SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 06-10-2014 09:13:37 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Weet het ook niet Guard, gisteren met de groep gelopen, misschien beter niet kunnen doen. Ik had er toen nog geen last van, het kwam gisteravond ineens op. Brandend gevoel in die spier daar. Als ik stil zit voel ik niets, als ik loop gaat ie zeuren.![]()
![]()
Lekker lopen in Lissabon. Er zijn ergere plekken om je eerste HM te lopenquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:23 schreef Yuki het volgende:
Nauwelijks geslapen. Lag in de lijn der verwachting
Nu ontbijt (met verrassend veel andere hotelgasten in de ontbijtzaal!), zo de laatste spullen pakken en dan op pad.
Whaaaaahik ga straks gewoon een HM lopen
Veel succes straks!
En dit natuurlijkquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:29 schreef Guard het volgende:
Ook veel succes voor de lopers bij de Rottemeren, Bergen en co.uk
Wat een hoop toppers vandaag zeg![]()
Precies een jaar geleden liep ik op dit evenement mijn eerste HM. Nu is het, een jaar later, mijn 7e, plus nog wat langere lopen incl. een M. Komt goed Yuki! Nog even en je loopt ze ook aan de lopende band!Ja doei.![]()
Succes allemaal. En vergeet niet te genieten.
Ik ga zometeen het strand onveilig maken. En het duin. En Wijk aan Zee. Tot vanmiddag!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Alle wedstrijdlopers van vandaag heel veel plezier en succes gewenst!![]()
Ik mag (moet) nog drie weken wachten tot m'n wedstrijdloopje
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Ik heb officieel pas 1 HM gelopenquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
Precies een jaar geleden liep ik op dit evenement mijn eerste HM. Nu is het, een jaar later, mijn 7e, plus nog wat langere lopen incl. een M. Komt goed Yuki! Nog even en je loopt ze ook aan de lopende band!![]()
Dat gaan we de komende tijd even goed maken, volgende maand 2 en hopelijk in het eerste kwartaal 2015 nog een stuk of 3, 4Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Heel veel plezier en succes vandaag!Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Ik ga zo op weg naar m'n tweede HM. Streeftijd is een evenaring van m'n eerste (2:01:41). Over drie weken ga ik knallen voor een PR.
Succes en geniet iedereen.
Get stoned![]()
Ik zag ze lopen met dat shirt idd.. Mooi!
Goed gedaan btw! Vandaag lekker niksen voor jou!![]()
Ik zie trouwens dat mijn afstand in de WLWW voor straks nog niet is aangepast. Ik ga geen HM lopen maar 10km (en zelfs dat wordt al een opgave; gelukkig was werken niet zo heel druk en werd het niet zo heel laat). Het is wel heerlijk hardloopweer volgens mijWeerappje vertelde mij dat het N-NO wind is.. dus de HM'ers hebben de laatste 6km wind mee naar de finish! (helaas heb ik de de laatste 5km wind tegen
)
Zal zo eens even wat te eten maken en spullen bij elkaar zoeken enzo.. wie ik daar zie; tot straks!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik loop volgende week pas mijn derde HM in 3,5 jaar.![]()
Vanaf nu probeer ik de langere afstanden gewoon steeds bij te houden.
Cee, is het nog bezig? Wordt het afgelast?![]()
![]()
Zeker. Die medailles worden steeds gedetailleerder.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:01 schreef mosselmossel het volgende:
Trouwens. Mooi shirt en mooie medaille gehad
[ afbeelding ]
Goed gedaan!![]()
![]()
Mooie prestatie mossel!
Succes aan alle lopers vandaag! Ik hoop misschien vanmiddag ook nog wat km's te hobbelen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Je gaat wel heel ver om niet te hoeven lopen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:07 schreef Cee het volgende:
Grote brand in het centrum van Breda, in finishgebied.![]()
![]()
Ik heb ook pas 1 HM gelopen. Volgend jaar maar weer eens 1 proberen.
Het is wat frisser dan de rest van de week. Voor het lopen wel lekker, maar nu nog koud, beetje regen ook. Heb er zin in!
![]()
![]()
Ik had vandaag mijn eerste HM gepland staan.
Ipv daarvan heb ik 3x 10 minuten gehobbeld met een trekkende enkel.
Het positieve er aan, het was lekker om weer een beetje te kunnen hobbelen op een mooie herfstdag.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Gaaf gedaan, coole medaille!quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:01 schreef mosselmossel het volgende:
Trouwens. Mooi shirt en mooie medaille gehad
[ afbeelding ]
Zou de zwaarste marathon zijn van het land meen ik?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik had gisteren mijn laatste lange duurloop (18 km). Het ging bepaald niet lekker, vooral de eerste 10km niet, maar wel weer de time on the feet gehaald. Denk dat de taperperiode precies op tijd komt, maar zo hoort het ook
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Daar adverteren ze mee, ja. Er zijn natuurlijk wel zwaardere trailmarathons, maar ik denk dat het qua wegmarathons wel de zwaarste is ja.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:21 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Gaaf gedaan, coole medaille!
Zou de zwaarste marathon zijn van het land meen ik?
Vanmiddag kun je wel lezen hoe ik het heb gedaan. Heb verslag vrijwel af, moet nog even op wat foto's wachten.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ghehe, je wordt een begrip mossel
Een voedingsblogje van mijn kant: http://allergenenhardloper.wordpress.com/2014/05/17/ontbijt/<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Kijk nou, bij de Veluwetrail:
[ afbeelding ]![]()
Dagje eruit?
Loop een marathon langs de Zeeuwse Kust!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Oh noes mijn loopje is niet gelogd.. gelukkig was het maar 5kmWat een onbestemd gevoel
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
In Breda:quote:Het parcours van de Singelloop komt in de buurt van de Molenstraat in de binnenstad, daar was zondagochtend brand boven een restaurant. De brand heeft geen gevolgen voor het hardloopevenement.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Heb ik ook last van. Ik moest welgeteld 1 minuut wachten voordat meneer Suunto een lock hadquote:Op zondag 5 oktober 2014 11:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh noes mijn loopje is niet gelogd.. gelukkig was het maar 5kmWat een onbestemd gevoel
![]()
En bij het uploaden van mijn route, mis ik de eerste 4 km. De site zegt wel 15 km maar hij laat het pas zien vanaf de 4de km.![]()
![]()
5km is eigenlijk ook wel ver genoeg. Als het al 5km was, m'n Garmin zegt van niet. Korte samenvatting: onverhard is meh en de snelheid is aardig uit m'n benen. 24:51 gelogd op 4.85km.
O, en ik heb m'n medaille in de put laten vallen. Gelukkig kreeg ik wel weer een nieuwe.![]()
Maar was het leuk?quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:44 schreef hatsaflats het volgende:
5km is eigenlijk ook wel ver genoeg. Als het al 5km was, m'n Garmin zegt van niet. Korte samenvatting: onverhard is meh en de snelheid is aardig uit m'n benen. 24:51 gelogd op 4.85km.
Al die mensen die een HM of een M lopen..![]()
Ik was al blij dat ik vandaag de 10 onder het uur deed
Bis vincit, qui se vincit in victoria.![]()
Verslag gemaakt van de Kustmarathon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Prachtig verslag en foto's mossel!
Yuki zou nu ongeveer wel klaar moeten zijn toch?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Waarsch. geen internet daarquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Prachtig verslag en foto's mossel!
Yuki zou nu ongeveer wel klaar moeten zijn toch?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ook nog geen resultaten op de websitequote:![]()
Nouja, ik heb er vertrouwen in dat ze hem goed uit heeft gelopen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het is er een uur vroeger dan in NL toch? Dus dan is ze pas 11.30 NL tijd gestart..quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ook nog geen resultaten op de website![]()
Nouja, ik heb er vertrouwen in dat ze hem goed uit heeft gelopen!![]()
![]()
Net pas uit bed
Dus niet kijken bij quoi en de swetsjes
Sorry...
Ben mega benieuwd naar hoe het met iedereen gaat!
En straks bij het ontbijt mosselverslag lezen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Mwah. Het is dat het in de buurt is en dat ik altijd wel wat bekenden tegenkom, maar ik loop wedstrijdjes liever over asfalt, ipv 90% onverhard. De omgeving is gerust heel mooi enzo hoor, maar tijdens zo'n loopje zie ik daar eigenlijk gewoon niks van. Maargoed, het is wel een goede training, en goed om dat luie lijf weer een beetje wakker te krijgen.quote:
En dan nu even eten en het verslag van Mossel lezen.![]()
True thatquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:57 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Mwah. Het is dat het in de buurt is en dat ik altijd wel wat bekenden tegenkom, maar ik loop wedstrijdjes liever over asfalt, ipv 90% onverhard. De omgeving is gerust heel mooi enzo hoor, maar tijdens zo'n loopje zie ik daar eigenlijk gewoon niks van. Maargoed, het is wel een goede training, en goed om dat luie lijf weer een beetje wakker te krijgen.
En dan nu even eten en het verslag van Mossel lezen.+ mijn spieren zijn niet zo geweldig opgewassen tegen ongelijkheden.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Beter hardloopweer dan dit kun je je volgens mij niet wensen (ok, een pietsje minder wind misschien), dus ik verwacht wel supertijden van de rest van de lopers vandaag![]()
![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:11 schreef mosselmossel het volgende:
Verslag gemaakt van de Kustmarathon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi verslag weer. En megaknap doorgezet!!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
In ieder geval van de lopers die niet helemaal naar Zuid-Europa zijn gevlogen om een loopje te doen...quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:05 schreef hatsaflats het volgende:
Beter hardloopweer dan dit kun je je volgens mij niet wensen (ok, een pietsje minder wind misschien), dus ik verwacht wel supertijden van de rest van de lopers vandaag
Ik hoop dat er veel pr's verbroken worden vandaag. Ik had vanochtend vroeg op willen zijn om iedeen nog even succes te wensen, maar ja. Het was gezellig gisteravond in de kroeg...![]()
Inderdaadquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:05 schreef hatsaflats het volgende:
Beter hardloopweer dan dit kun je je volgens mij niet wensen (ok, een pietsje minder wind misschien), dus ik verwacht wel supertijden van de rest van de lopers vandaag
Of in ieder geval hoop ik t voor ze. Ook voor warmweerloopster yukiSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Verslag gemaakt van de Kustmarathon!Wat een super verslag en prestatie zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verslag gemaakt van de Kustmarathon!Nogmaals, respect om zo'n parcours te kiezen voor een eerste marathon en knap geloprn ondanks het pijn lijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgend jaar weer?![]()
![]()
Net de 10km hoge veluweloop gedaan, prima loopweertje hier, heerlijk gelopenNu wachten op de finish van Tarahumara op de HM. De_Kluizenaar nogmaals enorm bedankt voor het startbewijs, leuk startnummer trouwens
![]()
![]()
Whoop. Ik loop voorlopig geen HM meer en dat vind ik heul niet erg
2u28. Niet laatste en flinke eindversnelling, dat zijn de twee positieve punten![]()
![]()
En bijna 2,5 uur gelopenquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:17 schreef Quoi het volgende:
Whoop. Ik loop voorlopig geen HM meer en dat vind ik heul niet erg
2u28. Niet laatste en flinke eindversnelling, dat zijn de twee positieve punten. Het zit er iig weer op
. Kan je nagaan hoe kort de 10km wedstrijdjes voor je zullen voelen nu!
![]()
Mooi verslag Mossel! Leuk om te lezen!
Hier de Wijckloop 16km (gelogd: 15,7km) gelopen in 1:16:51. Ik had gegokt op 1u22 of 1u23 maar was dus een stuk sneller! Mijn berekening vooraf: 16km x 5min = 1u20 + strand + heuvel met trap = 1u22.
Het was dan ook briljant loopweer vanmorgen. Lekker koel, en op t strand wind in de rug. Eerste 3 km geprobeerd rustig aan te doen, maar met een keurige hartslag toch op 4:50/km kunnen blijven. Daarna de strandopgang op met mul zand. Zwaar! Een paar honderd meter over asfalt (jaja) en daarna weer linksaf t bos in. Meteen een paar metertjes omhoog en een single track op. Mooi uitzicht hier op het duin, en redelijk stevig aangestampte paadjes.
Netjes een paar mensen weer ingehaald en op naar de twee enige echte heuvels in het parkoers. Volgens mij is de ene 10 meter hoogteverschil en de andere 15 maar dat mag de pret niet drukken. Bij de tweede moet je een trap op (en daarna aan de achterkant weer een trap naar beneden). Enige stuk dat ik vandaag gewandeld heb.
Nou dacht ik dat ik het duingebied bij Beverwijk/Heemskerk aardig kende, maar ik heb blijkbaar nog een paar paadjes niet gehad. En ook daar zaten weer wat heuvels met mul zand tussen (grrr). Die zijn in de afdaling dan wel weer aardig. Gassen!
In een bosje aangekomen staat er een kudde Schotse Hoogland koeien te grazen. Dat is niet zo'n ramp, maar eentje staat er midden op het pad en dat betekent voor alle lopers dat er moet worden 'gekluund'. Stukje door het gras, om een boom heen, over een paar boomstronken en weer terug het pad op.
Het laatste stuk, achter Wijk aan Zee, is erg onregelmatig. Niet alleen omhoog en omlaag, maar ook zacht en hard en dan weer zacht en daarna weer hard. Het is zoeken naar de beste route met het meeste grip. Toch haal ik hier mijn snelste kilometer (4:33/km), ook omdat er iemand me al 2 kilometer in mijn nek aan het hijgen is. Hij zal me toch niet gaan inhalen? Mooi niet!
De hijger haalt mij in de voorlaatste bocht met grote snelheid in. Dat hou ik nooit bij, ik loop al zo snel! We komen aan bij de laatste bocht en moeten een poortje door, en daarna vals plat omhoog naar de finish. De hijger heeft een meter of 5 voorsprong, maar gaat al niet meer zo hard als die bocht daarvoor. Die kan ik dus nog terugpakken! Met een flinke eindsprint gaan we neus aan neus op de finish af. Ik ga t halen! Met een paslengte voorsprong (en een hartslag op 186) ben ik net iets eerder binnen. Gered! Ik geef de hijger een high-five en pak wat te drinken. Oja, ik moet ook nog mijn horloge uitzetten.
1u17m! 5 minuten sneller dan ik had gedacht! Kan twee oorzaken hebben. 1. Ik ben veel sterker dan ik dacht. 2. Mooie weer, trainingsopbouw van de afgelopen weken en supercompensatie van de 36km van vorige week zorgen voor een toptijd. Of allebei, natuurlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Wat klote stipstreep!!!![]()
Quoi: dat heb je toch maar weer geflikt, al snap ik ook dat je even klaar bent met de HM's.
Frsh: Goed gedaan!!!![]()
![]()
Feli Mossel, in ieder geval mijn PR verbroken
http://evenementen.uitsla(...)tails.php?t=en&s=771
Dit weekend niet gelopen, wel een ander PR gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ik werd aangemoedigd door een heel mooi klein krullenbolletje![]()
Straks eens bijlezen hier. Thanks GotC en Gogo![]()
![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:40 schreef Quoi het volgende:
Ik werd aangemoedigd door een heel mooi klein krullenbolletje![]()
Straks eens bijlezen hier. Thanks GotC en Gogo
F means you're fucked![]()
Q: je hebt het toch maar weer gedaanIn februari mag je weer! En dan ben ik er om je de finish over te jompelen, dus dan gaat het vast goed
Stiptstreep:
Nouja, ik ben toch nog 10e van de 276 vrouwen geworden, valt mee.![]()
Ha,
Er waren vroeger 2 hardloop topics toch, 1 voor gevorderden en 1 voor beginners of vergis ik mij?
Ik heb vroeger hardgelopen en toe toch weer gestopt helaas, ben nu flink aangekomen en heb echt geen conditie.
Vanaf februari kan onze lift niet meer gebruikt worden door asbest en wij wonen 6 hoog, dan merk je echt dat je conditie niks meer is als je zwaar hijgend boven aankomt![]()
.
Mijn vriendin heeft altijd fanatiek geturnd maar na gescheurde kruisbanden heeft ze daar helaas mee moeten stoppen, maar zij wil ook conditie opbouwen.
Zij heeft verder wel een gezonde bmi.
Ik moet zelf een kilo of 30 kwijt dus het is zaak dat ik rustig begin en niks forceer, ga ook beginnen met het schema van Evy 0-5km.
Dus dan kunnen we beide mooi rustig aan doen, vanmiddag beginnen we met 1-1-2-2-2-2-3-3.
Ben benieuwd
Wij lopen overigens langs de Maas in Rotterdam, daar wonen we praktisch naast dus hebben we iig mooi uitzicht tijdens het lopen
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Klinkt erg goed! Veel plezier!quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:49 schreef junkiexp het volgende:
Er waren vroeger 2 hardloop topics toch, 1 voor gevorderden en 1 voor beginners of vergis ik mij?
Ik heb vroeger hardgelopen en toe toch weer gestopt helaas, ben nu flink aangekomen en heb echt geen conditie.
Vanaf februari kan onze lift niet meer gebruikt worden door asbest en wij wonen 6 hoog, dan merk je echt dat je conditie niks meer is als je zwaar hijgend boven aankomt![]()
.
Mijn vriendin heeft altijd fanatiek geturnd maar na gescheurde kruisbanden heeft ze daar helaas mee moeten stoppen, maar zij wil ook conditie opbouwen.
Ik moet zelf een kilo of 30 kwijt dus het is zaak dat ik rustig begin en niks forceer, ga ook beginnen met het schema van Evy 0-5km.
Dus dan kunnen we beide mooi rustig aan doen, vanmiddag beginnen we met 1-1-2-2-2-2-3-3.
Ben benieuwd
Je/jullie zijn welkom in dit topic hoorDit topic is inmiddels voor álle hardlopers.
![]()
De mooie route langs de Rottemeren was ZWAAR vandaag. De helft van de te lopen afstand volle bak wind tegen (en in open gebied de hele tijd, dus de wind was best hard).
Doel was onder de 1.10 lopen.. met 1.09.57 prima volbrachtAls de wind anders was geweest had er wel meer ingezeten, eerste vijf km's gingen prima en best snel. Heb heel veel verloren op de twee vijf-km's.
en we hadden een wel heel lieve bonus-supporter
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Thanks.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Klinkt erg goed! Veel plezier!
Je/jullie zijn welkom in dit topic hoorDit topic is inmiddels voor álle hardlopers.
Ah vandaar, zat even terug te lezen maar alles gaat er flink fanatiek aan toe hier, afstanden die ik momenteel niet eens fiets
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Er zijn nog steeds 2 hardlooptopics, in het andere topic hebben ze het te druk met hardlopen, dus dat loopt niet hard......Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Verslag gemaakt van de Kustmarathon!Man man man, wat klinkt dat als afzien zeg! Maar gods, wat kun je trots op jezelf zijn! Nog geen jaar geleden vond je de HM nog een tyfuseind, nu heb je gewoon het dubbele gelopen in een puike tijd op een mega zwaar parcours. Onwijze held!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, en mietje als ik ben kreeg ik een klein traantje in mijn ooghoek bij het lezen van je laatste alinea's![]()
![]()
Succes! Het is mooi lopen langs de Maas inderdaadquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:49 schreef junkiexp het volgende:
Ha,
.
Ben benieuwd
Wij lopen overigens langs de Maas in Rotterdam, daar wonen we praktisch naast dus hebben we iig mooi uitzicht tijdens het lopen![]()
![]()
![]()
Wat jammer Quoi. Dat is inderdaad niet wat je had gewild. Buh.
En stipstreep ook al zo balen. Maar een keer uitstappen is ook goed, dat maakt de volgende alleen maar weer een groter succes.
En ET gelukkig wel de doelen gehaald, mooi!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jero is derde geworden bij zijn M vandaag
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:26 schreef Frsh het volgende:
Mooi verslag Mossel! Leuk om te lezen!
Hier de Wijckloop 16km (gelogd: 15,7km) gelopen in 1:16:51. Ik had gegokt op 1u22 of 1u23 maar was dus een stuk sneller! Mijn berekening vooraf: 16km x 5min = 1u20 + strand + heuvel met trap = 1u22.
Het was dan ook briljant loopweer vanmorgen. Lekker koel, en op t strand wind in de rug. Eerste 3 km geprobeerd rustig aan te doen, maar met een keurige hartslag toch op 4:50/km kunnen blijven. Daarna de strandopgang op met mul zand. Zwaar! Een paar honderd meter over asfalt (jaja) en daarna weer linksaf t bos in. Meteen een paar metertjes omhoog en een single track op. Mooi uitzicht hier op het duin, en redelijk stevig aangestampte paadjes.
Netjes een paar mensen weer ingehaald en op naar de twee enige echte heuvels in het parkoers. Volgens mij is de ene 10 meter hoogteverschil en de andere 15 maar dat mag de pret niet drukken. Bij de tweede moet je een trap op (en daarna aan de achterkant weer een trap naar beneden). Enige stuk dat ik vandaag gewandeld heb.
Nou dacht ik dat ik het duingebied bij Beverwijk/Heemskerk aardig kende, maar ik heb blijkbaar nog een paar paadjes niet gehad. En ook daar zaten weer wat heuvels met mul zand tussen (grrr). Die zijn in de afdaling dan wel weer aardig. Gassen!
In een bosje aangekomen staat er een kudde Schotse Hoogland koeien te grazen. Dat is niet zo'n ramp, maar eentje staat er midden op het pad en dat betekent voor alle lopers dat er moet worden 'gekluund'. Stukje door het gras, om een boom heen, over een paar boomstronken en weer terug het pad op.
Het laatste stuk, achter Wijk aan Zee, is erg onregelmatig. Niet alleen omhoog en omlaag, maar ook zacht en hard en dan weer zacht en daarna weer hard. Het is zoeken naar de beste route met het meeste grip. Toch haal ik hier mijn snelste kilometer (4:33/km), ook omdat er iemand me al 2 kilometer in mijn nek aan het hijgen is. Hij zal me toch niet gaan inhalen? Mooi niet!
De hijger haalt mij in de voorlaatste bocht met grote snelheid in. Dat hou ik nooit bij, ik loop al zo snel! We komen aan bij de laatste bocht en moeten een poortje door, en daarna vals plat omhoog naar de finish. De hijger heeft een meter of 5 voorsprong, maar gaat al niet meer zo hard als die bocht daarvoor. Die kan ik dus nog terugpakken! Met een flinke eindsprint gaan we neus aan neus op de finish af. Ik ga t halen! Met een paslengte voorsprong (en een hartslag op 186) ben ik net iets eerder binnen. Gered! Ik geef de hijger een high-five en pak wat te drinken. Oja, ik moet ook nog mijn horloge uitzetten.
1u17m! 5 minuten sneller dan ik had gedacht! Kan twee oorzaken hebben. 1. Ik ben veel sterker dan ik dacht. 2. Mooie weer, trainingsopbouw van de afgelopen weken en supercompensatie van de 36km van vorige week zorgen voor een toptijd. Of allebei, natuurlijk...Mooie loop! Volgend jaar doe ik mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mooi verslag heb je geschreven!!quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:00 schreef mosselmossel het volgende:
Wat jammer Quoi. Dat is inderdaad niet wat je had gewild. Buh.
En stipstreep ook al zo balen. Maar een keer uitstappen is ook goed, dat maakt de volgende alleen maar weer een groter succes.
En ET gelukkig wel de doelen gehaald, mooi!![]()
Prachtige ervaring, je hebt het echt heel goed gedaan![]()
![]()
2x sub-2 hier! De een wat meer dan de ander, maar wel erg blij! Verslagen volgen nog, evenals bij lezen, want met een fluctuerende mobiele verbinding gaat dat niet zo chill.
Ja doei.![]()
Wow nice, PR voor allebei of niet?quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
2x sub-2 hier! De een wat meer dan de ander, maar wel erg blij! Verslagen volgen nog, evenals bij lezen, want met een fluctuerende mobiele verbinding gaat dat niet zo chill.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wow, goed van jullie! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
2x sub-2 hier! De een wat meer dan de ander, maar wel erg blij! Verslagen volgen nog, evenals bij lezen, want met een fluctuerende mobiele verbinding gaat dat niet zo chill.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Welja, waarom ook nietquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ja! Ik heb er iets van 6 min afgelopen, Wolve iets van 21![]()
![]()
F means you're fucked![]()
Zo... dat was een onverwacht zware HM. Met voor mijn huidige conditie een behoorlijke tijd, maar daar moest ik verdomd diep voor gaan. Kotsmisselijk in de laatste KM en tot 10 minuten geleden nog misselijk geweest. Zelfs even op bed gelegen
Anyway, 2:08 nog wat en mooi vlak gelopen ondanks de tegenvallende tegenwind
http://app.endomondo.com/workouts/419084454/819185
Mossel, tof verslag! Episch.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: