De nachtfoto's zijn mogelijk genomen op een tijd dat er geen zoekteams aanwezig waren. De timing die nacht is dan niet om gesignaleerd te worden maar om niet gezien te worden. Degene die de backpack in bezit heeft wil bepaalde belastende foto's overschrijven met foto's die een verdwaling moeten suggereren. Deze persoon komt met de auto (of boot?) naar de lokatie. Drukt 87 keer af zonder flits richting de hemel voor voldoende zinloos zwart, 2 zorgvuldig gestyleerde plaatjes met items uit de tas (medicijndoosje versnipperd) en 1 nog onbekende foto. Dan alleen nog even wachten op het juiste moment om mevrouw Piti te informeren over deze vondst.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:06 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
Ja, dat van die flitsen. Dat is vreemd, tenzij hij die foto's schoot, om met dat aantal over anderen
"heen te schrijven " op de geheugenkaart of camerageheugen disk...expres dus...
?quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mensen van Sinaproc met de rugzak aan de haal en nog meer van dat soort praat
Ik persoonlijk vind dat nogal vergezochte onzin. Net als het scenario van 11en30. Voor mij totaal ongeloofwaardig en streep erdoor.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:20 schreef Lutalo het volgende:
[..]
?
Dat is toch gewoon brainstormen over het hoe en wat in dit hele gebeuren?
Politiehonden mogen geen vriendjes maken met andere mensen. Stel jij begaat de week daarop een misdaadquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:13 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Ik vond het al zo knap van DRIE honden nog wel, dat ze me roken en alledrie tegen me op spoongen. De geschrokken agent vond ik nog merkwaardiger. Ik kan me wel voorstellen dat die chauffeur is geschrokken, maar wie weet was die hond de domst nog zo niet.
Ah, dat!quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo werkt dat voor mij niet. Als ik het te onzinnig voor woorden vind ga ik mijn tijd niet besteden aan uitvoerige tegenargumentatie. Maar ieder zijn/haar ding.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:22 schreef agter het volgende:
[..]
Ah, dat!
Tja, je mag alles roepen. Anderen moeten het maar zien te weerleggen. Zo werkt dat.
Falsificatie toch?
quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind dat nogal vergezochte onzin. Net als het scenario van 11en30. Voor mij totaal ongeloofwaardig en streep erdoor.
ok, hier dan de vraag waar sommigen mee bezig zijn, nu ook voor jou:quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tja dat kan. Net zoals het voor jou ongeloofwaardig is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind dat nogal vergezochte onzin. Net als het scenario van 11en30. Voor mij totaal ongeloofwaardig en streep erdoor.
Ik heb het over bagger en niet over weerzinwekkend.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:32 schreef agter het volgende:
[..]
Kun je wat specifieker zijn? Welke posts precies vind je zo weerzinwekkend?
Ik benoem slechts dat ik het de grootst mogelijke onzin vind. Deal the fuck with it!quote:
Omdat de feiten dat toelaten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
De fantasie draait weer overuren.. Waarom toch??
"net beginnende" FOK'kers.... alsjeblieft zeg... alsof het wat zegt of je hier al 5 jaar rondhangtquote:Op zondag 5 oktober 2014 04:17 schreef Poekje01 het volgende:
grappig om te zien dat nieuwe - net beginnende - FOK'kers enorm afgeven op sommige onderzoekers, maar zelf klagen als een baby als ze hier of elders wat gezonde tegengas krijgen.
Ah, eindelijk ook wat zelfkritiek, beter laat dan nooit....quote:Vreemd om te moeten constateren hoe ook oudere users hier diezelfde kenmerken vertonen in hun vaak zeer aanmatigende laagbijdegrondse eenzijdige voorspelbare niet al te slimme reacties.
Het is geen officiële naam, en dan kun je varianten en verwarring verwachten. Wel officieel is, dacht ik, de naam van een dorpje Culebra, ter hoogte van Alto Romero maar ten westen van de rivier. Sendero Culebra zal wel bedacht zijn door de uitbater van dat wandelpad. Ik las dat de Pipeline Trail nu Waterfall Trail heet, om klanten te lokken die eigenlijk op zoek zijn naar de Lost Waterfalls Trail. Boquete en omgeving heeft een hoog Wild West gehalte.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:15 schreef danyoromijn het volgende:
[..]
Er zijn twee versies in omloop wat betreft de naam ' Rio Culebra' : de ene die zegt dat het de Rio Changuinola is, de ander die zegt dat het de kleinere rivier is die iets ten oosten van de mirador ontspringt en later in de Rio Changuinola stroomt (ter hoogte van de 2e en 3e kabelbrug).
Maar ik ben bang dat de Panamezen het zelf ook niet goed weten, aangezien ze dezelfde naam voor van alles en nog wat gebruiken (Sendero Culebra is kennelijk ook iets totaal anders dan de Camino de Culebra, terwijl het allebei "Slangenpad" (Snake path/trail) betekent.
Ja, dan kun je er ook aliens bijhalen...quote:
Breng hem nou niet op het idee....quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dan kun je er ook aliens bijhalen...
Ja, daar dacht ik nog aan ja, wat een wandeling van 20 minuten je 3 nieuwe vriendjes geeft.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:22 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Politiehonden mogen geen vriendjes maken met andere mensen. Stel jij begaat de week daarop een misdaaden de politie stuurt de honden achter je aan. Dan gaan ze alleen staan kwispelen en blij zijn als ze je zien
LOL, je weet waar de naam "Pianista" in de Pianista trail vandaan komt?quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:32 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Het is geen officiële naam, en dan kun je varianten en verwarring verwachten. Wel officieel is, dacht ik, de naam van een dorpje Culebra, ter hoogte van Alto Romero maar ten westen van de rivier. Sendero Culebra zal wel bedacht zijn door de uitbater van dat wandelpad. Ik las dat de Pipeline Trail nu Waterfall Trail heet, om klanten te lokken die eigenlijk op zoek zijn naar de Lost Waterfalls Trail. Boquete en omgeving heeft een hoog Wild West gehalte.
Ik ben waarschijnlijk de oudste (in leeftijd) hier en misschien ook de domste maar daar kun jij misschien beter over oordelen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:31 schreef danyoromijn het volgende:
[..]
"net beginnende" FOK'kers.... alsjeblieft zeg... alsof het wat zegt of je hier al 5 jaar rondhangt
zonder iets nuttigs te zeggen of net aanschuift bij een topic, verder onbekend met het forum zelf.
Ja hoor, ik kom net uit een ei gekropen en ben ' witte band' FOK'ker, godzijdank...
Ik loop waarschijnlijk langer op deze planeet rond dan jij, maar dat doet verder niet terzake...
[..]
Ah, eindelijk ook wat zelfkritiek, beter laat dan nooit....
Owh, nu ben ik nieuwsgierig... Vertelquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:36 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk de oudste (in leeftijd) hier en misschien ook de domste maar daar kun jij misschien beter over oordelen.
Aanname: Kris en Lisanne zijn verdwaald en door een ernstig ongeval waar één van de meiden ( Kris) direct is overleden en de ander ergens zwaar gewond rond gekropen te hebben een plaats gevonden heeft op een rots om aandacht te trekken.
Ja, wie met aliens wil komen, is daar vrij in toch?quote:
Nou ja precies, dat blijft onduidelijk dus. Dat bedoel ik met als iemand boven verdenking staat.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:33 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik nog aan ja, wat een wandeling van 20 minuten je 3 nieuwe vriendjes geeft.
Maar serieus, als die hond echt niet die auto uit wilde, dan kan dat toch iets over een geurspoor in die auto zeggen, anders was die hond er gelijk uitgesprongen als er geroepen wordt en dat wilde die hond niet, of een slecht opgeleide hond?
Dat die hond in die auto springt, kan om meerdere redenen zijn, maar dat die hond het dan moeite kost er uit te springen, dat vind ik dan wel opmerkelijk. Want een speelse hond springt en luistert ook op commando. Een hond die spoor heeft, blijft op zijn plek. Maar dit zal wel niet meegenomen worden in het onderzoek, zoals je zegt: je komt er mee weg als iemand boven verdenking staat.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:42 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Nou ja precies, dat blijft onduidelijk dus. Dat bedoel ik met als iemand boven verdenking staat.
Dan kom je met zoiets weg. Toen tijdens de zoekactie in het dorp één van de honden een huis binnen rende gingen ze wel gelijk kijken wat de reden was. De reden was toen dat er een ander hondje daar binnen was. Maar als er een hond plotseling achter in de auto van iemand van het Panamese zoekteam springt wordt er niet op gereageerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |