hmmm.... volgens Google translate:quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:36 schreef danyoromijn het volgende:
[..]
Nu begin ik al die Culebra's ook door elkaar te halen... maar dan is de informatie op deze website dan dus niet juist: http://www.hablayapanama.(...)uete/hiking/#culebra
Met de Culebra trail (Sendero Culebra in het spaans) wordt hier dan dus de Camino de Culebra
bedoeld?
Nee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:40 schreef danyoromijn het volgende:
[..]
hmmm.... volgens Google translate:
Camino de Culebra = Snake Path
Sendero Culebra = Snake Path
Hebben we het hier niet gewoon over dezelfde trail?
Ja, daar staat het verkeerd op. De fout is overigens begrijpelijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:36 schreef danyoromijn het volgende:
[..]
Nu begin ik al die Culebra's ook door elkaar te halen... maar dan is de informatie op deze website dan dus niet juist: http://www.hablayapanama.(...)uete/hiking/#culebra
Met de Culebra trail (Sendero Culebra in het spaans) wordt hier dan dus de Camino de Culebra
bedoeld?
Ik was twee weken geleden in de Alpen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:29 schreef MeloD het volgende:
Net iets meer dan 2 uur doen over ruim 600 hoogtemeters in een omgeving waar de meesten rustig rond willen kijken en foto's willen maken, ik vind het opmerkelijk. Gemiddelde mens stijgt 300m in een uur. En staat dan niet zo onbezweet op een foto denk ik. Ik niet iig, en ik heb best wat hike ervaring
Rare jongens die Panamezen om alles dezelfde naam te geven....quote:
Maar dat doen ze welquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:48 schreef danyoromijn het volgende:
[..]
Rare jongens die Panamezen om alles dezelfde naam te geven....
... nog een wonder dat ze zelf niet constant verdwalen dan.
Vanavond in hart van Nederland.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:05 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Is het ook niet nieuw dat de "zwarte" foto's niet letterlijk zwart zijn, dat er net als op 542 en 550 wel iets op te zien is? Of was dat al bekend?
Het moet niet gekker gaan worden...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:51 schreef vronie het volgende:
[..]
Vanavond in hart van Nederland.
Werd er gezegd dat door Dick Steffens op een van de donkere foto's een wand van een boot te zien zou zijn.
Heb je een linkje (ja lui nuquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:51 schreef vronie het volgende:
[..]
Werd er gezegd dat door Dick Steffens op een van de donkere foto's een wand van een boot te zien zou zijn.
Eindelijk is de Ark van Noah teruggevonden ! ;-)quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je een linkje (ja lui nu)
En ik heb vooralsnog niet zo'n hoge pet op van die Steffens
En een boot????? (Redelijk) vlak na de Mirador lijkt me dat meer dan bizar..
Nee sorry geen link ik heb al gezocht misschien dat morgen de uitzending in vermist staat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je een linkje (ja lui nu)
En ik heb vooralsnog niet zo'n hoge pet op van die Steffens
En een boot????? (Redelijk) vlak na de Mirador lijkt me dat meer dan bizar..
quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:00 schreef danyoromijn het volgende:
[..]
Eindelijk is de Ark van Noah teruggevonden ! ;-)
Ik hoop echt dat ik het goed heb gehoord anders sta ik hier nu voor paal.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:00 schreef danyoromijn het volgende:
[..]
Eindelijk is de Ark van Noah teruggevonden ! ;-)
Kennelijk is het toch wel te doen. Op de website van een hotel in Boquete staat over El Pianista:quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:29 schreef MeloD het volgende:
Net iets meer dan 2 uur doen over ruim 600 hoogtemeters in een omgeving waar de meesten rustig rond willen kijken en foto's willen maken, ik vind het opmerkelijk. Gemiddelde mens stijgt 300m in een uur. En staat dan niet zo onbezweet op een foto denk ik. Ik niet iig, en ik heb best wat hike ervaring
quote:Time: Approximately 3 hours (1.5 – 2 hours up; 1.25 hours – 1.5 hours down)
Ik kan het ook niet vinden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:51 schreef vronie het volgende:
[..]
Het stuk in de Televaag is tot nu toe echt de slechste publicatie van deze zaak.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:23 schreef Domnivoor het volgende:
'Kris en Lisanne waren niet verdwaald'
Het is al vaak gezegd hier: de meiden waren elkaar kwijt of de een is plotseling overledenquote:Zo is de telefoon van Kremers dagen na hun verdwijning enkele keren ingeschakeld zonder dat de goede pincode werd ingevoerd..... In de dagen daarna werd haar telefoon nog vier keer aangezet zonder of door een foute pincode in te toetsen....
De onderzoekers concluderen daaruit dat 'er een derde bij betrokken is'.
In een diepe, donkere lokatie (of grot) groeien geen planten. We weten dat de foto's redelijkquote:De laatste zeventig van de 133 foto's lijken gemaakt vanuit een diepe, donkere locatie. Steffens denkt dat de vrouwen mogelijk opgesloten zaten.
Ja duh.... dat eten en drinken is na 10 dagen wel een keer op...quote:Meer sporen wijzen er echter op dat de meisjes niet van plan waren een uitgebreide voettocht te ondernemen. In de teruggevonden rugzak zat geen eten en drinken, geen antimuggenspray of zonnebrandcrème.
Het ergste is dat niks van wat hij aanvoert zijn stelligheden onderbouwt. NIKS.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:19 schreef danyoromijn het volgende:
[..]
Het stuk in de Televaag is tot nu toe echt de slechste publicatie van deze zaak.
Maar goed, wat verwacht men van de meest subjectieve en op sensatie beluste krant van ons land.
Welke zichzelf enigszins respecterende oud-rechercheur gaat zich laten interviewen door
de Telegraaf ??? Dan weet je toch dat alles verdraaid en opgeblazen wordt?
Het erge is dat we nu niet eens weten of er veel zaken in het NFI rapport niet deugen,
of die Dick Steffens zaken verkeerd geïnterpreteerd heeft of dat de Telegraaf de boel
compleet verdraaid en opgeblazen heeft. Maar hoe kan een ervaren oud-rechercheur
zo kort de bocht met zoveel voorbarige conclusies komen? Ja, daar moet iets achter
zitten of hij is helemaal niet ervaren/goed als men denkt.
Er is al veel over gezegd, maar even de blunders (nog een keer) op een rij:
[..]
Het is al vaak gezegd hier: de meiden waren elkaar kwijt of de een is plotseling overleden
of heel erg ziek geworden, de ander wist de pincode van de een niet. Geen aanwijzing
dat er een derde persoon was. Het NFI constateert trouwens niets, die onderzoeken alleen,
conclusies daaruit zijn dus door Dick Steffens gedaan.
[..]
In een diepe, donkere lokatie (of grot) groeien geen planten. We weten dat de foto's redelijk
vlak na elkaar zijn gemaakt (1 minuut en 40 seconden verschil) en we weten ook redelijk zeker
dat er water stroomt achter de platte steen (met de tak erop). Niets op de foto's duidt op een
afgesloten ruimte waar ze opgesloten konden zitten.
[..]
Ja duh.... dat eten en drinken is na 10 dagen wel een keer op...
bovendien zat er nog wel een (leeg?) flesje in de rugzak.
Het wordt eens tijd dat we de familie Kremers en Dick Steffens wat resultaten van de
onderzoeken die hier en op WS hebben plaatsgevonden doorsturen...
Weer het zelfde 'domme' verhaal.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet vinden.
Wel een nieuwsberichtje op HvN, niet de moeite waard:
http://www.hartvannederla(...)adselachtig-verhaal/
Umberto heeft waarschijnlijk die 70/80 foto's verward met inlogpogingen. Dit is niet door Kremers of Stoffels gezegdquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:17 schreef agter het volgende:
Heeft nog iemand een verklaring voor het feit dat er bij Humberto gesproken werd over 80 keer proberen in te loggen op de telefoons, en dat het Telegraaf-artikel dit niet noemt, sterker nog: die hebben het over vier mislukte inlogpogingen.
Dat scheelt nogal, 4 of 80.
Hoe zou dit kunnen?
Correct. Maar het waren toch 90 foto's?quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:30 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Umberto heeft waarschijnlijk die 70/80 foto's verward met inlogpogingen. Dit is niet door Kremers of Stoffels gezegd
90quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:30 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Umberto heeft waarschijnlijk die 70/80 foto's verward met inlogpogingen. Dit is niet door Kremers of Stoffels gezegd
quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:30 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
meeesleuren door de rivier ??? ..heeft zij dat gezegd , ja ?? ..................quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:54 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ja op dat moment werd dat nog als een mogelijkheid gezien. Maar na onderzoek van de resten is de conclusie van Pitty geweest; dood door de gevolgen van meesleuren door de rivier of uitputting etc., als gevolg van verdwalen.
Dat is ook de reden dat in Panama alleen naar resten is gezocht en geen politie onderzoek is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |