Hoeveel familieleden heb je al een abonnement opgedrongen?quote:
He collega. Laat die onwetende losers hier maar.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:39 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Present!
Overal valt geld mee te verdienen, als je maar doorzettingsvermogen hebt.
[..]
Dit inderdaad.
Waarom zoiden wij mensen überhaupt íets opdringen?!quote:Op zondag 10 mei 2015 02:44 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Hoeveel familieleden heb je al een abonnement opgedrongen?
Blijf lekker naïef zou ik zeggenquote:Hoeveel euro's heb je al verdiend met leugenachtige verhaaltjes?
Je hebt gelijk, er zullen altijd types zijn die moeten afgeven op mensen die succes oogsten.quote:Op zondag 10 mei 2015 10:08 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
He collega. Laat die onwetende losers hier maar.
Je mist stukje over gewetenloosheid ik verdien liever mijn geld zonder anderen kapot te willen maken.quote:Op zondag 10 mei 2015 00:39 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Present!
Overal valt geld mee te verdienen, als je maar doorzettingsvermogen hebt.
[..]
Dit inderdaad.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bernard_Madoffquote:Op zondag 10 mei 2015 13:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Maar serieus, als je een van de early adopters bent valt er toch goed geld mee te verdienen? Tot je wordt opgepakt natuurlijk..
Als je er heel vroeg bij bent meestal wel. Degene die er het meeste aan verdienen zijn de bedenkers van het model.quote:Op zondag 10 mei 2015 13:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Maar serieus, als je een van de early adopters bent valt er toch goed geld mee te verdienen? Tot je wordt opgepakt natuurlijk..
Koala, 65miljardquote:Op zondag 10 mei 2015 13:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bernard_Madoff
Omdat daar de winst uit gehaald moet worden en het hele systeem op gebaseerd is. Verkopen, verkopen, verkopen.quote:Op zondag 10 mei 2015 10:54 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Waarom zoiden wij mensen überhaupt íets opdringen?!
Je hebt in ieder geval de juiste mentaliteit voor ACN!quote:Blijf lekker naïef zou ik zeggen.
Pic van je C&A pak?quote:Je hebt gelijk, er zullen altijd types zijn die moeten afgeven op mensen die succes oogsten.
Haters gonna hate.
Het is niet illegaal.. Er wordt daadwerkelijk iets verkocht.quote:Op zondag 10 mei 2015 13:50 schreef Garfield1985 het volgende:
Zelfs het UWV biedt tegenwoordig ruimte voor meetings met netwerkmarketeers en dan nóg durven mensen het hier af te doen als illegaal.
Juist.. en dat binnenhalen zal gebeuren door mensen te overtuigen dat dat jij het juiste product voor heb hebt. Dat er tig varianten mogelijk zijn van andere aanbieders dient vergeten te worden, daar valt niets mee te verdienen. Uitsluitend het ACN product levert geld op.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:52 schreef boyzondermans het volgende:
het is niet moeilijk om bij acn geld te verdienen
je krijgt een bonus als je mensen binnen haalt
de echte residual income komt veel later, daarvoor moet je jaren succesvol werken
zoveel mensen moet je binnenhalen die via jou abonnementen afnemen dat ik denk van, waarom begin je niet zelf een telecom bedrijfje? De winst is dan veel hoger.
En dat is in een reguliere winkel níet het geval wil je zeggen?? Denk je dat die overeind blijven als ze hun producten niet promoten op een of andere manier?quote:Op zondag 10 mei 2015 15:34 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Omdat daar de winst uit gehaald moet worden en het hele systeem op gebaseerd is. Verkopen, verkopen, verkopen.
Thnx!quote:Je hebt in ieder geval de juiste mentaliteit voor ACN!
Hier ga ik niet eens serieus op inquote:[..]
Pic van je C&A pak?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |