abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 oktober 2014 @ 12:26:25 #1
430066 Robuust-koekje
altijd al robuust geweest.
pi_145211214
Een kennis van mij "werkt" dus samen met iemand van ACN groep.
Ook zegt hij heel stoer een "eigen bedrijf" te hebben, maar hij werkt gewoon voor ACN.
Voor zover ik een beetje heb opgezocht op google is het vast een of ander piramide spel waarbij jij geld inlegt en dan mensen moet werven om dan zelf een klein beetje geld te verdienen.

Weet iemand hoe dit gaat of werkt? want ben wel benieuwd, niet om mee te doen maar hoe het eigenlijk zit
robuuster dan de gemiddelde Nederlander, maar toch zachter dan een beschuitje.
  zondag 5 oktober 2014 @ 12:30:07 #3
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_145211315
Mensen die voor ACN werken zijn irritant. Je moet het niet erg vinden om je familie, vrienden en kennissen constant lastig te vallen en te liegen over hoe geweldig het is.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_145211999
Run. Run fast and far.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_145212001
quote:
Op zondag 5 oktober 2014 12:30 schreef Klaploper het volgende:
Mensen die voor ACN werken zijn irritant. Je moet het niet erg vinden om je familie, vrienden en kennissen constant lastig te vallen en te liegen over hoe geweldig het is.
Vroeg of laat komt er in topics als deze ook altijd wel zo'n helmjosti met een heel verhaal dat het toch écht helemaal geweldig is en dé kans om onafhankelijk en rijk te worden.
Altijd hetzelfde verhaal: enkel en alleen voor die ene post geregistreerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2014 12:53:53 ]
pi_145212436
quote:
Die reacties maken je toch weer trots op Nederland hè?
  zondag 5 oktober 2014 @ 23:23:25 #7
435090 Ralphius
Ik ben nieuwsgierig.
pi_145240256
Een oude kennis zal je op een dag benaderen met een geweldige 'kans'. Vaak wordt je dan uitgenodigd voor een lunch bij hem thuis. Je kennis zal een presentatie geven op een uberformele manier. (Tuxedo etc.) Hij zal je proberen te verkopen dat zijn organisatie dé weg is naar financiele vrijheid.

Je wordt lid van een organisatie en zal uiteindelijk hetzelfde moeten doen, om weer een team van mensen onder jouw part van de organisatie te krijgen. Voila, we hebben een piramide. Ohja. je betaalt eenmalig 600 euro voor een subdomein van ACN. Hiermee open je een eigen webwinkel waarmee je telecomproducten gaat verkopen, the road to become a millionaire. Zucht. :)
En soms heb ik goede ideeën.
pi_145241925
quote:
6s.gif Op zondag 5 oktober 2014 12:53 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Vroeg of laat komt er in topics als deze ook altijd wel zo'n helmjosti met een heel verhaal dat het toch écht helemaal geweldig is en dé kans om onafhankelijk en rijk te worden.
Altijd hetzelfde verhaal: enkel en alleen voor die ene post geregistreerd.
En altijd mooie foto's op facebook van zichzelf in een lekker ruim zittend C&A pak :7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 6 oktober 2014 @ 08:48:40 #9
338880 haan33
Studerende Boy
pi_145245009
Zijn oplichters
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_145246747
De taal die wordt gebruikt om ACN te verdedigen door de 'medewerkers' zegt al genoeg, vooraal veel CAPSLOCK en uitroeptekens :')
Soms
  maandag 6 oktober 2014 @ 11:49:19 #11
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_145248783
quote:
Grappig dat bijna iedereen die het verdedigt in de comments kansloos tokkieschorem is.
pi_145249136
quote:
IK BEN EEN VERTEGENWOORDIGER BIJ ACN , ACN BESTAAT AL 20 JAAR OVER WELKE ONZIN SPREEKT U ?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_145252017
Verwacht binnen 20 posts dat een social media werker van ACN de boel komt debunken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_145252059
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_145256177
quote:
Die FB reacties zijn wel genot :')

Allemaal pauperige mannetjes die gefaald hebben op school en zich maar toeleggen op het verkopen van rommel.
Al is dat nog niet zo erg, jammerlijke er van is dat het eigenlijk helemaal niet om de producten gaat. Enige wat ze willen is dat anderen ook dezelfde rommel verkopen zodat ze een grote downline hebben.

Pak aan van de H&M en daar gaan, op weg naar FINANCIËLE VRIJHEID, EIGEN TIJDEN, SUCCES, ONDERSCHEIDEND, GEEN GRIJZE MUIS, MENSEN DIE FALEN ZIJN DOM, EENMALIGE KANS etc.
pi_145256258
Al hun FB updates zijn ook allemaal van bijeenkomsten, netwerk mogelijkheden en sales pitches :')

MLM :r
pi_145257326
En toch kan je er best geld mee verdienen als je gewetenloos bent *O*
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:24:40 #18
267651 Klaploper
pi_145257870
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:11 schreef Kandijfijn het volgende:
En toch kan je er best geld mee verdienen als je gewetenloos bent *O*
Kansloos volk. Had ooit een huisgenoot die me vertelde dat hij een leuke nieuwe baan had in de telecom, misschien kon hij ook wat voor mij regelen. Dus ik: 'Toch niet ACN toch?' (had er toevallig net over gelezen, ook op FOK! geloof ik) en toen was het gesprek snel afgelopen. :')
Zegt wel wat als hij er gelijk over ophoudt als hij erachter komt dat ik weet wat ACN is.
pi_145258508
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:24 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Kansloos volk. Had ooit een huisgenoot die me vertelde dat hij een leuke nieuwe baan had in de telecom, misschien kon hij ook wat voor mij regelen. Dus ik: 'Toch niet ACN toch?' (had er toevallig net over gelezen, ook op FOK! geloof ik) en toen was het gesprek snel afgelopen. :')
Zegt wel wat als hij er gelijk over ophoudt als hij erachter komt dat ik weet wat ACN is.
MLM is fucking grappig zo af en toe huren ze wel eens zaaltje bij ons (hotel). Alleen omdat ze allemaal zelf ondernemers zijn betalen ze samen het zaaltje :'). Lappen ze allemaal 5-10 euro afhankelijk grote groep). En gaan ze naar bonnetjes/facturen vragen om het van de belasting af te trekken ;( :'(
pi_145264807
En dan op Facebook wel allemaal plaatjes uploaden hoe goed men het wel niet heeft.

Bij dat soort evenementen huren sommige 'toppers' zelfs een auto om indruk te maken. Na de bijeenkomst leveren ze deze weer in en vertrekken in hun Opel Astra of Peugeot 206 _O_
  maandag 6 oktober 2014 @ 19:26:49 #21
267651 Klaploper
pi_145265917
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:06 schreef Kazenbazen het volgende:
En dan op Facebook wel allemaal plaatjes uploaden hoe goed men het wel niet heeft.

Bij dat soort evenementen huren sommige 'toppers' zelfs een auto om indruk te maken. Na de bijeenkomst leveren ze deze weer in en vertrekken in hun Opel Astra of Peugeot 206 _O_
Oh god, die huisgenoot van me huurde inderdaad weleens een auto. Ik besef me nu pas dat dat waarschijnlijk was voor die bijeenkomsten. :')
pi_145268406
Zelfs een verhaal gehoord (niet bij ACN) dat een van die hogere rang meneertjes zijn oude auto om de hoek had staan en overstapte in een geleende Audi :')
pi_145282186
Haten op ACN :D :') :') :')

Jullie hebben geen idee. :D
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 01:47:13 #24
267651 Klaploper
pi_145282612
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 01:17 schreef kikoooooo het volgende:
Haten op ACN :D :') :') :')

Jullie hebben geen idee. :D
Heb je nog tips voor me om mijn vrienden en familie op te lichten?
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 01:51:08 #25
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_145282674
Doe ff normaal

Zo, niets staat een compleet topic met ACNérs nu nog in de weg ;)

[ Bericht 34% gewijzigd door HeatWave op 08-10-2014 17:25:07 ]
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')