Ik vind een scooter in je huis ook wel een beetje opmerkelijk!quote:
Ik vind het toch zo vreemd... hier in Friesland zie je veel woningen met zo'n balkon, maar daar zit toch echt alles precies in het midden. En kijk eens naar die erker: die ziet er ook scheef uit...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar die deur staat weer wel precies middenonder de gevel. Opzij en in het lood op het balkon dan kom je met de dakconstructie in de knel dus volgens mij hebben ze behalve het opnieuw voegen niks gedaan hoor. Kijk ook maar naar het huisje ernaast, daar zit het precies zo.
Staat al jaren te koop, kutlocatie.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:48 schreef Fietsertje70 het volgende:
niet helemaal in NL maar wat een ontzettend gaaf appartement.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://twistedsifter.com/(...)o-brooklyn-new-york/
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:32 schreef koosjekaasje het volgende:
[..]
Ik vind een scooter in je huis ook wel een beetje opmerkelijk!
http://www.funda.nl/koop/(...)?linktype=tab#foto-3
Heb maar even de link geplaatst, want de foto lukte niet...
Het mag dan origineel zijn, ik vind het geen gezicht eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar die deur staat weer wel precies middenonder de gevel. Opzij en in het lood op het balkon dan kom je met de dakconstructie in de knel dus volgens mij hebben ze behalve het opnieuw voegen niks gedaan hoor. Kijk ook maar naar het huisje ernaast, daar zit het precies zo.
Zo ziet het er op Google Maps uit. Inderdaad spiegelbeeld van woning ernaast, maar het ziet er maar raar uit:quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het mag dan origineel zijn, ik vind het geen gezicht eerlijk gezegd.
Omdat het eerst een rijtje was en nu maar 2 huizen. In een hele rij trekt de asymmetrie symmetrisch. Bij het witte huis links kan je het nog zien, daar is van het schuine dak een plat dak gemaakt en ze hebben geprobeerd de gevel te laten aansluiten op de linker huizen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:24 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zo ziet het er op Google Maps uit. Inderdaad spiegelbeeld van woning ernaast, maar het ziet er maar raar uit:
[ afbeelding ]
Visooglens! Dat was lang geleden zeg.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:32 schreef JK1982 het volgende:
Brrr.. dit voelt als Casa Magnetica in Avonturenpark Hellendoorn![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
Volgens mij is dit een voormalige fysiopraktijkquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:57 schreef Resistor het volgende:
Dat staat toch in de omschrijving:
[..]
Lolll.....quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:28 schreef Snoopyfrl het volgende:
Geen gevecht meer wie er op de bank mag liggen, gewoon allemaal een bank.
[ afbeelding ]
linkje
quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:28 schreef Snoopyfrl het volgende:
Geen gevecht meer wie er op de bank mag liggen, gewoon allemaal een bank.
[ afbeelding ]
linkje
En die wasmachine zo lekker in de woonkamer....quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:01 schreef Fietsertje70 het volgende:
wat zit die keuken raar in dat huis
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:41 schreef computergirl het volgende:
Wel handig die badkamer opsteeling, als je een flinke voedselvergiftiging hebt
Dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:35 schreef Saisai het volgende:
De naam maakt het alleen maar triester. Ooit was het huis mooi en geliefd
Is er een pagode op die pizzeria neergestort? Dat dakquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:06 schreef 8472_ het volgende:
Wervende inleiding in de omschrijving: VERRASSEND GROOT VRIJSTAAND WOONHUIS MET MOGELIJKHEDEN
Dat denk ik ook. Er is moeite in gestoken en het is op geheel eigen wijze aan de ooit contemporaine wooneisen aangepast. 't Is wel een hele mars elke keer van je bed naar de wc.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:35 schreef Saisai het volgende:
De naam maakt het alleen maar triester. Ooit was het huis mooi en geliefd![]()
Echt, hoe kan je haten op dit prachtige pand? Het kan je smaak niet zijn maar dit is zo veel sfeervoller/stijlvoller ingericht dan het ikea huis van de gemiddelde Nederlander. Daar zal zelfs Lienekien het mee eens moeten zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:36 schreef Fietsertje70 het volgende:
gezellig met zijn allen op een rijtje naar buiten kijken
[ afbeelding ]
verder vind ik het jammer dat het zo gemoderniseerd is, met al die zogenaamde kleuraccenten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |