En dan Rosberg meeneemtquote:Op zondag 5 oktober 2014 07:59 schreef Zorro het volgende:
Zou natuurlijk wel episch zijn als Hamilton er gewoon onder SC af spint
Of dat de SC eraf spint.quote:Op zondag 5 oktober 2014 07:59 schreef Zorro het volgende:
Samen met Rosberg, Alonso, Kimi, Vettel Ricciardo, Kvyat, Vergne, Sutil, Guttie, Perez en Hulkenberg.quote:Op zondag 5 oktober 2014 07:59 schreef Zorro het volgende:
quote:
Of weer in de pitstraat, we zitten tenslotte in de beslissende fase van het seizoen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 07:59 schreef Zorro het volgende:
En daarom zijn er dus 2 van die dingenquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:01 schreef Googolplexian het volgende:
SC only has fuel for 15 laps. It may run only 10 laps, though (Coulthard)
Lijkt me sterk dat het daarom isquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En daarom zijn er dus 2 van die dingen
IS dat onderdeel van de bezuinigingen, dat ze dat ding niet volgooien? Of is die motor zo dorstig?quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:01 schreef Googolplexian het volgende:
De jongetjes worden van de echte mannen gescheiden dus.quote:
Dan moet Vettel lekker TV kijken.quote:
Misschien om 'm sneller te maken? Geen idee.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
IS dat onderdeel van de bezuinigingen, dat ze dat ding niet volgooien? Of is die motor zo dorstig?
OKé dat zal niet de reden zijn, maar er zijn er iig 2quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat het daarom is
quote:
"only"quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:01 schreef Googolplexian het volgende:
Hebben ze er niet nog 1 klaarstaan?quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:01 schreef Googolplexian het volgende:
max 4 uur, ben ik net op tijd voor PSVquote:
Max 3 uur dan is het donker.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
max 4 uur, ben ik net op tijd voor PSV
quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:06 schreef Wombcat het volgende:
Dit gaat echt nergens over. Start dan gewoon niet
2,5 uur dan gaaat de zon onder daar dus kunnen ze niet meer rijden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3uur is de maximale raceduur toch?quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is de tweede ronde wel helemaal voltooid?quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:05 schreef Sinister-D- het volgende:
2 rondes gereden, hallo halve punten
Dat is 2 uur.quote:
ja, ook in de pits rij je officieel over start/finishquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is de tweede ronde wel helemaal voltooid?
Ja, in de pitlane.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
er staat 3 ronden boven in beeld, dus er zijn minstens 2 hele ronden gereden. Laatste keer zijn ze de lijn gepasseerd in de pits....quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat ze nu over de finishlijn zijn en dus 2 ronden gedaan hebben. Op de grid zouden ze VOOR de streep zijn gestopt en geen 2 rondes hebben afgelegd.quote:
gewoon rijden natuurlijkquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:07 schreef Karstman het volgende:
[..]
2,5 uur dan gaaat de zon onder daar dus kunnen ze niet meer rijden.
Dat is welquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat ze nu over de finishlijn zijn en dus 2 ronden gedaan hebben. Op de grid zouden ze VOOR de streep zijn gestopt en geen 2 rondes hebben afgelegd.
Ik merk hetquote:
Snelste auto op de baan he.quote:
Race tijd is stopgezet. En dan is het normaal Max 4 uur. Alleen rond 17:15 lokale tijd gaat de zon onder. En dat is een ander probleemquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:09 schreef Gort het volgende:
[..]
[..]
Thanks. Dan mogen ze wel opschieten
En 1 liter koffiequote:
ja denken dat er nu meer mensen er zo over denkenquote:
Zet er nog maar een liter bij.quote:
ja, dat is het risico dat ze nemen door zo laat lokale tijd van start te gaanquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:11 schreef WEST het volgende:
[..]
Race tijd is stopgezet. En dan is het normaal Max 4 uur. Alleen rond 17:15 lokale tijd gaat de zon onder. En dat is een ander probleem
Dat had niemand verwacht. Dan hadden ze Vatanen moeten kiezen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:07 schreef Ermanon het volgende:
Jezus, stelletje jankballen daar zeg bij de FIA.
Die oude lullen worden met de jaren ook minder.
Had verwacht dat de FIA met Todt beter zou worden, maar kan Mosley terug?
Dat wordt lastig met alle auto's onder tenten in een rijtje in de pitsquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:12 schreef kepler het volgende:
[..]
Tja, dan moeten ze hem maar droog rijden
Neuh, moet plaats over hebben voor bier vanmiddagquote:
daar hebben de Amerikanen wel een oplossing voor. Drogen met een jetblowerquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:12 schreef kepler het volgende:
[..]
Tja, dan moeten ze hem maar droog rijden
Had ik in Maleisie toenquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:11 schreef Beach het volgende:
Je zou hiervoor maar een kaartje en een vlucht hebben gekocht.
Hehe, daarom moeten ze gewoon blijven rijden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat wordt lastig met alle auto's onder tenten in een rijtje in de pits
Dan moet je wel opletten dat Montoya niet in de buurt isquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
daar hebben de Amerikanen wel een oplossing voor. Drogen met een jetblower
hahaha, jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan moet je wel opletten dat Montoya niet in de buurt is
Tsja ... Ik vind het ook gek dat de FIA voor dit soort situaties geen speciale wagens heeft.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
daar hebben de Amerikanen wel een oplossing voor. Drogen met een jetblower
je heb niks gemistquote:
Je hebt nog weinig gemist.quote:
Je hebt de hele race gemist.quote:
't is net de 100 m sprintquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Je hebt de hele race gemist.
Ik ook, ik ging even koffie zetten...
Ik heb een halve liter thee...met een beetje pech zijn ze eerder over de finish dan dat ik die op hebquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Je hebt de hele race gemist.
Ik ook, ik ging even koffie zetten...
Maar daar zit ik een uur van tevoren al klaar voor met lijstjes enzoquote:
Sowieso raar dat ze in het orkaanseizoen in Japan rijden. Ze kunnen de kalender toch wel beter indelen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tsja ... Ik vind het ook gek dat de FIA voor dit soort situaties geen speciale wagens heeft.
Soort van omgekeerde Zamboni
Alsof Bernie dat iets kan schelenquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Sowieso raar dat ze in het orkaanseizoen in Japan rijden. Ze kunnen de kalender toch wel beter indelen.
Zal niks uitmaken lijkt me, bij een rode vlag kijken ze altijd naar de volgorde/'uitslag' van de ronde ervoor en dus ook naar het aantal afgelegde ronden 1 lap eerder. Zo won Fisichella ooit zelfs de Braziliaanse GP in plaats van Raikkonen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat ze nu over de finishlijn zijn en dus 2 ronden gedaan hebben. Op de grid zouden ze VOOR de streep zijn gestopt en geen 2 rondes hebben afgelegd.
Dat zou wat zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:19 schreef Beach het volgende:
Zou Sauber eindelijk een punt kunnen halen?
En de Rolex/DHL/Pirelli reclame maar genoeg in beeld is tijdens een rode vlagquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Alsof Bernie dat iets kan schelenAls die z pegels maar binnen krijgt.
Bij twee gereden ronden = punten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zal niks uitmaken lijkt me, bij een rode vlag kijken ze altijd naar de volgorde/'uitslag' van de ronde ervoor. Zo won Fisichella ooit zelfs de Braziliaanse GP in plaats van Raikkonen.
Ze rijden toch al jaren rond deze tijd in Japan? Het is nu ook niet dat het elke keer zo gaat.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Sowieso raar dat ze in het orkaanseizoen in Japan rijden. Ze kunnen de kalender toch wel beter indelen.
neuhquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:19 schreef Beach het volgende:
Zou Sauber eindelijk een punt kunnen halen?
Bij ronde 40 is volledige puntenquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Bij twee gereden ronden = punten.
Maar dan zouden de resultaten dus zijn over maar één ronde, anders is dat systeem ook vrij scheef.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Bij twee gereden ronden = punten.
Daarom moeten de teams nooit 3 wagens per team toestaan. Dan kan Bernie niet aan de voorwaarden voldoen en vervalt het contract terug naar de FIA. Zijn we eindelijk van Bernie en de CVC af.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Alsof Bernie dat iets kan schelenAls die z pegels maar binnen krijgt.
Helaas zijn de teams het nooit met elkaar eens en zijn er vast wel een stel die wel 3 wagens willen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daarom moeten de teams nooit 3 wagens per team toestaan. Dan kan Bernie niet aan de voorwaarden voldoen en vervalt het contract terug naar de FIA. Zijn we eindelijk van Bernie en de CVC af.
En Pirelli maar hun best doen om full wets te leveren. Kunnen ze betere ook maar mee stoppen dan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Ben Edwards: ''30 minuten dry till the next shower, we've got ourselves a racing window, but probably not enough to do a full race distance''![]()
![]()
![]()
![]()
>proest<quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:24 schreef exile79 het volgende:
En dan slaat iemand z'n motor af op dat smalle stukje..
Beter dan 15 minuten SC.quote:
tsja, ze kunnen ook vierkante banden leveren. Misschien dat dat werktquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
En Pirelli maar hun best doen om full wets te leveren. Kunnen ze betere ook maar mee stoppen dan.
Pirelli monorailsquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tsja, ze kunnen ook vierkante banden leveren. Misschien dat dat werkt
ach die weet dat die weg gaat bij zijn team dus waarom zou je dan nog gaan rijdenquote:
nergensquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:26 schreef Gort het volgende:
Hij heeft duidelijk beslist waar ie heen gaat
quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:28 schreef heywoodu het volgende:
Gloeiende, toch nog even pissen en dan mis je precies het enige wat er tot nu toe is gebeurd
quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:28 schreef heywoodu het volgende:
Gloeiende, toch nog even pissen en dan mis je precies het enige wat er tot nu toe is gebeurd
Slim!quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:26 schreef Gort het volgende:
Hij heeft duidelijk beslist waar ie heen gaat
complot einz!!zwei1!quote:
1 2 3 4 5 6 | 1 Mercedes 479 2 Red Bull Racing-Renault 305 3 Williams-Mercedes 187 4 Ferrari 178 5 Force India-Mercedes 117 6 McLaren-Mercedes 111 |
karma voor onlangs toen je de uitslag in de titel van een nieuwsbericht posttequote:Op zondag 5 oktober 2014 08:28 schreef heywoodu het volgende:
Als hij al weggaat. Ze kunnen volgend jasr misschien wel mrt zijn drieën gasn rijden daar.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:28 schreef Zorro het volgende:
Wat zal Alonso blij zijn dat hij daar weggaat
Nog steeds dikke onzin want je kijkt niet op een sportsite als je verstandig bent en de uitslag niet wilt zienquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:30 schreef Beach het volgende:
[..]
karma voor onlangs toen je de uitslag in de titel van een nieuwsbericht postte
Eerst wachten tot ze op inters kunnenquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:31 schreef exile79 het volgende:
Godverdomme, je kan toch wel racen nu? Als dít al SC oplevert..
Mijn TV wel jaquote:
Die modderpoel over Webbers wagen heen toenquote:
Nee, ze worden betutteld door mietjes.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:33 schreef _Administr8or_ het volgende:
De "beste" coureurs ter wereld, maar zodra het gaat regenen worden het mietjes.
Laat ze gvd gewoon racen
De coureurs sturen de SC de baan niet op.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:33 schreef _Administr8or_ het volgende:
De "beste" coureurs ter wereld, maar zodra het gaat regenen worden het mietjes.
Laat ze gvd gewoon racen
logisch. Ze ruiken de kans om Rosberg te pakkenquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:35 schreef Googolplexian het volgende:
Lol ... iedereen op de boordradio dat ze willen racen![]()
Grotere mokken kopen.quote:
Webber doet niet mee.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Starten maar... Dan maar de lucht in.
Iedereen, inclusief ikzelf, heeft dan toch de (ijdele) hoop dat men gewoon normaal doet en gaat racenquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:36 schreef Wombcat het volgende:
Ergens wel komisch, bijna iedereen zit altijd te hopen op een regenrace, terwijl je weet dat er dan veel achter de SC gereden wordt, en dan lekker klagen met zijn allen dat er achter de SC gereden wordt.
opnemen en hopen dat er dan nog iets gebeurtquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:37 schreef Beach het volgende:
Fuck zo moet ik weg en ik heb nog geen echte raceronde gezien.
Als hij niet wil moet hij de pits in en uitstappen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:37 schreef Googolplexian het volgende:
VET is degene die het nu tegenhoudt.Die zit echt niet lekker in z'n vel.
Sowieso downloaden en fok vermijden (hey heywoodu).quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
opnemen en hopen dat er dan nog iets gebeurt
Taja, je zu nu toch moeten weten hoe het werkt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iedereen, inclusief ikzelf, heeft dan toch de (ijdele) hoop dat men gewoon normaal doet en gaat racen
quote:
twitter:charlie_whiting twitterde op zondag 05-10-2014 om 08:37:58Me: “Ok Bernd. Bring her back to the pit lane”Bernd: “No. Not until my song is finished”So please stand by. reageer retweet
Makkelijk. Als er dadelijk nog een flinke bui komt wordt het definitief einde, daar ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:37 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik hoop dat we voor 11 uur klaar zijn met racen.
Daar met je karmaquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:37 schreef Beach het volgende:
Fuck zo moet ik weg en ik heb nog geen echte raceronde gezien.
Aldus Button ook alquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:39 schreef Wombcat het volgende:
Ah, het is al bijna tijd voor inters. Dus nog 2 of 3 rondjes SC.
uitstappen en opzouten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:41 schreef Googolplexian het volgende:
ROS en VET zeggen dat het nog te nat is (ronde geleden)
De twee grootste jankerts in het veld!quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:41 schreef Googolplexian het volgende:
Voor ROS is het wel goed zo, dus die blijjft dat roepen tot de baan volledig droog is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:41 schreef Googolplexian het volgende:
Zij willen gewoon nietquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:41 schreef Googolplexian het volgende:
Dan is de volgende bui alweer. Er wss ca 35 rondjes droog weer.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:41 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Restart is wanneer het droog is, akka over 1 uur.
Mag niet, mag pas na een ronde, anders starten ze op inters terwijl het declared wet race isquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:42 schreef Zorro het volgende:
Gaat de SC dadelijk naar binnen, komt het hele veld er achteraan.
Voor inters.
Dat is elke race weer een verassingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |