Jij snapt het. Dat wil ik dus. Scenario 11 bedenken. Met deze lokatie. Gewoon omdat het kan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat roept heel veel nieuwe vragen op maar je zou er een scenario van kunnen maken.
Maar dat zou vlgs de tel.gegevens niet kunnen omdat er dan op de terugweg automatisch contact met het netwerk moet zijn gemaakt (bereik om en nabij hoogste punt). En dat zou niet het geval zijn geweest.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:44 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Jij snapt het. Dat wil ik dus. Scenario 11 bedenken. Met deze lokatie:
[ afbeelding ]
Mits telefoonaan natuurlijk....quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:52 schreef Lutalo het volgende:
Maar dat zou vlgs de tel.gegevens niet kunnen omdat er dan op de terugweg automatisch contact met het netwerk moet zijn gemaakt (bereik om en nabij hoogste punt). En dat zou niet het geval zijn geweest.
Ik ga er dan ook niet vanuit dat K en L de foto's zelf hebben gemaakt maar iemand die een verdwaling wil ensceneren. Of een provocateur zoals die zingende machete wappie. Of om andere redenen? Of toch wel zelf met 2 phones zonder batterij?quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:52 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Maar dat zou vlgs de tel.gegevens niet kunnen omdat er dan op de terugweg automatisch contact met het netwerk moeten zijn gemaakt (bereik om en nabij hoogste punt). En dat zou niet het geval zijn geweest.
Dat doet hij toch steeds? En wie hem niet volgt valt hij aan. Dat begint behoorlijk irritant te worden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het is dan ook prima om van mening te verschillen, maar wat jij stelt als feit is niet bewezen.
Dat ze wel een keer zijn omgekeerd lijkt mij eigenlijk logisch als je een scenario met kwaadwillende derden wilt maken. Daar zwerven er vast meer van aan de rand dan diep in de jungle.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is zelfs denkbaar dat L & K op 1 april na de tweede quebrada zijn teruggelopen en ergens aan de Boquete-kant zijn gestrand toen het donker werd.
Eh, niet jokken. Ik val niemand aan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:05 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat doet hij toch steeds? En wie hem niet volgt valt hij aan. Dat begint behoorlijk irritant te worden.
Dat was pas op 7 en 11 april volgens forumberichten. Maar wat is de bron voor de info over signalen van de telefoons?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:41 schreef Lutalo het volgende:
@Domnivoor schreef enkele topics geleden dat op het Boquete forum stond dat het I phone signaal aan de Bocas zijde werd opgevangen?
Denk je niet dat, als er een match was vastgesteld, ze dat met heel wat meer bombarie zouden melden? Puede ser cotejado = kan worden vergeleken = voldoet aan de technische voorwaarden om met de vingerafdrukken in de database te worden vergeleken - iets anders kan ik er niet in lezen. Maar we waren het, als ik me goed herinner, ook al oneens over de zinsnede "ingresaron al sendero El Pianista", wat volgens mij gewoon betekent "[ze] begonnen aan het Pianistapad", maar waar jij bemoeienis van derden in meende te lezen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:27 schreef Perico het volgende:
[..]
Ja de tekst is een beetje multi-interpretabel, dan wordt het een kwestie van semantiek.
Vaak is "puedo ser", als antwoord: "dat is mogelijk", zonder dat je er dan misschien in gelooft dat het ook zo kan zijn.
Maar hier is "puede ser" onderdeel van een werkwoordsconstructie, meer in een actieve vorm, zo van "ik kan dat nu voor jou gaan uitzoeken".
Misschien pas als ze de bijbehorende persoon ook (in het vizier) hebben?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:00 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Denk je niet dat, als er een match was vastgesteld, ze dat met heel wat meer bombarie zouden melden?
"De vingerafdruk kan gematcht worden in de database van Panama". Het woordje kan is altijd multi-interpretabel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:00 schreef Gorraay het volgende:
Denk je niet dat, als er een match was vastgesteld, ze dat met heel wat meer bombarie zouden melden? Puede ser cotejado = kan worden vergeleken = voldoet aan de technische voorwaarden om met de vingerafdrukken in de database te worden vergeleken - iets anders kan ik er niet in lezen.
Sorry, hier kan ik me niets van herinneren. Dat lijkt me sterk, want hoe jij het stelt, daar ben ik het helemaal mee eens. Ik denk niet dat ik dat geweest ben.quote:Maar we waren het, als ik me goed herinner, ook al oneens over de zinsnede "ingresaron al sendero El Pianista", wat volgens mij gewoon betekent "[ze] begonnen aan het Pianistapad", maar waar jij bemoeienis van derden in meende te lezen.
Zozo.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:00 schreef auroranova het volgende:
http://www.misdaadjournal(...)rs-koh-tao-in-beeld/
Dat gevoel bekruipt mij al langer. Ook Arrocha in Panama stookt het vuurtje op richting een misdrijf. Jammer dat hierdoor een objectief onderzoek en kijk op de zaken vertroebeld wordt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:06 schreef agter het volgende:
[..]
Zozo.
Er wordt gesuggereerd dat de ouders zich laten voeden door Dick Steffens ("door iets dat in hun smaak valt.").
"Verkoopt goed, in alle opzichten. Dat wel."
We weten niet of er al een paar inwoners van Alto Romero naar aanleiding van die beloning al verdwenen zijn.....quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In dit geval niet want een deel van die beloning is al uitgekeerd.
Moeten de inwoners van Alto Romero nu in angst leven?
Dat is met zekerheid niet het geval, aangezien het deel van de beloning dat uitgekeerd is gebruikt is om de school van het dorp op te knappen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:13 schreef gynaika het volgende:
[..]
We weten niet of er al een paar inwoners van Alto Romero naar aanleiding van die beloning al verdwenen zijn.....
Wat wil je hiermee nu insinueren?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:13 schreef gynaika het volgende:
[..]
We weten niet of er al een paar inwoners van Alto Romero naar aanleiding van die beloning al verdwenen zijn.....
En Arrocha wordt natuurlijk gewoon betaald door de familie. Die heeft er zeker geen belang bij om de zaak te sluiten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:11 schreef Rubella het volgende:
[..]
Dat gevoel bekruipt mij al langer. Ook Arrocha in Panama stookt het vuurtje op richting een misdrijf. Jammer dat hierdoor een objectief onderzoek en kijk op de zaken vertroebeld wordt.
Wiens brood men eet.... enz.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:28 schreef agter het volgende:
[..]
En Arrocha wordt natuurlijk gewoon betaald door de familie. Die heeft er zeker geen belang bij om de zaak te sluiten.
Ja, dat denk ik wel.quote:
Met een positieve bril op kun je dit zien als een vorm van ontwikkelingshulp. De gulle gever in Nederland vult het fonds, dat uiteindelijk terecht komt in Panama. Voornamelijk bij de advocaat, denk ik, maar gedeeltelijk ook bij het gewone volk die hier en daar een grijpstuiver kunnen verdienen, door bijvoorbeeld mee te helpen met een zoektocht.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:30 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel.
Het is natuurlijk een wisselwerking: de familie wil zich er niet bij neerleggen, en schakelt dus mensen in die het met hun eens zijn. En die mensen worden betaald, of krijgen een platform om hun eigen bedrijf voor het voetlicht te brengen.
Zo houdt het elkaar wel in stand, ja...
Helaas zijn het wel die ingehuurde mensen die hier beter van worden.
Dat is wat ik bedoelde met het niet meer objectief kunnen kijken naar het geheel. Het is nu een zaak geworden die duidelijk op de misdaad poot gaat hangen v.w.b. de ouders. Een andere lijn wordt niet eens meer bekeken c.q. onderzocht.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:30 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel.
Het is natuurlijk een wisselwerking: de familie wil zich er niet bij neerleggen, en schakelt dus mensen in die het met hun eens zijn. En die mensen worden betaald, of krijgen een platform om hun eigen bedrijf voor het voetlicht te brengen.
Zo houdt het elkaar wel in stand, ja...
Helaas zijn het wel die ingehuurde mensen die hier beter van worden.
En het is op deze manier ook een zaak die zich oneindig lang kan voortslepen. Bij ieder bot dat weer wordt gevonden, zal men zeggen: "zie je wel, weer geen bijtsporen, dus het moet wel een misdrijf zijn".quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:36 schreef Rubella het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoelde met het niet meer objectief kunnen kijken naar het geheel. Het is nu een zaak geworden die duidelijk op de misdaad poot gaat hangen v.w.b. de ouders. Een andere lijn wordt niet eens meer bekeken c.q. onderzocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |