SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tuurlijkquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Pik ga je de topper in Italië nog kijken?
Ze spelen in de historische shirts van PEC toen het werd opgericht. Ben er zelf ook niet echt fan van.quote:
Alsof hij daar woont.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:47 schreef Doublepain het volgende:
Zou toch episch zijn als een team eens zo'n opkomst nummer zou gebruiken:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:49 schreef Doublepain het volgende: [..] PSV kan ook wel, die van 2 seizoenen terug dan hé..
![]()
De tweede op eersterij is wel aardig.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:50 schreef RensAjacied het volgende:
Janpenis werkt niet en op eerste rij kan ik geen goede vinden
Iemand eentje?
Alleen als je belooft voor PEC te juichen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:50 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand eentje?
Ga weg met je waardeloze grappenquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoe doet Vermeer het tot nu toe?
Paar leuke reddingen vandaag...quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
foxsports.nlquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:50 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand eentje?
Kenneth nogquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
gaat er wel mee door inderdaadquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
De tweede op eersterij is wel aardig.
neinquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alleen als je belooft voor PEC te juichen.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kenneth nog
Na PSV minste tegen doelpunten.
Net een vulkaanuitbarstingquote:
Dan zal je het via teletext moeten volgen, net als de rest van de support.quote:
PSV hep zeven tegendoelpunten mang, wij slechts zes.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kenneth nog
Na PSV minste tegen doelpunten.
Oké Rensquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
JALALALALALA AJAX AMSTERDAM JAJAJAALALALA
Oh ja sorry. Kwam door Davy met zijn kut streepjequote:Op zondag 5 oktober 2014 16:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
PSV hep zeven tegendoelpunten mang, wij slechts zes.
Elke scheidsrechter (zonder uitzondering) is beter dan Higler.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nijhuis is echt slecht
GGMM is het hier mee eens
*gekleefdquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Serero weer als een magneet aan de grond gekleeft.
dat ja.quote:
Higler, sowieso vieze Duitser.. Maar we hebben het hier over Nijhuis.. Wat mij betreft komt die direct na Higlerquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Elke scheidsrechter (zonder uitzondering) is beter dan Higler.
Daar blijf ik achterstaan. Veltman was en is dramatischquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:56 schreef GGMM het volgende:
Sigthorsson loopt in de weg.
Al zal Littlerabbit de schuld wel aan Veltman geven.
alles loopt mis door sigthorsson. Is een fact.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:56 schreef GGMM het volgende:
Sigthorsson loopt in de weg.
Al zal Littlerabbit de schuld wel aan Veltman geven.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Sigthorsson domineert zowel Moisander als Veltman. 1 blok spier.
[..]
Daar blijf ik achterstaan. Veltman was en is dramatisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inclusief elke seizoenskaarthouder die geen zin had in een wedstrijd tegen PEC.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ga weg. 50.000 toeschouwers. Op teletekst.
Zijn aantal verkochte kaarten..quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ga weg. 50.000 toeschouwers. Op teletekst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jodenstreken. Kaarten verkopen aan mensen die nooit komen.quote:
Geld is binnen dus #carequote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jodenstreken. Kaarten verkopen aan mensen die nooit komen.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:00 schreef RensAjacied het volgende:
Bijna elke club doet dat, trouwens. Terwijl je ook gewoon zo'n teller in een toegangspoortje kunt stoppen maar blijkbaar is dat te veel gevraagd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jodenstreken. Kaarten verkopen aan mensen die nooit komen.
okquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:00 schreef RensAjacied het volgende:
Twente is altijd leuk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig was Az - Twente wel een leuke wedstrijd.
Jammer dat je altijd van te voren weet dat Twente gelijk speelt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig was Az - Twente wel een leuke wedstrijd.
Jullie hebben met Diego Costa echt goud in handen. Hij maakt het wel waarquote:
Wellicht komt dat door het recente verleden?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel treurig dat ik gewoon zenuwachtig ben voor een wedstrijd tegen PEC Zwolle. Normaal heb ik dat alleen tegen PSV en Feyenoord
Dat wil ook wel met Fabregas in je rugquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jullie hebben met Diego Costa echt goud in handen. Hij maakt het wel waar
Stinho het leeft niet. Dat zie je wel aan de spelersquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel treurig dat ik gewoon zenuwachtig ben voor een wedstrijd tegen PEC Zwolle. Normaal heb ik dat alleen tegen PSV en Feyenoord
Ajax is dan ook gewoon erg matig.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Oké Rens. Kenner van het hedendaagse voetbal.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stinho het leeft niet. Dat zie je wel aan de spelers
Hij speelt wel als een baas vandaag.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wil ook wel met Fabregas in je rug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik vind dit een tof complimentquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Zie je toch aan de inzet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké Rens. Kenner van het hedendaagse voetbal.
Jij en Rens zouden eens een biertje moeten drinken samen. Jullie kunnen wel vrienden worden denk ik.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké Rens. Kenner van het hedendaagse voetbal.
VBL / [Eredivisie] Ajax v PSV #1 De eerste krakerquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat wordt knokken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij en Rens zouden eens een biertje moeten drinken samen. Jullie kunnen wel vrienden worden denk ik.
Scherpquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan leeft de Klassieker ook niet. En de Champions League maar met vlagen.
Ik had zo gehoopt dat Ajax vanaf het begin scherp zou zijn maar helaasch.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan leeft de Klassieker ook niet. En de Champions League maar met vlagen.
Oké, op jou ga ik niet meer reageren wegens jouw tragische hersencapaciteit.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
VBL / [Eredivisie] Ajax v PSV #1 De eerste kraker
Helemaal niet.
ajax hequote:
Of je komt tot de conclusie dat ze niet zo goed zijn als jij denkt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik had zo gehoopt dat Ajax vanaf het begin scherp zou zijn maar helaasch.
5euro op Rens wanneer het vechten wordt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij en Rens zouden eens een biertje moeten drinken samen. Jullie kunnen wel vrienden worden denk ik.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké, op jou ga ik niet meer reageren wegens jouw tragische hersencapaciteit.
Nee dan Nelomquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:07 schreef Typisch het volgende:
Die Boilesen kan er ook geen tering van.
Hele linkerkant is kut bij Ajax.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:07 schreef Typisch het volgende:
oh, ik ben geen voetbal meer aan het kijken. Ik zag weer wat actie omtrent ISIS.quote:
Boilesen maakt foutjes en geeft dan de schuld aan de scheidsrechter, always.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wat stellen die nichten van Ajax zich aan zeg.![]()
Bolus en serero voorop.
Hij heeft wel een goede conditie.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:07 schreef Typisch het volgende:
Manolev ook, Manolev > Boilessenquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goede conditie.
Met Hahn op het doel zijn dat soort goals nooit "uit het niets"quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax zal zo wel uit het niets de 1-0 binnen tikken. Via de keeper ofzo.
Gewaagde voorspelling. Ik denk eigenlijk dat het op dat gebied wel bij Cummings blijft dit seizoenquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax zal zo wel uit het niets de 1-0 binnen tikken. Via de keeper ofzo.
Je kunt ook overdrijven zegquote:
Hij slaat elke bal tot een corner, toch leuk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met Hahn op het doel zijn dat soort goals nooit "uit het niets"
Tiener op El Stinho.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
5euro op Rens wanneer het vechten wordt.
Denk niet dat ze beiden 18 zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom eerder Drost opstellen dan Saymak. Soiweso wordt Saymak vaker opgesteld als controleur en Drost staat dieper ingesteld.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godver, dat kost weer een tonnetje in de manager om die te wisselen voor Drost. Of wellicht Labyad in.
Rens schijnt 18 te zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Denk niet dat ze beiden 18 zijn.![]()
Saymak heeft nauwelijks minder punten opgeleverd dan Drost volgens mij. Misschien 2 of 3.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom eerder Drost opstellen dan Saymak. Soiweso wordt Saymak vaker opgesteld als controleur en Drost staat dieper ingesteld.
Tot nu toe, denk aan het rendement voor het hele seizoen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Saymak heeft nauwelijks minder punten opgeleverd dan Drost volgens mij. Misschien 2 of 3.
Was nooit mijn plan om hem eeuwig te laten staan. Daarom Labyad, maar geen idee of die over 2 weken fit is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tot nu toe, denk aan het rendement voor het hele seizoen.
Laat je mij achter met dit volk?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Oké... ik heb wel genoeg voetbal gezien voor vandaag
Goeie wel. Omdat je insinueert dat Stijn geen seks heeft. Maar per dm heeft hij anders beweerd. Schijnt al aardig wat bitses tot zich genomen te hebben.quote:
Vitesse is wel een goeie optie voor over twee weken. Willem II uit en NAC Breda thuquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was nooit mijn plan om hem eeuwig te laten staan. Daarom Labyad, maar geen idee of die over 2 weken fit is.
Ik wil Leerdam ook graag hebben.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse is wel een goeie optie voor over twee weken. Willem II uit en NAC Breda thu
Ik zou juichenquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Sigthorsson zou hier eigenlijk een schorsing voor moeten krijgen.
Ja, alsjeblieft levenslang niet meer op 't veld. Of voor straf bij PSV gaan voetballen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Sigthorsson zou hier eigenlijk een schorsing voor moeten krijgen.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:13 schreef hafcfan het volgende:
Toch triest. Is je budget wel 10 keer zo hoog en nu wordt je voor de 3e keer achter elkaar bij vlagen weggespeeld
Wel nadelig dat Vitesse snel tegengoals krijgt. Met een beetje meer afwerking van Leerdam maakt hij er serieus minstens 10 dit seizoen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil Leerdam ook graag hebben.
Je loopt weer met je domheid te koop.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:14 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ajax had met 10 man moeten staan.
Nederlandse Scheidsrechters
Je was even gaan slapen?quote:
Paar jaar terug had ik Granqvist. Die scoorde er toen 8 of 9 ofzo.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel nadelig dat Vitesse snel tegengoals krijgt. Met een beetje meer afwerking van Leerdam maakt hij er serieus minstens 10 dit seizoen.
Hij zou bij PSV wellicht goed tot zijn recht komen. Die Cmiljanic is eigenlijk nog 2e jaars A, maar wordt vaak noodgedwongen opgesteld in Jong.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:14 schreef DeJori het volgende:
Hij heeft een tweede hoofd op zijn hoofd
[..]
Ja, alsjeblieft levenslang niet meer op 't veld. Of voor straf bij PSV gaan voetballen.
quote:
Denken dat GGMM modrechten heeftquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:16 schreef mrstylo het volgende:
Ik snap niet dat Mods gewoon mee aan het trollen zijn
quote:
quote:
Janmaat scoorde er ook best veel vorig seizoen. Simon Poulsen stormde altijd vaak op en erg effectief. Jan Vertonghen ook.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Paar jaar terug had ik Granqvist. Die scoorde er toen 8 of 9 ofzo.
Bengtsson vorig jaar ook wel wat. En van Rhijn nu al 2x
En verder?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik eet vanavond trouwens broodje ei met spek
Je beleeft weer een culinair hoogstaande avond.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eens zien: twee broodjes ei met spek, een broodje zalmfilet en een broodje kaas.quote:
zó!quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Afbakbroodje of wat?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:18 schreef Tchock het volgende:
Wat een ongelofelijke thuisfluiter. Nu al.
quote:
hahaquote:
Ohquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij geeft hem niet aan Broerse gek.
Daar gaat het niet om, 1 handje op je arm, geel, dan ben je ook wel een kansloze dweil ook hoor, je fluit nooit volgens de regels, maar nu welquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso maar ga je niet zo druk lopen makenwas toch ook gewoon hands. Beetje normaal doen.
HIJ GAF GEEN GEEL AAN HEM IDIOOTquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, 1 handje op je arm, geel, dan ben je ook wel een kansloze dweil ook hoor, je fluit nooit volgens de regels, maar nu wel.
DAT ZEGT HIJ OOK NIETquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
HIJ GAF GEEN GEEL AAN HEM IDIOOT
Wow, rustig aan zegquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 handje op je arm, geel, dan ben je ook wel een kansloze dweil ook hoor
1 handje op je arm.. hij heeft het over de scheidsrechter hoorquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://www.pearle.nl/nl_NLquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:21 schreef Kopsterk het volgende:
Sigthorsson speelt best goed #waarzijndehaters
Ga zo door, dan zijn we jou iig even kwijt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
1 handje op je arm.. hij heeft het over de scheidsrechter hoor
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga zo door, dan zijn we jou iig even kwijt.
Nog 2 jaar en dan de drijvende motor op het middenveld van Barca.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:22 schreef Zipportal het volgende:
Die Klaassen met zijn baby blonde haartjes. Man man man.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga zo door, dan zijn we jou iig even kwijt.
Nee hoor.quote:
Soort zoekt soort.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:22 schreef HeatWave het volgende:
Neem ik het eens op voor de tegenstander, wat lopen hier toch een amoebes rond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |