En dan Rosberg meeneemtquote:Op zondag 5 oktober 2014 07:59 schreef Zorro het volgende:
Zou natuurlijk wel episch zijn als Hamilton er gewoon onder SC af spint
Of dat de SC eraf spint.quote:Op zondag 5 oktober 2014 07:59 schreef Zorro het volgende:
Samen met Rosberg, Alonso, Kimi, Vettel Ricciardo, Kvyat, Vergne, Sutil, Guttie, Perez en Hulkenberg.quote:Op zondag 5 oktober 2014 07:59 schreef Zorro het volgende:
quote:
Of weer in de pitstraat, we zitten tenslotte in de beslissende fase van het seizoen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 07:59 schreef Zorro het volgende:
En daarom zijn er dus 2 van die dingenquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:01 schreef Googolplexian het volgende:
SC only has fuel for 15 laps. It may run only 10 laps, though (Coulthard)
Lijkt me sterk dat het daarom isquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En daarom zijn er dus 2 van die dingen
IS dat onderdeel van de bezuinigingen, dat ze dat ding niet volgooien? Of is die motor zo dorstig?quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:01 schreef Googolplexian het volgende:
De jongetjes worden van de echte mannen gescheiden dus.quote:
Dan moet Vettel lekker TV kijken.quote:
Misschien om 'm sneller te maken? Geen idee.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
IS dat onderdeel van de bezuinigingen, dat ze dat ding niet volgooien? Of is die motor zo dorstig?
OKé dat zal niet de reden zijn, maar er zijn er iig 2quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat het daarom is
quote:
"only"quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:01 schreef Googolplexian het volgende:
Hebben ze er niet nog 1 klaarstaan?quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:01 schreef Googolplexian het volgende:
max 4 uur, ben ik net op tijd voor PSVquote:
Max 3 uur dan is het donker.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
max 4 uur, ben ik net op tijd voor PSV
quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:06 schreef Wombcat het volgende:
Dit gaat echt nergens over. Start dan gewoon niet
2,5 uur dan gaaat de zon onder daar dus kunnen ze niet meer rijden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3uur is de maximale raceduur toch?quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is de tweede ronde wel helemaal voltooid?quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:05 schreef Sinister-D- het volgende:
2 rondes gereden, hallo halve punten
Dat is 2 uur.quote:
ja, ook in de pits rij je officieel over start/finishquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is de tweede ronde wel helemaal voltooid?
Ja, in de pitlane.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
er staat 3 ronden boven in beeld, dus er zijn minstens 2 hele ronden gereden. Laatste keer zijn ze de lijn gepasseerd in de pits....quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat ze nu over de finishlijn zijn en dus 2 ronden gedaan hebben. Op de grid zouden ze VOOR de streep zijn gestopt en geen 2 rondes hebben afgelegd.quote:
gewoon rijden natuurlijkquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:07 schreef Karstman het volgende:
[..]
2,5 uur dan gaaat de zon onder daar dus kunnen ze niet meer rijden.
Dat is welquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat ze nu over de finishlijn zijn en dus 2 ronden gedaan hebben. Op de grid zouden ze VOOR de streep zijn gestopt en geen 2 rondes hebben afgelegd.
Ik merk hetquote:
Snelste auto op de baan he.quote:
Race tijd is stopgezet. En dan is het normaal Max 4 uur. Alleen rond 17:15 lokale tijd gaat de zon onder. En dat is een ander probleemquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:09 schreef Gort het volgende:
[..]
[..]
Thanks. Dan mogen ze wel opschieten
En 1 liter koffiequote:
ja denken dat er nu meer mensen er zo over denkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |