SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
Kramp is je eigen probleem,wel eens gevoetbald?quote:
Normaal krijg jij wel minuten van je leven terug?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
90 minuten van mijn leven die ik niet meer terug krijg
Alsof je anders iets boeiends had gedaan met die tijdquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
net of het alternatief zo veel spannender zou zijn geweestquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
ik vind het wel leuk om ajax zo te zien kuttenquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
Je had ook wat anders kunnen gaan doen, maar blijkbaar heb je een oninteressant leven.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
Triest dat ze hun ploeg steunen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:33 schreef Buitendam het volgende:
Dit zijn dé wedstrijden voor 410. Aidsvoetbal en dan als enige zonder shirt, met rug naar het veld com-pleet uit je plaat gaan.
Verder totaal geen aandachtshoeren.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Triest dat ze hun ploeg steunen.
misschien kan ie terug naar de e-tjesquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:33 schreef GGMM het volgende:
Serero wil graag een pingel omdat iemand z'n 40 kg. zware lichaam omver loopt.
Thomas.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:33 schreef RubenSosa het volgende:
wie zal ajax nu gaan kopen van zwolle?
met je rug naar het veldquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Triest dat ze hun ploeg steunen.
Lukokiquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:33 schreef RubenSosa het volgende:
wie zal ajax nu gaan kopen van zwolle?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |