abonnement Unibet Coolblue
pi_145204308
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:51 schreef vronie het volgende:

[..]

Vanavond in hart van Nederland.
Werd er gezegd dat door Dick Steffens op een van de donkere foto's een wand van een boot te zien zou zijn.
Kan iemand dit (al) bevestigen? En is de foto ook openbaar gemaakt? Kan me er nu helemaals niets bij voorstellen namelijk... een boot?
pi_145204424
De wand van een U-boot, bestuurd door meidenbloed proostende nazi-indianenzombies in het uniform van SS-Divizion Winnetu Kopfenschneller. Moeilijk te zien. Kan ook begroeiing zijn.
  zondag 5 oktober 2014 @ 01:26:41 #153
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145204431
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 01:16 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

meeesleuren door de rivier ??? ..heeft zij dat gezegd , ja ?? ..................
En dan weet zij ook haarfijn uit te leggen, waar de rest is gebleven dan ??
......4 armen.....3 benen.......2 lichamen.......2 schedels.......3 voeten.......allemaal meegesleurd door
de rivier ??? ......maar nu kwijt dus.......gewoon kwijt.......of moet dat dan allemaal nog gevonden worden......de komende tijd.......komend jaar .....komende 5 jaar.......komende 10 jaar........??

die lui daar in Panama.....s p o r e n niet ! Hebben een I Q van 100 ( gedeeld door 3 denk ik )

( och ja, kom ik weer bitserig over, zeker ....ik wor dr sjaggerijnig van, mee en dan )

schijtzooi.....
Het is uiteraard logischer dat een dader is gaan hakken en Hans en Grietje heeft gespeeld met de resten ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 5 oktober 2014 @ 01:29:00 #154
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145204477
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 19:50 schreef schuschuho het volgende:

[..]

En nu even je ogen dicht en daarna nog een keer kijken! Zie je het nu? Pfff!
wat een aparte en geirriteerde reactie
pi_145204547
Laten we de eerzame pensionado-rechercheur serieus nemen, alle reden toe hier, en zeggen: Full size pics or it didn't happen.
pi_145204573
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 00:10 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Ik kan het ook niet vinden.
Wel een nieuwsberichtje op HvN, niet de moeite waard:
http://www.hartvannederla(...)adselachtig-verhaal/
Heb ik ook gelezen misschien dat het bericht van hart van Nederland van 22.30 hier geplaats wordt.
pi_145204784
voor whiskers, Domnivoor, Kloothommel en agter :

ik lees het NU pas hoor, ben weggeweest vanavond,
-- er is nog een patholoog geweest, die ook het 1 en ander RAAR vond aan de resten, met name die voet in die schoen....wie dat was weet ik niet meer, sorry
-- en elke keer dat gescheld, alsof ik een TROL zou zijn ?? Valt toch gebakken ! Heb je het opgezocht dan, wat dat PRECIES berekent ?

Kun je dat van mij oook zeggen, dat ik hier loop te schelden ?? Tis net of hier 2 kampen zijn
het `verdwaalkamp ` en het `misdrijfkamp ` .....en met name het `verdwaalkamp ` loopt hier steeds te vitten op het `misdrijfkamp ` ....lijkt getvederrie de kleuterschool wel......

r u s t i g a a n jonges......no hard feelings......weer een nieuwe dag vandaag ......
pi_145204873
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 01:26 schreef Deiner het volgende:
De wand van een U-boot, bestuurd door meidenbloed proostende nazi-indianenzombies in het uniform van SS-Divizion Winnetu Kopfenschneller. Moeilijk te zien. Kan ook begroeiing zijn.
Niet nodig dit
pi_145204973
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 01:54 schreef Dr.Schnautzer het volgende:

[..]

Niet nodig dit
Puur functioneel.
pi_145205015
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat raakt mij niet persoonlijk, ik vind alleen dat er hier heel snel etiketjes geplakt worden die vervolgens een eigen leven gaan leiden. Dat probeer ik te voorkomen door op je post te reageren. ;)
dat ben ik met je eens ja ! ........er worden hier dus heeeel snel `etiketjes ` geplakt ja.......
die vervolgens een eigen leven gaat leiden......
je hebt helemaal gelijk....
  zondag 5 oktober 2014 @ 02:34:30 #161
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145205375
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:51 schreef vronie het volgende:

[..]

Vanavond in hart van Nederland.
Werd er gezegd dat door Dick Steffens op een van de donkere foto's een wand van een boot te zien zou zijn.
benieuwd wanneer wij die foto te zien krijgen
of hebben we die al :o
  zondag 5 oktober 2014 @ 02:41:02 #162
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145205435
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:51 schreef vronie het volgende:

[..]

Vanavond in hart van Nederland.
Werd er gezegd dat door Dick Steffens op een van de donkere foto's een wand van een boot te zien zou zijn.
http://walshwords.files.wordpress.com/2013/03/fitz2.jpg
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
  zondag 5 oktober 2014 @ 02:41:29 #163
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_145205441
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:13 schreef danyoromijn het volgende:

Alleen wat hij schreef over Rio Culebra is niet juist, hij verwart deze rivier met de Rio Culubre,
die inderdaad 40 kilometer verder de Rio Changuinola instroomt.
Als nu Global Maps, Google Maps, en Bing Maps het allemaal Rio Culebra noemen... wie ben ik dan om het niet zo over te nemen... omdat Baru het zegt?
  zondag 5 oktober 2014 @ 02:44:13 #164
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_145205468
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:20 schreef Domnivoor het volgende:
El Pianista met het verlengde ervan heet Camino de Culebra.
El Sendero Culebra is een wandelroute langs de verloren watervallen. Die is ergens anders.
De smileys staan erbij omdat Perico dat zelf in dit topic heeft uitgelegd.
Ja ik ben niet meer scherp. Ik ben niet meer in de running voor professor of the mountain badge. Zelfs niet voor master of the mountain.

Ik heb net de kaart getrokken, dat ik moet uitrusten op de aardbeienfarm. Totdat iemand ook op dat vakje komt, om me eruit te halen.

Maar okee, dit gezegd hebbende... de laatste foto is genomen om 13:54:58 en niet om 14:00... als iedereen toch precies gaat doen :7
pi_145205471
en voor mij is het ook duidelijk dat de daders....die 90 foto `s hebben geknipt...in een vrij kort
tijdsbestek dus......( was het niet tussen 1 en 4 ergens in de nacht.....weet ik veel wanneer, van de 10e op 11e ? ) maak nie uit.....
maar kijkende naar de TIJD van de laatste foto, die in DIE REEKS geknipt is.....hebben ze volgens mij OOK DE RUGTAS gedumpt nadat ze de telefoons er in gedaan hebben.....en die rugtas kan dus wel eens gedumpt zijn, vlak in de buurt van de laatste geknipte foto......
Waarmee we dan `waarschijnlijk ` de TIJD hebben van de `gedumpte rugzak ` en ONGEVEER de nabijgelegen plaats waar de laatste foto ìs geknipt ( niet ver van de rugzak-vindplaats ? )

is da niks ??? Zou da kunnen ???
pi_145205506
I s het te achterhalen, w a n n e e r die rugzak is gevonden ? door die locals ? exact ?
Hoeveel TIJD zit er tussen de LAATSTE foto ( van die 90 ) en het VINDEN van de rugtas ??

( niet lang denk ik......GOH wa toevalliggg.....daarom zag ie er nog zo nieuw uit natuurlijk..)

( nee natuuuurlijk is het een verdwaling...! )

[ Bericht 58% gewijzigd door suddenintuition op 05-10-2014 02:55:01 ]
  zondag 5 oktober 2014 @ 02:57:59 #167
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_145205560
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:30 schreef Crazy-me het volgende:
ik lees nu al een tijdje zo nu en dan mee. Ik wil het volgende toch even checken.

Heeft iemand het al gehad over de foto van Lisanne bij de Mirador (zonder de duimen omhoog).
Tussen haar rechterarm en haar zij is een andere kleur te zien dan de achtergrond van de foto. Dit gedeelte is niet groen, terwijl dat volgens mij wel groen hoort te zijn.

Is dat al eens besproken en zo ja, hoe kan dit?
Er is een uitvoerige discussie geweest, over dat foto 499 waarover jij het hebt, mogelijk gefotoshopt is.

Dit was ingegeven door het feit, dat de broer van Lisanne deze foto als Facebook banner had, die een rechtstreekse bewerking was van de originele 4000x3000 foto.

Deze foto heeft Photoshop bewerkingsmetadata, hij heeft aan de lichtinstellingen en kleuren gesleuteld. Enkelen dachten toen dat Lisanne op de achtergrond geplakt is, ook omdat er wat bibberige pixels rond haar gelaatstrekken en haren staan, die daarop kunnen duiden.

Als je nu Photoshop zelf vraagt:
is de foto één geheel, met een scherpstelpunt, en de achtergrond die normaliter wat out of focus is, of zijn er delen die "los" laten, omdat ze buiten het normale patroon vallen of bewerkt zijn, krijg je dit resultaat:


Het programma zet dus vraagtekens bij de delen die zijn weggevallen. Zoniet, werd de foto als één geheel weergegeven.

Dit is overigens absoluut geen hard bewijs en als iemand zegt: dit krijg ik ook als ik aan wat schuiven zit, of de vlakgom hanteer, dan kan ik daar verder weinig van zeggen.

Het geeft wel aan, dat users als Grijzemassa met recht toen al vraagtekens zetten, dat komt niet zomaar lukraak uit de lucht vallen. Als je de originele foto kon analyseren, zou je het zeker weten, nu is er teveel ruis in de metadata terecht gekomen.

quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 01:33 schreef Deiner het volgende:
Laten we de eerzame pensionado-rechercheur serieus nemen, alle reden toe hier, en zeggen: Full size pics or it didn't happen.


[ Bericht 2% gewijzigd door Perico op 05-10-2014 03:05:15 ]
pi_145205633
Indien achterhaalt kan worden WANNEER de rugtas exact is gevonden ( TOEVALLIG niet lang nadat de LAATSTE foto uit de 90-reeks is geknipt ?)

dan zou je daar `voorzichtig ` uit kunnen concluderen.....
dat er een LINKJE zou kunnen zitten tussen die `rugtas-locals ` en de `daders `.......

......zou kunnen zitten.....! ( Of is dit `ver `gezocht ? )
waarbij ik dus niet zeg, dat die locals ook daders zijn, maar er zou een LINKJE tussen kunnen zitten...op zijn minst.... ( maar uiteraard zijn dit aannames.....maar we zijn aan `t puzzelen, dus )

[ Bericht 7% gewijzigd door suddenintuition op 05-10-2014 03:17:58 ]
pi_145205789
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 02:57 schreef Perico het volgende:

[..]

Er is een uitvoerige discussie geweest, over dat foto 499 waarover jij het hebt, mogelijk gefotoshopt is.

Dit was ingegeven door het feit, dat de broer van Lisanne deze foto als....
.....

Deze foto heeft Photoshop bewerkingsmetadata, hij heeft aan de lichtinstellingen en kleuren gesleuteld. Enkelen dachten toen dat Lisanne op de achtergrond geplakt is, ook omdat er wat bibberige pixels rond haar gelaatstrekken en haren staan, die daarop kunnen duiden.

Als je nu Photoshop zelf vraagt:
is de foto één geheel, met een scherpstelpunt, en de achtergrond die normaliter wat out of focus is, of zijn er delen die "los" laten, omdat ze buiten het normale patroon vallen of bewerkt zijn, krijg je dit resultaat:

......

Het geeft wel aan, dat users als Grijzemassa met recht toen al vraagtekens zetten, dat komt niet zomaar lukraak uit de lucht vallen. Als je de originele foto kon analyseren, zou je het zeker weten, nu is er teveel ruis in de metadata terecht gekomen.

[..]

genoeg om te kunnen concluderen dat Lisanne daar "op" een foto van een ander vrouwspersoon is gefotoshopped? Wat zou daarvoor dan de reden kunnen zijn?

Kwam die foto (ook) uit de Panamese pers?
Hoe kwamen we uberhaupt ook weer aan alle foto's die we tot nu te zien hebben gekregen?
pi_145205954
uit dat artikel

https://blendle.nl/i/de-t(...)41004-1_02_1/welcome

De telefoon van Kris heeft geen activiteiten meer geregistreerd tussen 6 april 13.38 uur en 11 april 10.51 uur. Maar dan plotseling wordt de telefoon ineens weer aangezet zonder de sim-pincode in te voeren. De onderzoekers concluderen daaruit: „Dat er een derde bij betrokken is.” „We geloven naar mate er meer feiten bekend worden überhaupt niet meer ...

Dat er een derde bij betrokken is...

zo vreemd is die conclusie niet. Er is gezegd dat toen de meiden weggingen, beide telefoons half leeg waren.
In onze tabel staat ergens dat de Samsung van Lisanne na 5 april helemaal niet meer is gebruikt.

Lijkt er sterk op dat iemand de iPhone 4 telefoon eerst een tijdje aan een lader heeft gehad, om hem vervolgens daarna weer op te starten op 11/4. Kan. Ik zie geen reden waarom het NFI niet de plotseling (nieuwe) laadcapaciteit niet moet hebben kunnen constateren. Ze hebben die vanaf 1 april toch ook?

Maar... zowel Sinaproc als F hebben gezegd dat de telefoonopladers van de meiden nog in hun kamers lagen.

3 vragen:

1) Dus hoe kwam de iPhone dan aan nieuwe stroom?
2) Wat gebeurt er trouwens precies als je een uitstaande telefoon opstart en tegelijk met een pennetje reset?
3) Waarom zouden de meiden niet een Whatsapp of text message ingetypt hebben - terwijl ze frekwente
users waren, ook al kan je die niet versturen?

Zei iemand in de 4x4 naar boven naar de Mirador soms tegen ze:

no, no, muchachas, issa no use, here no reach. All way up no reach for telefono.
But atop Mirador plenty reach. Wan some water? Here is my bottle.
You canna take there plenty pctures from each ather.
pi_145206011
zowel de vrijwillgers bij WS als FOK hebben slechts een beperkte hoeveelheid gegevens en feiten ter beschikking. Zo ontbreken een groot deel van de foto's. De families willen beiden niet dat er foto's getoond worden. Het is onduidelijk of er nog foto's van Lisanne zijn. Volgens mij is er met de Samsung van Lisanne een foto van Kris genomen. Maar is dat op de tv ook gezegd? Of in een krantenartikel?

grappig om te zien dat nieuwe - net beginnende - FOK'kers enorm afgeven op sommige onderzoekers, maar zelf klagen als een baby als ze hier of elders wat gezonde tegengas krijgen.

Dat doet me denken aan die NL reclame van de jongelui die op housemuziek een boot in elkaar lassen. En die vervolgens bij de tewaterlating in 2 stukken breekt. Hoogmoedig. Onervaren. Jong. Blind. Elkaar en/of anderen opjutten. Laf. Stom.

Vreemd om te moeten constateren hoe ook oudere users hier diezelfde kenmerken vertonen in hun vaak zeer aanmatigende laagbijdegrondse eenzijdige voorspelbare niet al te slimme reacties.

[ Bericht 1% gewijzigd door Poekje01 op 05-10-2014 04:26:06 ]
pi_145206019
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 04:02 schreef Poekje01 het volgende:
uit dat artikel

https://blendle.nl/i/de-t(...)41004-1_02_1/welcome

De telefoon van Kris heeft geen activiteiten meer geregistreerd tussen 6 april 13.38 uur en 11 april 10.51 uur. Maar dan plotseling wordt de telefoon ineens weer aangezet zonder de sim-pincode in te voeren. De onderzoekers concluderen daaruit: „Dat er een derde bij betrokken is.” „We geloven naar mate er meer feiten bekend worden überhaupt niet meer ...

Dat er een derde bij betrokken is...

zo vreemd is die conclusie niet. Er is gezegd dat toen de meiden weggingen, beide telefoons half leeg waren.
In onze tabel staat ergens dat de Samsung van Lisanne na 5 april helemaal niet meer is gebruikt.

Lijkt er sterk op dat iemand de iPhone 4 telefoon eerst een tijdje aan een lader heeft gehad, om hem vervolgens daarna weer op te starten op 11/4. Kan. Ik zie geen reden waarom het NFI niet de plotseling (nieuwe) laadcapaciteit niet moet hebben kunnen constateren. Ze hebben die vanaf 1 april toch ook?

Maar... zowel Sinaproc als F hebben gezegd dat de telefoonopladers van de meiden nog in hun kamers lagen.

3 vragen:

1) Dus hoe kwam de iPhone dan aan nieuwe stroom?
2) Wat gebeurt er trouwens precies als je een uitstaande telefoon opstart en tegelijk met een pennetje reset?
3) Waarom zouden de meiden niet een Whatsapp of text message ingetypt hebben - terwijl ze frekwente
users waren, ook al kan je die niet versturen?

Zei iemand in de 4x4 naar boven naar de Mirador soms tegen ze:

no, no, muchachas, issa no use, here no reach. All way up no reach for telefono.
But atop Mirador plenty reach. Wan some water? Here is my bottle.
You canna take there plenty pctures from each ather.

1) wie zegt dat t nieuwe stroom was?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_145206035
hoe lang doe jij met een iPhone 4? Ik gebruik er 1 als doorschakelcentrale nr voicemail. Na 3 dagen is ie leeg, zonder daar verder handelingen op uit te voeren (WiFi staat aan). De dames begonnen hun tocht met 2 halflege telefoons.

Wie zegt dat het oude stroom was?
pi_145206042
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 04:24 schreef Poekje01 het volgende:
hoe lang doe jij met een iPhone 4? Ik gebruik er 1 als doorschakelcentrale nr voicemail. Na 3 dagen is ie leeg, zonder daar verder handelingen op uit te voeren (WiFi staat aan). De dames begonnen hun tocht met 2 halflege telefoons.

Wie zegt dat het oude stroom was?
En hoe lang doet die batterij t t als je wifi niet constant aanhebt? En als je foon uberhaupt niet constant aanstaat?

Wie zegt dat marsmannetjes de foon niet hebben opgeladen?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_145206046
marsmannetjes, serieus? waar staat dat de WiFi functie is uitgezet of niet aan stond?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')