen in Jong Ajax spelen en in de winterstop verkocht worden.quote:
Topwedstrijden inderdaad.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog 2 dagen tot de hervatting. Leuke speelronde, niks mis mee.
PSV v AZ, Twente v Ajax, Friese Derby, IJsselderby
quote:
De tering wat een boel mensen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:51 schreef Trebo het volgende:
Laatste training Cambuur voor de Derby
[ afbeelding ]
Wordt gelijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan morgen gewoon verliezen, awwww.
Debuut voor Isimat in de Eredivisie door alle geblesseerden.quote:PSV: Zoet; Arias, Isimat, Rekik, Willems; Maher, Hendrix, Guardado; Narsingh, De Jong, Jozefzoon.
Jij moet toch nog eerst een helft Heracles kijken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:02 schreef hafcfan het volgende:
Ik vrees voor een enorme kut pot bij Twente-Ajax. Twente wat niet wil en Ajax dat niet kan.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:02 schreef hafcfan het volgende:
Ik vrees voor een enorme kut pot bij Twente-Ajax. Twente wat niet wil en Ajax dat niet kan met Sigthorsson.
Doe Twente-Ajax lekker op een stream erbij.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij moet toch nog eerst een helft Heracles kijken.
Zo jammer dat je je username niet kunt wijzigen hè.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij moet toch nog eerst een helft Heracles kijken.
Hoezo?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo jammer dat je je username niet kunt wijzigen hè.
Zou dit een open sollicitatie voor Ajax zijn?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Cocu wil dominant positiespel????????????
Lekker achterin/middenlijn tikkies breed ala Ajax ja tochquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Cocu wil dominant positiespel????????????
Positiespel????????? PSV? wow.
Dan kon hafcfan gewoon lekker niet meer voor Heracles zijn zonder dat dat hem steeds werd ingewreven.quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan kon hafcfan gewoon lekker niet meer voor Heracles zijn zonder dat dat hem steeds werd ingewreven.
Hij wil volgend seizoen naar PEC toe als Ron Jans door Barcelona wordt gehaaldquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou dit een open sollicitatie voor Ajax zijn?
Kieft met zwarte shirtquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:16 schreef Zorro het volgende:
Ook allemaal jasje dasje
Alleen bij Derksen hoort dat. JanJood probeert ook zo te doen. Mislukt.
Genee heeft geen das, ook goed.
v Hanegem met zijn truien
Gijp met zijn bloesjes
Emile met zijn Italia vest
O en natuurlijk Bossie met zijn Jako
Ja. Was wel grappig tegen ADO Den Haag. Stond hij meer dan vijf minuten te wachten voor een invalbeurt, mocht hij maar 2 min meespelen tot het eind omdat de bal maar niet uit het spel gingquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is Bosz soms het zoontje van de trainer?
Enge voortrekkerij ditquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Was wel grappig tegen ADO Den Haag. Stond hij meer dan vijf minuten te wachten voor een invalbeurt, mocht hij maar 2 min meespelen tot het eind omdat de bal maar niet uit het spel ging
Lijkt me best apart je pa als trainer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Was wel grappig tegen ADO Den Haag. Stond hij meer dan vijf minuten te wachten voor een invalbeurt, mocht hij maar 2 min meespelen tot het eind omdat de bal maar niet uit het spel ging
Blind jr zei altijd dat hij er niet zo veel moeite mee had en dat ze gewoon professioneel bleven.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lijkt me best apart je pa als trainer.
Maldini had er geen fijne ervaringen meequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lijkt me best apart je pa als trainer.
Dat is wel zoals het hoort te zijn, maar toch lijkt het me moeilijk. Of je zoon ineens harder aanpakken zo van zie mij hem eens behandelen zoals ik iedereen behandel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blind jr zei altijd dat hij er niet zo veel moeite mee had en dat ze gewoon professioneel bleven.
En ook kut dat als je je zoon dan een basisplek geeft er altijd mensen zeggen dat dat gewoon is omdat het je zoon is (of tegen de zoon dat hij daar alleen staat omdat zijn vader trainer is), hoe goed je ook speelt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is wel zoals het hoort te zijn, maar toch lijkt het me moeilijk. Of je zoon ineens harder aanpakken zo van zie mij hem eens behandelen zoals ik iedereen behandel.
Kapotquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Stijn Schaars, voetbalt die ook nog?
Klopt je ligt altijd onder een vergrootglasquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
En ook kut dat als je je zoon dan een basisplek geeft er altijd mensen zeggen dat dat gewoon is omdat het je zoon is (of tegen de zoon dat hij daar alleen staat omdat zijn vader trainer is), hoe goed je ook speelt.
Dat werd inderdaad destijds ook geroepen over Blind. Maar die speelde in die tijd ook wel dramatisch. Als je goed speelt hoor je niemand daarover.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
En ook kut dat als je je zoon dan een basisplek geeft er altijd mensen zeggen dat dat gewoon is omdat het je zoon is (of tegen de zoon dat hij daar alleen staat omdat zijn vader trainer is), hoe goed je ook speelt.
quote:● De Tukkers verloren in de Eredivisie 59 keer van Ajax, zestien keer vaker dan tegen elk ander team.
quote:● FC Twente pakte drie punten uit zijn laatste negen Eredivisie-duels met Ajax (G3, V6); de ploeg uit Enschede won in november 2009 voor het laatst van de Amsterdammers in competitieverband (1-0 in eigen huis).
quote:● Frank de Boer verloor als Eredivisie-coach nog nooit van FC Twente (W5, G2).
5 sterren?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:29 schreef GGMM het volgende:
Overigens heb ik gisteren X-Men: Days of Future Past gekeken.
Ik geef deze film een 5.
Oei, nu moet ik wel schakelen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ron de Rijk bij Willem II v Vitesse.
Nee, het cijfer vijf.quote:
Ah kijk Stijn heeft het ook door.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is het ''op een penalty schreeuwen''?
Deze zin slaat ook nergens op.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is het ''op een penalty schreeuwen''?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |