Het klopt het wel, de USA laat de koerden verzuipen om Turkije tevreden te stellenquote:
Vandaar dat Algerije en Libie Berbers stelselmatig hebben onderdrukt, hen verboden zich te manifesteren als Berber en hen etnisch zuiveren.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:27 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Dikke onzin! Arabieren en Berbers leven samen in harmonie en er is geen spanning (tenminste in Marokko niet).
In Marokko is het Berbers een officiële taal, dus ik kan alleen voor Marokko spreken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:29 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Vandaar dat Algerije en Libie Berbers stelselmatig hebben onderdrukt, hen verboden zich te manifesteren als Berber en hen etnisch zuiveren.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op zich klopt het wel, aangezien de USA de koerden laat verzuipen om Turkije tevreden te stellen
twitter:
Zelfs in Marokko manifesteert een groot deel zich als Arabier, terwijl slechts 5-10% Arabier is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:31 schreef Biebsie het volgende:
[..]
In Marokko is het Berbers een officiële taal, dus ik kan alleen voor Marokko spreken.
quote:
Klopt..... dus? Dat heet Arabiseren.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:33 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Zelfs in Marokko manifesteert een groot deel zich als Arabier, terwijl slechts 5-10% Arabier is.
quote:
De IS heeft best veel Berberse barbaren.quote:
Ik kan het nog niet geloven dat je half Assyrisch bent en moslim... Heb het mijn moeder gevraagd en Assyrische moslims komen niet eens voor tenzij het een speciaal geval isquote:Op zondag 5 oktober 2014 01:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De IS heeft best veel Berberse barbaren.
Dat heet verraden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:34 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Klopt..... dus? Dat heet Arabiseren.
stylo is een heel speciaal kindquote:Op zondag 5 oktober 2014 01:37 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik kan het nog niet geloven dat je half Assyrisch bent en moslim... Heb het mijn moeder gevraagd en Assyrische moslims komen niet eens voor tenzij het een speciaal geval is
Een half Assyrische koerdquote:Op zondag 5 oktober 2014 01:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
stylo is een heel speciaal kind
Vredig volk?quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:37 schreef Biebsie het volgende:
Wij berbers zijn een vredig volk en hebben geen wapens nodig om elkaar dood te knallen, wij gebruiken onze vuisten. Wat betreft de zandbak bij de koerden en de MO Arabs, tja dat zijn allemaal moordlustige volkeren die alleen maar geweld kunnen gebruiken, ondanks dat ze ' seculier' en ' westers' zijn.
Haha tsja. Wat doe je eraan?quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:37 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik kan het nog niet geloven dat je half Assyrisch bent en moslim... Heb het mijn moeder gevraagd en Assyrische moslims komen niet eens voor tenzij het een speciaal geval is
Beste ito, je moet naar het grotere plaatje kijken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:38 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Vredig volk?
- Oude vrouwen beroven van hun tasjes
- Op 12 jarige leeftijd inbraken doen
- Homo's wegjagen
- Vrouwen voor kanker hoer uitmaken omdat ze je niet willen
Vredelievend, ja...
Nee. Ze kwamen naar Noord-Irak toen de Assyrische genocide begon in Turkije. Sindsdien wonen ze in Koerdistan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:39 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat 1 van je ouders Assyrisch is? Kunnen ze Aramees?
Oh dus geen echte Assyrische mensen... Hebben ze een Christelijke achtergrond, of islamitisch. Als ze geen Christelijke achtergrond hadden dan betwijfel ik of ze wel echt Assyrisch waren aangezien elke Assyrische persoon katholiek of orthodox is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. Ze kwamen naar Noord-Irak toen de Assyrische genocide begon in Turkije. Sindsdien wonen ze in Koerdistan.
Waar? Heb hier een wereldkaart maar.......quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. Ze kwamen naar Noord-Irak toen de Assyrische genocide begon in Turkije. Sindsdien wonen ze in Koerdistan.
Jonge, jij weet helemaal niks van mijn volk af, Assyriërs zijn een zeer oude christelijke volk. Moslims komen niet voor in onze geschiedenis, dat er islamitische Assyriërs zijn is buitengewoon raar, want ik heb daar nog nooit van gehoordquote:Op zondag 5 oktober 2014 01:45 schreef Biebsie het volgende:
Alsof een Assyrier geen moslim kan worden? Er zijn zelfs Joodse moslims dus waarom niet? En iedereen weet dat Joden heilig zijn.
Sowieso.quote:
Check DMquote:Op zondag 5 oktober 2014 01:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Oh dus geen echte Assyrische mensen... Hebben ze een Christelijke achtergrond, of islamitisch. Als ze geen Christelijke achtergrond hadden dan betwijfel ik of ze wel echt Assyrisch waren aangezien elke Assyrische persoon katholiek of orthodox is.
Als zelfs een pvv'er moslim kan worden kan een assyrier dat ook haha.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:47 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Jonge, jij weet helemaal niks van mijn volk af, Assyriërs zijn een zeer oude christelijke volk. Moslims komen niet voor in onze geschiedenis, dat er islamitische Assyriërs zijn is buitengewoon raar, want ik heb daar nog nooit van gehoord
Nee bradha. Nooit vrijwillig, moet onder dwang zijn geweest. Geloof me.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:48 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Als zelfs een pvv'er moslim kan worden kan een assyrier dat ook haha.
Dikke care dat je volk oud christelijk is, ze zijn voor ons niet interessant en ook nooit relevant geweest. Volgens mij zitten ze allemaal in europa op dit moment.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:47 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Jonge, jij weet helemaal niks van mijn volk af, Assyriërs zijn een zeer oude christelijke volk. Moslims komen niet voor in onze geschiedenis, dat er islamitische Assyriërs zijn is buitengewoon raar, want ik heb daar nog nooit van gehoord
quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:49 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee bradha. Nooit vrijwillig, moet onder dwang zijn geweest. Geloof me.
Verkeerde topic?quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:51 schreef michaelmoore het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)umrechts_wint__.html..
[..]
Nee dat kan NOOIT inderdaad, komt over de hele wereld voor BEHALVE bij Assyriers.quote:
Kquote:Op zondag 5 oktober 2014 01:52 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Nee dat kan NOOIT inderdaad, komt over de hele wereld voor BEHALVE bij Assyriers.
Ik snap hem wel hoor. Is best een gesloten gemeenschap. Al is dat nu wel anders.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:52 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Nee dat kan NOOIT inderdaad, komt over de hele wereld voor BEHALVE bij Assyriers.
Er bestaan zelfs normale Turken. Als dat kan, kan alles.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:47 schreef vigen98 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:55 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Er bestaan zelfs normale Turken. Als dat kan, kan alles.
Koerdistan bestaat in feite, sinds ISIS' invasie in Irak. Irak is verdeeld in 3 delen. Zelfs Erdogan erkent Koerdistan door direct te handelen met Koerdistan ipv met Irak.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:45 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Waar? Heb hier een wereldkaart maar.......
Barzani is een schoothondje van Erdoratquote:Op zondag 5 oktober 2014 01:56 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Koerdistan bestaat in feite, sinds ISIS' invasie in Irak. Irak is verdeeld in 3 delen. Zelfs Erdogan erkent Koerdistan door direct te handelen met Koerdistan ipv met Irak.
Wat een troep op tafel.quote:
Nee Asrat.Erdogan eindigt op an dus rat klinkt niet...quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Barzani is een schoothondje van Erdorat
Ja zeg ik toch? Erdoratquote:Op zondag 5 oktober 2014 02:07 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Nee Asrat.Erdogan eindigt op an dus rat klinkt niet...
Hoe lang ben jij in Nederland? ...quote:
Erdogay welquote:Op zondag 5 oktober 2014 02:07 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Nee Asrat.Erdogan eindigt op an dus rat klinkt niet...
Hoe lang ben jij in Turkije? Oh wacht, was vergeten dat je woont in Nederland maar trouw bent aan Turkije.quote:
An en gay ... neeeee .... tevens spreek je gay uit als een e klinker in het midden, het moet echt eindigen op an.quote:
Zoals jij koerdenkontjes likt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:11 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij in Turkije? Oh wacht, was vergeten dat je woont in Nederland maar trouw bent aan Turkije.
Elke Turk die in dienst gaat bij in het Turks leger zweert trouw aan de Turkse overheid.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:11 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij in Turkije? Oh wacht, was vergeten dat je woont in Nederland maar trouw bent aan Turkije.
Deze is best wel gepast bij deze woordenquote:Op zondag 5 oktober 2014 02:16 schreef TeenWolf het volgende:
Waarom gaan de koerdjes en hun sympathisanten hun vriendjes in kobane niet helpen dan, want aan de internet held uithangen op fok hebben ze niets aan.
Toen scheet hij bagger inderdaad.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Deze is best wel gepast bij deze woorden
[ afbeelding ]
Ook iets om op trots te zijn, die Marokko..quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:13 schreef Biebsie het volgende:
Ik ben geboren en getogen in Nederland en ik ben trouw aan de koning van Marokko, Mohammed 6!
Ja, nu nog hopen dat ze daar ook blijven.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Elke Turk die in dienst gaat bij in het Turks leger zweert trouw aan de Turkse overheid.
Vertel dan ook het hele verhaal erbij, namelijk dat de Koerden geweigerd worden om Syrie in te gaan. Ze mogen Kobane niet binnen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Deze is best wel gepast bij deze woorden
[ afbeelding ]
Turkse grens laat niemand vanuit Turkije Kobane ingaan. Dus hoe moeten ze?quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:19 schreef Biebsie het volgende:
De koerden in Nederland zijn echt laf, waarom gaan jullie (mannen) niet massaal terug naar 'Kurdistan' om je broeders te helpen? Of vinden jullie de uitkeringen in Nederland te verleidelijk?
Jazeker, wij hebben geen AKs en RPGs nodig om onze woede te uiten. Daar zijn koerden wel goed in.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:20 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ook iets om op trots te zijn, die Marokko..
Lekker geld vangen, rukken op hun zolderkamers en het schuldgevoel vanwege het niet meehelpen van hun broeders onderdrukken door de Internet held uit te hangen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:19 schreef Biebsie het volgende:
De koerden in Nederland zijn echt laf, waarom gaan jullie (mannen) niet massaal terug naar 'Kurdistan' om je broeders te helpen? Of vinden jullie de uitkeringen in Nederland te verleidelijk?
Het verhaal is dat ze gingen rellen tegen Turkse soldaten en stenen gingen gooien naar Turkse soldaten en daarna vergast werden door de Turkse soldatenquote:Op zondag 5 oktober 2014 02:21 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Vertel dan ook het hele verhaal erbij, namelijk dat de Koerden geweigerd worden om Syrie in te gaan. Ze mogen Kobane niet binnen.
Dat deden ze omdat ze Kobane niet mochten betreden. Zelfs jullie eigen propagandakranten geven 't toe:quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het verhaal is dat ze gingen rellen tegen Turkse soldaten en stenen gingen gooien naar Turkse soldaten en daarna vergast werden door de Turkse soldaten
Meneer de pvv'er en nepkoerd zegt weer wat.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:24 schreef mylamboisblack het volgende:
Iis dit niet laf van Marokkanen?
- Uitkering trekken;
- Oude oma's beroven van hun tas;
- Bejaarden kapot slaan;
- Op 12 jarige leeftijd gaan inbreken
- Vaker drugsdealen dan werken;
- Elke vrouw voor hoer uitmaken;
- Meer tijd in de moskee besteden dan op school.
Marokkaan staat in Nederland synoniem voor crimineel en kansloze jongere. Niet racistisch bedoeld, maar zo is het wel in de dagelijkse omgang.
Wat wil je nou?quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:24 schreef mylamboisblack het volgende:
Iis dit niet laf van Marokkanen?
- Uitkering trekken;
- Bejaarden kapot slaan;
Marokkaan staat in Nederland synoniem voor crimineel en kansloze jongere. Niet racistisch bedoeld, maar zo is het wel in de dagelijkse omgang.
Ja ze willen vrij doorgang voor PKK-ers etc. en dat staat het Turkse leger niet toequote:Op zondag 5 oktober 2014 02:25 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Dat deden ze omdat ze Kobane niet mochten betreden. Zelfs jullie eigen propagandakranten geven 't toe:
Turkish security forces have resorted to tear gas while trying to stop a group that attempted to cross from Turkey to Syria to help in the defense of the town of Kobane against the advancing militants of the Islamic State of Iraq and the Levant (ISIL).
http://www.hurriyetdailyn(...)=72532&NewsCatID=352
Ik spreek niet alleen over Kobane, hetzelfde gevalle met Erbil, Sjinjar, Kirkuk en andere plekken. De Koerden in Nederland deden niks. Laf volkje. Marokkanen in Nederland hebben misschien een slechte naam, maar dat neemt niet weg dat wij geen moordlustig volkje zijn. (Jullie koerden daar in tegen wel)quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:21 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Turkse grens laat niemand vanuit Turkije Kobane ingaan. Dus hoe moeten ze?
Daarnaast, is dit niet laf van Marokkanen?
- Bejaarden kapot slaan;
Nee, het Turkse leger is laf door ze niet toe te laten. Ze willen slechtst Kobane gaan helpen, maar de onmenselijke Turken laten het niet toe. Gelukkig is het vredesproces bijna afgelopen en dan zullen de Turken weer de kracht van vrijheidsbeweging PKK voelen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja ze willen vrij doorgang voor PKK-ers etc. en dat staat het Turkse leger niet toe
Ik ben geen Koerd. Ik ben een Nederlander.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:26 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Ik spreek niet alleen over Kobane, hetzelfde gevalle met Erbil, Sjinjar, Kirkuk en andere plekken. De Koerden in Nederland deden niks. Laf volkje. Marokkanen in Nederland hebben misschien een slechte naam, maar dat neemt niet weg dat wij geen moordlustig volkje zijn. (Jullie koerden daar in tegen wel)
Nee, ik heb Marokkaanse vrienden, al mijn hele leven. Maar de waarheid mag wel gezegd worden, namelijk dat Berbers een verradersvolk zijn(hun hele cultuur opgeven voor de Arabische) en dat jullie het meest gehate volk zijn in Nederland, door oude vrouwen van tasjes te beroven e.d.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:27 schreef Biebsie het volgende:
Ach laat me raden je werd door Marokkanen gepest?
Zeg ik toch pvv'er en internetnepkoerd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:28 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ik ben geen Koerd. Ik ben een Nederlander.
Jullie Marokkanen zijn misschien niet moordlustig, maar wel verraders. Vandaar dat jullie je eigen volk opgeven voor de Arabische cultuur.
En wat wil de PKK dan gaan doen? Vroeger konden ze nog vluchten naar Irak of Syrië maar dat kan nu niet meerquote:Op zondag 5 oktober 2014 02:27 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Nee, het Turkse leger is laf door ze niet toe te laten. Ze willen slechtst Kobane gaan helpen, maar de onmenselijke Turken laten het niet toe. Gelukkig is het vredesproces bijna afgelopen en dan zullen de Turken weer de kracht van vrijheidsbeweging PKK voelen.
Onzin wat je zegt, onze volk leeft in vrede en dat is voldoende. We zijn blij met onze Arabische koning en hebben geen oorlogen. Iets waar veel MO volkeren jaloers op zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:28 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ik ben geen Koerd. Ik ben een Nederlander.
Jullie Marokkanen zijn misschien niet moordlustig, maar wel verraders. Vandaar dat jullie je eigen volk opgeven voor de Arabische cultuur.
twitter:RamiAlLolah twitterde op zondag 05-10-2014 om 02:29:04#ISIS largest flag ever being prepared to be raised in #Kobani via @ajaltamimi #Syria #Iraq #Kurdistan http://t.co/oHwksL26Ie reageer retweet
Vast.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:29 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Nee, ik heb Marokkaanse vrienden, al mijn hele leven.
Geen PVV'er. Verre van. En internetkoerd?quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:30 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Zeg ik toch pvv'er en internetnepkoerd.
''Onze volk''quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:30 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Onzin wat je zegt, onze volk leeft in vrede en dat is voldoende. We zijn blij met onze Arabische koning en hebben geen oorlogen. Iets waar veel MO volkeren jaloers op zijn.
Als jouw Marokkaanse vrienden weten dat jij met dit soort gedachtes rondloopt en nog steeds geen afstand van jou hebben gedaan dan spreken we pas over echte ' Marokkaanse' verraders!quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:29 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Nee, ik heb Marokkaanse vrienden, al mijn hele leven. Maar de waarheid mag wel gezegd worden, namelijk dat Berbers een verradersvolk zijn(hun hele cultuur opgeven voor de Arabische) en dat jullie het meest gehate volk zijn in Nederland, door oude vrouwen van tasjes te beroven e.d.
Inderdaad ja....quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:31 schreef Biebsie het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RamiAlLolah twitterde op zondag 05-10-2014 om 02:29:04#ISIS largest flag ever being prepared to be raised in #Kobani via @ajaltamimi #Syria #Iraq #Kurdistan http://t.co/oHwksL26Ie reageer retweet
Daar gaat Kobane : )
Wie houd jij voor de gek.twitter:RazanAlreda twitterde op vrijdag 03-10-2014 om 21:03:13RT #Twitterkurds @MBCNews: AntiIS-coalition drops bombs around #Kobane, #YPG advances and kills 309 ISIS-terrorists #Islamicstate #ISIS reageer retweet
Dat doe ik dagelijks met mijn vrienden. We maken er dagelijks grappen over, daar doen we niet moeilijk over. Zij ook over Nederland hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:31 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Vast.
Zeg de waarheid en vooral dat opgenoemde rijtje recht voor de bek van een Marokkaan dan.
Marokkanen zijn voor een groot deel ook verraders ja, door hun eigen Berbercultuur op te geven. Maar zij doen er niet raar over(over mijn gedachtes), we maken er vaker grappen over.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:33 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Als jouw Marokkaanse vrienden weten dat jij met dit soort gedachtes rondloopt en nog steeds geen afstand van jou hebben gedaan dan spreken we pas over echte ' Marokkaanse' verraders!
Mietjes dat het zijn. Moroccan trash.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:35 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Marokkanen zijn voor een groot deel ook verraders ja, door hun eigen Berbercultuur op te geven. Maar zij doen er niet raar over(over mijn gedachtes), we maken er vaker grappen over.
Wel leuk trouwens dat jullie een Davidster in jullie vlag hebben.
Vast jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 02:34 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Dat doe ik dagelijks met mijn vrienden. We maken er dagelijks grappen over, daar doen we niet moeilijk over. Zij ook over Nederland hoor.
Mietjes die*.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:36 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Mietjes dat het zijn. Moroccan trash.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:35 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Marokkanen zijn voor een groot deel ook verraders ja, door hun eigen Berbercultuur op te geven. Maar zij doen er niet raar over(over mijn gedachtes), we maken er vaker grappen over.
Wel leuk trouwens dat jullie een Davidster in jullie vlag hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |