Ik dacht hetzelfdequote:Op zondag 5 oktober 2014 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hamilton wil meteen stoppen op ronde 40
Dat zal wel los lopen.quote:
Dat dus.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:48 schreef Zorro het volgende:
Als ze nu SC doen worden degenen die wat proberen met full wets zwaar genaaid.
Dat zal wel, want erts is wat zwaar om mee te rijdenquote:
Tablet doet niet altijd wat ik wil.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat zal wel, want erts is wat zwaar om mee te rijden![]()
![]()
ninja-editter
Ja hoor.quote:
Dat zie ikquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Tablet doet nirt aktijd wat ik wil.
Beloon hem dan voor die keuze door te racen ipv die kut SCquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:51 schreef Ambrosius het volgende:
Button had in nog geen rondje al 2 seconden goedgemaakt. Full wets was wel de oplossing dus.
Die snapt dat ALS er geracet wordt, het toch pas gebeurt als inters mogelijk zijnquote:
Jammer, maar wel terecht.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja hoor.
ik heb er geen zin meer in zo. Wat een stelletje idiote prutsers daar.
idd, als ze zo meteen afvlaggen hebben ze gewoon die plaatsen aan hun broekquote:
Die achterblijvers die tijdens de sc er tussenuit worden gehaald?quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:53 schreef kepler het volgende:
Waarom zou je nu nog pitten?? Kans dat de race nog opnieuw gestart wordt lijkt me niet heel grootAchterblijvers zijn sowieso een probleem
Aha, dan is het logischer om te stoppen jahquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:54 schreef Jigzoz het volgende:
Als het klaar is, dan wordt de uitslag niet zoals ze nu rijden, maar hoe ze reden de ronde voor de SC erin kwam.
Ik was ook al aan het zoekenquote:
Niet, ze tellen 1 ronde terug.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:54 schreef Jigzoz het volgende:
Als het klaar is, dan wordt de uitslag niet zoals ze nu rijden, maar hoe ze reden de ronde voor de SC erin kwam.
Ja, dat duurt altijd 3 rondjes ofzo. Dus je houdt sowieso weinig rondjes overquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:54 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Die achterblijvers die tijdens de sc er tussenuit worden gehaald?
Voor het geval het toch nog racen wordt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:54 schreef kepler het volgende:
[..]
Aha, dan is het logischer om te stoppen jah
is dat niet gewoon de medical car?quote:
stond in beeld dat de ambu in bocht 15 op de baan staat.quote:
Ja, lees maar op Twitterquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:56 schreef Mothzor het volgende:
Is Bianchi op zelfde punt eraf gegaan?
Alles leek goed te gaan en plotseling wareb ze allemaal duk aan het gebaren!
Bovendiwn krijgen we steeds Marrusia monteurs in beeld!
Dan waarschijnlijk een klap van het KERSquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:57 schreef kepler het volgende:
Hmm lees net op Tweakers dat de medical car niet voor Sutil was, maar voor een Marshall??
Ik denk dat ja, daarom mijn vraagquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:57 schreef Karstman het volgende:
Zou bianchi er daar af zijn gegaan en iemand geraakt hebben?
oh dat kanquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:57 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan waarschijnlijk een klap van het KERS
Enkel verstuikt in een plas?quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:57 schreef kepler het volgende:
Hmm lees net op Tweakers dat de medical car niet voor Sutil was, maar voor een Marshall??
auw dat doet zeerquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:57 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan waarschijnlijk een klap van het KERS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |