abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145228629
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 19:42 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

En het is op deze manier ook een zaak die zich oneindig lang kan voortslepen. Bij ieder bot dat weer wordt gevonden, zal men zeggen: "zie je wel, weer geen bijtsporen, dus het moet wel een misdrijf zijn".

Toch zou ik een gerichte zoektocht nog wel interessant vinden. Wat kan men nog vinden? Kleding, botresten, een eventueel graf.

Wellicht kan John de Mol hier een programma omheen bedenken. Panama Jungle. We beginnen met twee kampen van elk tien spelers. Iedere week wordt er eentje weggestemd. Als je een bot vindt, dan krijg je immuniteit.
Klinkt meer als tien kleine negertjes.
Overigens wel eens met je post.
Make my day!
pi_145228675
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 19:42 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

En het is op deze manier ook een zaak die zich oneindig lang kan voortslepen. Bij ieder bot dat weer wordt gevonden, zal men zeggen: "zie je wel, weer geen bijtsporen, dus het moet wel een misdrijf zijn".

Toch zou ik een gerichte zoektocht nog wel interessant vinden. Wat kan men nog vinden? Kleding, botresten, een eventueel graf.

Wellicht kan John de Mol hier een programma omheen bedenken. Panama Jungle. We beginnen met twee kampen van elk tien spelers. Iedere week wordt er eentje weggestemd. Als je een bot vindt, dan krijg je immuniteit.

Mij iets te sensationeel, maar een zoektocht kan misschien nog sporen opleveren. Er moeten meer zaken en/of overblijfselen terug te vinden zijn.
  zondag 5 oktober 2014 @ 19:52:46 #78
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145229132
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 19:43 schreef agter het volgende:

[..]

Klinkt meer als tien kleine negertjes.
Overigens wel eens met je post.
Dat van John de Mol was natuurlijk niet serieus. Maar het idee van een zoektocht door vrijwilligers, die bereid zijn op eigen kosten naar Panama te reizen en daar op een zorgvuldige en respectvolle manier helpen met zoeken, is niet helemaal raar.

Een zoektocht door professionals zou natuurlijk beter zijn, maar het lijkt me onmogelijk de financiering daarvan rond te krijgen.
pi_145229223
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 19:52 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Dat van John de Mol was natuurlijk niet serieus. Maar het idee van een zoektocht door vrijwilligers, die bereid zijn op eigen kosten naar Panama te reizen en daar op een zorgvuldige en respectvolle manier helpen met zoeken, is niet helemaal raar.

Een zoektocht door professionals zou natuurlijk beter zijn, maar het lijkt me onmogelijk de financiering daarvan rond te krijgen.
De ouders willen zoiets ook opzetten, begreep ik. Betaald vanuit het fonds wat toen opgericht is.
Make my day!
pi_145229321
Ja leuk. Gaan die vrijwilligers verdwijnen, moet de volgende groep de vrijwilligers gaan zoeken etc net zo lang tot iedereen kwijt is.
pi_145229339
[quote]1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 19:54 schreef agter het volgende:

[..]

De ouders willen zoiets ook opzetten, begreep ik. Betaald vanuit het fonds wat toen opgericht is.
[/quote]

Link, want dan heb je de kans dat de zoekploegen met een instructie de jungle ingaan. In plaats met de open vraag; zoek aanwijzingen, sporen of resten krijgt men de instructie mee: vind aanwijzingen voor een misdrijf.
pi_145229345
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 19:55 schreef 11en30 het volgende:
Ja leuk. Gaan die vrijwilligers verdwijnen, moet de volgende groep de vrijwilligers gaan zoeken etc net zo lang tot iedereen kwijt is.
Wordt nog druk daar...
Make my day!
pi_145229373
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 19:18 schreef agter het volgende:

[..]

Wat wil je hiermee nu insinueren?
In een vorige reactie had ik gezegd dat ik denk dat er zeker wel mensen in Boquete zijn die iets weten over de verdwijning van K&L maar daar zeker niet mee naar buiten komen uit angst voor gevolgen voor henzelf. Ook niet wanneer er een geldbedrag wordt uitgekeerd want de angst zal het winnen van een beloning in geld. Waarop gesteld werd: "In dit geval niet want een deel van die beloning is al uitgekeerd. Moeten de inwoners van Alto Romero nu in angst leven?"

Waarop ik dus antwoordde: We weten niet of er al een paar inwoners van Alto Romero naar aanleiding van die beloning verdwenen zijn.....
pi_145229380
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 19:56 schreef agter het volgende:

[..]

Wordt nog druk daar...
Kruimelpad ala Hans en Grietje maken.
pi_145229382
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 19:56 schreef agter het volgende:

[..]

Wordt nog druk daar...
Ja past nooit allemaal op die boot.
pi_145229578
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 19:56 schreef gynaika het volgende:

[..]

In een vorige reactie had ik gezegd dat ik denk dat er zeker wel mensen in Boquete zijn die iets weten over de verdwijning van K&L maar daar zeker niet mee naar buiten komen uit angst voor gevolgen voor henzelf. Ook niet wanneer er een geldbedrag wordt uitgekeerd want de angst zal het winnen van een beloning in geld. Waarop gesteld werd: "In dit geval niet want een deel van die beloning is al uitgekeerd. Moeten de inwoners van Alto Romero nu in angst leven?"

Waarop ik dus antwoordde: We weten niet of er al een paar inwoners van Alto Romero naar aanleiding van die beloning verdwenen zijn.....
Geld voor een schooltje is er uitgekeerd.
En dan denk jij dat er mss al mensen verdwenen zijn?
Make my day!
  zondag 5 oktober 2014 @ 20:03:03 #87
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145229729
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 19:55 schreef 11en30 het volgende:
Ik schrijf toch niet dat die vrijwilligers allemaal in korte broek en hemd daar moeten gaan lopen? En zonder gps, etc?
  zondag 5 oktober 2014 @ 20:04:01 #88
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145229789
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 19:56 schreef gynaika het volgende:

[..]

In een vorige reactie had ik gezegd dat ik denk dat er zeker wel mensen in Boquete zijn die iets weten over de verdwijning van K&L maar daar zeker niet mee naar buiten komen uit angst voor gevolgen voor henzelf.
Ja dat roep je steeds, maar ik heb geen flauw idee waar je dat op baseert.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
  zondag 5 oktober 2014 @ 20:04:09 #89
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_145229797
Wordt nog een leuke affaire zo als blijkt dat de heer Kremers het donatiegeld nog gaat misbruiken. Daar zie ik hem wel voor aan. Overigens wel grappig om te zien hoe een eventueel misdaadscenario kinderlijk eenvoudig om zeep geholpen wordt door uitgerangeerde detectives zoals Steffens.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 5 oktober 2014 @ 20:05:05 #90
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145229849
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 19:56 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Ja past nooit allemaal op die boot.
Steffens heeft die foto vrijgegeven:

http://4815162342execute.(...)exoduspart2-0032.jpg
pi_145230137
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 20:04 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Ja dat roep je steeds, maar ik heb geen flauw idee waar je dat op baseert.
Ik heb dit maar één keer naar voren gebracht, maar als iemand mij daarover vraagt moet ik helaas in herhaling vervallen.
pi_145230732
quote:
2s.gif Op zondag 5 oktober 2014 20:04 schreef Falco het volgende:
Wordt nog een leuke affaire zo als blijkt dat de heer Kremers het donatiegeld nog gaat misbruiken. Daar zie ik hem wel voor aan. Overigens wel grappig om te zien hoe een eventueel misdaadscenario kinderlijk eenvoudig om zeep geholpen wordt door uitgerangeerde detectives zoals Steffens.
Wat is misbruik, hè? Ik neem aan dat mensen dat geld gedoneerd hebben bij volle verstand.
Hij kan er mee doen wat hij wil.
Make my day!
pi_145231000
Terug gelezen vanaf gistermiddag.
Wat een bagger is er voorbij gekomen

Hoe door sommigen van jullie users over Hans Kremers en Dick Steffens wordt geschreven...

De Telegraaf is Televaag en moet niet serieus genomen worden.
Tegelijkertijd wordt het als bron wel heel serieus genomen en wordt "omdat de Telegraaf het zegt" de tijd begin Pianaista klakkeloos in de OP verandert van 10.45 naar 11.05 uur.

Verder zegt de naam van het topic en het gebrek aan verweer hierop mij alweer genoeg.

Dit is geen discussieforum maar een platform voor mensen die niet alleen kamp Kremers als dwazen afschilderen maar hetzelfde doen met mensen die op dit forum wel geloven in een misdrijf
pi_145231378
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 20:26 schreef jackie12 het volgende:

Hoe door sommigen van jullie users over Hans Kremers en Dick Steffens wordt geschreven...

Tegelijkertijd wordt het als bron wel heel serieus genomen en wordt "omdat de Telegraaf het zegt" de tijd begin Pianaista klakkeloos in de OP verandert van 10.45 naar 11.05 uur.

Verder zegt de naam van het topic en het gebrek aan verweer hierop mij alweer genoeg.

Dit is geen discussieforum maar een platform voor mensen die niet alleen kamp Kremers als dwazen afschilderen maar hetzelfde doen met mensen die op dit forum wel geloven in een misdrijf
Kun je wat specifieker zijn? Welke posts precies vind je zo weerzinwekkend?
Make my day!
pi_145231411
quote:

Het is ook een misdrijf ,verdwalen kan daar niet ^O^
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_145231550
Voor de mensen die wel beide opties openhouden:

In de tijdlijn staat dat het reisbureau(?) geen gidsen vrij had voor die dag.

Het is al eerder besproken maar heb daar nog geen goed antwoord op gehoord.
Het enige artikel dat ik daarover kan vinden is dit:

http://www.telegraaf.nl/b(...)r_gids_op_pad__.html

Is van 5 april.
Welk reisbureau? (de taalschool die zelf excursies boekt?)
En er staat ook "waarschijnlijk" zonder gids geboekt.
pi_145231926
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 20:35 schreef jackie12 het volgende:

Is van 5 april.
Dat is een goeie vraag! Geboekt door Kris en Lisanne maar dan zonder gids!??
pi_145232053
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 20:35 schreef jackie12 het volgende:

Is van 5 april.
Dit snap ik dan weer niet.
Nu kom je zelf met de 'Televaag en moet niet serieus genomen worden.' als bron?
Make my day!
pi_145232062
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 19:52 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Niet raar? Het is niet raar dat hier mensen zijn die er zo over denken. Maar denken dat zorgvuldigheid en respect genoeg is, vind ik geen goed voorteken. Je gaat toch ook niet naar een dokter die door websleuthing het idee gekregen heeft dat 'ie het minstens even goed kan als een echte?

Bovendien krijgen FOK! 'ers de FOK! versie te horen, waarvoor nu al getuigen worden klaargestoomd Twee scenario's uiteraard, voor beide kampen. Getuigen voor de rabiate fantasten zijn duurder, want die moeten extra getraind worden om niet in de lach te schieten.

Voor SuddenIntuition wordt een aparte categorie opgeleid, die bestaat uit één getuige. Die slager geeft gratis onderdak aan de getuige. Zijn identiteit is al uitgelekt maar ik weet alleen zijn beroep: Slager. Dus, SuddenIntution, ik hoop niet dat je vegetariër bent.
Ik krijg net een mailtje van een onbekende, maar volgens mij is het die slager. Vragen over lichaamsgewicht van FOK!'ers. Dat moet nog vertaald worden. Maar ik nu het antwoord al: Gaat je niks aan. Grappig, er zit nog een flyer van zijn slagerij bij. Deze week lever in de aanbieding. Even kijken hoe duur,
Nou, dat met een drukfout zijn. Of hun munt is 0.000000000000001 euro waard
pi_145232281
quote:
Dit ging over de Telegraaf, en hun kritiekloos nakwekken van wat Steffens zegt (zelfde als Kremers).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')