Dat, vooral als je het zelf opzetquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:11 schreef Kandijfijn het volgende:
En toch kan je er best geld mee verdienen als je gewetenloos bent
Is een goed teken in mijn ogenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:24 schreef BloedendeVagina het volgende:
Nouja zeg! Was de post van mij in dit topic niet smerig genoeg?
Normaal komen die ACN'ers als strontvliegen op topics als deze afgevlogen om te vertellen hoe geweldig ACN eigenlijk wel niet is en om alle negatieve verhalen te ontkrachten. En nu, nu is er nog geen eentje op af gekomen
Wat is er aan de hand met ACN? Gaat het dan echt niet zo goed meer met hun vertegenwoordigers?
Voorheen kwamen ze altijd wel op dit soort topics af. Ze meldden zich er speciaal voor aan om maar goede woordjes te zeggen over ACN. Mja, dat wordt ingebakken in hun indoctrinatie hoe geweldig hun product geloof wel niet is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:59 schreef Kazenbazen het volgende:
Denk niet dat er veel ACN'ers op Fok zitten, oud ACN'ers melden zich niet omdat ze zich waarschijnlijk schamen
En geld kun je er inderdaad mee verdienen, zolang je maar de oprichter bent of behoort tot de eerste 5 leden
Present!quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:11 schreef Kandijfijn het volgende:
En toch kan je er best geld mee verdienen
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:17 schreef kikoooooo het volgende:
Haten op ACN![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie hebben geen idee.
dit is een grap tochquote:Op zondag 10 mei 2015 00:39 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Present!
Overal valt geld mee te verdienen, als je maar doorzettingsvermogen hebt.
[..]
Dit inderdaad.
JAAAAAAAAAA!quote:Op zondag 10 mei 2015 00:39 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Present!
[..]
Dit inderdaad.
hiervoor bump je een topic van vorig jaar..quote:Op zondag 10 mei 2015 00:39 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Present!
[..]
Dit inderdaad.
De KLB vertegenwoordig is er inmiddels, da's vast ongeveer hetzelfde.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:24 schreef BloedendeVagina het volgende:
Nouja zeg! Was de post van mij in dit topic niet smerig genoeg?
Normaal komen die ACN'ers als strontvliegen op topics als deze af.....
Wat zei jij?quote:Op zondag 10 mei 2015 01:17 schreef HighLander het volgende:
De KLB vertegenwoordig is er inmiddels, da's vast ongeveer hetzelfde.
Zei het 7 maanden na dato.
Ja, maar dat hoort erbij. Je moet altijd postief zijn, reageren op topics over hun. Misschien, met heel veel geluk, kan ie er wel een klantje aan verdienen.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:13 schreef boyzondermans het volgende:
[..]
hiervoor bump je een topic van vorig jaar..
Garfield1985 is niet TS.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:19 schreef Uitgebloed het volgende:
Kijk, topicstarter is al zeker 2 maanden bezig!
Mijn fout. Ik bedoelde uiteraard Garfield1985. Nu al rijk aan het wordenquote:
Gewoon aanmelden, dan kom je er vanzelf achter.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:29 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
ACN is veeeel beter!
maar wat is Verve, Vemma?
Je dwingt me te googlenquote:Op zondag 10 mei 2015 01:46 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Gewoon aanmelden, dan kom je er vanzelf achter.
quote:Op zondag 10 mei 2015 01:28 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Mijn fout. Ik bedoelde uiteraard Garfield1985. Nu al rijk aan het worden
Die heeft het ACN-virus al helemaal te pakken.
Ik kan zn posts gelijk niet tmeer serieus nemen.
Hoeveel familieleden heb je al een abonnement opgedrongen?quote:
He collega. Laat die onwetende losers hier maar.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:39 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Present!
[..]
Dit inderdaad.
Waarom zoiden wij mensen überhaupt íets opdringen?!quote:Op zondag 10 mei 2015 02:44 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Hoeveel familieleden heb je al een abonnement opgedrongen?
Blijf lekker naïef zou ik zeggenquote:Hoeveel euro's heb je al verdiend met leugenachtige verhaaltjes?
Je hebt gelijk, er zullen altijd types zijn die moeten afgeven op mensen die succes oogsten.quote:Op zondag 10 mei 2015 10:08 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
He collega. Laat die onwetende losers hier maar.
Je mist stukje over gewetenloosheid ik verdien liever mijn geld zonder anderen kapot te willen maken.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:39 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Present!
[..]
Dit inderdaad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |