Ik dacht hetzelfdequote:Op zondag 5 oktober 2014 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hamilton wil meteen stoppen op ronde 40
Dat zal wel los lopen.quote:
Dat dus.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:48 schreef Zorro het volgende:
Als ze nu SC doen worden degenen die wat proberen met full wets zwaar genaaid.
Dat zal wel, want erts is wat zwaar om mee te rijdenquote:
Tablet doet niet altijd wat ik wil.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat zal wel, want erts is wat zwaar om mee te rijden![]()
![]()
ninja-editter
Ja hoor.quote:
Dat zie ikquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Tablet doet nirt aktijd wat ik wil.
Beloon hem dan voor die keuze door te racen ipv die kut SCquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:51 schreef Ambrosius het volgende:
Button had in nog geen rondje al 2 seconden goedgemaakt. Full wets was wel de oplossing dus.
Die snapt dat ALS er geracet wordt, het toch pas gebeurt als inters mogelijk zijnquote:
Jammer, maar wel terecht.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja hoor.
ik heb er geen zin meer in zo. Wat een stelletje idiote prutsers daar.
idd, als ze zo meteen afvlaggen hebben ze gewoon die plaatsen aan hun broekquote:
Die achterblijvers die tijdens de sc er tussenuit worden gehaald?quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:53 schreef kepler het volgende:
Waarom zou je nu nog pitten?? Kans dat de race nog opnieuw gestart wordt lijkt me niet heel grootAchterblijvers zijn sowieso een probleem
Aha, dan is het logischer om te stoppen jahquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:54 schreef Jigzoz het volgende:
Als het klaar is, dan wordt de uitslag niet zoals ze nu rijden, maar hoe ze reden de ronde voor de SC erin kwam.
Ik was ook al aan het zoekenquote:
Niet, ze tellen 1 ronde terug.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:54 schreef Jigzoz het volgende:
Als het klaar is, dan wordt de uitslag niet zoals ze nu rijden, maar hoe ze reden de ronde voor de SC erin kwam.
Ja, dat duurt altijd 3 rondjes ofzo. Dus je houdt sowieso weinig rondjes overquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:54 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Die achterblijvers die tijdens de sc er tussenuit worden gehaald?
Voor het geval het toch nog racen wordt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:54 schreef kepler het volgende:
[..]
Aha, dan is het logischer om te stoppen jah
is dat niet gewoon de medical car?quote:
stond in beeld dat de ambu in bocht 15 op de baan staat.quote:
Ja, lees maar op Twitterquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:56 schreef Mothzor het volgende:
Is Bianchi op zelfde punt eraf gegaan?
Alles leek goed te gaan en plotseling wareb ze allemaal duk aan het gebaren!
Bovendiwn krijgen we steeds Marrusia monteurs in beeld!
Dan waarschijnlijk een klap van het KERSquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:57 schreef kepler het volgende:
Hmm lees net op Tweakers dat de medical car niet voor Sutil was, maar voor een Marshall??
Ik denk dat ja, daarom mijn vraagquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:57 schreef Karstman het volgende:
Zou bianchi er daar af zijn gegaan en iemand geraakt hebben?
oh dat kanquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:57 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan waarschijnlijk een klap van het KERS
Enkel verstuikt in een plas?quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:57 schreef kepler het volgende:
Hmm lees net op Tweakers dat de medical car niet voor Sutil was, maar voor een Marshall??
auw dat doet zeerquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:57 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan waarschijnlijk een klap van het KERS
twitter:Lotus_F1Team twitterde op zondag 05-10-2014 om 09:58:24Apologies for tweet, @Marussia_F1Team, we hadn't see the incident, hope all is well. reageer retweet
twitter:F1PaddockPass twitterde op zondag 05-10-2014 om 09:59:46We hear that Marussia mechanics and staff are heading to the medical centre. Praying for good news here. #F1 reageer retweet
Volkomen logisch natuurlijk, maar wel verontrustend.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:59 schreef kepler het volgende:
Vooral opvallend dat ze helemaal niks laten zien van de situatie daar...
Dit jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bianchi lijkt mij diegene waarvoor de ambulance is..
Wtf is daar gebeurd. En waarom weet de BBC van niksquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:00 schreef Sinister-D- het volgende:
twitter:F1PaddockPass twitterde op zondag 05-10-2014 om 09:59:46We hear that Marussia mechanics and staff are heading to the medical centre. Praying for good news here. #F1 reageer retweet
Past wel bij een water racequote:
Misschien teamorders?quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:01 schreef Columbiafan het volgende:
Vettel dus gewoon een podiumplaats zomaar weggegeven?
Jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:01 schreef Columbiafan het volgende:
Valt me ook behoorlijk tegen jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:01 schreef winterapfel het volgende:
Bbc heeft nog steeds niks door van Bianchi
twitter:F1PaddockPass twitterde op zondag 05-10-2014 om 10:01:50Race flagged. It will not be restarted due to the accident up at Dunlop. We hear Bianchi crashed into the crash site. Concerning news. #F1 reageer retweet
Bianchi tegen die kraan aan geklapt?quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:02 schreef Schunckelstar het volgende:
De kraan die er staat stond er ook raar bij, volgens mij een lekke band dus er zal er nog wel een vanaf gegaan zijn
Die rechter achterband inderdaad. Ik dacht eerst dat daarom het wegslepen van Sutil zo lang duurde.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:02 schreef Schunckelstar het volgende:
De kraan die er staat stond er ook raar bij, volgens mij een lekke band dus er zal er nog wel een vanaf gegaan zijn
Dat is een heel stuk minderquote:
Dat is geen fijne impact als je daar op rijdtquote:
quote:
Die heb ik niet gezienquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:03 schreef RAVW het volgende:
vreemd want die klap van Bianchi leekt me niet echt super hard
De fuck dat is niet oké zeg.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:02 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Holy shit. Die kun je echt verkeerd raken.
Vettel 3rdequote:Op zondag 5 oktober 2014 10:01 schreef Columbiafan het volgende:
twitter:f1zone twitterde op zondag 05-10-2014 om 10:04:08Jules Bianchi taken to the medical centre #f1 reageer retweet
bedoelde Sutilquote:
Wat een mazzelquote:
Ik heb zelfs de auto niet zien staan inderdaad.quote:
Kan ook.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:05 schreef sasquatsch het volgende:
Nemen ze toch de uitslag van voor de SC
Verborgen achter Sutils auto.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb zelfs de auto niet zien staan inderdaad.
twitter:bbcf1 twitterde op zondag 05-10-2014 om 10:05:46.@JennieGow on @bbc5live: Medical team paying attention to area where Bianchi's car went into crash site of the Sutil accident. reageer retweet
zoals de villota met die truck ook al bij marussiaquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:06 schreef Googolplexian het volgende:
Als Bianchi er maar nier half onderdoor is geschoven
Hoow fack....quote:
Misschien een coureur dood, he.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:07 schreef WEST het volgende:
Meredes boys zijn ook niet vrolijk wat je meestal verwacht na een 1-2
beetje rare angle als die van andere kant afkomtquote:
twitter:F1PaddockPass twitterde op zondag 05-10-2014 om 10:08:02Medical helicopter is being prepared for Bianchi we believe. Whole Paddock concerned for Jules. Thoughts and prayers for his wellbeing. #F1 reageer retweet
Kan gek gaan, sutil ging ook achterwaartsquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:08 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
beetje rare angle als die van andere kant afkomt
Ik begin ook zo'n gevoel te krijgen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:08 schreef Ermanon het volgende:
Er is volgens mij iets goed mis. Als ik dat zo zie
Gatverquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Twitter:
Ô Deus RT @bgarloff: Sutil just told us bianchi hit the truck sideways. Didn't look good. Adrian was shocked.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:07 schreef WEST het volgende:
Meredes boys zijn ook niet vrolijk wat je meestal verwacht na een 1-2
twitter:f1zone twitterde op zondag 05-10-2014 om 10:09:02Sutil tells German media that Bianchi hit the tractor. Helicopter being prepared #f1 reageer retweet
quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Twitter:
Ô Deus RT @bgarloff: Sutil just told us bianchi hit the truck sideways. Didn't look good. Adrian was shocked.
Goeie berichtenquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn wat berichten dat er geen ceremonie gaat zijn.
Ja, ik twijfelde ook al.quote:
twitter:GvanderGarde twitterde op zondag 05-10-2014 om 10:10:11“@afelixdacosta: Sutil says Bianchi did hit the truck sideways...” Pfff Adrian just told us, hope he is well....! #JapaneseGP reageer retweet
CHANANT, zou superniger nu zeggen.quote:
ja wat?quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:12 schreef Twieki het volgende:
Die doos tabak op 't hoofd van Hamilton ziet er elk raceweekend weer viezer uit.
quote:
Het publiek weet helemaal niks natuurlijkquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het publiek ja...
De ceremonie vind ik gewoon kunnen.
Lijkt me ook. Op de schermen daar is er niks van te zien geweest.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:13 schreef kepler het volgende:
[..]
Het publiek weet helemaal niks natuurlijk
Ja, als er een andere coureur waarschijnlijk zeer ernstig gewond is, moet je meteen een groot feest gaan vierenquote:
Dit kan toch echt niet?quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[ afbeelding ]
NOS![]()
![]()
___!!!!
Tyler Hamilton![]()
![]()
Stalgenoot ???quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[ afbeelding ]
NOS![]()
![]()
___!!!!
Tyler Hamilton![]()
![]()
gvdquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[ afbeelding ]
NOS![]()
![]()
___!!!!
Tyler Hamilton![]()
![]()
Aan de andere kant die japanners zijn toch volledig internet geintergreerd?quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:13 schreef kepler het volgende:
[..]
Het publiek weet helemaal niks natuurlijk
Arie is ook niet wakkertwitter:ArieLuyendyk twitterde op zondag 05-10-2014 om 10:12:52Good race, keeping fingers crossed for injured Adrian Sutil #JapaneseGP reageer retweet
Is een wielrennerquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[ afbeelding ]
NOS![]()
![]()
___!!!!
Tyler Hamilton![]()
![]()
Verstevigde zijn leidende positie?quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[ afbeelding ]
NOS![]()
![]()
___!!!!
Tyler Hamilton![]()
![]()
twitter:trevorlong twitterde op zondag 05-10-2014 om 10:13:56That crane should never have been there under race conditions - Bianchi reportedly hit it side on RT @tatsumin39: http://t.co/JntnJhaXbs #F1 reageer retweet
Goed bericht. Geeft uitstekend weer hoe de NOS met autosport omgaat.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[ afbeelding ]
NOS![]()
![]()
___!!!!
Tyler Hamilton![]()
![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Goed bericht. Geeft uitstekend weer hoe de NOS met autosport omgaat.
Lekker makkelijk achteraf lullen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:15 schreef Twieki het volgende:
twitter:trevorlong twitterde op zondag 05-10-2014 om 10:13:56That crane should never have been there under race conditions - Bianchi reportedly hit it side on RT @tatsumin39: http://t.co/JntnJhaXbs #F1 reageer retweet
Laten ze Captain Hindsight er even bij halenquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:15 schreef Twieki het volgende:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Goed bericht. Geeft uitstekend weer hoe de NOS met autosport omgaat.
Onzin.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:15 schreef Twieki het volgende:
Ziet er heel slecht uit zo, kan amper meer de voor- en achterkant uit elkaar halenquote:
...quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:17 schreef kepler het volgende:
Damnnn
https://twitter.com/tatsumin39/status/518672688949129216
Dopingquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:17 schreef JeMoeder het volgende:
Tyler Hamilton heeft nog nooit zo snel gefietst mang.
ja vermoed het ergste bij A Senna ging het er ook zo aan toe dat veel dingen niet door kwamen .. maar ik hoop het beste voor Biaquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:17 schreef kepler het volgende:
Damnnn
https://twitter.com/tatsumin39/status/518672688949129216
twitter:Sportskeeda twitterde op zondag 05-10-2014 om 10:17:28Hoping @Jules_Bianchi is OK after his crash. He was airlifted after crashing against the recovery crane. #JapaneseGP http://t.co/hKK2nP7Tbv reageer retweet
twitter:SkySportsF1 twitterde op zondag 05-10-2014 om 10:19:56UPDATE: Bianchi is unconscious and is being transferred to hospital by ambulance. The medical helicopter unable to fly. More on #SkyF1. reageer retweet
ja en dan hoor je mensen aan het begin van deze race nog klagen waarom ze niet gewoon gingen rijdenquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:19 schreef Jigzoz het volgende:
Je kon erop wachten. Het moest er weer eens van komen. We vergeten wel eens dat het echt een levensgevaarlijke sport blijft.
Dat wat voor dingen niet doorkwamen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:18 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja vermoed het ergste bij A Senna ging het er ook zo aan toe dat veel dingen niet door kwamen .. maar ik hoop het beste voor Bia
Had ook kunnen gebeuren onder droge omstandigheden natuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:21 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja en dan hoor je mensen aan het begin van deze race nog klagen waarom ze niet gewoon gingen rijden
laten we nu even met z'n alle weer een een wakeup call krijgen dat de veiligheid gewoon voor op staat
Voor degenen die dit allemaal als onzin bestempelen: Jullie hebben gelijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:15 schreef Twieki het volgende:
Berichten over hoe het met Senna ging destijds.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:21 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dat wat voor dingen niet doorkwamen?
Nopequote:Op zondag 5 oktober 2014 10:22 schreef David Letterman het volgende:
Heb ongeluk Bianchi trouwens gemist. Was het in beeld?
nopequote:Op zondag 5 oktober 2014 10:22 schreef David Letterman het volgende:
de berichtgeving hoe hij er aan toe was.... Senna's dood was pas na de race bekent gemaakt als ik het nog goed kan herinnerenquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:21 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dat wat voor dingen niet doorkwamen?
Nee, zal bewust niet herhaald zijn denk ik.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:22 schreef David Letterman het volgende:
Post die foto's danquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:22 schreef Twieki het volgende:
[..]
Voor degenen die dit allemaal als onzin bestempelen: Jullie hebben gelijk.
Alleen bevat die tweet vier foto's van het ongeval, vandaar.
Uiteraard, blijft gevaarlijke sport.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:21 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Had ook kunnen gebeuren onder droge omstandigheden natuurlijk.
Monocoque lijkt intact ... Dan waren het de G-krachten.quote:
ja maar met regen is de kans wel vele malen groter , je ziet het maar het weer wordt slechter en hop daar gaan er 2quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:21 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Had ook kunnen gebeuren onder droge omstandigheden natuurlijk.
Kom, niet iedereen weet hoe dat moet van twitter uit......quote:
Die hele achterkant is omgeklapt, hopen dat de cockpit heel is geblevenquote:
Zelfde manier als met alle foto'squote:Op zondag 5 oktober 2014 10:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Kom, niet iedereen weet hoe dat moet van twitter uit......
Sutil stond er dan ook met zijn neus bovenop, en we weten niet of Bianchi iets met zijn hoofd geraakt heeft...quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Monocoque lijkt intact ... Dan waren het de G-krachten.
Maar Sutil was toch "shocked"?
Tsja ... Ik denk meteen aan Maria de Villotaquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:25 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Sutil stond er dan ook met zijn neus bovenop, en we weten niet of Bianchi iets met zijn hoofd geraakt heeft...
Met zo'n JCB zou dat inderdaad zo maar kunnen, aangezien die Marussia zo laag is dat hij overal onder door kan zijn geschoten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:25 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Sutil stond er dan ook met zijn neus bovenop, en we weten niet of Bianchi iets met zijn hoofd geraakt heeft...
Bij RTL net beelden van een wegvliegende helicopter.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:27 schreef David Letterman het volgende:
Dat de heli niet kan vliegen is wel een kwalijke zaak. Toch wel een vereiste qua veiligheidsmaatregelen.
Dat is beter nieuws. Was nog in de veronderstelling dat het niet ging.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:27 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Bij RTL net beelden van een wegvliegende helicopter.
Inderdaad, wellicht voortaan de race niet door laten gaan wanneer er niet gevlogen kan worden, je zal het net zien (zoals nu) dat er dan ineens snel luchttransport nodig is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:27 schreef David Letterman het volgende:
Dat de heli niet kan vliegen is wel een kwalijke zaak. Toch wel een vereiste qua veiligheidsmaatregelen.
Het kan zijn dat die heli niet door het weer richting ziekenhuis kan vliegen, maar wel een andere kant op waar er minder zwaar weer is? Dan is de ambu wellicht sneller bij het ziekenhuis.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:27 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Bij RTL net beelden van een wegvliegende helicopter.
Ik dacht ook dat dat niet mochtquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:29 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Inderdaad, wellicht voortaan de race niet door laten gaan wanneer er niet gevlogen kan worden, je zal het net zien (zoals nu) dat er dan ineens snel luchttransport nodig is.
twitter:byronf1 twitterde op zondag 05-10-2014 om 10:28:18Some sources say the FIA twice asked circuit owners Honda to move the start and they refused. #f1 reageer retweet
some sources, sterk verhaalquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:30 schreef Karstman het volgende:
twitter:byronf1 twitterde op zondag 05-10-2014 om 10:28:18Some sources say the FIA twice asked circuit owners Honda to move the start and they refused. #f1 reageer retweet
Dat kwam omdat vele mensen met de Shinkansen komen en die kan je niet omboeken (stoelreservering, op de seconde secuur...). Dan hadden ze meer dan de helft van de tickets moeten terugbetalen volgens mij.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:30 schreef Karstman het volgende:
Terecht. dan had ik het meeste gemist.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:30 schreef Karstman het volgende:
Some source say you're pretty late with this info....quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:30 schreef Karstman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |