abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145207068

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 06-10-2014 09:13:37 ]
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  ESF Reporter zondag 5 oktober 2014 @ 08:38:59 #2
87554 Cee
Welluk?
pi_145207146
Weet het ook niet Guard, gisteren met de groep gelopen, misschien beter niet kunnen doen. Ik had er toen nog geen last van, het kwam gisteravond ineens op. Brandend gevoel in die spier daar. Als ik stil zit voel ik niets, als ik loop gaat ie zeuren. :{
pi_145207172
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 08:23 schreef Yuki het volgende:
Nauwelijks geslapen. Lag in de lijn der verwachting :')
Nu ontbijt (met verrassend veel andere hotelgasten in de ontbijtzaal!), zo de laatste spullen pakken en dan op pad.

Whaaaaah 8)7 ik ga straks gewoon een HM lopen :o
Lekker lopen in Lissabon. Er zijn ergere plekken om je eerste HM te lopen :P Veel succes straks!
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 08:29 schreef Guard het volgende:
Ook veel succes voor de lopers bij de Rottemeren, Bergen en co.uk *O*

Wat een hoop toppers vandaag zeg :Y
En dit natuurlijk
pi_145207270
Precies een jaar geleden liep ik op dit evenement mijn eerste HM. Nu is het, een jaar later, mijn 7e, plus nog wat langere lopen incl. een M. Komt goed Yuki! Nog even en je loopt ze ook aan de lopende band!
Ja doei.
  zondag 5 oktober 2014 @ 08:47:11 #5
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_145207271
Succes allemaal. En vergeet niet te genieten.

Ik ga zometeen het strand onveilig maken. En het duin. En Wijk aan Zee. Tot vanmiddag!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_145207293
Alle wedstrijdlopers van vandaag heel veel plezier en succes gewenst! ^O^

Ik mag (moet) nog drie weken wachten tot m'n wedstrijdloopje -O-
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145207296
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
Precies een jaar geleden liep ik op dit evenement mijn eerste HM. Nu is het, een jaar later, mijn 7e, plus nog wat langere lopen incl. een M. Komt goed Yuki! Nog even en je loopt ze ook aan de lopende band!
Ik heb officieel pas 1 HM gelopen :o
Dat gaan we de komende tijd even goed maken, volgende maand 2 en hopelijk in het eerste kwartaal 2015 nog een stuk of 3, 4
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 5 oktober 2014 @ 08:57:39 #8
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145207389
Heel veel plezier en succes vandaag!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_145207395
Ik ga zo op weg naar m'n tweede HM. Streeftijd is een evenaring van m'n eerste (2:01:41). Over drie weken ga ik knallen voor een PR.

Succes en geniet iedereen ^O^.
Get stoned
pi_145207438
Trouwens. Mooi shirt en mooie medaille gehad :D

Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  ESF Reporter zondag 5 oktober 2014 @ 09:07:42 #11
87554 Cee
Welluk?
pi_145207502
Grote brand in het centrum van Breda, in finishgebied. :o
  zondag 5 oktober 2014 @ 09:07:43 #12
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_145207503
Ik zag ze lopen met dat shirt idd.. Mooi!
Goed gedaan btw! Vandaag lekker niksen voor jou! :)

Ik zie trouwens dat mijn afstand in de WLWW voor straks nog niet is aangepast. Ik ga geen HM lopen maar 10km (en zelfs dat wordt al een opgave; gelukkig was werken niet zo heel druk en werd het niet zo heel laat). Het is wel heerlijk hardloopweer volgens mij :Y Weerappje vertelde mij dat het N-NO wind is.. dus de HM'ers hebben de laatste 6km wind mee naar de finish! (helaas heb ik de de laatste 5km wind tegen :( )
Zal zo eens even wat te eten maken en spullen bij elkaar zoeken enzo.. wie ik daar zie; tot straks!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 5 oktober 2014 @ 09:15:29 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145207613
Veel plezier vandaag allemaal!
pi_145207661
Ik loop volgende week pas mijn derde HM in 3,5 jaar. :@
Vanaf nu probeer ik de langere afstanden gewoon steeds bij te houden.

Cee, is het nog bezig? Wordt het afgelast? :o
pi_145207678
quote:
99s.gif Op zondag 5 oktober 2014 09:01 schreef mosselmossel het volgende:

[ afbeelding ]
Zeker. Die medailles worden steeds gedetailleerder.
Goed gedaan! ^O^
  zondag 5 oktober 2014 @ 09:31:50 #16
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_145207839
Mooie prestatie mossel!

Succes aan alle lopers vandaag! Ik hoop misschien vanmiddag ook nog wat km's te hobbelen :)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_145208326
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 09:07 schreef Cee het volgende:
Grote brand in het centrum van Breda, in finishgebied. :o
Je gaat wel heel ver om niet te hoeven lopen. :o
pi_145208414
Ik heb ook pas 1 HM gelopen :P. Volgend jaar maar weer eens 1 proberen.

Het is wat frisser dan de rest van de week. Voor het lopen wel lekker, maar nu nog koud :P, beetje regen ook. Heb er zin in! ^O^
pi_145208689
Ik had vandaag mijn eerste HM gepland staan.

Ipv daarvan heb ik 3x 10 minuten gehobbeld met een trekkende enkel.
Het positieve er aan, het was lekker om weer een beetje te kunnen hobbelen op een mooie herfstdag.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_145208702
quote:
99s.gif Op zondag 5 oktober 2014 09:01 schreef mosselmossel het volgende:

[ afbeelding ]
Gaaf gedaan, coole medaille!
Zou de zwaarste marathon zijn van het land meen ik?
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_145208823
Ik had gisteren mijn laatste lange duurloop (18 km). Het ging bepaald niet lekker, vooral de eerste 10km niet, maar wel weer de time on the feet gehaald. Denk dat de taperperiode precies op tijd komt, maar zo hoort het ook :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_145208865
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 10:21 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Gaaf gedaan, coole medaille!
Zou de zwaarste marathon zijn van het land meen ik?
Daar adverteren ze mee, ja. Er zijn natuurlijk wel zwaardere trailmarathons, maar ik denk dat het qua wegmarathons wel de zwaarste is ja.

Vanmiddag kun je wel lezen hoe ik het heb gedaan. Heb verslag vrijwel af, moet nog even op wat foto's wachten.
pi_145209173
Kijk nou, bij de Veluwetrail:
pi_145209414
:D
  zondag 5 oktober 2014 @ 11:15:01 #25
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_145209651
Ghehe, je wordt een begrip mossel :D

Een voedingsblogje van mijn kant: http://allergenenhardloper.wordpress.com/2014/05/17/ontbijt/
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')