Vroeg of laat komt er in topics als deze ook altijd wel zo'n helmjosti met een heel verhaal dat het toch écht helemaal geweldig is en dé kans om onafhankelijk en rijk te worden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:30 schreef Klaploper het volgende:
Mensen die voor ACN werken zijn irritant. Je moet het niet erg vinden om je familie, vrienden en kennissen constant lastig te vallen en te liegen over hoe geweldig het is.
Die reacties maken je toch weer trots op Nederland hè?quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:28 schreef Fylax het volgende:
http://www.revu.nl/nu-in-revu/acn-piramidespel/
En altijd mooie foto's op facebook van zichzelf in een lekker ruim zittend C&A pakquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vroeg of laat komt er in topics als deze ook altijd wel zo'n helmjosti met een heel verhaal dat het toch écht helemaal geweldig is en dé kans om onafhankelijk en rijk te worden.
Altijd hetzelfde verhaal: enkel en alleen voor die ene post geregistreerd.
Grappig dat bijna iedereen die het verdedigt in de comments kansloos tokkieschorem is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:28 schreef Fylax het volgende:
quote:IK BEN EEN VERTEGENWOORDIGER BIJ ACN , ACN BESTAAT AL 20 JAAR OVER WELKE ONZIN SPREEKT U ?
Die FB reacties zijn wel genotquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:28 schreef Fylax het volgende:
Kansloos volk. Had ooit een huisgenoot die me vertelde dat hij een leuke nieuwe baan had in de telecom, misschien kon hij ook wat voor mij regelen. Dus ik: 'Toch niet ACN toch?' (had er toevallig net over gelezen, ook op FOK! geloof ik) en toen was het gesprek snel afgelopen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:11 schreef Kandijfijn het volgende:
En toch kan je er best geld mee verdienen als je gewetenloos bent
MLM is fucking grappig zo af en toe huren ze wel eens zaaltje bij ons (hotel). Alleen omdat ze allemaal zelf ondernemers zijn betalen ze samen het zaaltjequote:Op maandag 6 oktober 2014 16:24 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Kansloos volk. Had ooit een huisgenoot die me vertelde dat hij een leuke nieuwe baan had in de telecom, misschien kon hij ook wat voor mij regelen. Dus ik: 'Toch niet ACN toch?' (had er toevallig net over gelezen, ook op FOK! geloof ik) en toen was het gesprek snel afgelopen.![]()
Zegt wel wat als hij er gelijk over ophoudt als hij erachter komt dat ik weet wat ACN is.
Oh god, die huisgenoot van me huurde inderdaad weleens een auto. Ik besef me nu pas dat dat waarschijnlijk was voor die bijeenkomsten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:06 schreef Kazenbazen het volgende:
En dan op Facebook wel allemaal plaatjes uploaden hoe goed men het wel niet heeft.
Bij dat soort evenementen huren sommige 'toppers' zelfs een auto om indruk te maken. Na de bijeenkomst leveren ze deze weer in en vertrekken in hun Opel Astra of Peugeot 206
Heb je nog tips voor me om mijn vrienden en familie op te lichten?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:17 schreef kikoooooo het volgende:
Haten op ACN![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie hebben geen idee.
Het is de manier om je familiebanden en vriendschappen naar de knoppen te helpenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 02:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Had er nog nooit van gehoord maar bah wat een oplichters bende, ongelooflijk dat zoiets mag...
Leuk voor de mensen die er daadwerkelijk geld aan verdienen maar denk eens aan al die gedupeerden
jawel ACN medewerker slurpt dat op ofdat het niets is onder het nom van: "schoon! nu de volgende!"quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:51 schreef BloedendeVagina het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, niets staat een compleet topic met ACNérs nu nog in de weg
Ken ook zo'n figuur die dat doet, alleen niet bij ACN, maar het principe blijft hetzelfde.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:58 schreef Robuust-koekje het volgende:
Ge-wel-dig de comments, het klopt ook allemaal
Formeel uitgenodigt worden door kennis: ja
Ze lopen allemaal in een c&a pak: ja
Ze doen allemaal alsof ze een super eigen bedrijf hebben: ja
Constant facebook posts over hoe geweldig het is: ja
Allemaal mensen proberen binnen te halen en constant posten dat het "team" weer o zo goed bezig is met hun natte pakjes aan: ja
Ik ga stuk hier![]()
![]()
Dat, vooral als je het zelf opzetquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:11 schreef Kandijfijn het volgende:
En toch kan je er best geld mee verdienen als je gewetenloos bent
Is een goed teken in mijn ogenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:24 schreef BloedendeVagina het volgende:
Nouja zeg! Was de post van mij in dit topic niet smerig genoeg?
Normaal komen die ACN'ers als strontvliegen op topics als deze afgevlogen om te vertellen hoe geweldig ACN eigenlijk wel niet is en om alle negatieve verhalen te ontkrachten. En nu, nu is er nog geen eentje op af gekomen
Wat is er aan de hand met ACN? Gaat het dan echt niet zo goed meer met hun vertegenwoordigers?
Voorheen kwamen ze altijd wel op dit soort topics af. Ze meldden zich er speciaal voor aan om maar goede woordjes te zeggen over ACN. Mja, dat wordt ingebakken in hun indoctrinatie hoe geweldig hun product geloof wel niet is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:59 schreef Kazenbazen het volgende:
Denk niet dat er veel ACN'ers op Fok zitten, oud ACN'ers melden zich niet omdat ze zich waarschijnlijk schamen
En geld kun je er inderdaad mee verdienen, zolang je maar de oprichter bent of behoort tot de eerste 5 leden
Present!quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:11 schreef Kandijfijn het volgende:
En toch kan je er best geld mee verdienen
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:17 schreef kikoooooo het volgende:
Haten op ACN![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie hebben geen idee.
dit is een grap tochquote:Op zondag 10 mei 2015 00:39 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Present!
Overal valt geld mee te verdienen, als je maar doorzettingsvermogen hebt.
[..]
Dit inderdaad.
JAAAAAAAAAA!quote:Op zondag 10 mei 2015 00:39 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Present!
[..]
Dit inderdaad.
hiervoor bump je een topic van vorig jaar..quote:Op zondag 10 mei 2015 00:39 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Present!
[..]
Dit inderdaad.
De KLB vertegenwoordig is er inmiddels, da's vast ongeveer hetzelfde.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:24 schreef BloedendeVagina het volgende:
Nouja zeg! Was de post van mij in dit topic niet smerig genoeg?
Normaal komen die ACN'ers als strontvliegen op topics als deze af.....
Wat zei jij?quote:Op zondag 10 mei 2015 01:17 schreef HighLander het volgende:
De KLB vertegenwoordig is er inmiddels, da's vast ongeveer hetzelfde.
Zei het 7 maanden na dato.
Ja, maar dat hoort erbij. Je moet altijd postief zijn, reageren op topics over hun. Misschien, met heel veel geluk, kan ie er wel een klantje aan verdienen.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:13 schreef boyzondermans het volgende:
[..]
hiervoor bump je een topic van vorig jaar..
Garfield1985 is niet TS.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:19 schreef Uitgebloed het volgende:
Kijk, topicstarter is al zeker 2 maanden bezig!
Mijn fout. Ik bedoelde uiteraard Garfield1985. Nu al rijk aan het wordenquote:
Gewoon aanmelden, dan kom je er vanzelf achter.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:29 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
ACN is veeeel beter!
maar wat is Verve, Vemma?
Je dwingt me te googlenquote:Op zondag 10 mei 2015 01:46 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Gewoon aanmelden, dan kom je er vanzelf achter.
quote:Op zondag 10 mei 2015 01:28 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Mijn fout. Ik bedoelde uiteraard Garfield1985. Nu al rijk aan het worden
Die heeft het ACN-virus al helemaal te pakken.
Ik kan zn posts gelijk niet tmeer serieus nemen.
Hoeveel familieleden heb je al een abonnement opgedrongen?quote:
He collega. Laat die onwetende losers hier maar.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:39 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Present!
[..]
Dit inderdaad.
Waarom zoiden wij mensen überhaupt íets opdringen?!quote:Op zondag 10 mei 2015 02:44 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Hoeveel familieleden heb je al een abonnement opgedrongen?
Blijf lekker naïef zou ik zeggenquote:Hoeveel euro's heb je al verdiend met leugenachtige verhaaltjes?
Je hebt gelijk, er zullen altijd types zijn die moeten afgeven op mensen die succes oogsten.quote:Op zondag 10 mei 2015 10:08 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
He collega. Laat die onwetende losers hier maar.
Je mist stukje over gewetenloosheid ik verdien liever mijn geld zonder anderen kapot te willen maken.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:39 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Present!
[..]
Dit inderdaad.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bernard_Madoffquote:Op zondag 10 mei 2015 13:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Maar serieus, als je een van de early adopters bent valt er toch goed geld mee te verdienen? Tot je wordt opgepakt natuurlijk..
Als je er heel vroeg bij bent meestal wel. Degene die er het meeste aan verdienen zijn de bedenkers van het model.quote:Op zondag 10 mei 2015 13:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Maar serieus, als je een van de early adopters bent valt er toch goed geld mee te verdienen? Tot je wordt opgepakt natuurlijk..
Koala, 65miljardquote:Op zondag 10 mei 2015 13:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bernard_Madoff
Omdat daar de winst uit gehaald moet worden en het hele systeem op gebaseerd is. Verkopen, verkopen, verkopen.quote:Op zondag 10 mei 2015 10:54 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Waarom zoiden wij mensen überhaupt íets opdringen?!
Je hebt in ieder geval de juiste mentaliteit voor ACN!quote:Blijf lekker naïef zou ik zeggen.
Pic van je C&A pak?quote:Je hebt gelijk, er zullen altijd types zijn die moeten afgeven op mensen die succes oogsten.
Haters gonna hate.
Het is niet illegaal.. Er wordt daadwerkelijk iets verkocht.quote:Op zondag 10 mei 2015 13:50 schreef Garfield1985 het volgende:
Zelfs het UWV biedt tegenwoordig ruimte voor meetings met netwerkmarketeers en dan nóg durven mensen het hier af te doen als illegaal.
Juist.. en dat binnenhalen zal gebeuren door mensen te overtuigen dat dat jij het juiste product voor heb hebt. Dat er tig varianten mogelijk zijn van andere aanbieders dient vergeten te worden, daar valt niets mee te verdienen. Uitsluitend het ACN product levert geld op.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:52 schreef boyzondermans het volgende:
het is niet moeilijk om bij acn geld te verdienen
je krijgt een bonus als je mensen binnen haalt
de echte residual income komt veel later, daarvoor moet je jaren succesvol werken
zoveel mensen moet je binnenhalen die via jou abonnementen afnemen dat ik denk van, waarom begin je niet zelf een telecom bedrijfje? De winst is dan veel hoger.
En dat is in een reguliere winkel níet het geval wil je zeggen?? Denk je dat die overeind blijven als ze hun producten niet promoten op een of andere manier?quote:Op zondag 10 mei 2015 15:34 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Omdat daar de winst uit gehaald moet worden en het hele systeem op gebaseerd is. Verkopen, verkopen, verkopen.
Thnx!quote:Je hebt in ieder geval de juiste mentaliteit voor ACN!
Hier ga ik niet eens serieus op inquote:[..]
Pic van je C&A pak?
Ik zou zeggen: woon eens een presentatie bij, dan kom je er vanzelf achterquote:Op zondag 10 mei 2015 16:58 schreef Robuust-koekje het volgende:
Aha de echte ACN leden hebben het topic dus toch gevonden na 7 maanden, duurt het ook zo lang voor je eens wat geld gaat verdienen als je jezelf inkoopt?
op een industrieterrein in the middle of nowhere en dan een lift krijgen zodat je niet weg kanquote:Op zondag 10 mei 2015 17:01 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: woon eens een presentatie bij, dan kom je er vanzelf achter.
Deze post maakt het topic helemaal af.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:47 schreef bascross het volgende:
Ik ben eens bij zo'n presentatie geweest. Dat was ongeveer 1,5 uur genieten. Het gros dat er rondliep was overigens getint.
daar begint het vaakquote:Op zondag 10 mei 2015 16:00 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Juist.. en dat binnenhalen zal gebeuren door mensen te overtuigen dat dat jij het juiste product voor heb hebt. Dat er tig varianten mogelijk zijn van andere aanbieders dient vergeten te worden, daar valt niets mee te verdienen. Uitsluitend het ACN product levert geld op.
Krijg je dan eerlijk advies? Nee, je wordt er ingeluisd omwille van de op te strijken provisie. Fijn als je dat bij je vrienden, kennissen en familie wilt doenwant daar begint het vaak.
Als jij naar de moskee gaat, weet ik zeker dat je over twee jaar bij IS zit en een dag later in het paradijs bent met tig maagdenquote:Op zondag 10 mei 2015 17:01 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: woon eens een presentatie bij, dan kom je er vanzelf achter.
quote:Op maandag 11 mei 2015 15:25 schreef Pokkelmans het volgende:
Ja, multi-level marketing dus. Het enige wat het géén piramidespel maakt is het feit dat er wel producten zijn die een zeker waarde vertegenwoordigen, in plaats van dat er enkel wordt geteerd op nieuwe inleg. Maar het is dan wel weer zo opgezet dat, als je een beetje redelijk je inleg terug wil verdienen, je nieuw bloed in het systeem moet zien te krijgen.
ACN manifesteert zich als een soort sekte, met bijeenkomsten waar voor "marketinggoeroe's" wordt geapplaudisseerd en de deelnemers (slachtoffers, zo u wil) vanaf het podium worden bejubeld omdat ze "zelfstandige keuze's hebben gemaakt, financieel onafhankelijk willen zijn, part of the movement zijn, open-minded".
Eventuele kritiek wordt verworpen met "maar je snapt het systeem niet" of "die en die verdienen x-bedrag per maand!". Kritische vragen worden beantwoord met "kom anders maar eens kijken", of "bezoek een bijeenkomst". Exact zoals sekte's te werk gaan dus.
Maar als jij lekker in een C&A pakje en gehuurde Audi langs je vrienden en familie wil gaan om hen overpriced zooi aan te smeren, waarvan vrijwel alles naar de mensen die je in dit hele schema hebben gelokt vloeit, zodat je "zelfstandig ondernemer" op je Facebookpagina kan posten, moet je het vooral doen.
Je begrijpt er niks vanquote:Op maandag 11 mei 2015 15:25 schreef Pokkelmans het volgende:
Ja, multi-level marketing dus. Het enige wat het géén piramidespel maakt is het feit dat er wel producten zijn die een zeker waarde vertegenwoordigen, in plaats van dat er enkel wordt geteerd op nieuwe inleg. Maar het is dan wel weer zo opgezet dat, als je een beetje redelijk je inleg terug wil verdienen, je nieuw bloed in het systeem moet zien te krijgen.
ACN manifesteert zich als een soort sekte, met bijeenkomsten waar voor "marketinggoeroe's" wordt geapplaudisseerd en de deelnemers (slachtoffers, zo u wil) vanaf het podium worden bejubeld omdat ze "zelfstandige keuze's hebben gemaakt, financieel onafhankelijk willen zijn, part of the movement zijn, open-minded".
Eventuele kritiek wordt verworpen met "maar je snapt het systeem niet" of "die en die verdienen x-bedrag per maand!". Kritische vragen worden beantwoord met "kom anders maar eens kijken", of "bezoek een bijeenkomst". Exact zoals sekte's te werk gaan dus.
Maar als jij lekker in een C&A pakje en gehuurde Audi langs je vrienden en familie wil gaan om hen overpriced zooi aan te smeren, waarvan vrijwel alles naar de mensen die je in dit hele schema hebben gelokt vloeit, zodat je "zelfstandig ondernemer" op je Facebookpagina kan posten, moet je het vooral doen.
quote:
QED.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:25 schreef Pokkelmans het volgende:
Eventuele kritiek wordt verworpen met "maar je snapt het systeem niet"
Jij zit dus ook bij ACN?quote:
Oh, god, je bent echt ook een ACN'erquote:
Krijg je dat ook geleerd? Dat zei je collega namelijk ook al!quote:
Of "Wij lachen het laatst, als wij in onze spiksplinternieuwe BMW 7-serie langs komen rijden".quote:Op maandag 11 mei 2015 16:25 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Krijg je dat ook geleerd? Dat zei je collega namelijk ook al!
Dan hebben we al twee typische ACN-termen:
-je snapt het systeem niet
-haters gaan haten.
Nee man. Maar ik vind t schattig om te zien dat iedereen beweert dat je met ACN geen geld kan verdienen blablabla, terwijl ik na een opstart van ongeveer 6 maanden nu al 2 jaar lang bergen cash binnenhark.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:25 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Krijg je dat ook geleerd? Dat zei je collega namelijk ook al!
Dan hebben we al twee typische ACN-termen:
-je snapt het systeem niet
-haters gaan haten.
Die heb ik nog niet gelezen. Maar, regelt ACN dan ook de overstap naar een taxicentrale?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Of "Wij lachen het laatst, als wij in onze spiksplinternieuwe BMW 7-serie langs komen rijden".
Juistem.
Natuurlijk kan dat.. alleen de kans dat je veeeeeeeeeel geld gaat verdienen is verwaarloosbaar klein.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee man. Maar ik vind t schattig om te zien dat iedereen beweert dat je met ACN geen geld kan verdienen blablabla, terwijl ik na een opstart van ongeveer 6 maanden nu al 2 jaar lang bergen cash binnenhark.
Oh je kan er wel geld mee verdienen. Maar het is onethisch, en voor iedere persoon die het wél lukt moeten er, inherent aan het systeem, een hele hoop zijn die bijna niets meer terugzien van hun inleg. Dat is het hele multi-level systeem.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee man. Maar ik vind t schattig om te zien dat iedereen beweert dat je met ACN geen geld kan verdienen blablabla, terwijl ik na een opstart van ongeveer 6 maanden nu al 2 jaar lang bergen cash binnenhark.
Tientallen. En de meesten zijn supertevreden en verdienen ook een full time salaris met part time werken.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Oh je kan er wel geld mee verdienen. Maar het is onethisch, en voor iedere persoon die het wél lukt moeten er, inherent aan het systeem, een hele hoop zijn die bijna niets meer terugzien van hun inleg. Dat is het hele multi-level systeem.
Hoeveel andere mensen heb jij bijvoorbeeld gerekruteerd (of "getraint", in ACN-terminologie)?
Bergen cash.. om wat voor een bedrag gaat dat dan?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nou nou, tientallen zelfs. En dat er aan het einde van de keten (toegeven, misschien wel buiten jouw zicht, maar dat lijkt me eerlijk gezegd ontzettend sterk) daarvoor dan -indien deze claims van jou waar zijn honderden- mensen zitten die 1) óf overpriced meuk kopen omdat ze geloven daarmee hun door snel geld gedreven vrienden/familie een gunst te verlenen, 2) óf geld inleggen dat enkel via de piramide omhoog in de zakken van anderen verdwijnt, daar zit je niet mee?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Tientallen. En de meesten zijn supertevreden en verdienen ook een full time salaris met part time werken.
Dat is gewoon niet de waarheidquote:Op maandag 11 mei 2015 17:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nou nou, tientallen zelfs. En dat er aan het einde van de keten (toegeven, misschien wel buiten jouw zicht, maar dat lijkt me eerlijk gezegd ontzettend sterk) daarvoor dan -indien deze claims van jou waar zijn honderden- mensen zitten die 1) óf overpriced meuk kopen omdat ze geloven daarmee hun door snel geld gedreven vrienden/familie een gunst te verlenen, 2) óf geld inleggen dat enkel via de piramide omhoog in de zakken van anderen verdwijnt, daar zit je niet mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |