Vroeg of laat komt er in topics als deze ook altijd wel zo'n helmjosti met een heel verhaal dat het toch écht helemaal geweldig is en dé kans om onafhankelijk en rijk te worden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:30 schreef Klaploper het volgende:
Mensen die voor ACN werken zijn irritant. Je moet het niet erg vinden om je familie, vrienden en kennissen constant lastig te vallen en te liegen over hoe geweldig het is.
Die reacties maken je toch weer trots op Nederland hè?quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:28 schreef Fylax het volgende:
http://www.revu.nl/nu-in-revu/acn-piramidespel/
En altijd mooie foto's op facebook van zichzelf in een lekker ruim zittend C&A pakquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vroeg of laat komt er in topics als deze ook altijd wel zo'n helmjosti met een heel verhaal dat het toch écht helemaal geweldig is en dé kans om onafhankelijk en rijk te worden.
Altijd hetzelfde verhaal: enkel en alleen voor die ene post geregistreerd.
Grappig dat bijna iedereen die het verdedigt in de comments kansloos tokkieschorem is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:28 schreef Fylax het volgende:
quote:IK BEN EEN VERTEGENWOORDIGER BIJ ACN , ACN BESTAAT AL 20 JAAR OVER WELKE ONZIN SPREEKT U ?
Die FB reacties zijn wel genotquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:28 schreef Fylax het volgende:
Kansloos volk. Had ooit een huisgenoot die me vertelde dat hij een leuke nieuwe baan had in de telecom, misschien kon hij ook wat voor mij regelen. Dus ik: 'Toch niet ACN toch?' (had er toevallig net over gelezen, ook op FOK! geloof ik) en toen was het gesprek snel afgelopen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:11 schreef Kandijfijn het volgende:
En toch kan je er best geld mee verdienen als je gewetenloos bent
MLM is fucking grappig zo af en toe huren ze wel eens zaaltje bij ons (hotel). Alleen omdat ze allemaal zelf ondernemers zijn betalen ze samen het zaaltjequote:Op maandag 6 oktober 2014 16:24 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Kansloos volk. Had ooit een huisgenoot die me vertelde dat hij een leuke nieuwe baan had in de telecom, misschien kon hij ook wat voor mij regelen. Dus ik: 'Toch niet ACN toch?' (had er toevallig net over gelezen, ook op FOK! geloof ik) en toen was het gesprek snel afgelopen.![]()
Zegt wel wat als hij er gelijk over ophoudt als hij erachter komt dat ik weet wat ACN is.
Oh god, die huisgenoot van me huurde inderdaad weleens een auto. Ik besef me nu pas dat dat waarschijnlijk was voor die bijeenkomsten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:06 schreef Kazenbazen het volgende:
En dan op Facebook wel allemaal plaatjes uploaden hoe goed men het wel niet heeft.
Bij dat soort evenementen huren sommige 'toppers' zelfs een auto om indruk te maken. Na de bijeenkomst leveren ze deze weer in en vertrekken in hun Opel Astra of Peugeot 206
Heb je nog tips voor me om mijn vrienden en familie op te lichten?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:17 schreef kikoooooo het volgende:
Haten op ACN![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie hebben geen idee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |