abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145240154
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:06 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Ja, dat van die flitsen. Dat is vreemd, tenzij hij die foto's schoot, om met dat aantal over anderen
"heen te schrijven " op de geheugenkaart of camerageheugen disk...expres dus...
De nachtfoto's zijn mogelijk genomen op een tijd dat er geen zoekteams aanwezig waren. De timing die nacht is dan niet om gesignaleerd te worden maar om niet gezien te worden. Degene die de backpack in bezit heeft wil bepaalde belastende foto's overschrijven met foto's die een verdwaling moeten suggereren. Deze persoon komt met de auto (of boot?) naar de lokatie. Drukt 87 keer af zonder flits richting de hemel voor voldoende zinloos zwart, 2 zorgvuldig gestyleerde plaatjes met items uit de tas (medicijndoosje versnipperd) en 1 nog onbekende foto. Dan alleen nog even wachten op het juiste moment om mevrouw Piti te informeren over deze vondst.
pi_145240168
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Mensen van Sinaproc met de rugzak aan de haal en nog meer van dat soort praat :N
?
Dat is toch gewoon brainstormen over het hoe en wat in dit hele gebeuren?
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
  zondag 5 oktober 2014 @ 23:22:24 #178
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145240220
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:20 schreef Lutalo het volgende:

[..]

?
Dat is toch gewoon brainstormen over het hoe en wat in dit hele gebeuren?
Ik persoonlijk vind dat nogal vergezochte onzin. Net als het scenario van 11en30. Voor mij totaal ongeloofwaardig en streep erdoor.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_145240233
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:13 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Ik vond het al zo knap van DRIE honden nog wel, dat ze me roken en alledrie tegen me op spoongen. De geschrokken agent vond ik nog merkwaardiger. Ik kan me wel voorstellen dat die chauffeur is geschrokken, maar wie weet was die hond de domst nog zo niet.
Politiehonden mogen geen vriendjes maken met andere mensen. Stel jij begaat de week daarop een misdaad :D en de politie stuurt de honden achter je aan. Dan gaan ze alleen staan kwispelen en blij zijn als ze je zien :)
pi_145240244
quote:

[..]

Mensen van Sinaproc met de rugzak aan de haal en nog meer van dat soort praat :N
Ah, dat!
Tja, je mag alles roepen. Anderen moeten het maar zien te weerleggen. Zo werkt dat. :)
Falsificatie toch?
Make my day!
  zondag 5 oktober 2014 @ 23:24:17 #181
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145240292
Sommigen hier denken naar mijn smaak te zwart-wit. Zogenaamd zijn er twee kampen; een voor het verdwaal-scenario en een ander voor het misdrijf-scenario.

Mijn idee (de lijn Kloothommel dus) is niet of-of, maar en-en:

1. Ze zijn verdwaald,

en

2. Ze zijn (mogelijkerwijs) het slachtoffer geworden van een misdrijf.

De aanwijzingen voor no. 1 vind ik zelf zo groot dat ik spreek van een feit (dit wordt door anderen betwist).

De aanwijzingen voor no. 2 vind ik zo gering, dat het mij vooralsnog onwaarschijnlijk lijkt. Maar uitsluiten doe ik het zeker niet.
  zondag 5 oktober 2014 @ 23:24:22 #182
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145240294
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:22 schreef agter het volgende:

[..]

Ah, dat!
Tja, je mag alles roepen. Anderen moeten het maar zien te weerleggen. Zo werkt dat. :)
Falsificatie toch?
Zo werkt dat voor mij niet. Als ik het te onzinnig voor woorden vind ga ik mijn tijd niet besteden aan uitvoerige tegenargumentatie. Maar ieder zijn/haar ding.
pi_145240298
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik persoonlijk vind dat nogal vergezochte onzin. Net als het scenario van 11en30. Voor mij totaal ongeloofwaardig en streep erdoor.
:{w Deal the fuck with it.
pi_145240301
quote:

[..]

ok, hier dan de vraag waar sommigen mee bezig zijn, nu ook voor jou:

waarom is er niet gebeld, en net op alle dagen dat Sinaproc aan het zoeken was ? (zie Excel tabel telefoon gebruik in de OP). Mij lijkt dat wel van groot belang, als de meiden nmlk. verdwaald zijn en op 5 april al dood waren, waarom zijn de lichamen dan niet gevonden, ook niet een spoor van hen door de NL lijkenhonden?
pi_145240309
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Tja dat kan. Net zoals het voor jou ongeloofwaardig is.
pi_145240310
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 20:32 schreef agter het volgende:

[..]

Kun je wat specifieker zijn? Welke posts precies vind je zo weerzinwekkend?
Ik heb het over bagger en niet over weerzinwekkend.
Waaromvind je het nodig om mijn woord in overtreffende trap te verdraaien.
En dan blijf je ook nog eens zeuren dat ik daarop moet reageren??

Goed voor deze keer:
oa.
U-boot-
Vermiste Brit die de meisjes vermoord heeft
Kremers die de donatiepot misbruikt
Nazi's
Dick Steffens die het allemaal doet voor persoonlijk gewin
Umberto Tan die de 90 foto's verwisseld met de 80 inlogpogingen
enz enz

Voorop gezegd, de OP interesseert me niet zo veel.
Denk dat ik die wel aardig ken. Is wel handig om af en toe dingen op te zoeken die je even kwijt bent.

Voor nieuwkomers daarentegen is die wel belangrijk.
Ik ging als nieuwkomer ook de OP eerst goed doorlezen voordat ik ging reageren
Dus als daar een tijdlijn instaat die helemaal niet vaststaat dan reageer ik daar op.
En als alles waar een bron voor is in de OP thuishoort....

Ik zit hier niet om ruzie te maken. Ik zit hier om te discussieren over wat er gebeurd kan zijn.
Ik hang naar een misdrijf en denk zelfs dat F er iets mee te maken heeft.
Maar ik kan toch niet zeggen : ze zijn door niemand gezien in de ochtend dus is het een feit dat F ze heeft meegenomen?
Das net zo onzeker als dat het een feit is dat de meiden verdwaald waren omdat ze dachten in een rondje te lopen en ze zelf de 90 foto's hebben gemaakt

En als een moderator al zegt dat hier zelfs gezegd mag worden dat de vader hen vermoord heeft dan moeten we die "optie" toch ook kunnen bespreken?

On topic
^O^
  zondag 5 oktober 2014 @ 23:25:25 #187
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145240325
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:24 schreef 11en30 het volgende:

[..]

:{w Deal the fuck with it.
Ik benoem slechts dat ik het de grootst mogelijke onzin vind. Deal the fuck with it!
pi_145240391
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
De fantasie draait weer overuren.. Waarom toch??
Omdat de feiten dat toelaten.
pi_145240523
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 04:17 schreef Poekje01 het volgende:

grappig om te zien dat nieuwe - net beginnende - FOK'kers enorm afgeven op sommige onderzoekers, maar zelf klagen als een baby als ze hier of elders wat gezonde tegengas krijgen.
"net beginnende" FOK'kers.... alsjeblieft zeg... alsof het wat zegt of je hier al 5 jaar rondhangt
zonder iets nuttigs te zeggen of net aanschuift bij een topic, verder onbekend met het forum zelf.
Ja hoor, ik kom net uit een ei gekropen en ben ' witte band' FOK'ker, godzijdank...
Ik loop waarschijnlijk langer op deze planeet rond dan jij, maar dat doet verder niet terzake...

quote:
Vreemd om te moeten constateren hoe ook oudere users hier diezelfde kenmerken vertonen in hun vaak zeer aanmatigende laagbijdegrondse eenzijdige voorspelbare niet al te slimme reacties.
Ah, eindelijk ook wat zelfkritiek, beter laat dan nooit....
  zondag 5 oktober 2014 @ 23:32:40 #190
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145240551
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:15 schreef danyoromijn het volgende:

[..]

Er zijn twee versies in omloop wat betreft de naam ' Rio Culebra' : de ene die zegt dat het de Rio Changuinola is, de ander die zegt dat het de kleinere rivier is die iets ten oosten van de mirador ontspringt en later in de Rio Changuinola stroomt (ter hoogte van de 2e en 3e kabelbrug).
Maar ik ben bang dat de Panamezen het zelf ook niet goed weten, aangezien ze dezelfde naam voor van alles en nog wat gebruiken (Sendero Culebra is kennelijk ook iets totaal anders dan de Camino de Culebra, terwijl het allebei "Slangenpad" (Snake path/trail) betekent.
Het is geen officiële naam, en dan kun je varianten en verwarring verwachten. Wel officieel is, dacht ik, de naam van een dorpje Culebra, ter hoogte van Alto Romero maar ten westen van de rivier. Sendero Culebra zal wel bedacht zijn door de uitbater van dat wandelpad. Ik las dat de Pipeline Trail nu Waterfall Trail heet, om klanten te lokken die eigenlijk op zoek zijn naar de Lost Waterfalls Trail. Boquete en omgeving heeft een hoog Wild West gehalte. :)
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
  zondag 5 oktober 2014 @ 23:32:53 #191
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145240560
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:27 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Omdat de feiten dat toelaten.
Ja, dan kun je er ook aliens bijhalen... 8)7
pi_145240585
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja, dan kun je er ook aliens bijhalen... 8)7
Breng hem nou niet op het idee....
  zondag 5 oktober 2014 @ 23:33:56 #193
430542 A_Fortiori
sterker nog
pi_145240599
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:22 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Politiehonden mogen geen vriendjes maken met andere mensen. Stel jij begaat de week daarop een misdaad :D en de politie stuurt de honden achter je aan. Dan gaan ze alleen staan kwispelen en blij zijn als ze je zien :)
Ja, daar dacht ik nog aan ja, wat een wandeling van 20 minuten je 3 nieuwe vriendjes geeft.
Maar serieus, als die hond echt niet die auto uit wilde, dan kan dat toch iets over een geurspoor in die auto zeggen, anders was die hond er gelijk uitgesprongen als er geroepen wordt en dat wilde die hond niet, of een slecht opgeleide hond?
  zondag 5 oktober 2014 @ 23:34:12 #194
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145240612
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:32 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Het is geen officiële naam, en dan kun je varianten en verwarring verwachten. Wel officieel is, dacht ik, de naam van een dorpje Culebra, ter hoogte van Alto Romero maar ten westen van de rivier. Sendero Culebra zal wel bedacht zijn door de uitbater van dat wandelpad. Ik las dat de Pipeline Trail nu Waterfall Trail heet, om klanten te lokken die eigenlijk op zoek zijn naar de Lost Waterfalls Trail. Boquete en omgeving heeft een hoog Wild West gehalte. :)
LOL, je weet waar de naam "Pianista" in de Pianista trail vandaan komt? :D
pi_145240679
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:31 schreef danyoromijn het volgende:

[..]

"net beginnende" FOK'kers.... alsjeblieft zeg... alsof het wat zegt of je hier al 5 jaar rondhangt
zonder iets nuttigs te zeggen of net aanschuift bij een topic, verder onbekend met het forum zelf.
Ja hoor, ik kom net uit een ei gekropen en ben ' witte band' FOK'ker, godzijdank...
Ik loop waarschijnlijk langer op deze planeet rond dan jij, maar dat doet verder niet terzake...

[..]

Ah, eindelijk ook wat zelfkritiek, beter laat dan nooit....
Ik ben waarschijnlijk de oudste (in leeftijd) hier en misschien ook de domste maar daar kun jij misschien beter over oordelen.
Aanname: Kris en Lisanne zijn verdwaald en door een ernstig ongeval waar één van de meiden ( Kris) direct is overleden en de ander ergens zwaar gewond rond gekropen te hebben een plaats gevonden heeft op een rots om aandacht te trekken.
  zondag 5 oktober 2014 @ 23:37:24 #196
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145240710
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:36 schreef schuschuho het volgende:

[..]

Ik ben waarschijnlijk de oudste (in leeftijd) hier en misschien ook de domste maar daar kun jij misschien beter over oordelen.
Aanname: Kris en Lisanne zijn verdwaald en door een ernstig ongeval waar één van de meiden ( Kris) direct is overleden en de ander ergens zwaar gewond rond gekropen te hebben een plaats gevonden heeft op een rots om aandacht te trekken.
Owh, nu ben ik nieuwsgierig... Vertel *O*
pi_145240741
quote:
6s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

Breng hem nou niet op het idee....
Ja, wie met aliens wil komen, is daar vrij in toch?
Hoef je geen aandacht aan te besteden als je niet wilt, of je plaatst ff een hamertje, klaar.
pi_145240901
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:33 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Ja, daar dacht ik nog aan ja, wat een wandeling van 20 minuten je 3 nieuwe vriendjes geeft.
Maar serieus, als die hond echt niet die auto uit wilde, dan kan dat toch iets over een geurspoor in die auto zeggen, anders was die hond er gelijk uitgesprongen als er geroepen wordt en dat wilde die hond niet, of een slecht opgeleide hond?
Nou ja precies, dat blijft onduidelijk dus. Dat bedoel ik met als iemand boven verdenking staat.
Dan kom je met zoiets weg. Toen tijdens de zoekactie in het dorp één van de honden een huis binnen rende gingen ze wel gelijk kijken wat de reden was. De reden was toen dat er een ander hondje daar binnen was. Maar als er een hond plotseling achter in de auto van iemand van het Panamese zoekteam springt wordt er niet op gereageerd

[ Bericht 0% gewijzigd door Grijzemassa op 05-10-2014 23:48:41 ]
  zondag 5 oktober 2014 @ 23:59:29 #199
430542 A_Fortiori
sterker nog
pi_145241416
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:42 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Nou ja precies, dat blijft onduidelijk dus. Dat bedoel ik met als iemand boven verdenking staat.
Dan kom je met zoiets weg. Toen tijdens de zoekactie in het dorp één van de honden een huis binnen rende gingen ze wel gelijk kijken wat de reden was. De reden was toen dat er een ander hondje daar binnen was. Maar als er een hond plotseling achter in de auto van iemand van het Panamese zoekteam springt wordt er niet op gereageerd
Dat die hond in die auto springt, kan om meerdere redenen zijn, maar dat die hond het dan moeite kost er uit te springen, dat vind ik dan wel opmerkelijk. Want een speelse hond springt en luistert ook op commando. Een hond die spoor heeft, blijft op zijn plek. Maar dit zal wel niet meegenomen worden in het onderzoek, zoals je zegt: je komt er mee weg als iemand boven verdenking staat.
pi_145241478
Dat is zo'n moment waarop de knappe baas van de speurdersafdeling de brildragende schuchtere stagiare oproept en haar de opdracht geeft om die auto en wie er allemaal op de achterbank gezeten hebben te onderzoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')